Το ζευγάρι που ήθελε να ανακαινίσει το σπίτι του και ξεκίνησε μία επιχείρηση αξίας 4 δισ.

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Όταν η Adi Tatarko και ο σύζυγός της αποφάσισαν, το 2009, να ανακαινίσουν το σπίτι τους στην Καλιφόρνια, διαπίστωσαν πως τα πράγματα δεν ήταν τόσο εύκολα όσο νόμιζαν.

«Ήμαστε ενθουσιασμένοι για τη διακόσμηση και είχαμε ιδέες, αλλά η διαδικασία εξελίχθηκε πολύ δύσκολα» αφηγείται η 46χρονη στο BBC. «Ήταν πολύ χρονοβόρο το να ψάξουμε και να βρούμε αρχιτέκτονες και διακοσμητές που να έχουν το ίδιο όραμα με μας».

Τότε το ζευγάρι στράφηκε στο ίντερνετ για βοήθεια και διαπίστωσε πως υπήρχε έλλειψη ιστοσελίδων που να προσφέρουν υποστήριξη αλλά και έμπνευση. Κι έτσι γεννήθηκε η ιδέα του «Houzz».

Η πλατφόρμα φιλοξενεί άρθρα και φωτογραφίες από αρχιτέκτονες και διακοσμητές εσωτερικών χώρων και προτάσεις προϊόντων. Λειτουργεί επίσης ως σύνδεσμος των χρηστών με τους επαγγελματίες του κλάδου, οι οποίοι μπορούν να τους βοηθήσουν στα σχέδιά τους.

Σήμερα, το Houzz έχει 40 εκατομμύρια χρήστες μηνιαίως και η αξία του υπολογίζεται στα 4 δισεκατομμύρια δολάρια. Όταν όμως πρωτοξεκίνησε, πριν από μία δεκαετία, οι ιδρυτές του είχαν πολύ πιο ταπεινούς στόχους.

«Θέλαμε να παραμείνουμε σε μικρή κλίμακα, γιατί δεν θέλαμε να χάσουμε το αίσθημα της κοινότητας. Ποτέ δεν πιστεύαμε πως θα επεκταθούμε έξω από την Καλιφόρνια» αφηγείται η Tatarko.

Στην αρχή, άλλωστε, μαζί με τον σύζυγό της Alon Cohen, ασχολούνταν με την ιστοσελίδα παράλληλα με την κανονική δουλειά τους. Εκείνη εργαζόταν σε μία επενδυτική εταιρεία, εκείνος στο eBay.

Αρχικά η ιστοσελίδα είχε μόλις είκοσι χρήστες, όλοι γονείς συμμαθητών των παιδιών του ζευγαριού, και μία ομάδα διακοσμητών και αρχιτεκτόνων από την περιοχή του San Francisco Bay, που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους.

Πολύ γρήγορα, η κοινότητα μεγάλωσε, καθώς οι επαγγελματίες του χώρου άρχισαν να συστήνουν το Houzz στους πελάτες τους.

«Έπειτα από περίπου έξι μήνες, μας ήρθαν αιτήματα από τη Νέα Υόρκη και το Σικάγο, που μας ζητούσαν να ανοίξουμε μία ενότητα και για εκείνους στη σελίδα» εξηγεί η Tatarko. «Και πριν το καταλάβουμε, η μικρή διαδικτυακή κοινότητα είχε αποκτήσει 350.000 χρήστες».

Το 2010, το ζευγάρι κατάφερε να εξασφαλίσει την πρώτη επένδυση, ύψους 2 εκατομμυρίων δολαρίων, από το Oren Zeev, κεφάλαιο επιχειρηματικών συμμετοχών της Silicon Valley. Τότε εγκατέλειψαν τις δουλειές τους για να αφοσιωθούν πλήρως στη νέα τους απασχόληση, και χρησιμοποίησαν τα λεφτά της επένδυσης για να προσλάβουν τους πρώτους τους υπαλλήλους.

Το να βρουν το σωστό προσωπικό ήταν για εκείνους μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις.

«Για πολύ καιρό κάναμε συνεντεύξεις με κάθε υποψήφιο, ξοδεύαμε το 50% του χρόνου μας ψάχνοντας το προσωπικό. Ξέραμε πως ήταν καταλυτικό το να βρούμε τους σωστούς ανθρώπους, με το ίδιο όραμα με μας» λέει η 46χρονη.

Το Houzz, η χρήση του οποίου είναι δωρεάν για ιδιοκτήτες σπιτιών και επαγγελματίες, βγάζει τα λεφτά του από την προμήθεια 15% στις αγοραπωλησίες προϊόντων μέσω της σελίδας ενώ φιλοξενεί και διαφημίσεις.

Ο Charles Bettes, επικεφαλής του αρχιτεκτονικού γραφείου Gpad London, στη Βρετανία, πιστεύει πως το Houzz έγινε επιτυχία επειδή βοηθά τους χρήστες να βρουν «έμπνευση στα μέτρα τους» στα σχέδιά τους για τη βελτίωση των σπιτιών τους. «Ιστορικά, βασική πηγή έμπνευσης, για τους ανθρώπους που σκέφτονταν να ανακαινίσουν το σπίτι τους, ήταν περιοδικά διακόσμησης, τηλεοπτικές εκπομπές και τα σπίτια άλλων ανθρώπων. Σήμερα, υπάρχει πολλή περισσότερη έμπνευση online. Ωστόσο πολλές φορές αυτή η υπερπληθώρα πληροφοριών μπορεί να σε μπερδέψει. Όμως πλατφόρμες όπως το Houzz προσφέρουν μια καλή παρουσίαση ορισμένων από τα καλύτερα τέτοια projects».

Το 2013, όπως γράφει το BBC, η Tatarko και ο Cohen αποφάσισαν να επεκταθούν και στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, καθώς συνειδητοποίησαν πως σχεδόν το ένα τρίτο των χρηστών του Houzz βρίσκονταν εκτός ΗΠΑ. Η επέκταση ξεκίνησε πρώτα από την Ευρώπη, ακολούθησε η Ασία και σήμερα σχεδόν οι μισοί από τους νέους χρήστες του Houzz είναι… διεθνείς. Για τον λόγο αυτό, το Houzz έχει πλέον έξι γραφεία στο εξωτερικό, μεταξύ άλλων στο Λονδίνο, το Βερολίνο και το Σίδνεϊ.

Παρότι η ανάπτυξή του ήταν γρήγορη και εντυπωσιακή, και έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα πάνω από 600 εκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις, ακόμα η εταιρεία δεν έχει καταγράψει κέρδη. Μάλιστα τον Ιανουάριο ανακοίνωσε περικοπή του 10% των περίπου 2.000 θέσεων εργασίας της, διώχνοντας 110 άτομα σε Βρετανία και Γερμανία και ακόμα 70 στις ΗΠΑ. Τότε, οι εκτιμήσεις ανέφεραν πως είχε επεκταθεί πολύ γρήγορα και αμφισβητούσαν τη στρατηγική που είχε ακολουθήσει το ζευγάρι.

«Αναδομήσαμε το προσωπικό μας στη διεθνή αγορά. Είναι πάντα δύσκολο να περνάς μια τέτοια φάση ενώ η εταιρεία αναπτύσσεται, με δεδομένες τις συνέπειες στις ζωές των ανθρώπων» είχε πει εκείνη την εποχή εκπρόσωπος του Houzz. Παρά τη δυσκολία αυτή, η εταιρεία λέει πως οι επιδόσεις της παραμένουν δυνατές και, σύμφωνα με το βρετανικό δίκτυο, έχουν υπάρξει φήμες για είσοδό της στο χρηματιστήριο.

Το Houzz εξακολουθεί να αναβαθμίζει και την τεχνική του βάση, με εργαλείο επαυξημένης πραγματικότητας στην εφαρμογή του, το οποίο επιτρέπει στον χρήστη να δει σε πραγματικό χρόνο πώς θα έδειχναν έπιπλα και σχέδια στο ίδιο του το σπίτι.

Το Houzz TV, το οποίο προβάλλει online βίντεο με τα πρότζεκτ βελτίωσης σπιτιών διασήμων, σημειώνει επίσης μεγάλη επιτυχία. Η ιδέα ανήκει στον διάσημο ηθοποιό Άστον Κούτσερ, επενδυτή του Houzz, ο οποίος μάλιστα εμφανίστηκε στο πρώτο επεισόδιο.

[embedded content]

«Ο Άστον ήθελε όχι μόνο να επενδύσει αλλά να εμπλακεί και στο εγχείρημα όσο περισσότερο γινόταν» εξηγεί η Tatarko. «Κάναμε το δοκιμαστικό βίντεο και πήγε πολύ καλά, οπότε αποφασίσαμε να το ξεκινήσουμε ως εκπομπή και να φιλοξενούμε διασημότητες όπως τον Γκόρντον Ράμσεϊ, την Κέιτ Άπτον και την Ολίβια Μουν».

[embedded content]

Σήμερα, 2,1 εκατομμύρια επαγγελματίες πουλούν τις υπηρεσίες τους μέσω του Houzz, και η Tatarko λέει πως η ιστοσελίδα βοηθά μικρές επιχειρήσεις να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν. Φέρνει μάλιστα το παράδειγμα ενός Βρετανού διακοσμητή, ο οποίος, μέσω του Houzz, ανέλαβε την ανακαίνιση του εξοχικού ενός Αυστραλού στη Νότια Γαλλία.

«Δίνει σε μικρές επιχειρήσεις το βήμα για να δείξουν, όχι μόνο στην τοπική τους κοινότητα αλλά και σε όλο τον κόσμο, τι μπορούν πραγματικά να κάνουν» καταλήγει.