Τα smartwatches βοηθούν στην προστασία της υγείας, σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Έρευνα για την Υγεία από την Huawei

Related

Dialectica: Υπαρκτή αλλά χαμηλή, προς στιγμήν, ενσωμάτωση του ΑΙ στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις καθημερινές δραστηριότητες των επιχειρήσεων παραμένει χαμηλή, πάρα την ανοδική τάση που παρατηρείται στην ενσωμάτωσή της, σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησε η Dialectica, κορυφαία εταιρεία στον χώρο των information services.   Στην έρευνα ‘’The Global AI Business Landscape’’, τη μεγαλύτερη σχετική έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, συμμετείχαν πάνω…

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος – Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI. Με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών. Πρόκειται για ένα σημαντικό επόμενο…

Το αρθρωτό Pixel 9 Pro Fold περνά με επιτυχία το τεστ επισκευασιμότητας

H δεύτερη απόπειρα της Google όσον αφορά πάντα την αγορά των αναδιπλούμενων τηλεφώνων, έγινε με την παρουσίαση του Pixel 9 Pro Fold και μόλις το νέο μοντέλο πέρασε ένα τεστ επισκευασιμότητας με άριστα!  Αυτό είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο λόγω της λεπτής φύσης και των υψηλών τιμών των αναδιπλούμενων τηλεφώνων. Αξίζει επίσης να επικροτήσουμε το γεγονός ότι η…

COSMOTE TV: Ξεκινά η νέα εποχή του UEFA Champions League- Business Voice

To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά Όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/09 και θα μεταφέρουν όλες τις…

Η νέα εποχή του UEFA Champions League ξεκινά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/9 και θα μεταφέρουν…

Αυξημένο το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας σε iPhone 16 Pro εκτός AppleCare

Ένα εξάρτημα που με την πάροδο του χρόνου μπορεί να φθαρεί και να χρειαστεί αντικατάσταση, είναι η μπαταρία του τηλεφώνου σας και για άλλη μία φορά η Apple φαίνεται πως αύξησε το κόστος αντικατάστασης μπαταριών εκτός εγγύησης για τα πιο πρόσφατα κορυφαία iPhone της. Τα iPhone 16 Pro και iPhone 16 Pro Max θα σας κοστίσουν τώρα 119 $…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€ μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G,…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G, πιστοποιημένο στο δίκτυο COSMOTE 5G, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν απίστευτα…

Ο αμφιλεγόμενος κατασκευαστής οθονών, BOE, προσπαθεί να προσελκύσει την Apple

Οι συσκευές της Apple διατίθενται με εξαιρετικές οθόνες που προμηθεύεται κατά αποκλεισκότητα από τις εταιρείες Samsung και LG. Αλλά ένας άλλος κατασκευαστής οθονών, η κινεζική εταιρεία BOE, προσπαθεί να κερδίσει την καρδιά της Apple εδώ και χρόνια. Τώρα, η BOE έχει σχεδιάσει μια οθόνη OLED που εμφανίζει πιο πλούσια χρώματα από ότι ήταν σε θέση να…

ΗUAWEI: Γυναίκες επιχειρηματίες από αγροτικές περιοχές της Ευρώπης θα συγκεντρωθούν τον Νοέμβριο στην Κροατία για την Ακαδημία Γυναικών με θέμα την Αγροτική Καινοτομία

Η δεύτερη διοργάνωση της Ακαδημίας Γυναικών για την Αγροτική Καινοτομία θα πραγματοποιηθεί στην Κροατία από τις 17 έως τις 21 Νοεμβρίου. Οι εργασίες της Ακαδημίας που θα διαρκέσουν μια εβδομάδα, θα φιλοξενήσουν γυναίκες με καινοτόμες ιδέες και ανερχόμενες ηγέτιδες από τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης, με σκοπό να τις εφοδιάσει με τις δεξιότητες που απαιτούνται…

Η μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία Smart Life Solutions μέσα από τη νέα της καμπάνια

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει…

Αυτή είναι η νέα σειρά της COSMOTE TV που έρχεται με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια

Η COSMOTE TV διατηρεί μια εξαιρετική συνεργασία με τον Σωτήρη Τσαφούλια και μαζί έχουν δημιουργήσει εξαιρετικές παραγωγές. Έτσι, μετά τα “Έτερος Εγώ: Χαμένες Ψυχές”,” Έτερος Εγώ: Κάθαρσις”, “Έτερος Εγώ: Νέμεσις” και “17 Κλωστές”, η COSMOTE TV έρχεται με μια νέα παραγωγή και τον Σωτήρη Τσαφούλια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που διαβάσαμε από τον δημοσιογράφο Γρηγόρη…

Τα νέα iPhone 16, iPhone 16 Pro και τα AirPods 4 είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop

Η πολυαναμενόμενη σειρά iPhone 16 και τα καινοτόμα AirPods 4, που προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία τεχνολογίας της Apple είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop, με επιλογή εξόφλησης σε 48 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας. Αναλυτικότερα, το γεμάτο χρώμα iPhone 16, που διατίθενται από 979€, καθώς το iPhone 16 Plus, διαθέσιμο από 1.139€, είναι εξοπλισμένα…

H 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY αποκλειστικά στην COSMOTE TV

Η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκινάει με την COSMOTE TV να φιλοξενεί για ακόμα μία χρονιά τις μεγαλύτερες τελετές απονομής βραβείων στον χώρο του κινηματογράφου, της μουσικής και της «μικρής οθόνης». Η αρχή θα γίνει με την 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY, έναν από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, ο οποίος τιμά τις καλύτερες ερμηνείες…

Share

Πανευρωπαϊκή έρευνα  που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Huawei αποκαλύπτει ότι η γνώση των καταναλωτών, σχετικά με το τι συνιστά καλή υγεία και συμπεριφορές που την βοηθούν είναι περιορισμένη. Παράλληλα, αναδεικνύει τις αναξιοποίητες δυνατότητες των έξυπνων ρολογιών για την επίτευξη ενός υγιεινού τρόπου ζωής. 

  • Μόνο το 50% των Ευρωπαίων πολιτών δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη φυσική τους κατάσταση. Το 91% των ερωτηθέντων θέλει να βελτιώσει τουλάχιστον μία πτυχή του τρόπου ζωής του, που σχετίζεται με την υγεία.
  • Οι περισσότεροι χρήστες smartwatch (88%) ισχυρίζονται ότι η συσκευή τους μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της σωματικής τους υγείας. Το 87% έχει εισαγάγει τουλάχιστον μία νέα συνήθεια ευεξίας,  ως αποτέλεσμα των δεδομένων που τους έδωσε το έξυπνο ρολόι τους.
  • Η ψυχική υγεία είναι στην κορυφή του ενδιαφέροντος, με τον ύπνο και το άγχος να αναφέρονται ως δύο κορυφαίες ανησυχίες. Ωστόσο, η ευαισθητοποίηση σχετικά με σημαντικούς δείκτες υγείας είναι πολύ περιορισμένη
  • Περισσότεροι από τους μισούς (54%) Ευρωπαίους δεν υποβάλλονται σε τακτικές ιατρικές εξετάσεις· Όμως, το 63% των χρηστών smartwatch έχουν επισκεφθεί το γιατρό τους, αφού έλαβαν μια μη φυσιολογική ανάγνωση υγείας από τη συσκευή τους

Η Ευρωπαϊκή Έρευνα Υγείας της HUAWEI 2023, που δημοσιεύθηκε, προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τις τάσεις και τις συμπεριφορές των Ευρωπαίων πολιτών αναφορικά με την προσωπική υγεία. Η έρευνα, που διεξήχθη από την Ipsos, αποκαλύπτει τα ανεκμετάλλευτα πιθανά οφέλη των smartwatches σε μια εποχή που η προληπτική φροντίδα και η εύκολη πρόσβαση σε πληροφορίες για την υγεία είναι πιο κρίσιμα από ποτέ.

«Η ψυχική και σωματική υγεία βρίσκεται στην κορυφή της ατζέντας για τα άτομα και την ευρύτερη κοινωνία», παρατηρεί ο William Tian, Πρόεδρος Ευρώπης, Huawei Consumer Business Group. «Αναζητήσαμε εάν οι Ευρωπαίοι πολίτες έδιναν προτεραιότητα στην προσωπική τους υγεία και εάν αναγνώριζαν τις βασικές μετρήσεις υγείας που είναι ζωτικής σημασίας για τη συνολική ευημερία τους.  Επιπλέον, προσπαθήσαμε να καταλάβουμε εάν οι χρήστες smartwatch παρουσίασαν μεγαλύτερη ευαισθητοποίηση για την υγεία και περισσότερες υγιεινές συνήθειες, σε σύγκριση με τους μη χρήστες. Η έρευνά μας αποκάλυψε κάποιες ανησυχητικές πραγματικότητες, ενώ αποδεικνύει τη θετική επίδραση ενός smartwatch που εστιάζει στην υγεία».

Σύνοψη ορισμένων από τα βασικά πορίσματα της έκθεσης:

Οι Ευρωπαίοι δεν είναι ευχαριστημένοι με την υγεία τους

Το ευρωπαϊκό ενδιαφέρον για την προσωπική υγεία είναι υψηλό, με ίση έμφαση στην ψυχολογική ευεξία και τη σωματική υγεία μεταξύ των ερωτηθέντων (>83% έναντι >82%). Ωστόσο, η συνολική ικανοποίηση από την υγεία παραμένει μέτρια, με μόνο τους μισούς από τους συμμετέχοντες στην έρευνα να αναφέρουν ότι είναι ευχαριστημένοι με τη γενική υγεία τους. Επισημάνθηκαν οι ανησυχίες σχετικά με τη φυσική κατάσταση (24%), την κινητικότητα (26%), τα μειωμένα επίπεδα ενέργειας (29%) και ένα σημαντικό ποσοστό που είναι ιατρικά υπέρβαρο ή παχύσαρκο (46%). Συμπερασματικά, η όρεξη και η ανάγκη για σημαντική βελτίωση της υγείας είναι σαφής.

Το 91% των ερωτηθέντων εξέφρασε την επιθυμία να ενισχύσει τουλάχιστον μία πτυχή του τρόπου ζωής τους που σχετίζεται με την υγεία, με στόχο τη βελτίωση, κατά μέσο όρο σχεδόν τεσσάρων (3,9) υγιεινών συνηθειών. Η μείωση του στρες ήταν η κορυφαία προτεραιότητα για πολλούς (43% των ερωτηθέντων), ακολουθούμενη από τη διατήρηση του σωστού βάρους (40%), την υγιεινή διατροφή (35%), την εξασφάλιση επαρκούς ύπνου (35%) και την καθημερινή άσκηση (34%). Παρά τις προσδοκίες αυτές, το 72% των ευρωπαίων πολιτών αναγνώρισε ότι χρειάζεται πρόσθετη ώθηση ή συχνά χάνει το κίνητρο για την τήρηση υγιεινών συνηθειών τρόπου ζωής.

Οι αναφερόμενες γνώσεις σχετικά με σημαντικούς δείκτες υγείας είναι πολύ περιορισμένες (με τις περισσότερες αναφερόμενες μετρήσεις από τους ερωτηθέντες να μην είναι καθόλου πραγματικά μέτρα υγείας, αλλά μάλλον δραστηριότητες όπως η «κατανάλωση περισσότερου νερού»). Η συνειδητοποίηση του ποιες θα έπρεπε να είναι οι σωστές «βαθμολογίες» για ορισμένες ζωτικές μετρήσεις υγείας για κάθε άτομο ήταν επίσης πολύ χαμηλή. Αυτό αποκαλύπτει ένα θεμελιώδες κενό γνώσης σχετικά με τις μετρήσεις που επηρεάζουν σημαντικά την υγεία. Ωστόσο, η τακτική πρόσβαση σε εξατομικευμένους δείκτες υγείας επηρεάζει άμεσα τη βαθύτερη κατανόηση της προηγμένης υγείας – οι χρήστες smartwatch στην Ευρώπη έχουν κατά μέσο όρο 51% περισσότερες πιθανότητες να γνωρίζουν τις μετρήσεις-στόχους για όλες τις βασικές μετρήσεις υγείας από ό, τι οι μη χρήστες.

Πολλαπλές μετρήσεις υγείας, ανάπτυξη ισχυρών μικρο-συνηθειών  και αλλαγή συμπεριφοράς

Η συνεπής παρακολούθηση πολλαπλών μετρήσεων υγείας βοηθά στην ανάπτυξη ισχυρών μικρο-συνηθειών και αλλαγής συμπεριφοράς – και τα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν τον αντίκτυπο που μπορούν να έχουν τα smartwatches εδώ:

  • Κατά μέσο όρο, οι χρήστες smartwatch στην Ευρώπη έχουν 51% περισσότερες πιθανότητες να γνωρίζουν ακριβείς μετρήσεις για όλες τις βασικές μετρήσεις υγείας σε σύγκριση με τους μη χρήστες. Επιπλέον, παρουσιάζουν 75% μεγαλύτερη πιθανότητα να γνωρίζουν τη μέτρηση του σωματικού λίπους-στόχου τους και 71% μεγαλύτερη πιθανότητα να γνωρίζουν τον σωστό ημερήσιο στόχο θερμίδων τους.
  • Οι χρήστες smartwatch ελέγχουν τις βασικές μετρήσεις υγείας τους πάνω από δύο φορές πιο συχνά από τους μη χρήστες. Συγκεκριμένα, παρακολουθούν τον καρδιακό ρυθμό, τον κορεσμό οξυγόνωσης του αίματος και τις θερμίδες που καίγονται σχεδόν τρεις φορές πιο συχνά από τα άτομα χωρίς συσκευή (2,8x, 2,7x και 2,6x, αντίστοιχα). Μεταξύ των καθημερινών μετρήσεων, κυριαρχεί η σωματική δραστηριότητα, μετρούμενη με βήματα, με σχεδόν τους μισούς χρήστες να παρακολουθούν τα βήματά τους καθημερινά, συμβάλλοντας σημαντικά στη βελτίωση της υγείας.
  • Οι χρήστες smartwatch λαμβάνουν σοβαρά υπόψη τις ειδοποιήσεις υγείας, με πάνω από το 74% να ζητά συμβουλές όταν η συσκευή τους, τους ειδοποιεί για μη φυσιολογικούς δείκτες υγείας, οδηγώντας το 63% να επισκεφθεί το γιατρό του για περαιτέρω ανάλυση.
  • Επιπλέον, ένα εντυπωσιακό 87% των χρηστών smartwatch υιοθέτησαν νέες υγιείς συμπεριφορές με βάση τις πληροφορίες της συσκευής τους. Αυτές οι αλλαγές περιλαμβάνουν αυξημένη συχνότητα άσκησης (47%), μεγαλύτερη διάρκεια άσκησης (41%), βελτιωμένες συνήθειες ύπνου (39%) και διατροφικές προσαρμογές (28%).
  • Εμφατικά, οι χρήστες smartwatch εμφανίζουν στη συσκευή τους συντριπτικά θετικά αποτελέσματα, με το 88% των χρηστών να συμφωνούν ότι το smartwatch τους μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της σωματικής τους υγείας, το  86% τη συνολική ποιότητα ζωής τους· και το 76% την ψυχική τους υγεία.

Προηγμένες μετρήσεις άμεσα διαθέσιμες από τα τρία Huawei Health Lab

Την τελευταία δεκαετία, η Huawei έχει αναπτύξει ένα παγκοσμίως κορυφαίο χαρτοφυλάκιο τεχνολογίας wearable σε υλικό, λογισμικό και υπηρεσίες. Η αδιάκοπη δέσμευση για έρευνα και καινοτομία στην τεχνολογία υγείας και φυσικής κατάστασης επέτρεψε στην Huawei να αναπτύξει απίστευτα εξελιγμένη και ακριβή έξυπνη ανίχνευση για ολόκληρο το σώμα.

Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη ανάγκη στην αγορά υγείας και φυσικής κατάστασης, η Huawei δεσμεύεται για βαθύτερη έρευνα στους αλγόριθμους παρακολούθησης της υγείας μέσω των wearable τεχνολογιών της. Αυτό οδήγησε στην ίδρυση τριών εργαστηρίων υγείας σε όλο τον κόσμο από το 2016 στην Xi’an και στην Songshan Lake στην Κίνα και φέτος στο Ελσίνκι της Φινλανδίας. Το Health Lab της Φινλανδίας είναι στελεχωμένο με μια διεπιστημονική επιστημονική ερευνητική ομάδα που αποτελείται από 6 διδάκτορες και 20 εμπειρογνώμονες από 5 κύριους τομείς – φυσιολογία, τεχνητή νοημοσύνη, μηχανική μάθηση, δοκιμές λογισμικού και μηχανική λογισμικού – από 7 χώρες της ΕΕ. Αυτό διασφαλίζει ότι κάθε τομέας της έρευνας για τον αθλητισμό και την υγεία φτάνει τα προηγμένα πρότυπα του κόσμου.

Η HUAWEI διαθέτει και στην ελληνική αγορά μία σειρά από smartwatches κορυφαίας τεχνολογίας που μπορούν ικανοποιήσουν και τον πιο απαιτητικό χρήστη όπως το HUAWEI WATCH 4 Pro, τo HUAWEI WATCH Ultimate και άλλα. To HUAWEI WATCH GT4, το νεότερο smartwatch της Huawei, δίνει την δυνατότητα στους καταναλωτές να εξατομικεύουν το ταξίδι τους στην υγεία και τον αθλητισμό με βοηθό την τεχνολογία, χωρίς να «θυσιάζουν» το στυλ τους.  Έρχεται με  βελτιωμένα χαρακτηριστικά για άθληση και παρακολούθηση της υγείας, ενώ μπορεί να συνδεθεί με συσκευές iOS και Android. διαθέτει  Menstrual Cycle Management 3.0 και Sleep Breathing Awareness τα οποία  τροφοδοτούνται από την αναβαθμισμένη τεχνολογία TruSeen™ 5.5+. Ενσωματώνοντας  πάνω από 8 χρόνια έρευνας και ανάπτυξης, το HUAWEI WATCH GT4 βελτιώνει επίσης την τεχνολογία παρακολούθησης της καρδιάς TruSeen™ 5.5+, η οποία διαθέτει έναν αλγόριθμο βελτίωσης σήματος πολλαπλών καναλιών που βασίζεται σε μια αποκλειστική μέθοδο, αποτέλεσμα της χρόνιας μελέτης της Huawei. Έτσι, οι καταναλωτές έχουν 30% πιο ακριβή μέτρηση της υγείας της καρδιάς τους, ακόμη και κατά τη διάρκεια δυναμικών δραστηριοτήτων (π.χ. τρέξιμο, σχοινάκι) ή περιβάλλοντα χαμηλής θερμοκρασίας. Εισάγει, επίσης, το αναβαθμισμένο TruSleep™ 3.0 για να δώσει στους καταναλωτές καλύτερη επίγνωση του κύκλου ύπνου. Τώρα στην έκδοση 3.0, η παρακολούθηση ύπνου του HUAWEI WATCH GT4 παρέχει μια ολοκληρωμένη κατανόηση των κύκλων ύπνου και βοηθά τους καταναλωτές να προσαρμόσουν τον τρόπο που κοιμούνται. Αυτό περιλαμβάνει μια λειτουργία Sleep Breathing Awareness που εντοπίζει αναπνευστικές ιδιαιτερότητες κατά τη διάρκεια του ύπνου, δίνοντας στον χρήστη πρόσθετες πληροφορίες για την αναπνευστική του υγεία την ώρα που κοιμάται.

Για πλήρη ανάλυση των δεδομένων της “Ευρωπαϊκής  Έρευνας για την Υγεία” ανά χώρα, επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα και κατεβάστε την πλήρη έκθεση εδώ