Τα νοικοκυριά επαναξιολογούν τις ψηφιακές τους ανάγκες – Τι άλλαξε μετά τα lockdown

Related

10 Μαίου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Αναλυτικά οι μεταδόσεις : 12:00 COSMOTE SPORT 6 HD ATP Masters 1000 2025 Ρώμη 13:45 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2025 Γκραν Πρι Γαλλίας (Κατατακτήριες Δοκιμές) 14:30 COSMOTE SPORT 1 HD Λέιτον Όριεντ – Στόκπορτ League One 2024-25 14:40 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 2025 Γκραν Πρι Γαλλίας (Κατατακτήριες Δοκιμές) 15:00 Novasports 1HD Βαλένθια –

Ήρθε η ώρα που οι ήχοι των κατοικιδίων σας θα μετατρέπονται σε λέξεις – Πώς θα βοηθήσει η τεχνητή νοημοσύνη

Η εταιρεία τεχνολογίας Baidu, η οποία είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη της μεγαλύτερης μηχανής αναζήτησης στην Κίνα, προχώρησε σε μία επαναστατική κίνηση καταθέτοντας μία πατέντα που φιλοδοξεί να αποκρυπτογραφήσει τους ήχους των αγαπημένων κατοικιδίων μας, όπως τη «γκρίνια» των γατών και τα «γαβγίσματα» των σκύλων και να τους μετατρέψει σε κατανοητές λέξεις μέσω τεχνολογίας αιχμής

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Σάββατο, 10 Μαΐου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Σάββατο, 10 Μαΐου 2025 09:35 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2025 Γκραν Πρι

Basketball Champions League – Final-4: ΑΕΚ- Ουνικάχα Μάλαγα (21:00 COSMOTE SPORT 4 HD)

Η πρόκριση στον τελικό του Final-4 του Basketball Champions League, που φιλοξενείται στην έδρα της, την SUNEL Arena, είναι εκ των ων ουκ άνευ για την ΑΕΚ, στον αποψινό δεύτερο ημιτελικό, όπου αντιμετωπίζει την κάτοχο του τίτλου Ουνικάχα Μάλαγα. Η Ένωση που θα έχει ως έκτο παίκτη τον κόσμο της στοχεύει να πάρει το εισιτήριο

COSMOTE TELEKOM: Πάρε θέση στην κερκίδα του Άμπου Ντάμπι – Ζήσε την τελική φάση του Ευρωμπάσκετ από κοντά!

Η COSMOTE TELEKOM προκηρύσσει μεγάλο διαγωνισμό με έπαθλο ένα ταξίδι στο Άμπου Ντάμπι για την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ 2025 (23–25 Μαΐου) Newsroom Μια μοναδική ευκαιρία για τους φιλάθλους του μπάσκετ προσφέρει η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, μέσα από τον μεγάλο διαγωνισμό «Πάμε Άμπου Ντάμπι».

Δισεκατομυριούχος επενδυτής προειδοποιεί: Η AI μπορεί να αφανίσει τη μισή ανθρωπότητα

FORTUNE GREECE 09/05/2025, 19:30 «Υυπάρχουν 10% πιθανότητες ώστε η τεχνητή νοημοσύνη να οδηγήσει σε ένα όπλο που θα εξαλείψει το μισό της ανθρωπότητας». Δυσοίωνες προβλέψεις για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η τεχνητή νοημοσύνη έκανε ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος επενδυτής Πολ Τούντορ Τζόουνς. Μιλώντας για σειρά θεμάτων σε συνέντευξη του στο CNBC, ο 70χρονος επικεφαλής

Δισεκκατομυριούχος επενδυτής προειδοποιεί: Η AI μπορεί να αφανίσει τη μισή ανθρωπότητα

FORTUNE GREECE 09/05/2025, 19:30 «Υυπάρχουν 10% πιθανότητες ώστε η τεχνητή νοημοσύνη να οδηγήσει σε ένα όπλο που θα εξαλείψει το μισό της ανθρωπότητας». Δυσοίωνες προβλέψεις για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει η τεχνητή νοημοσύνη έκανε ο Αμερικανός δισεκατομμυριούχος επενδυτής Πολ Τούντορ Τζόουνς. Μιλώντας για σειρά θεμάτων σε συνέντευξη του στο CNBC, ο 70χρονος επικεφαλής

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την ευκαιρία σε 2 τυχερούς να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι μαζί με 1 άτομο της επιλογής τους, για να δουν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα στην τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ 2025, στις 23-25 Μαΐου. Το μοναδικό δώρο περιλαμβάνει

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

Διαβάζεται σε 2' 2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ 09 Μαΐου 2025 19:00 Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την ευκαιρία σε 2 τυχερούς να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι μαζί με 1 άτομο

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ. Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την ευκαιρία σε 2 τυχερούς να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι μαζί με 1 άτομο της επιλογής τους, για να δουν από

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

09.05.25 18:50 2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ. Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR, δίνει την ευκαιρία σε 2 τυχερούς να ταξιδέψουν στο Άμπου Ντάμπι μαζί με 1 άτομο της επιλογής τους, για να

Λήμνος: Χωρίς σήμα κινητής COSMOTE από το πρωί ο Μούδρος και τα γύρω χωριά

Σοβαρό πρόβλημα με το σήμα κινητής τηλεφωνίας της COSMOTE καταγράφεται από το πρωί της Παρασκευής, στην ευρύτερη περιοχή του Μούδρου, έως και τα Καμίνια.  Όπως αναφέρουν κάτοικοι των περιοχών αυτών στον FM 100, αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επικοινωνία, καθώς τα κινητά εμφανίζουν χαμηλό ή και μηδενικό σήμα, σε πολλές περιπτώσεις με την ένδειξη «Ε». Το πρόβλημα

Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός στην Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΡΤΥΠΥΟ Τα Playoffs της Stoiximan Super League ρίχνουν «αυλαία» την Κυριακή 11/5, με την COSMOTE TV να φιλοξενεί το «ντέρμπι αιωνίων» ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό (20.00, COSMOTE SPORT 1HD). Στο πρόγραμμα των καναλιών COSMOTE SPORT ανήκει και το «Derby de Lisboa» μεταξύ Μπενφίκα-Σπόρτινγκ Λισαβόνας (10/5, 20.00, COSMOTE SPORT 2HD) για την 33η αγωνιστική

COSMOTE TELEKOM: Μεγάλος διαγωνισμός «Πάμε Άμπου Ντάμπι»

- 2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ - 2 τυχεροί μαζί με 2 άτομα της επιλογής τους θα ζήσουν από κοντά την τελική φάση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Μπάσκετ Η COSMOTE TELEKOM, Υπερήφανος Χορηγός της ΚΑΕ Ολυμπιακός και της ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR

Υλοποιήθηκε η ψηφιοποίηση της βιβλιοθήκης της Βουλής από την Cosmote Telekom

Στην αίθουσα της Γερουσίας της Βουλής των Ελλήνων παρουσιάστηκε χθες το έργο της Ψηφιοποίησης Τεκμηρίων της ιστορικής Βιβλιοθήκης της Βουλής, ένα εγχείρημα κομβικής σημασίας για την πολιτική, κοινωνική και πολιτιστική κληρονομιά της χώρας. Το έργο φιλοδοξεί να συγκεντρώσει και να αναδείξει έναν τεράστιο όγκο πληροφοριακού υλικού που μέχρι σήμερα παρέμενε κατακερματισμένος και διασκορπισμένος σε απαρχαιωμένα

Share

«Decoding the digital home» είναι ο τίτλος της έρευνας της EY σύμφωνα με την οποία τα νοικοκυριά παγκοσμίως επαναξιολογούν τις ανάγκες τους για ψηφιακές υπηρεσίες, λόγω του αυξημένου κόστους ζωής.

Συγκεκριμένα, μετά από την άνθηση του ψηφιακού νοικοκυριού, κατά τη διάρκεια των lockdowns της πανδημίας του COVID-19, οι ανάγκες των καταναλωτών ως προς τη συνδεσιμότητα και το περιεχόμενο φαίνεται να υποχωρούν. Προτεραιότητα δίνεται πλέον στην οικονομική και ψυχική ευημερία. Η μελέτη κατέγραψε τις απόψεις περισσότερων από 20.000 νοικοκυριών από οκτώ χώρες (Καναδάς, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ) για να αναλύσει τη στάση των καταναλωτών απέναντι στην τεχνολογία, τα media και τις τηλεπικοινωνίες που χρησιμοποιούν στο σπίτι.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότερα από τα μισά νοικοκυριά ανησυχούν ότι ο πάροχος ευρυζωνικότητας (60%) και ο πάροχος συνδρομητικής τηλεόρασης (55%) θα αυξήσουν το κόστος της συνδρομής, ενώ το 45% πιστεύουν ότι πληρώνουν περισσότερο απ’ ό,τι πρέπει για περιεχόμενο που δεν καταναλώνουν. Η μελέτη δείχνει, επίσης, ότι η χρήση των ψηφιακών μέσων επανέρχεται σε κανονικούς ρυθμούς, με πολλούς καταναλωτές να προσπαθούν να περιορίσουν την έκθεσή τους στο διαδίκτυο. Το 34% σχεδιάζουν να περνούν λιγότερο χρόνο στο διαδίκτυο, το 27% θέλουν να μειώσουν τον αριθμό των πλατφορμών ροής (streaming) που χρησιμοποιούν, ενώ το 21% ενδέχεται να μειώσουν τον αριθμό των συνδεδεμένων συσκευών στα σπίτια τους.

Στις χώρες που κατέγραψαν τη μεγαλύτερη άνοδο της ζήτησης μετά την πανδημία -Καναδάς, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ – εμφανίζονται σήμερα οι μεγαλύτερες πιθανότητες συρρίκνωσης της αγοράς.

Τα ευρήματα

Τα ευρήματα αποκαλύπτουν ότι η πανδημία του COVID-19 έχει επιδεινώσει τους προϋπάρχοντες φόβους σχετικά με την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων, με το 40% των νοικοκυριών να δηλώνουν ότι ανησυχούν περισσότερο για το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων από ό,τι πριν την πανδημία. Οι ανησυχίες για την ψυχική υγεία που σχετίζονται με την έκθεση στο διαδίκτυο βρίσκονται επίσης στο επίκεντρο, ιδιαίτερα μεταξύ των νεότερων καταναλωτών. Ποσοστό 47% των ερωτηθέντων κάτω των 25 ετών σκέφτονται συχνά τον αρνητικό αντίκτυπο της χρήσης του διαδικτύου στην ευεξία τους, ενώ, το ίδιο ποσοστό, στην ηλικιακή ομάδα 25 έως 44 ετών, ανησυχούν πολύ για το τι μπορεί να συναντήσουν στο διαδίκτυο. Συνολικά, το 59% των νοικοκυριών πιστεύουν ότι οι κυβερνήσεις και οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να κάνουν περισσότερα για την καταπολέμηση του επιβλαβούς διαδικτυακού περιεχομένου.

Η μελέτη υπογραμμίζει, επίσης, ότι οι καταναλωτές αισθάνονται ότι οι προσφορές υπηρεσιών είναι πολύ περίπλοκες. Το 33% δυσκολεύονται να κατανοήσουν τα προσφερόμενα ψηφιακά οικιακά πακέτα, ενώ 38% διακρίνουν πολύ μικρές διαφορές μεταξύ ανταγωνιστικών παρόχων. Συγχρόνως, ενώ πάνω από τους μισούς (54%) συμμετέχοντες στην έρευνα αναφέρουν ότι οι προσφορές γνωριμίας παίζουν ρόλο στην επιλογή παρόχου, 49% θεωρούν ότι οι προσφορές τούς δυσκολεύουν να προσδιορίσουν ποιος προσφέρει την καλύτερη αξία αναφέρει το δημοσίευμα του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας, ο Γιώργος Αποστολάκης, Εταίρος στο Τμήμα Συμβουλευτικών Υπηρεσιών και Επικεφαλής του κλάδου Τεχνολογίας, Media και Τηλεπικοινωνιών της ΕΥ Ελλάδος, δήλωσε: «Η ισχυρή αύξηση της ζήτησης για συνδεσιμότητα και περιεχόμενο που πυροδότησε η πανδημία και τα διαδοχικά lockdowns, φαίνεται να τερματίζεται, καθώς τα νοικοκυριά σήμερα, αντιμέτωπα με την αλματώδη αύξηση του κόστους ζωής, επαναξιολογούν τις ανάγκες τους για ψηφιακές υπηρεσίες. Συγχρόνως, επανέρχονται οι ανησυχίες για την ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων και τις επιπτώσεις της υπερβολικής έκθεσης στο διαδίκτυο στην ψυχική υγεία. Σε αυτό το περιβάλλον, οι πάροχοι υπηρεσιών συνδεσιμότητας και περιεχομένου, θα πρέπει να επανασχεδιάσουν τη στρατηγική και τα προϊόντα τους, και να ενισχύσουν το επίπεδο των υπηρεσιών τους».

- -