Τα «κρυφά» οφέλη της συνεργασίας Cosmote-Nοva

Related

COSMOTE TV: Ποδοσφαιρικό υπερθέαμα με τα ντέρμπι Ίντερ-Μίλαν και Γιουβέντους-Νάπολι

Η δράση στα κανάλια COSMOTE SPORT πλαισιώνεται από την 5η αγωνιστική της Stoiximan Super League και ακόμα ένα τριήμερο δράσης από το πρωτάθλημα MotoGP Κορυφαία ποδοσφαιρικά «ραντεβού» έρχονται την εβδομάδα 20-26/9 στην COSMOTE TV. Το Σάββατο 21/9 η Γιουβέντους θα υποδεχθεί τη Νάπολι (19.00, COSMOTE SPORT 2HD), ενώ την Κυριακή 22/9 θα διεξαχθεί το «Derby…

COSMOTE TV: Ποδοσφαιρικό υπερθέαμα με κορυφαία ντέρμπι

Η COSMOTE TV κλείνει κορυφαία ποδοσφαιρικά ραντεβού την εβδομάδα 20 έως 26 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου η Γιουβέντους θα υποδεχθεί τη Νάπολι (19:00, COSMOTE SPORT 2HD), ενώ την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί το «Derby della Madonnina» μεταξύ Ίντερ και Μίλαν (21:45, COSMOTE SPORT 2HD & COSMOTE SPORT 4K) για την 5η αγωνιστική της…

Επίδειξη δυνατοτήτων από τη Samsung για το τι προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σε συσκευές Galaxy

Σαν πιστοί αναγνώστες των τεχνολογικών εξελίξεων, νωρίτερα είδαμε την Samsung να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εφαρμογών AI σε κινητά με την κυκλοφορία του Galaxy AI. Από τότε βλέπουμε πως σχεδόν κάθε εταιρεία smartphones ανακοινώνει τις δικές της σουίτες AI, αλλά οι κάτοχοι πρόσφατων συσκευών Galaxy S και Z μπορούν ήδη να τις βάλουν σε λειτουργία!Τα Galaxy…

Αθλητικές μεταδόσεις: Όλες οι αναμετρήσεις της Παρασκευής (20/9)

Η δράση δεν σταματάει και μετά από ένα τριήμερο Champions League, την Παρασκευή (20/9) το πρόγραμμα συνεχίζεται με αναμετρήσεις για τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.Ξεχωρίζει το παιχνίδι της Νις με την Σεντ Ετιέν, όπως και η εκτός έδρας δοκιμασία της Σεβίλλης κόντρα στην Αλαβές.Αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις:09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Emilia-Romagna Grand Prix -Ελεύθερες Δοκιμές10:00 COSMOTE…

Πιο μπροστά σε πωλήσεις η Xiaomi έναντι της Apple όσον αφορά τον μήνα Αύγουστο

“Κρύος ιδρώτας” περιλούζει τα πρόσωπα ανθρώπων της Apple, καθώς η Xiaomi διεκδίκησε τη δεύτερη θέση στον παγκόσμιο μηνιαίο όγκο πωλήσεων κατά τα δεδομένα που συνέλεξε η Counterpoint Research για τον Αύγουστο. Η κινεζική μάρκα ξεπέρασε την Apple που ήρθε στην τρίτη θέση, ενώ η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση. Τα στοιχεία αποστολών της Xiaomi τον Αύγουστο παρέμειναν…

ESET Research: Η CosmicBeetle συμμαχεί με άλλες συμμορίες ransomware, βάζοντας στο στόχαστρο επιχειρήσεις σε Ευρώπη και Ασία.

Οι ερευνητές της ESET χαρτογράφησαν τις πρόσφατες δραστηριότητες της εγκληματικής ομάδας CosmicBeetle και βρήκαν ότι η ομάδα χρησιμοποιεί ένα νέο κακόβουλο λογισμικό, το ScRansom καθώς και ότι συνεργάζεται με άλλες συμμορίες ransomware. Η CosmicBeetle έχει διασπείρει ransomware σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), κυρίως στην Ευρώπη και την Ασία. Η έρευνα της ESET παρατήρησε ότι…

Ολοκληρώθηκε για 8η χρονιά το πρόγραμμα «Code Like a Girl» της Vodafone

Η Vodafone Ελλάδας ολοκλήρωσε για όγδοη χρονιά το πρόγραμμα ανάπτυξης κώδικα Code Like a Girl, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερα νέα κορίτσια μέσα από την γνωριμία τους με τον Προγραμματισμό. Από την έναρξη του προγράμματος, έχουν εκπαιδευτεί περισσότερες από 400 έφηβες ηλικίας 14 έως 18 ετών, αποκτώντας πρακτικές γνώσεις για να ανακαλύψουν τον τομέα της τεχνολογίας και…

Alter Ego Ventures: Νέα επενδυτική εταιρεία της Alter Ego Media

Η Alter Ego Ventures, μέλος της Alter Ego Media του μεγαλύτερου ομίλου μέσων μαζικής ενημέρωσης στην Ελλάδα, ανακοινώνει την έναρξη ενός φιλόδοξου επενδυτικού σχήματος, με αρχικό προϋπολογισμό 10 εκατομμυρίων ευρώ, που θα επενδύσει σε εταιρείες με έμφαση στην τεχνολογία. Οι επενδύσεις θα είναι εστιασμένες σε νεοσύστατες και υφιστάμενες εταιρείες που καινοτομούν και διαθέτουν υψηλό αναπτυξιακό…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα ELTRUN – Cosmote: Σε πρώιμα στάδια η ψηφιακή ετοιμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων

Ενισχυμένο παρουσιάζεται την τελευταία διετία το επίπεδο της ψηφιακής ετοιμότητας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στη χώρα μας, όμως, ακόμη έχουν πολύ δρόμο να διανύσουν ώστε να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ψηφιακές τεχνολογίες. Αυτό είναι το βασικό συμπέρασμα της έρευνας «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου…

DIY Ransomware: Μεγαλύτερη απειλή οι ερασιτέχνες εγκληματίες στον κυβερνοχώρο χάρη σε τυποποιημένο κώδικα

Η Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης της Kaspersky (GReAT) δημοσίευσε μια έκθεση που περιγράφει τις πρόσφατες επιθέσεις ransomware με χρήση κώδικα που έχει διαρρεύσει. H έρευνα ρίχνει φως στα εργαλεία και τις μεθόδους που χρησιμοποιούνται τόσο από οργανωμένες ομάδες ransomware όσο και από μεμονωμένους δράστες. Με τεράστια ποικιλία εργαλείων και δειγμάτων στη διάθεσή τους, εγκληματικές…

Η τέχνη των επιδόσεων: Ένα πανόραμα υψηλής ακρίβειας σε Ultra-wide

Η Porsche Design και η AGON by AOC, ένα από τα κορυφαία brand gaming οθονών και αξεσουάρ πληροφορικής παγκοσμίως, ανακοινώνουν την πιο πρόσφατή συνεργασία τους: την οθόνη gaming, Porsche Design AOC AGON PRO PD34. Αυτή η νέα κυρτή QD–OLED οθόνη gaming 34” (86,36 cm) συνδυάζει την υπεροχή του concept της Porsche Design με την τεχνογνωσία…

Αυξάνεται ο αριθμός των συνδρομητών Cosmote TV και Nova

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας…

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Share

Γεγονός είναι εδώ και λίγες μέρες η ένωση των δυνάμεων μεταξύ Cosmote TV και Νοva, με τις δύο συνδρομητικές πλατφόρμες να προσφέρουν πρόσβαση στο αθλητικό τους περιεχόμενο η μία στην άλλη.

Αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει για την Nova, η οποία στο παρελθόν είχε κάνει συμφωνία με τη Vodafone και την Wind (πριν την συγχώνευσή τους), με τους συνδρομητές των δύο εταιρειών να μπορούν να παρακολουθήσουν τα κανάλια novasports. Αυτό που πραγματικά κάνει εντύπωση τώρα είναι ότι το κόστος, σε αντίθεση με το παρελθόν, όταν και έφτανε στα 10 ευρώ, για να μπορεί ένας συνδρομητής Cosmote να παρακολουθεί τα αθλητικά κανάλια της Nova, και το αντίστροφο, περιορίζεται μόλις στα 3 ευρώ.

Δε θα ήταν υπερβολή να κάνουμε λόγο για συμβολική τιμή, η οποία, επί της ουσίας, στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση: «Στόχος μας δεν είναι το κέρδος αλλά να γίνουμε πιο ελκυστική επιλογή από την παράνομη συνδρομητική». Με λίγα λόγια, οι δύο πλευρές είναι σαν να σήκωσαν ταυτόχρονα μία λευκή σημαία και να σταμάτησαν τον «πόλεμο» των τελευταίων ετών στο συγκεκριμένο επίπεδο δραστηριότητας. Αφήνουν λοιπόν τους συνδρομητές να κάνουν την επιλογή τους χωρίς να έχουν το δίλλημα των αθλητικών διοργανώσεων που θα παρακολουθήσουν.

Τα -κρυφά- οφέλη για τις δύο εταιρείες

Βέβαια, κάθε εμπορική κίνηση έχει ως σκοπό το κέρδος. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση τα κέρδη και είναι υπαρκτά, και σημαντικά για OTE και Nova. Aρχικά, η κίνηση αυτή αποτελεί ένα σημαντικό πλήγμα στην «πειρατική» συνδρομητική. Σίγουρα, ακόμα και τώρα, οι «πειρατές» προσφέρουν καλύτερες τιμές και μεγαλύτερο περιεχόμενο. Με μια διαφορά. Δεν είναι νόμιμοι. Έτσι, όταν με μια μικρή διαφορά μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να έχουν πρόσβαση σε νόμιμο περιεχόμενο το οποίο περιλαμβάνει το πιο ελκυστικό κομμάτι, δηλαδή τα αθλητικά γεγονότα, θα το σκεφτεί διπλά πριν κάνει μια επιλογή που μπορεί να τον οδηγήσει αντιμέτωπο με βαριά πρόστιμα. Άλλωστε, δεν είναι μυστικό ότι Nova και ΟΤΕ πιέζουν για αλλαγή της νομοθεσίας, με τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Πολιτισμού να ετοιμάζουν τις κινήσεις τους προς αυτή την κατεύθυνση. Έτσι, είναι αρκετά ρεαλιστικό να αναμένουν την σύναψη νέων συμβολαίων με ανθρώπους που θα «γυρίσουν την πλάτη» στο παράνομο περιεχόμενο και θα επιλέξουν την νόμιμη οδό (μαζί με την πλήρη υποστήριξη που την συνοδεύει, αλλά και επιπλέον παροχές όπως θέαση από πολλές συσκευές και On the go).

Άλλο ένα όφελος που δεν έχει αναλυθεί όσο θα έπρεπε αλλά είναι εξαιρετικά σημαντικό έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό των δύο πλατφορμών που οδήγησε σε εκτόξευση των τιμών σε αθλητικά γεγονότα. Κάθε φορά που ένα μεγάλο αθλητικό γεγονός ήταν διαθέσιμο, Nova και ΟΤΕ ήταν αναγκασμένοι να προσφέρουν όλο και μεγαλύτερα ποσά προκειμένου να το κάνουν δικό τους. Μάλιστα, όταν οι ομάδες της Super League είχαν την ελευθερία να διαπραγματευτούν μόνες τους τα τηλεοπτικά τους συμβόλαια, η «κόντρα» των συνδρομητικών καναλιών είχε ως αποτέλεσμα οι τιμές να εκτοξευτούν και σε ορισμένες περιπτώσεις να ξεπεράσουν τα ρεαλιστικά ποσά.

Πλέον, οι δύο πλευρές έχουν την ελευθερία να διαπραγματευτούν από θέση ισχύος αφού ουσιαστικά δεν υπάρχει το προηγούμενο καθεστώς που καθιστούσε μονόδρομο την ολοένα και μεγαλύτερη δαπάνη για την διατήρηση -ή των εμπλουτισμό- του διαθέσιμου προγράμματος.

Μια τέτοια κίνηση, ένωσης δυνάμεων, δεν είναι πρωτόγνωρη, αφού έχει συμβεί και στο εξωτερικό, στη προκειμένη περίπτωση όμως ήταν επιβεβλημένη για μία σειρά από λόγους. Μην ξεχνάμε εξάλλου ότι οι ελληνικές συνδρομητικές πλατφόρμες είναι αντιμέτωπες και με μία άλλη αδικία.

Συγκεκριμένα, οι ξένες πλατφόρμες, όπως το Netflix, το Disney +. δεν πληρώνουν φόρο στο ελληνικό κράτος, την ίδια ώρα που οι φόροι σε έναν λογαριασμό Nova και Cosmote φτάνουν στο 45% του συνολικού ποσού.

Η εικόνα της αγοράς

Στην πρώτη θέση της αγοράς φιγουράρει, όπως ήταν αναμενόμενο ο ΟΤΕ. Έχοντας συνάψει συμφωνίες με τις περισσότερες ομάδες της Super League (ανάμεσά τους ΑΕΚ, Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός , με τη σειρά που τερμάτισαν στο τελευταίο πρωτάθλημα), και προβάλλοντας, μεταξύ άλλων, το Κύπελλο Ελλάδος Ποδοσφαίρου, το Champions League, το Europa League και το Conference League, αλλά και το ΝΒΑ, είναι φυσιολογικό οι φίλοι του αθλητισμού να έχουν την Cosmote TV ψηλά στις επιλογές τους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, το πρώτο εξάμηνο του 2024 οι συνδρομητές έφτασαν στις 688.000 με περισσότερους από 490.000 συνδρομητές να χρησιμοποιούν την ΟΤΤ πλατφόρμα.

Σημαντικές ήταν και οι επιδόσεις που κατέγραψε η Nova, η οποία, μετά την αλλαγή ιδιοκτησίας αλλά και τον «γάμο» με την Wind, έχει μπει ξανά δυναμικά στο παιχνίδι. Με έναν συνδυασμό εξωστρέφειας στην εμπορική πολιτική αλλά και επενδύσεις σημαντικών ποσών, κατάφερε να προσθέσει 50.000 νέους χρήστες, φτάνοντας έτσι τους 435.000.

Σημαντικό ρόλο σε αυτήν την προσπάθεια διαδραμάτισε η απόκτηση του αγγλικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου αλλά και της La Liga. Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία, μόνο η Premier League οδήγησε στην «αγκαλιά» της Nova 25.000 νέους συνδρομητές. Φυσικά, στο «οπλοστάσιο» της εταιρείας υπάρχουν, μεταξύ άλλων, οι πολύ σημαντικές συμφωνίες με ΠΑΟΚ και Άρη για την Super League, όπως και η αποκλειστική μετάδοση των αγώνων της Euroleague.

Με το αθλητικό περιεχόμενο να έχει καταλήξει σε OTE και Νοva, η Vodafone TV αποφάσισε να «ρίξει το βάρος της» στις ταινίες και τις σειρές, έχοντας συνάψει σημαντικές συμφωνίες Disney+ και HBO και διαθέτει 200.000 συνδρομητές.

Τέλος, σημαντική είναι και η επιτυχία που παρουσιάζουν οι πλατφόρμες streaming, οι οποίοι έχουν αναπτύξει, συνολικά, μία συνδρομητική βάση περίπου 800.000 συνδρομητών.

Το Netflix, αν και δεν δημοσιεύει στοιχεία για τη χώρα μας, υπολογίζεται ότι διαθέτει περίπου 600.000 συνδρομητές, ενώ το Disney+ κινείται κοντά στους 200.000 συνδρομητές. Σημαντική είναι και η παρουσία του Prime Video της Amazon, με περίπου 100.000 συνδρομητές, ενώ το Apple Tv βρίσκεται σε έναν αριθμό κοντά στους 90.000 συνδρομητές.

Cosmote και Νova «σήκωσαν το γάντι» των προκλήσεων

Πλέον, μένει να δούμε τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης κίνησης από Nova και Cosmote, και την επίδραση που θα έχει στον αριθμό των συνδρομητών τους. Σε κάθε περίπτωση, είναι φανερό ότι οι δύο εταιρείες «σήκωσαν το γάντι» και έχουν περάσει με τη σειρά τους στην αντεπίθεση.