Σ. Ζαχάρωφ, SenseOne: Πολλαπλά οφέλη από τον ψηφιακό μετασχηματισμό στα ξενοδοχεία

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Ο Σωκράτης Ζαχάρωφ, Business Development Manager της SenseOne, μιλάει στη στήλη Hotel Tech για τις λύσεις που προσφέρονται σε σχέση με τη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης των ξενοδοχείων, τονίζοντας πως η εταιρεία αναβαθμίζει και εξελίσσει μια cloud based ΙοΤ πλατφόρμα «με πρωταρχικό της στόχο να αποτελεί το αρχικό και αναπόσπαστο βήμα κάθε σύγχρονης επιχείρησης, στο δρόμο προς την εξοικονόμηση ενέργειας».

Μιλήστε μας για την ψηφιακή λύση που προσφέρει η SenseOne και τις καινοτομίες που ενσωματώνει.

Η λύση EnergySense της SenseOne συμβάλλει στη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης των ξενοδοχείων. Η λύση διαθέτει τα απαραίτητα εργαλεία για την ολοκληρωμένη παρακολούθηση της ενεργειακής κατανάλωσης των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και επιτρέπει τον εύκολο εντοπισμό πιθανής ενεργειακής σπατάλης σε πραγματικό χρόνο, χωρίς να απαιτείται περαιτέρω επεξεργασία δεδομένων, ώστε να λαμβάνονται άμεσα αποφάσεις για στοχευμένες διορθωτικές ενέργειες που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης και στη μείωση του ενεργειακού κόστους.

Η λύση βασίζεται στην SenseOne IoT Platform, είναι cloud based και συνδέεται με οποιοδήποτε μετρητικό εξοπλισμό. Τα δεδομένα των μετρήσεων -Big Data- μεταδίδονται στην SenseOne IoT Platform, η οποία τα συλλέγει, τα αναλύει και τα οπτικοποιεί σε μορφή Dashboards, απεικονίζοντας χρήσιμες αναλύσεις, μετρήσεις και δείκτες ενεργειακής απόδοσης με εύληπτο τρόπο. Κατανοητές αναφορές, γραφήματα και δείκτες ενεργειακής απόδοσης (EnPIs) είναι συγκεντρωμένα σε ένα σημείο, ώστε να είναι προσβάσιμα από τους εξουσιοδοτημένους χρήστες, από οπουδήποτε και αν βρίσκονται. Τα δεδομένα που παράγονται είναι άμεσα αξιοποιήσιμα και καθοδηγούν τους χρήστες στη λήψη στοχευμένων και έγκαιρων αποφάσεων για τη μείωση της κατανάλωσης και τη βέλτιστη ενεργειακή απόδοση.

Η EnergySense είναι μία cloud λύση που ενσωματώνει σύγχρονες τεχνολογίες, Internet of Things, Big Data, web micro services και data streaming, μεταξύ άλλων, διαλειτουργεί με οποιοδήποτε μετρητικό εξοπλισμό, διαθέτει αυτοματισμούς και αναβαθμισμένη εμπειρία διαχείρισης για το χρήστη. Επιπρόσθετα, διαθέτει ένα συνδυασμό καινοτόμων χαρακτηριστικών που την καθιστούν πρωτοποριακή:

  • Προσαρμόζεται στις συγκεκριμένες ανάγκες και παραμέτρους κάθε οργανισμού.
  • Εξασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα μεταξύ διαφόρων συστημάτων.
  • Αποτελεί κεντρικό σημείο επεξεργασμένης πληροφορίας.
  • Παράγει κατανοητή πληροφόρηση για τη λήψη αποφάσεων που οδηγούν στη βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης.

Ποια τα οφέλη από την υιοθέτηση της συγκεκριμένης πλατφόρμας για τα ξενοδοχεία; Ποια τα κέρδη που θα αποκομίσουν και πόσο εύκολο είναι να πραγματοποιηθεί η σχετική διαδικασία;

Η λύση μας είναι σχεδιασμένη για να απλοποιεί την πολυπλοκότητα της διαλειτουργικότητας ετερογενών συσκευών, μηχανών, αισθητήρων αλλά και πληροφοριακών συστημάτων, αξιοποιώντας και τα δεδομένα της υφιστάμενης υποδομής μίας ξενοδοχειακής εγκατάστασης. Επιπρόσθετα, ως cloud λύση, δεν απαιτεί εξοπλισμό.

Παρέχει επεξεργασμένη, κατανοητή και στοχευμένη πληροφόρηση, email alerts για σημαντικά συμβάντα και πρόσβαση από παντού, βοηθώντας τους χρήστες να ανταποκρίνονται, άμεσα και εύστοχα, στη βελτιστοποίηση της ενεργειακής κατανάλωσης και στην εύκολη δημιουργία κατάλληλων reports για τις ανάγκες του οργανισμού.

Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να αναφέρω ότι από το σύνολο των πελατών μας που αξιοποιούν τη λύση EnergySense και ανάλογα με το εύρος κάλυψης των εγκαταστάσεών τους με τη λύση, έχουν βελτιώσει την ενεργειακή τους απόδοση έως και 33%. Επιπλέον, η λύση συμβάλλει στη μείωση του κόστους συντήρησης των εγκαταστάσεων, καθώς παρακολουθούνται σε πραγματικό χρόνο, αλλά και στη μείωση του σχετιζόμενου λειτουργικού κόστους, εξαιτίας των αυτοματοποιημένων reports και διαδικασιών, καθώς δεν απαιτούνται οι χρονοβόρες διαδικασίες επεξεργασίας των πολύπλοκων σχετικών δεδομένων. Και βέβαια, αποφεύγονται και τα πιθανά λάθη που μπορεί να προκύψουν.

Η υλοποίηση της λύσης έχει χαμηλό κόστος, καθώς αξιοποιεί την υπάρχουσα υποδομή της εγκατάστασης και είναι στο cloud, άρα δεν απαιτεί εξοπλισμό. Ταυτόχρονα, η μεθοδολογία υιοθέτησης και υλοποίησης που ακολουθούμε βασίζεται σε δοκιμασμένη και καλά δομημένη διαδικασία, που αφορά στην καταγραφή των αναγκών του πελάτη και στην τοπική αυτοψία των εγκαταστάσεων, ώστε να προχωρήσουμε στην τελική προσφορά και έγκριση από τον πελάτη, με μέσο όρο υλοποίησης 2 – 4 εβδομάδες. Άρα η επιχείρηση μπορεί πολύ γρήγορα να υιοθετήσει τη λύση και να απολαμβάνει τα οφέλη της.

Βάσει της εμπειρίας σας, πως προχωράει ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ξενοδοχειακού τομέα στην Ελλάδα; Ποιες οι προκλήσεις;

Σίγουρα υπάρχουν πολλά οφέλη από την υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στον ξενοδοχειακό τομέα. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός δημιουργεί μια πιο αποδοτική και αποτελεσματική επιχείρηση, που μπορεί να καλύψει καλύτερα τις ανάγκες και τις επιθυμίες των πελατών της. Αποτελεί ένα «ταξίδι» εκσυγχρονισμού διαρκείας που συμβάλλει στην ανταγωνιστικότητα και στην ανθεκτικότητα της.

Ο κλάδος της φιλοξενίας ήταν πάντα πρωτοπόρος στον τομέα της εμπειρίας πελατών. Πολλοί Έλληνες ξενοδόχοι έχουν συνειδητοποιήσει τη σημαντικότητα των παραπάνω και έχουν προβεί σε ενέργειες προς αυτήν την κατεύθυνση. Ωστόσο, ο κλάδος υπολείπεται έναντι άλλων ανταγωνιστικών χωρών, όσον αφορά στο ρυθμό υιοθέτησης λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού.

Τα ευχάριστα, όμως, νέα, είναι πως ακόμα και τα πιο μικρά καταλύματα μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα λεγόμενα Big Data και αναλυτικά στοιχεία για να συγκεντρώσουν πληροφορίες, σχετικά με τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των επισκεπτών τους, και να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πληροφορίες για να βελτιώσουν τις ενέργειες marketing, το κόστος και τον τρόπο λειτουργίας τους.

Καθώς η συγκεκριμένη πλατφόρμα εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο του Internet of Things, ποια η γνώμη σας για το μέλλον του; Ποια η επίδραση που θα έχει στο επιχειρείν;

Το IoT δημιουργεί έξυπνα περιβάλλοντα με ψηφιακές τεχνολογίες για τη βελτιστοποίηση του τρόπου με τον οποίο ζούμε. Το μέλλον του IoT έχει την προοπτική να είναι απεριόριστο. Σκεφτείτε ότι, σύμφωνα με την International Data Corporation, έως το 2025 αναμένεται διάθεση περισσότερων από 41 δισεκατομμυρίων ΙοΤ συσκευών. Βέβαια, η δυναμική του δεν έγκειται μόνο στην ταυτόχρονη ενεργοποίηση δισεκατομμυρίων συσκευών, αλλά και στην αξιοποίηση των τεράστιων όγκων δεδομένων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ενεργοποιήσουν διάφορες επιχειρηματικές διαδικασίες. Καθώς τα δίκτυα και οι πλατφόρμες IoT εξελίσσονται για να ξεπεραστούν αυτές οι προκλήσεις, μέσω της αυξημένης χωρητικότητας και της τεχνητής νοημοσύνης, οι πάροχοι υπηρεσιών θα επενδύσουν περαιτέρω στις αγορές πληροφορικής και διαδικτύου, δημιουργώντας και εγκαινιάζοντας νέους «δρόμους μεταξιού» και ποικίλων επιχειρηματικών ευκαιριών.

Προς ποια κατεύθυνση στοχεύει, πλέον, η ανάπτυξη της SenseOne IoT Platfom; Ποια τα επόμενα χαρακτηριστικά που θα ενσωματωθούν, οι νέες λειτουργίες που σχεδιάζετε;

Η SenseOne, ως μια ελληνική πρωτοπόρος και καινοτόμος εταιρεία, αναβαθμίζει και εξελίσσει την cloud based ΙοΤ πλατφόρμα της πάνω σε μια Hardware Agnostic oriented φιλοσοφία, με πρωταρχικό της στόχο να αποτελεί το αρχικό και αναπόσπαστο βήμα κάθε σύγχρονης επιχείρησης, στο δρόμο προς την εξοικονόμηση ενέργειας.

Η εξέλιξη της IoT πλατφόρμας μας, με βελτιωμένα Dashboards & Reports, παράλληλα με ένα user friendly environment, με πιο εξειδικευμένα χαρακτηριστικά σε σχέση με την χρηστικότητα των ενεργειακών πληροφοριών που παρέχουμε, αποτελεί για το τμήμα R&D της SenseOne μια συνεχή πρόκληση και διαδικασία.

Εστιάζουμε στην εξοικονόμηση της ενέργειας των σύγχρονων επιχειρήσεων μέσω της μείωσης της ενεργειακής κατανάλωσης και της αύξησης της ενεργειακής αποδοτικότητας, για τον περιορισμό του ανθρακικού αποτυπώματος και την ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης.

Η συνέντευξη δημοσιεύθηκε στο Hotellier Newsletters, στις 22/3/2023