Συμβατότητα του iMessage με τον ανταγωνισμό ζητούν οι πάροχοι και η Google

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Η Google και ορισμένοι από τους μεγαλύτερους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους της Ευρώπης ζήτησαν από τις Βρυξέλλες να ορίσουν το iMessage ως «βασική υπηρεσία πλατφόρμας», κάτι που θα απαιτήσει από την Apple να κάνει την εφαρμογή πλήρως συμβατή με τον ανταγωνισμό.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διερευνά εάν το iMessage θα πρέπει να περιλαμβάνεται σε μια λίστα υπηρεσιών που θα συμμορφώνονται με το νέο νόμο για τις ψηφιακές αγορές – κάτι που σημαίνει πως θα είναι σε θέση να αλληλεπιδράσει απρόσκοπτα με ανταγωνιστές, όπως το WhatsApp.

Επί του παρόντος, μόνο οι χρήστες της Apple μπορούν να επικοινωνούν μέσω του iMessage, κάτι που αποτελεί βασικό παράγοντα για τη διατήρηση του «loyalty» των κατόχων iPhone, ειδικά μεταξύ των νεότερων, ηλικιακά, καταναλωτών. Όταν οι χρήστες που χρησιμοποιούν smartphone με λογισμικό Android συμμετέχουν σε μια ομάδα συνομιλιών του iMessage, όλα τα μηνύματα αλλάζουν χρώμα, υποδεικνύοντας ότι έχει γίνει μετάβαση σε τυπικό SMS.

Οι χρήστες Android χάνουν, επίσης, ορισμένες λειτουργίες, όπως η ποιότητα των βίντεο και των φωτογραφιών. Οι αντίπαλες εταιρείες προσπαθούν εδώ και καιρό να πείσουν κάθε πλευρά για την ανάγκη συμβατότητας του iMessage και με άλλες συσκευές, πέρα από το hardware της Apple.

Σε επιστολή που εστάλη στην Κομισιόν και που επικαλούνται οι Financial Times, οι υπογράφοντες, μεταξύ των οποίων ένας ανώτερος αντιπρόεδρος της Google και τα διευθυντικά στελέχη των Vodafone, Deutsche Telekom, Telefónica και Orange, ισχυρίζονται ότι η υπηρεσία της Apple καλύπτει τα όρια του νόμου. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να υπόκειται στους κανόνες «προς όφελος των ευρωπαίων καταναλωτών και επιχειρήσεων».

Οι τεχνολογικές εταιρείες με ετήσια έσοδα άνω των 7,5 δισ. ευρώ και τουλάχιστον 10.000 ενεργούς μηνιαίους επιχειρηματικούς χρήστες στην ΕΕ εμπίπτουν στους κανόνες, αν και οι ρυθμιστικές αρχές έχουν τη διακριτική ευχέρεια, ως προς τον προσδιορισμό περιπτώσεων που ξεπερνούν αυτές τις μετρήσεις. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι το iMessage έχει έως και 1 δισεκατομμύριο χρήστες παγκοσμίως και η Apple παραδέχτηκε ότι έχει περισσότερους από 10.000 επιχειρηματικούς χρήστες σε όλο τον κόσμο.

Ωστόσο, ως μέρος της έρευνας της ΕΕ, η κατασκευάστρια των iPhone υποστήριξε ότι το iMessage δεν πρέπει να συμπεριληφθεί στους νέους κανόνες, επειδή οι χρήστες δεν πληρώνουν απευθείας για τη χρήση του, ενώ οι συσκευές μπορούν να χρησιμοποιηθούν και χωρίς την εφαρμογή.

Η Κομισιόν ανέφερε ότι η Apple της είπε πως «το iMessage δεν αποτελεί σημαντική πύλη στην Ένωση για τους επαγγελματίες χρήστες, ώστε να προσεγγίσουν τελικούς χρήστες, λόγω της μικρής του κλίμακας σε σχέση με άλλες υπηρεσίες ανταλλαγής μηνυμάτων».

Ωστόσο, η Κομισιόν πιστεύει ότι το iMessage συμβάλλει έμμεσα στα έσοδα της Apple, καθώς η εφαρμογή είναι προεγκατεστημένη και μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο στις συσκευές της. Ως εκ τούτου, οι ρυθμιστικές αρχές λένε ότι το iMessage αποτελεί «ένα σημαντικό στοιχείο της επέκτασης του οικοσυστήματος της Apple».

Οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες και η Google υποστήριξαν στην επιστολή τους, η οποία εστάλη στον Επίτροπο Εσωτερικής Αγοράς της ΕΕ, Thierry Breton, ότι η «θεμελιώδης φύση» του iMessage ως «μια σημαντική πύλη μεταξύ των επιχειρηματικών χρηστών και των πελατών τους, αποτελεί αναμφίβολα δικαιολογία για τον χαρακτηρισμό της Apple ως gatekeeper για την υπηρεσία iMessage».

Τόνισαν ότι οι καταναλωτές θα ήταν σε καλύτερη θέση, ως αποτέλεσμα ενός τέτοιου χαρακτηρισμού, επειδή η «εμπλουτισμένη ανταλλαγή μηνυμάτων» είναι διαθέσιμη μόνο μεταξύ των χρηστών της Apple.

«Είναι υψίστης σημασίας οι επιχειρήσεις να μπορούν να προσεγγίσουν όλους τους πελάτες τους εκμεταλλευόμενοι τις σύγχρονες υπηρεσίες επικοινωνίας με εμπλουτισμένες δυνατότητες ανταλλαγής μηνυμάτων», τονίζεται στην επιστολή. «Μέσω του iMessage, οι business users μπορούν να στέλνουν enriched μηνύματα μόνο σε χρήστες iOS και να βασίζονται στα παραδοσιακά SMS για όλους τους άλλους τελικούς χρήστες».

Η Apple αρνήθηκε να σχολιάσει, αλλά επισήμανε πως «οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε μια μεγάλη ποικιλία εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων και συχνά χρησιμοποιούν πολλές ταυτόχρονα, γεγονός που αντικατοπτρίζει πόσο εύκολη είναι η εναλλαγή μεταξύ τους. Το iMessage έχει σχεδιαστεί και διατεθεί στην αγορά για προσωπικές επικοινωνίες καταναλωτών και ανυπομονούμε να εξηγήσουμε στην επιτροπή γιατί το iMessage δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του DMA».