Στρατηγική συνεργασία Upstream και Socital για ανάπτυξη στο Mobile Commerce

Related

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Share

Την έναρξη της στρατηγικής τους συνεργασίας ανακοινώνουν η Upstream και η Socital, δύο κορυφαίες ελληνικές εταιρείες, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον χώρο του marketing technology (martech).

Η Upstream αποτελεί πρωτοπόρο στον τομέα του mobile marketing automation σε μερικές από τις πλέον ραγδαία αναπτυσσόμενες αγορές του κόσμου, όπως είναι η Βραζιλία, η Νότια Αφρική, η Νιγηρία κι η Ταϊλάνδη. Από την πλευρά της, η Socital ειδικεύεται στο e-commerce, υποστηρίζοντας σημαντικά brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό στις ηλεκτρονικές τους πωλήσεις.

Η στρατηγική συνεργασία των δύο εταιρειών αφορά την ανταλλαγή τεχνολογίας και τεχνογνωσίας και την από κοινού στόχευση σε ένα διευρυμένο πελατολόγιο ηλεκτρονικών καταστημάτων διεθνώς. Προς αυτήν την κατεύθυνση οι δύο εταιρείες θα εξελίξουν μία από κοινού τεχνολογική λύση, που συνδυάζει την εξειδίκευση της Upstream στην εμπορική επικοινωνία στο κινητό τηλέφωνο μέσω δημοφιλών και άμεσων καναλιών όπως το SMS, το RCS, το Viber, το WhatsApp κ.α., με τα εργαλεία της Socital, μέσω των οποίων οι επισκέπτες ηλεκτρονικών καταστημάτων μετατρέπονται σε πελάτες.

Πρώτο πεδίο δράσης για τη συνεργασία των δύο εταιρειών θα αποτελέσει η ελληνική αγορά, με πιλοτικές καμπάνιες για e-shops σημαντικών εγχώριων και διεθνών brands, μεταξύ των οποίων είναι και οι Sephora, Pandora και attrattivo. Στη συνέχεια θα επικεντρωθούν  στην εξαγωγή της τεχνολογίας τους στο εξωτερικό, με κύριο στόχο το άνοιγμα στα μέσα της χρονιάς  στην αγορά του e-commerce της Βραζιλίας. Πρόκειται για μία από τις σημαντικότερες αγορές για την Upstream, η οποία συνεργάζεται με όλους τους μεγάλους παρόχους κινητής τηλεφωνίας της χώρας και εταιρείες από τους χώρους της εκπαίδευσης, των τραπεζών, του λιανεμπορίου κ.α.

Η αγορά του e-commerce στη Βραζιλία εμφανίζει τεράστια δυναμική, καθώς εμφανίζει το δεύτερο υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης στον πλανήτη ετησίως (στο 26,8%), ενώ αποτελεί συνολικά τη δέκατη μεγαλύτερη σε αξία αγορά. Τη δυναμική αυτή στοχεύουν να αξιοποιήσουν οι δύο ελληνικές εταιρείες με μία καινοτόμα πλατφόρμα mobile commerce.

«H είσοδος της Upstream στον χώρο του e-commerce αποτελεί το επόμενο μεγάλο βήμα για τη μελλοντική ανάπτυξη της εταιρείας. Η συνεργασία μας με τη Socital και η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας και του λογισμικού της μας ανοίγει την πόρτα και μας βάζει κατευθείαν στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου, που τη δεδομένη χρονική συγκυρία αποτελεί μια μοναδική ευκαιρία», σημείωσε ο Δημήτρης Μανιάτης, Διευθύνων Σύμβουλος της Upstream. «Η τεχνολογία που θα αναπτύξουμε και θα δοκιμάσουμε στην Ελλάδα, έτοιμη προς εξαγωγή, θα μας επιτρέψει να διεκδικήσουμε δυναμικά μερίδιο στην αγορά της Βραζιλίας, όπου τα μεγέθη και το ισχυρό πάτημα που ήδη διαθέτουμε στη χώρα μας επιτρέπουν να βλέπουμε με πολύ μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον. Και θα συνεχίσουμε», ανέφερε ο Δ. Μανιάτης.

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Socital, Θεόφιλος Βασιλειάδης, δήλωσε: «Η εμπειρία που διαθέτει η Socital στο e-commerce και η Upstream στο mobile marketing σημαίνουν πως αυτή η συνεργασία θα βοηθήσει αμφότερες τις εταιρείες να κάνουν ταχύτατα το καθοριστικό βήμα προς την αγορά του mobile commerce. Σχεδόν το 73% των πωλήσεων του e-commerce παγκοσμίως, προέρχεται από το mobile commerce, η αξία του οποίου ξεπερνά τα 3,5 τρισ. δολάρια. Ετοιμαζόμαστε να εισέλθουμε δυναμικά και να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητές μας σε αγορές όπως η Βραζιλία, όπου οι επιχειρήσεις έχουν ανάγκη εργαλεία, που θα τις βοηθήσουν να εκμεταλλευτούν καλύτερα τη δυναμική του e-commerce».