Σε τι στοχεύει η Cosmote Telecom με τη νέα υπηρεσία MagentaONE

Related

Πώς να σώσετε τη δουλειά σας από την Τεχνητή Νοημοσύνη

Πώς να σώσετε τη δουλειά σας από την Τεχνητή Νοημοσύνη FORTUNE GREECE 06/08/2025, 19:30 SHARE Human interact with AI artificial intelligence brain processor in concept of AI artificial intelligence engineering, big data and AI machine learning to use generative AI for business support. UUID Photo: Shutterstock Ο οδηγός του Paul Graham για να μην βρεθείτε

«Σαν να αγαπάς ένα ολόγραμμα ή μια κούκλα σιλικόνης»: Η αντιδράσεις στην AI generated μουσική

Η άνοδος της μουσικής που παράγεται με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης πυροδοτεί συζήτηση για τις επιπτώσεις στην βιομηχανία, την αυθεντικότητα και τα δικαιώματα των καλλιτεχνών, ενώ η τεχνολογία αυτή βρίσκεται ακόμα στα πρώτα της βήματα. Το αμερικανικό ροκ συγκρότημα The Velvet Sundown, το οποίο ακολουθούν σχεδόν ένα εκατομμύριο συνδρομητές στο Spotify, αποκάλυψε τελικά τον Ιούλιο

Κερδίστε 3GB δωρεάν σε αριθμούς COSMOTE

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες Καλοκαιράκι ήρθε και η COSMOTE TELEKOM προσφέρει 3GB data στον αριθμό σας, χωρίς κάποια ιδιαίτερη διαδικασία και εντελώς δωρεάν. Η διαδικασία είναι απλή, αφού επί της ουσίας, η εταιρεία θέλει τη γνώμη σας για ένα θέμα και συγκεκριμένα το ανανεωμένο πρόγραμμα Magenta Moments. Μπορείτε να μπείτε

Δημοφιλής συσκευή της Apple είναι πλέον παρωχημένη και θα αφήσει τους χρήστες χωρίς καμία υποστήριξη σε περίπτωση που υποστεί βλάβη

Από τα smartphones μέχρι τα ασύρματα ακουστικά, η Apple είναι γνωστή για τη μεγάλη γκάμα προϊόντων της και την τεχνολογική καινοτομία που προσφέρει στους καταναλωτές. Ωστόσο, αν εξακολουθείτε να χρησιμοποιείτε αυτή τη δημοφιλή συσκευή, ίσως ήρθε η ώρα για αναβάθμιση, καθώς η εταιρεία ανακοίνωσε επίσημα ότι το Apple Watch Series 1 προστέθηκε στη λίστα των

Λειτουργικά κέρδη 145,8 εκ. για τον Όμιλο ΟΤΕ το Β’ τρίμηνο 2025

Τα οικονομικά αποτελέσματα Β’ τριμήνου 2025 ανακοίνωσε ο Όμιλος ΟΤΕ. ΟΜΙΛΟΣ ΟΤΕ Τα ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου ΟΤΕ το Β’ τρίμηνο του 2025 αυξήθηκαν ελαφρώς (+0,3%) στα €913,3 εκατ., καθώς η αύξηση που σημειώθηκε στην Ελλάδα αντισταθμίστηκε σε μεγάλο βαθμό από τις συνεχιζόμενες προκλήσεις στις δραστηριότητες στην Ρουμανία. Στην Ελλάδα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 1,1%

Γιατί η Google διάλεξε τον Snoop Dogg για να «τρολάρει» την Apple

FORTUNE GREECE 05/08/2025, 21:00 SHARE Με ένα αιχμηρό σποτ γεμάτο χιούμορ και μουσική Snoop Dogg, η Google στοχεύει την Apple για τις υποσχέσεις που... ακόμα περιμένουν να υλοποιηθούν, ανακοινώνοντας παράλληλα το νέο Pixel 10.   Για να προωθήσει το νέο της τηλέφωνο, η Google… τρολάρει την Apple, με μουσική υπόκρουση Snoop Dogg. Σε μια νέα

Οι δεξιότητες AI «πριμοδοτούν» κατά πολύ τους μισθούς: Η ζήτηση επεκτείνεται εκτός του τεχνολογικού κλάδου

Μια νέα, εκτενής έκθεση της κορυφαίας εταιρείας αναλύσεων της αγοράς εργασίας, Lightcast, αποκαλύπτει ότι οι δεξιότητες τεχνητής νοημοσύνης (AI) έχουν αναδιαμορφώσει ριζικά τα πρότυπα προσλήψεων παγκοσμίως, προσφέροντας σημαντικό οικονομικό πλεονέκτημα στους κατόχους τους. Σύμφωνα με την έκθεση με τίτλο “Beyond the Buzz: Developing the AI Skills Employers Actually Need”, οι θέσεις εργασίας που απαιτούν δεξιότητες

Ο Σαμ Άλτμαν μας έδωσε μια πρώτη γεύση από το GPT-5 – Πιο έξυπνο, πιο ισχυρό, πιο… ανθρώπινο

FORTUNE GREECE 05/08/2025, 17:30 SHARE epa10511143 An illustration picture shows the login page of ChatGPT, an interactive AI chatbot model trained and developed by OpenAI, on its website in Beijing, China, 09 March 2023. According to the White Paper on the Development of Artificial Intelligence Industry released by Beijing economy and information technology bureau on

Μοναδικές στιγμές ψυχαγωγίας, με τo COSMOTE TELEKOM ROADSHOW σε όλη την Ελλάδα

Το COSMOTE TELEKOM ROADSHOW ταξιδεύει ανά την Ελλάδα κάνοντας ακόμα πιο ξεχωριστή την εμπειρία του καλοκαιριού. Ξεχωριστές κινηματογραφικές βραδιές, καθώς και στιγμές χαλάρωσης και ψυχαγωγίας σε παραλίες της χώρας περιμένουν μικρούς και μεγάλους για να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες. COSMOTE TELEKOM ROADSHOW : Η μαγεία του θερινού κινηματογράφου Με μια εντυπωσιακή υψηλής ευκρίνειας LED οθόνη που

COSMOTE TELEKOM ROADSHOW: Φέτος το καλοκαίρι, κάτι ξεχωριστό συμβαίνει σε όλη την Ελλάδα

Το φετινό καλοκαίρι έχει θερινό κινηματογράφο, χαρά, δώρα, χαλάρωση Το φετινό καλοκαίρι αποκτά έναν ξεχωριστό ρυθμό, καθώς το COSMOTE TELEKOM ROADSHOW ταξιδεύει σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, μεταφέροντας τη μαγεία του θερινού κινηματογράφου σε πόλεις και την απόλυτη εμπειρία διασκέδασης και χαλάρωσης σε παραλίες της χώρας. Με μια μοναδική πρωτοβουλία η COSMOTE TELEKOM φέρνει κοντά μικρούς

Σύστημα ελληνικής τεχνολογίας της εταιρίας WINGS εντόπισε έγκαιρα και απέτρεψε την εξάπλωση της πυρκαγιάς στον Υμηττό

Η πρόσφατη πυρκαγιά που εκδηλώθηκε στον Υμηττό, στις 28 Ιουλίου, εντοπίστηκε στις 14:22, πρώτο από όλα τα μέσα και σε πολύ αρχικό στάδιο, από το έξυπνο σύστημα περιβαλλοντικής παρακολούθησης και πυρανίχνευσης της WINGS, wi.BREATHE. Το σύστημα, το οποίο είναι εγκατεστημένο στην ευρύτερη περιοχή, κατέγραψε  και αναγνώρισε σε πραγματικό χρόνο την παρουσία καπνού και προχώρησε σε

Mε το FREE2GO, κάθε εβδομάδα κερδίζεις! – για περισσότερα data και τον απόλυτο έλεγχο

Σε έναν κόσμο που όλα κινούνται γρήγορα, από τη δουλειά μας μέχρι τα scroll στο feed μας στα social media και από τα μηνύματα που ανταλλάσουμε με τους κολλητούς μας μέχρι τα βιντεοκλήσεις με την οικογένεια μας ή τα meetings με τους συναδέλφους στο γραφείο, το μόνο σίγουρο είναι πως χρειαζόμαστε ένα μέσο που να

Μαγική κινηματογραφική βραδιά από τον Δήμο Τρίπολης και την Cosmote Telecom Open Air Cinema – e-gortynia.gr

Με ιδιαίτερη επιτυχία και θερμή ανταπόκριση από μικρούς και μεγάλους πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 2 Αυγούστου 2025 η υπαίθρια κινηματογραφική βραδιά που διοργάνωσε ο Δήμος Τρίπολης σε συνεργασία με τον κινητό κινηματογράφο Cosmote Telecom Open Air Cinema, στην Πλατεία Φιλικών. Η εκδήλωση προσέλκυσε πλήθος δημοτών που απόλαυσαν μια βραδιά κάτω από τα αστέρια, με ποιοτικό σινεμά και οικογενειακή

Το Spotify αυξάνει τις τιμές των συνδρομών – Στα 11,99 ευρώ η premium από Σεπτέμβριο

FORTUNE GREECE 04/08/2025, 18:45 SHARE epa08573689 The logo of music streaming company Spotify is pictured on a smartphone in Taipei, Taiwan, 30 July 2020. The Stockholm-based company released its second quarter revenue results on 29 July 2020. EPA/RITCHIE B. TONGO Photo: Φωτ. Προσωπικού Αρχείου Ποιες περιοχές αφορά η αύξηση των τιμών στις συνδρομές από το

Πώς να καταλάβετε αν ένα βίντεο είναι φτιαγμένο με AI

Η τεχνητή νοημοσύνη έχει εισβάλει για τα καλά στην καθημερινότητά μας, δημιουργώντας εντυπωσιακά – αλλά συχνά παραπλανητικά – βίντεο που μοιάζουν ρεαλιστικά, χωρίς όμως να είναι. Τα λεγόμενα deepfakes ή γενικότερα τα AI-generated βίντεο εξελίσσονται ραγδαία, καθιστώντας ολοένα και δυσκολότερη τη διάκρισή τους από το αληθινό οπτικοακουστικό υλικό. Η ικανότητα να εντοπίζουμε τέτοιες ψεύτικες εικόνες

Share

Κυριακή 18 Μαΐου, 2025, 08:23

Σε τι στοχεύει η Cosmote Telecom με τη νέα υπηρεσία MagentaONE

Του Στάθη Βασιλόπουλου

Ένα ακόμα συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού επιδιώκει να αποκτήσει η Cosmote, η οποία εγκαινίασε πρόσφατα ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της, μετά την ένωση των δυνάμεών της με την Telekom, δημιουργώντας την Cosmote Telecom.

Ο όμιλος κάνει το πρώτο καθοριστικό βήμα στο δρόμο του rebranding, μέσα από την ενοποίηση υπηρεσιών και προϊόντων που απευθύνονται σε ιδιώτες. Πρόκειται για μια νέα υπηρεσία που λανσάρει στην αγορά υπό την ονομασία MagentaONE με στόχο να αυξήσει το loyalty των πελατών του και να ενισχύσει το– ήδη σημαντικό– μερίδιο που κατέχει στην αγορά.

Η νέα αυτή υπηρεσία, η οποία αντικαθιστά το Cosmote One, θα αποτελεί την “ομπρέλα” για οποιονδήποτε συνδυασμό προγράμματος σταθερής και κινητής, παρέχοντας εκπτώσεις και σημαντικά προνόμια.

Για πρώτη φορά συγκεντρώνονται σε μία ενιαία πλατφόρμα υπηρεσίες όπως κινητή (συμβόλαια, καρτοσυμβόλαια) και σταθερή τηλεφωνία, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφαλιστικά προϊόντα και έξυπνες συσκευές για το σπίτι (SmartHome).  Μόνη προϋπόθεση είναι να υπάρχει μία σύνδεση σταθερής και μία κινητής ενώ το συνολικό όφελος για ένα νοικοκυριό μπορεί να φτάσει τα 35 ευρώ το μήνα.

Όπως ανακοινώθηκε, το νέο πρόγραμμα απευθύνεται κυρίως στους πελάτες που διαθέτουν συνδυαστικά πακέτα, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν περίπου το 70%-75% της συνδρομητικής βάσης στη σταθερή τηλεφωνία και το 50% στη κινητή. Οποιοσδήποτε μπορεί να προσθέσει στο MagentaONE εύκολα και γρήγορα όλες τις συνδέσεις της οικογένειάς του, αλλά και των στενών του ανθρώπων. Όσες περισσότερες είναι οι συνδέσεις, τόσο αυξάνεται και το όφελος.

Όσον αφορά στα προνόμια που προσφέρει το νέο προϊόν, όσοι δημιουργήσουν το MagentaΟΝΕ θα λάβουν 10% έκπτωση κάθε μήνα σε όλα τα συμβόλαια κινητού, ενώ θα έχουν κι επιπλέον 5% έκπτωση, σε περίπτωση που έχουν Family πακέτο, όταν δηλαδή συνδυάζονται 2 και πλέον συμβόλαια σε ένα ΑΦΜ. Τα προνόμια όμως δεν εξαντλούνται στις υπηρεσίες αλλά συνδυάζονται και με όλα τα προϊόντα του ομίλου όπως PayZy, Box, Cosmote Insurance.

Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, το νέο πρόγραμμα απευθύνεται στην οικογένεια και το νοικοκυριό, ενώ στη συνέχεια αναμένεται να επεκταθεί και στις επιχειρήσεις. Οι δελεαστικές προσφορές εκτός του ότι επιβραβεύουν τους ήδη υπάρχοντες πελάτες θα μπορούσαν να φέρουν, επί παραδείγματι, τους συνδρομητές μιας οικογένειας που διαθέτουν μεταξύ τους συνδέσεις σε διαφορετικούς παρόχους στην ενιαία υπηρεσία, προς όφελος όλων.

Όπως ανέφεραν στελέχη του ομίλου, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της νέας υπηρεσίες, το rebranding του ομίλου, που θα συνοδεύεται με στρατηγικές κινήσεις όπως η δημιουργία του MagentaONE, είναι η “απάντηση” της εταιρείας όχι μόνο στον εγχώριο ανταγωνισμό αλλά και στις συνθήκες που έχει δημιουργήσει ο διεθνής ανταγωνισμός.

“Υπάρχει ένα παγκόσμιο φαινόμενο που δεν αφορά μόνο την Cosmote, αλλά αφορά όλες τις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες. Πλέον, δεν ανταγωνιζόμαστε τα άλλα telecoms αλλά και άλλες μάρκες παγκόσμιας εμβέλειας, μεγάλους ‘’παίχτες’’, οι οποίοι θέτουν τον πήχη του πελάτη και της καινοτομίας πάρα πολύ ψηλά όπως είναι η Meta, το Instagram, το Spotify, η Google, η Apple και η Disney. Για να σταθούμε και εμείς σε αυτό το περιβάλλον, έπρεπε να πάρουμε μια διεθνή αύρα και να μεγαλώσουμε”, δήλωσε ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης, Chief Commercial Officer Consumer Segment ομίλου ΟΤΕ.