Πώς οι Μικρο-Influencers διαμορφώνουν τις επιλογές των παιδιών μας: Τι πρέπει να γνωρίζουν οι γονείς

Related

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα Cosmote – Εltrun 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

You don't have permission to access "http://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/erevna-cosmote-eltrun-2024-sinechis-afxisi-stin-psifiaki-orimotita-ton-mme-stin-ellada/" on this server. Reference #18.15ce3617.1726750840.fb4a663 https://errors.edgesuite.net/18.15ce3617.1726750840.fb4a663

Η Canon παρουσιάζει νέους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους στις Σειρές imagePROGRAF TZ και TX, με βελτιωμένη ποιότητα εκτύπωσης και παραγωγικότητα

Η Canon επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές imagePROGRAF TZ και TX, παρουσιάζοντας σήμερα τα μοντέλα imagePROGRAF TZ 32000 και imagePROGRAF TZ 4200/TZ 3200. Αυτοί οι 5χρωμοι εκτυπωτές είναι ιδανικοί για εφαρμογές σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD) και συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), καθώς και για πόστερ. Τα νέα μοντέλα απευθύνονται σε πολλές αγορές, όπως αρχιτέκτονες, μηχανικούς, και κατασκευαστικές…

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Ομιλία στην εκδήλωση “From AI to ROI” Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση…

Όμιλος EPSILON NET: Για 4η συνεχή χρονιά 
«Software Company of the Year» στα BITE Awards 2024

Ο Όμιλος EPSILON NET κατακτά για 4η συνεχή χρονιά μία εκ των την κορυφαίων διακρίσεων στα BITE Awards 2024, αποδεικνύοντας τη θέση του ως ηγετική δύναμη στον τομέα της τεχνολογίας και του επιχειρηματικού λογισμικού. Αποσπώντας συνολικά 13 βραβεία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή του στην αριστεία και την καινοτομία, καθώς και η ικανότητά του να αναδιαμορφώνει τον…

Share

Σε μια εποχή όπου τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καθορίζουν τις τάσεις και οι influencers επηρεάζουν τις αντιλήψεις, μια νέα προοπτική αποκαλύπτει ανησυχητικές αλήθειες για το πώς αυτές οι δυναμικές επηρεάζουν τα παιδιά μας. Πρόσφατες διαπιστώσεις ρίχνουν φως στους λεπτούς αλλά σημαντικούς τρόπους με τους οποίους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν τις αντιλήψεις και τις συμπεριφορές των νέων, και στους απρόβλεπτους κινδύνους που πολλοί γονείς ενδέχεται να μη γνωρίζουν.

Φανταστείτε το παιδί σας να αισθάνεται την πίεση να αγοράσει προϊόντα ή να ακολουθήσει τάσεις που φαίνονται αθώες αλλά μπορεί να είναι επιβλαβείς για την ευημερία του, αναφέρει η  Alžbeta Kovaľová από την ομάδα της παγκόσμιας εταιρίας λογισμικού ασφάλειας υπολογιστών ESET. Τι γίνεται αν οι influencers που θαυμάζουν κατευθύνουν με μη εμφανή τρόπο τις επιλογές τους προς κατευθύνσεις που όχι μόνο είναι λανθασμένες αλλά και δυνητικά επικίνδυνες;

Τάσεις, τάσεις, τάσεις!

Ίσως να έχετε παρατηρήσει ότι οι τάσεις αποτελούν τεράστιο μέρος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτές επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο που μοιράζεται στο διαδίκτυο και εγγενώς τον τρόπο με τον οποίο κάποιοι άνθρωποι βλέπουν τον εαυτό τους και ζουν τη ζωή τους. Οι τάσεις συχνά δημιουργούνται από influencers. Ωστόσο, η εποχή των mega-influencers πλησιάζει στο τέλος της και πολλές εταιρείες προτιμούν να συνεργαστούν με πιο εξειδικευμένα κοινά. Σε αυτό το σημείο έρχονται στο προσκήνιο οι micro-influencers.

Η άνοδος των micro-influencers 

Οι micro-influencers επικεντρώνονται σε ένα πολύ εξειδικευμένο κοινό και συνδέονται μαζί του γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα. Θα μπορούσε να είναι ένα είδος λογοτεχνίας, μια συγκεκριμένη τάση της μόδας ή ίσως συνταγές με βάση την πρωτεΐνη.  Όποιο κι αν είναι το θέμα, χάρη στο πολύ μικρότερο κοινό, αυτοί οι influencers μπορούν να είναι πολύ πιο πειστικοί λόγω του κοινού ενδιαφέροντος. 

Οι ακόλουθοι, ιδίως τα νεότερα μέλη, μπορεί να αισθανθούν ότι υπάρχει μια αίσθηση φιλίας με την αγαπημένη τους προσωπικότητα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μπορεί, επομένως, να πειστούν πιο εύκολα να ακολουθήσουν τις συμβουλές τους. Αυτό μπορεί να μην είναι κακό – ο influencer μπορεί να προωθεί έναν υγιεινό τρόπο ζωής ή τη θετικότητα του σώματος. 

Ορισμένα μοντέλα του Instagram, για παράδειγμα, δημοσιεύουν πλέον τα πρόσωπά τους χωρίς φίλτρα ή μακιγιάζ για να δείξουν στους οπαδούς τους πώς είναι στην πραγματικότητα με ακμή και άλλες ατέλειες. Αλλά μπορεί επίσης να έχουν διαφορετικό κοινό στο μυαλό τους όταν δημιουργούν το περιεχόμενό τους. Για παράδειγμα, μια influencer για θέματα ομορφιάς στα 30 μπορεί να προωθεί προϊόντα αντιγήρανσης. Το παιδί που παρακολουθεί μπορεί να αισθάνεται ότι χρειάζεται να χρησιμοποιήσει κι αυτό τα ίδια προϊόντα.

Υπάρχουν επίσης πολλοί λογαριασμοί που επικεντρώνονται στην ψυχική υγεία και την ευημερία γενικότερα. Μπορείτε να βρείτε ακόμη και influencers που μιλούν ανοιχτά για την ψυχική τους υγεία και για τη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), την κατάθλιψη κ.λπ. Όχι μόνο μοιράζονται συμβουλές για το πώς αντιμετωπίζουν καταστάσεις που θεωρούν δύσκολες, αλλά αφήνουν τους ανθρώπους να μπουν στην καθημερινότητά τους για να δείξουν πόσο ικανοποιητική είναι η ζωή τους παρά τις δυσκολίες.

Α, πολύ ενδιαφέρον! Μπορεί να το δοκιμάσω!

Όλοι έχουμε συναντήσει κάποια τάση ή κάτι ενδιαφέρον στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και νιώθουμε την ανάγκη να συμμετάσχουμε, να είστε σίγουροι ότι αυτό συμβαίνει και στα παιδιά σας. Ένας σημαντικό λόγος που οι τάσεις είναι δημοφιλείς είναι ο φόβος των ανθρώπων να μην χάσουν αυτό που συμβαίνει, ή, όπως είναι ο όρος στα αγγλικά, FoMO (Fear Of Missing Out). Δεν είναι νέο φαινόμενο, εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον ειδικό του μάρκετινγκ Dr. Dan Herman το 1996, πολύ πριν από την άνοδο και τη δημοτικότητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των influencers.

Αν το παιδί σας, ή εσείς, ακολουθείτε πολλούς influencers, και εταιρείες, σίγουρα το έχετε νιώσει. Βλέπετε έναν influencer να ανεβάζει περιεχόμενο για μια καφετέρια και νιώθετε ότι πρέπει να την επισκεφτείτε. Ένα παιδί βλέπει τους influencers να χρησιμοποιούν μια κορδέλα μαλλιών για μακιγιάζ και νιώθει ότι πρέπει να αποκτήσει κι αυτό.

Ο ρόλος των γονιών

Δεν μπορούμε να το τονίσουμε αρκετά: μιλήστε στα παιδιά σας! Εξηγήστε τους τι κάνουν οι influencers στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και πώς λειτουργεί η επιρροή. Εξηγήστε τους τι είναι το μάρκετινγκ και ότι αυτοί οι άνθρωποι κερδίζουν χρήματα από το να ακολουθούν τάσεις και να κάνουν κλικ σε συνδέσμους εταιρειών. Είναι σημαντικό να τους το πείτε από μικρή ηλικία, καθώς θα μεγαλώσουν και θα γίνουν πιο υπεύθυνοι ενήλικες που θα καταλάβουν πώς λειτουργούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ότι αυτό που βλέπουν στο διαδίκτυο δεν είναι απαραίτητα και αυτό που χρειάζονται στη ζωή τους.

Διασκεδάστε αλλά παραμείνετε ασφαλείς!

Όπως αναφέραμε, πολλές φορές στο παρελθόν, ο διαδικτυακός κόσμος, όπως και ο κανονικός, προσφέρει ένα μεγάλο αριθμό ευκαιριών, πραγμάτων και ανθρώπων από τους οποίους τα παιδιά μπορούν να μάθουν και να αναπτύξουν τις δικές τους δυνάμεις. Η συζήτηση είναι απαραίτητη, αλλά και η εξήγηση των αδυναμιών του διαδικτυακού κόσμου. Υπάρχουν κίνδυνοι που μπορεί να αντιμετωπίσει το παιδί σας, όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός, η κλοπή ταυτότητας και άλλα πιθανά προβλήματα.

“Μιλήστε στα παιδιά σας για τα καλά και τα κακά”, τονίζει η Kovaľová από την ESET. :Φροντίστε να εκπαιδεύετε τον εαυτό σας και τα ίδια και να τους υπενθυμίζετε κάθε τόσο να είναι προσεκτικοί και να έρχονται σε εσάς για τυχόν προβλήματα. Η δημιουργία μιας ατμόσφαιρας κατανόησης είναι το κλειδί για την απαραίτητη εμπιστοσύνη. Βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας καταλαβαίνει ότι είστε εκεί πρώτα απ’ όλα για να το βοηθήσετε και να το καθοδηγήσετε, όχι για να το κρίνετε ή να του ‘καταστρέψετε’ τη ζωή. Βοηθήστε στη δημιουργία ενός ασφαλέστερου διαδικτυακού κόσμου για τα παιδιά σας”.