Πώς η τεχνολογία χτίζει σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης για τις επιχειρήσεις

Related

Αποκαλύφθηκαν οι ακριβείς χωρητικότητες μπαταρίας της σειράς iPhone 16

Δεν θέλει η Apple να διαφημίζει τις ακριβείς χωρητικότητες μπαταριών για τα iPhone της και έτσι πρέπει πάντα να βασιζόμαστε σε άλλες πηγές για να λάβουμε αυτές τις πληροφορίες, όπως πιστοποιήσεις ρυθμιστικών φορέων, teardown, τέτοια πράγματα. Το ίδιο ισχύει και για την πρόσφατα ανακοινωθείσα μοντέλα της σειράς iPhone 16, αλλά τώρα έχουμε επιτέλους τους ακριβείς αριθμούς…

Επιστροφή στα θρανία μόνο στο Vodafone TV

O Σεπτέμβρης έφτασε και το Vodafone TV επιστρέφει «στα θρανία» με τις πιο πολυαναμενόμενες πρεμιέρες της χρονιάς. «Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2», από τα studios της Disney και της Pixar, η πιο επιτυχημένη ταινία κινουμένων σχεδίων στην ιστορία του σινεμά και με περισσότερα από 650.000 εισιτήρια στις ελληνικές αίθουσες από τις 25/9 και οι «Ιστορίες…

Fortinet Security Day 2024 στην Αθήνα: Μια αξιοσημείωτη επιτυχία με πάνω από 900 εξειδικευμένους επισκέπτες.

Το Fortinet Security Day 2024, που πραγματοποιήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου, στο εμβληματικό Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σημείωσε τεράστια επιτυχία, συγκεντρώνοντας πάνω από 900 επαγγελματίες τεχνολογίας, συνεργάτες του κλάδου και ειδικούς της κυβερνοασφάλειας. Η φετινή διοργάνωση, μία από τις πλέον σημαντικές στο ημερολόγιο της κυβερνοασφάλειας, προσέφερε μια δυναμική πλατφόρμα για συζήτηση, η οποία αφορούσε στο…

Τα νέα iPhone 16 και AirPods 4 έφτασαν στα καταστήματα Vodafone και στο Vodafone eShop

Η νέα σειρά iPhone 16 και τα υπερηχητικά AirPods 4 είναι πλέον διαθέσιμα στο Vodafone eShop και στα καταστήματα Vodafone, με ευέλικτους τρόπους απόκτησης μέσω του προγράμματος Vodafone Flex ώστε όλοι να μπορούν να αποκτήσουν την μοναδική εμπειρία τεχνολογίας της Apple. Πιο συγκεκριμένα, το γεμάτο χρώμα iPhone 16 είναι διαθέσιμο από 40,76€/μήνα με το πρόγραμμα…

Από βδομάδα σε βδομάδα κυκλοφορεί παγκοσμίως το νέο Xiaomi Mix Flip

Περήφανη για την δημιουργία της, η Xiaomi τον Ιούλιο μας έδειχνε για πρώτη φορά το μοντέλο Mix Flip και μια εβδομάδα μετά, ένας διευθυντής της εταιρείας από την Κίνα, ανέφερε ότι το πτυσσόμενο έχει προγραμματιστεί για παγκόσμια κυκλοφορία. Τώρα υπάρχει επιβεβαίωση αυτού κατευθείαν από την CEO της Xiaomi. Ο Lei Jun δημοσίευσε στο X ότι το…

iPhone 16 & iPhone 16 Pro: Διαθέσιμα σε COSMOTE & ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα εντυπωσιακά iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro & iPhone 16 Pro Max, είναι πλέον διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς και online στα e-shop τους. Διαθέσιμα είναι και τα νέα ρολόγια Apple Watch Series 10 & Apple Watch Ultra 2, αλλά και τα ακουστικά AirPods 4, που υπόσχονται κορυφαίο ήχο. Η τιμή τους ξεκινά από 979€[1] για το iPhone 16 στα 128GB (ή από 20,40€/μήνα σε 48 άτοκες δόσεις[2]), από 1.139€ για το iPhone 16 Plus στα 128GB…

iPhone 16 & iPhone 16 Pro: Διαθέσιμα σε COSMOTE & ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα εντυπωσιακά iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro & iPhone 16 Pro Max, είναι πλέον διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς και online στα e-shop τους. Διαθέσιμα είναι και τα νέα ρολόγια Apple Watch Series 10 & Apple Watch Ultra 2, αλλά και τα ακουστικά AirPods 4, που υπόσχονται κορυφαίο ήχο. Η τιμή τους ξεκινά από 979€ για το iPhone 16 στα 128GB (ή από 20,40€/μήνα σε 48 άτοκες δόσεις), από 1.139€ για το iPhone 16 Plus στα…

Πώς η τεχνολογία χτίζει σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης για τις επιχειρήσεις

Δεν μπορείς να τη δεις ή να την αγγίξεις. Σίγουρα όμως νιώθεις πότε είναι παρούσα και σίγουρα αντιλαμβάνεσαι την απουσία της. Από τις ανθρώπινες σχέσεις μέχρι τη σχέση Κράτους-πολίτη, αλλά και τις σχέσεις καταναλωτή-επιχείρησης, η εμπιστοσύνη είναι η αόρατη δύναμη που οδηγεί σε ψυχική ηρεμία, μεγαλύτερη ευημερία και ταχύτερη ανάπτυξη. Ειδικά σε ό,τι αφορά στις…

COSMOTE TV: Ποδοσφαιρικό υπερθέαμα με τα ντέρμπι Ίντερ-Μίλαν και Γιουβέντους-Νάπολι

Η δράση στα κανάλια COSMOTE SPORT πλαισιώνεται από την 5η αγωνιστική της Stoiximan Super League και ακόμα ένα τριήμερο δράσης από το πρωτάθλημα MotoGP Κορυφαία ποδοσφαιρικά «ραντεβού» έρχονται την εβδομάδα 20-26/9 στην COSMOTE TV. Το Σάββατο 21/9 η Γιουβέντους θα υποδεχθεί τη Νάπολι (19.00, COSMOTE SPORT 2HD), ενώ την Κυριακή 22/9 θα διεξαχθεί το «Derby…

COSMOTE TV: Ποδοσφαιρικό υπερθέαμα με κορυφαία ντέρμπι

Η COSMOTE TV κλείνει κορυφαία ποδοσφαιρικά ραντεβού την εβδομάδα 20 έως 26 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου η Γιουβέντους θα υποδεχθεί τη Νάπολι (19:00, COSMOTE SPORT 2HD), ενώ την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί το «Derby della Madonnina» μεταξύ Ίντερ και Μίλαν (21:45, COSMOTE SPORT 2HD & COSMOTE SPORT 4K) για την 5η αγωνιστική της…

Επίδειξη δυνατοτήτων από τη Samsung για το τι προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σε συσκευές Galaxy

Σαν πιστοί αναγνώστες των τεχνολογικών εξελίξεων, νωρίτερα είδαμε την Samsung να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εφαρμογών AI σε κινητά με την κυκλοφορία του Galaxy AI. Από τότε βλέπουμε πως σχεδόν κάθε εταιρεία smartphones ανακοινώνει τις δικές της σουίτες AI, αλλά οι κάτοχοι πρόσφατων συσκευών Galaxy S και Z μπορούν ήδη να τις βάλουν σε λειτουργία!Τα Galaxy…

Αθλητικές μεταδόσεις: Όλες οι αναμετρήσεις της Παρασκευής (20/9)

Η δράση δεν σταματάει και μετά από ένα τριήμερο Champions League, την Παρασκευή (20/9) το πρόγραμμα συνεχίζεται με αναμετρήσεις για τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.Ξεχωρίζει το παιχνίδι της Νις με την Σεντ Ετιέν, όπως και η εκτός έδρας δοκιμασία της Σεβίλλης κόντρα στην Αλαβές.Αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις:09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Emilia-Romagna Grand Prix -Ελεύθερες Δοκιμές10:00 COSMOTE…

Πιο μπροστά σε πωλήσεις η Xiaomi έναντι της Apple όσον αφορά τον μήνα Αύγουστο

“Κρύος ιδρώτας” περιλούζει τα πρόσωπα ανθρώπων της Apple, καθώς η Xiaomi διεκδίκησε τη δεύτερη θέση στον παγκόσμιο μηνιαίο όγκο πωλήσεων κατά τα δεδομένα που συνέλεξε η Counterpoint Research για τον Αύγουστο. Η κινεζική μάρκα ξεπέρασε την Apple που ήρθε στην τρίτη θέση, ενώ η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση. Τα στοιχεία αποστολών της Xiaomi τον Αύγουστο παρέμειναν…

ESET Research: Η CosmicBeetle συμμαχεί με άλλες συμμορίες ransomware, βάζοντας στο στόχαστρο επιχειρήσεις σε Ευρώπη και Ασία.

Οι ερευνητές της ESET χαρτογράφησαν τις πρόσφατες δραστηριότητες της εγκληματικής ομάδας CosmicBeetle και βρήκαν ότι η ομάδα χρησιμοποιεί ένα νέο κακόβουλο λογισμικό, το ScRansom καθώς και ότι συνεργάζεται με άλλες συμμορίες ransomware. Η CosmicBeetle έχει διασπείρει ransomware σε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ), κυρίως στην Ευρώπη και την Ασία. Η έρευνα της ESET παρατήρησε ότι…

Ολοκληρώθηκε για 8η χρονιά το πρόγραμμα «Code Like a Girl» της Vodafone

Η Vodafone Ελλάδας ολοκλήρωσε για όγδοη χρονιά το πρόγραμμα ανάπτυξης κώδικα Code Like a Girl, ενδυναμώνοντας ακόμη περισσότερα νέα κορίτσια μέσα από την γνωριμία τους με τον Προγραμματισμό. Από την έναρξη του προγράμματος, έχουν εκπαιδευτεί περισσότερες από 400 έφηβες ηλικίας 14 έως 18 ετών, αποκτώντας πρακτικές γνώσεις για να ανακαλύψουν τον τομέα της τεχνολογίας και…

Share

Δεν μπορείς να τη δεις ή να την αγγίξεις. Σίγουρα όμως νιώθεις πότε είναι παρούσα και σίγουρα αντιλαμβάνεσαι την απουσία της. Από τις ανθρώπινες σχέσεις μέχρι τη σχέση Κράτους-πολίτη, αλλά και τις σχέσεις καταναλωτή-επιχείρησης, η εμπιστοσύνη είναι η αόρατη δύναμη που οδηγεί σε ψυχική ηρεμία, μεγαλύτερη ευημερία και ταχύτερη ανάπτυξη.

Ειδικά σε ό,τι αφορά στις επιχειρήσεις και ειδικά στη σημερινή συγκυρία, η εμπιστοσύνη εξελίσσεται σε ένα από τα πιο πολύτιμα assets κάθε επιχείρησης. Η δε απουσία της μπορεί να ναρκοθετήσει το μέλλον μιας εταιρείας, αφού της στερεί πολύτιμους πόντους αξιοπιστίας, ενώ μπορεί να μεταφραστεί ακόμη και σε απώλεια εσόδων.

Τι σημαίνει όμως εμπιστοσύνη για τις επιχειρήσεις, πώς αυτή επηρεάζει τις σχέσεις μιας εταιρείας με τους πελάτες της, πόσο μεγάλο είναι το χάσμα εμπιστοσύνης και εν τέλει ποιο ρόλο μπορεί να παίξει η τεχνολογία στην οικοδόμηση μιας σταθερής και υγιούς σχέσης εμπιστοσύνης;

«Δεν είναι υπερβολή να πούμε ότι η εμπιστοσύνη είναι το θεμέλιο μιας επιτυχημένης οικονομίας, ενός κράτους, της ίδιας της κοινωνίας. Δεν είναι τυχαίο ότι κράτη με υψηλή διαπροσωπική εμπιστοσύνη έχουν αυξημένη οικονομική ανάπτυξη», διαπιστώνει έρευνα του Department of Psychological and Behavioral Science του London School of Economics and Political Science και της B2B International για λογαριασμό της Vodafone.

Η μελέτη καταγράφει, για παράδειγμα, ότι μια αύξηση 10 μονάδων στην εμπιστοσύνη μπορεί να αυξήσει το ετήσιο κατά κεφαλήν ΑΕΠ κατά 0,5 ποσοστιαίες μονάδες. Επίσης, χώρες με υψηλότερη εμπιστοσύνη έχουν λιγότερη βία, μεγαλύτερη πολιτική σταθερότητα και καλύτερα υγειονομικά αποτελέσματα, αναφέρουν οι συντάκτες της μελέτης.

Ορίζοντας την εμπιστοσύνη

Η Vodafone συνεργάστηκε με τον Επίκουρο Καθηγητή Dr Dario Krpan και το Τμήμα Ψυχολογίας και Επιστήμης της Συμπεριφοράς του LSE, για να δώσει έναν περιεκτικό ορισμό της εμπιστοσύνης: «Εμπιστοσύνη είναι η προθυμία να βασιστείς σε κάποιον άλλον σε αβέβαιες καταστάσεις για αμοιβαίο όφελος».

Και μπορεί ο ορισμός να ακούγεται απλός, ωστόσο, κάθε άλλο παρά είναι. Γι’ αυτό άλλωστε ένα από τα βασικά ευρήματα της έρευνας είναι το χάσμα που υπάρχει σήμερα ανάμεσα στο πόσο οι επιχειρήσεις πιστεύουν ότι τους εμπιστεύονται οι πελάτες τους και πόσο πραγματικά έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη τους. Για την ακρίβεια, το κενό αυτό ανέρχεται σε 11 ποσοστιαίες μονάδες, έχοντας πραγματικό αντίκτυπο στην απόδοση της επιχείρησης, καθώς μεταφράζεται σε χαμένες ευκαιρίες, απογοητευμένους πελάτες και απώλεια εσόδων.

Σύμμαχος η τεχνολογία

Οι επιχειρήσεις, που προσπαθούν να λύσουν τον δυσεπίλυτο γρίφο της εμπιστοσύνης και να γεφυρώσουν αυτό το κενό, έχουν σήμερα έναν πολύτιμο σύμμαχο, που δεν είναι άλλος από την τεχνολογία, η οποία μπορεί να αποτελέσει τον συνεκτικό ιστό πάνω στον οποίο οικοδομούνται υγιείς και σταθερές σχέσεις  εμπιστοσύνης. Δεν είναι τυχαίο ότι οι εταιρείες που αναπτύσσουν λύσεις τεχνητής νοημοσύνης προς όφελος των πελατών τους μπορούν να μειώσουν σχεδόν στο μισό αυτό το χάσμα.

Ούτε είναι τυχαίο ότι οι εταιρείες που χρησιμοποιούν με υπεύθυνο τρόπο την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και το Generative AI, για να προσφέρουν ταχύτερους χρόνους απόκρισης, μπορούν να πετύχουν αύξηση 16% στην αξιολόγηση των πελατών τους για το πόσο τις εμπιστεύονται. Προϋπόθεση, βέβαια, είναι η χρήση του ΑΙ να γίνεται προς όφελος των πελατών και με τρόπο που αντιμετωπίζει οποιαδήποτε ανησυχία περί προστασίας της ιδιωτικής ζωής ή ασφάλειας των δεδομένων.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η σημασία των κοινών αξιών, της ανθρωπιάς και της συνέπειας, θα πρέπει να στέκεται σε υψηλή θέση στην ατζέντα των επιχειρήσεων όταν σκέφτονται πώς να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των πελατών. Η υιοθέτηση μιας προσέγγισης «πρώτα ο άνθρωπος» για την εφαρμογή νέων τεχνολογιών μπορεί να ενισχύσει τα αποτελέσματα εμπιστοσύνης έως και 16%.

Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι το 59% των πελατών πιστεύει ότι οι επιχειρήσεις που γνωρίζουν πώς να χειρίζονται την τεχνητή νοημοσύνη είναι πιο πιθανό να κάνουν ακριβείς προβλέψεις, με το 53% να δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης που ολοκληρώνουν τις καθημερινές εργασίες πιο αποτελεσματικά.

 Γεφυρώνοντας το κενό

Τον δρόμο για το πώς η τεχνολογία μπορεί να λειτουργήσει ως καταλύτης για την τόνωση της εμπιστοσύνης, τον δείχνουν οι επιχειρήσεις που είναι «Fit for the Future». Αυτές οι εταιρείες είναι σχεδόν τρεις φορές πιο πιθανό να ευθυγραμμιστούν με τους πελάτες σχετικά με τη σημασία των κοινών αξιών, του ανθρωπισμού και της συνέπειας. Εκτός από το ότι είναι πιο ευθυγραμμισμένες με αυτές τις προτεραιότητες πελατών, οι «Fit for the Future» εταιρείες χρησιμοποιούν ήδη την τεχνολογία για τη βελτίωση των χρόνων απόκρισης, τη διαχείριση των δεδομένων με ασφαλή τρόπο και την παροχή πληροφοριών στους πελάτες με ταχύτερο και πιο αξιόπιστο τρόπο.

«Η τεχνολογία που εφαρμόζεται προς όφελος των πελατών είναι ένας πολύ καλός τρόπος οικοδόμησης σχέσεων εμπιστοσύνης. Ωστόσο, αν οι εταιρείες δεν λάβουν επαρκώς υπόψη τους θέματα όπως το απόρρητο, η ασφάλεια, οι αξίες και η συνέπεια, θα μπορούσαν να βλάψουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες. Η χρήση της τεχνολογίας με τον σωστό τρόπο, ειδικά σε ευαίσθητα για τον καταναλωτή πεδία όπως η πολιτική απορρήτου και τα δεδομένα, πρέπει να είναι ο στόχος κάθε επιχείρησης που θέλει να εξασφαλίσει το μέλλον της στον σημερινό μεταβαλλόμενο κόσμο», σημειώνει η έρευνα.

«Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης απαιτεί χρόνο και προσπάθεια. Δεν κερδίζεται μόνο με την παροχή ενός καλού προϊόντος ή μιας αξιόπιστης υπηρεσίας, αλλά με το να διασφαλίζεται ότι οι πελάτες αισθάνονται συνδεδεμένοι με το brand, με τους υπαλλήλους της επιχείρησης και με τον ίδιο τον πυρήνα της», καταλήγουν οι συντάκτες της μελέτης.

Κατέβασε το πλήρες report και μάθε περισσότερα για το πώς μπορείς να κάνεις την επιχείρησή σου “Fit for the Future” εδώ