“Κρύος ιδρώτας” περιλούζει τα πρόσωπα ανθρώπων της Apple, καθώς η Xiaomi διεκδίκησε τη δεύτερη θέση στον παγκόσμιο μηνιαίο όγκο πωλήσεων κατά τα δεδομένα που συνέλεξε η Counterpoint Research για τον Αύγουστο. Η κινεζική μάρκα ξεπέρασε την Apple που ήρθε στην τρίτη θέση, ενώ η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση.
Τα στοιχεία αποστολών της Xiaomi τον Αύγουστο παρέμειναν σταθερά, αλλά η εποχιακή πτώση της Apple στις αποστολές πριν από την κυκλοφορία της σειράς iPhone 16 έπαιξε καθοριστικό ρόλο που οδήγησε στη μείωση του μεριδίου αγοράς της.
Από την άλλη πλευρά, η Xiaomi αναπτύσσεται ραγδαία για το 2024, με 22% ετήσια αύξηση στον όγκο των πωλήσεων. Αναλυτής της Counterpoint, επισημαίνει πως η επιτυχία της Xiaomi οφείλεται σε συσκευές με εύρος τιμών κάτω των 200 $ όπως μοντέλα των σειρών Redmi 13 και Note 13 που αποτελούν βασικούς μοχλούς ανάπτυξης σε βασικές αγορές όπως η Ινδία, η Νοτιοανατολική Ασία, η Λατινική Αμερική και η Μέση Ανατολή και Αφρική.
-