Ο William Cho, Διευθύνων Σύμβουλος της LG, τονίζει τη συνεχή πρόοδο της εταιρείας στην επίτευξη του οράματός της για το 2030

Related

Τρελή η ποσότητα μνήμης RAM και για το επερχόμενο OnePlus 13

Τουλάχιστον για την περιοχή της Κίνας, από τον επόμενο μήνα έχουμε τον ερχομό του νέου OnePlus 13 και λίγο αργότερα προβλέπετια να φθάσι και σε άλλες παγκόσμιες αγορές.Έχουμε ήδη ακούσει αρκετά για αυτό και σήμερα ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τη μνήμη RAM, ίσως το πιο επίμαχο σημείο για κάθε Android συσκευή! Σύμφωνα με…

Αποκαλύφθηκαν οι ακριβείς χωρητικότητες μπαταρίας της σειράς iPhone 16

Δεν θέλει η Apple να διαφημίζει τις ακριβείς χωρητικότητες μπαταριών για τα iPhone της και έτσι πρέπει πάντα να βασιζόμαστε σε άλλες πηγές για να λάβουμε αυτές τις πληροφορίες, όπως πιστοποιήσεις ρυθμιστικών φορέων, teardown, τέτοια πράγματα. Το ίδιο ισχύει και για την πρόσφατα ανακοινωθείσα μοντέλα της σειράς iPhone 16, αλλά τώρα έχουμε επιτέλους τους ακριβείς αριθμούς…

Επιστροφή στα θρανία μόνο στο Vodafone TV

O Σεπτέμβρης έφτασε και το Vodafone TV επιστρέφει «στα θρανία» με τις πιο πολυαναμενόμενες πρεμιέρες της χρονιάς. «Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2», από τα studios της Disney και της Pixar, η πιο επιτυχημένη ταινία κινουμένων σχεδίων στην ιστορία του σινεμά και με περισσότερα από 650.000 εισιτήρια στις ελληνικές αίθουσες από τις 25/9 και οι «Ιστορίες…

Fortinet Security Day 2024 στην Αθήνα: Μια αξιοσημείωτη επιτυχία με πάνω από 900 εξειδικευμένους επισκέπτες.

Το Fortinet Security Day 2024, που πραγματοποιήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου, στο εμβληματικό Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, σημείωσε τεράστια επιτυχία, συγκεντρώνοντας πάνω από 900 επαγγελματίες τεχνολογίας, συνεργάτες του κλάδου και ειδικούς της κυβερνοασφάλειας. Η φετινή διοργάνωση, μία από τις πλέον σημαντικές στο ημερολόγιο της κυβερνοασφάλειας, προσέφερε μια δυναμική πλατφόρμα για συζήτηση, η οποία αφορούσε στο…

Τα νέα iPhone 16 και AirPods 4 έφτασαν στα καταστήματα Vodafone και στο Vodafone eShop

Η νέα σειρά iPhone 16 και τα υπερηχητικά AirPods 4 είναι πλέον διαθέσιμα στο Vodafone eShop και στα καταστήματα Vodafone, με ευέλικτους τρόπους απόκτησης μέσω του προγράμματος Vodafone Flex ώστε όλοι να μπορούν να αποκτήσουν την μοναδική εμπειρία τεχνολογίας της Apple. Πιο συγκεκριμένα, το γεμάτο χρώμα iPhone 16 είναι διαθέσιμο από 40,76€/μήνα με το πρόγραμμα…

Από βδομάδα σε βδομάδα κυκλοφορεί παγκοσμίως το νέο Xiaomi Mix Flip

Περήφανη για την δημιουργία της, η Xiaomi τον Ιούλιο μας έδειχνε για πρώτη φορά το μοντέλο Mix Flip και μια εβδομάδα μετά, ένας διευθυντής της εταιρείας από την Κίνα, ανέφερε ότι το πτυσσόμενο έχει προγραμματιστεί για παγκόσμια κυκλοφορία. Τώρα υπάρχει επιβεβαίωση αυτού κατευθείαν από την CEO της Xiaomi. Ο Lei Jun δημοσίευσε στο X ότι το…

iPhone 16 & iPhone 16 Pro: Διαθέσιμα σε COSMOTE & ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα εντυπωσιακά iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro & iPhone 16 Pro Max, είναι πλέον διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς και online στα e-shop τους. Διαθέσιμα είναι και τα νέα ρολόγια Apple Watch Series 10 & Apple Watch Ultra 2, αλλά και τα ακουστικά AirPods 4, που υπόσχονται κορυφαίο ήχο. Η τιμή τους ξεκινά από 979€[1] για το iPhone 16 στα 128GB (ή από 20,40€/μήνα σε 48 άτοκες δόσεις[2]), από 1.139€ για το iPhone 16 Plus στα 128GB…

iPhone 16 & iPhone 16 Pro: Διαθέσιμα σε COSMOTE & ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα εντυπωσιακά iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro & iPhone 16 Pro Max, είναι πλέον διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς και online στα e-shop τους. Διαθέσιμα είναι και τα νέα ρολόγια Apple Watch Series 10 & Apple Watch Ultra 2, αλλά και τα ακουστικά AirPods 4, που υπόσχονται κορυφαίο ήχο. Η τιμή τους ξεκινά από 979€[1] για το iPhone 16 στα 128GB (ή από 20,40€/μήνα σε 48 άτοκες δόσεις[2]), από 1.139€ για το iPhone 16 Plus στα 128GB…

iPhone 16 & iPhone 16 Pro: Διαθέσιμα σε COSMOTE & ΓΕΡΜΑΝΟ

Τα εντυπωσιακά iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro & iPhone 16 Pro Max, είναι πλέον διαθέσιμα στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, καθώς και online στα e-shop τους. Διαθέσιμα είναι και τα νέα ρολόγια Apple Watch Series 10 & Apple Watch Ultra 2, αλλά και τα ακουστικά AirPods 4, που υπόσχονται κορυφαίο ήχο. Η τιμή τους ξεκινά από 979€ για το iPhone 16 στα 128GB (ή από 20,40€/μήνα σε 48 άτοκες δόσεις), από 1.139€ για το iPhone 16 Plus στα…

Πώς η τεχνολογία χτίζει σταθερές σχέσεις εμπιστοσύνης για τις επιχειρήσεις

Δεν μπορείς να τη δεις ή να την αγγίξεις. Σίγουρα όμως νιώθεις πότε είναι παρούσα και σίγουρα αντιλαμβάνεσαι την απουσία της. Από τις ανθρώπινες σχέσεις μέχρι τη σχέση Κράτους-πολίτη, αλλά και τις σχέσεις καταναλωτή-επιχείρησης, η εμπιστοσύνη είναι η αόρατη δύναμη που οδηγεί σε ψυχική ηρεμία, μεγαλύτερη ευημερία και ταχύτερη ανάπτυξη. Ειδικά σε ό,τι αφορά στις…

COSMOTE TV: Ποδοσφαιρικό υπερθέαμα με τα ντέρμπι Ίντερ-Μίλαν και Γιουβέντους-Νάπολι

Η δράση στα κανάλια COSMOTE SPORT πλαισιώνεται από την 5η αγωνιστική της Stoiximan Super League και ακόμα ένα τριήμερο δράσης από το πρωτάθλημα MotoGP Κορυφαία ποδοσφαιρικά «ραντεβού» έρχονται την εβδομάδα 20-26/9 στην COSMOTE TV. Το Σάββατο 21/9 η Γιουβέντους θα υποδεχθεί τη Νάπολι (19.00, COSMOTE SPORT 2HD), ενώ την Κυριακή 22/9 θα διεξαχθεί το «Derby…

COSMOTE TV: Ποδοσφαιρικό υπερθέαμα με κορυφαία ντέρμπι

Η COSMOTE TV κλείνει κορυφαία ποδοσφαιρικά ραντεβού την εβδομάδα 20 έως 26 Σεπτεμβρίου. Συγκεκριμένα, το Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου η Γιουβέντους θα υποδεχθεί τη Νάπολι (19:00, COSMOTE SPORT 2HD), ενώ την Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου θα διεξαχθεί το «Derby della Madonnina» μεταξύ Ίντερ και Μίλαν (21:45, COSMOTE SPORT 2HD & COSMOTE SPORT 4K) για την 5η αγωνιστική της…

Επίδειξη δυνατοτήτων από τη Samsung για το τι προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη σε συσκευές Galaxy

Σαν πιστοί αναγνώστες των τεχνολογικών εξελίξεων, νωρίτερα είδαμε την Samsung να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή των εφαρμογών AI σε κινητά με την κυκλοφορία του Galaxy AI. Από τότε βλέπουμε πως σχεδόν κάθε εταιρεία smartphones ανακοινώνει τις δικές της σουίτες AI, αλλά οι κάτοχοι πρόσφατων συσκευών Galaxy S και Z μπορούν ήδη να τις βάλουν σε λειτουργία!Τα Galaxy…

Αθλητικές μεταδόσεις: Όλες οι αναμετρήσεις της Παρασκευής (20/9)

Η δράση δεν σταματάει και μετά από ένα τριήμερο Champions League, την Παρασκευή (20/9) το πρόγραμμα συνεχίζεται με αναμετρήσεις για τα μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα.Ξεχωρίζει το παιχνίδι της Νις με την Σεντ Ετιέν, όπως και η εκτός έδρας δοκιμασία της Σεβίλλης κόντρα στην Αλαβές.Αναλυτικά το σημερινό πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις:09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 2024 Emilia-Romagna Grand Prix -Ελεύθερες Δοκιμές10:00 COSMOTE…

Πιο μπροστά σε πωλήσεις η Xiaomi έναντι της Apple όσον αφορά τον μήνα Αύγουστο

“Κρύος ιδρώτας” περιλούζει τα πρόσωπα ανθρώπων της Apple, καθώς η Xiaomi διεκδίκησε τη δεύτερη θέση στον παγκόσμιο μηνιαίο όγκο πωλήσεων κατά τα δεδομένα που συνέλεξε η Counterpoint Research για τον Αύγουστο. Η κινεζική μάρκα ξεπέρασε την Apple που ήρθε στην τρίτη θέση, ενώ η Samsung διατήρησε την πρώτη θέση. Τα στοιχεία αποστολών της Xiaomi τον Αύγουστο παρέμειναν…

Share

Η LG Electronics (LG) εξελίσσεται ταχέως σε μια «Έξυπνη Εταιρεία Λύσεων Ζωής» αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της, την τεχνογνωσία και την τεχνολογική της ικανότητα ως ηγέτης στις οικιακές συσκευές. Ως μέρος της στρατηγικής «Future Vision 2030», η LG έχει δεσμευτεί για συνεχή μετασχηματισμό και ανάπτυξη.

Στις 21 Αυγούστου, η LG φιλοξένησε ένα φόρουμ επενδυτών στο LG Sciencepark στη Σεούλ όπου ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho περιέγραψε την πρόοδο και τη στρατηγική κατεύθυνση της εταιρείας. Το φόρουμ μεταδόθηκε επίσης ζωντανά στο κανάλι της LG στο YouTube.

Εκτός από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο William Cho, στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο CFO Kim Chang-tae, ο CSO Lee Sam-soo και άλλα κορυφαία στελέχη της εταιρείας, υπεύθυνα για βασικούς επιχειρηματικούς τομείς όπως θέρμανση, κλιματισμός (HVAC), περιεχόμενο ,υπηρεσίες webOS και συνδρομές. Η εκδήλωση είχε ως στόχο να κοινοποιήσει την πρόοδο και τα σχέδια της μεσοπρόθεσμης έως μακροπρόθεσμης στρατηγικής της LG απευθείας στην αγορά, διασφαλίζοντας μεγαλύτερη διαφάνεια.

Μετά την ανακοίνωση του 2030 Future Vision και τη συνάντηση των μετόχων, η LG συνεχίζει να συνεργάζεται με την αγορά και τα ενδιαφερόμενα μέρη μέσω άμεσης επικοινωνίας από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο και τους βασικούς επιχειρηματικούς ηγέτες, όπως καταδεικνύεται σε αυτό το φόρουμ επενδυτών.

Στο πλαίσιο του σχεδίου Future Vision 2030, η LG στοχεύει να γίνει μια «Εταιρεία λύσεων Smart Life» συνδέοντας και ενισχύοντας τις εμπειρίες των πελατών σε διάφορους χώρους, συμπεριλαμβανομένων κατοικιών, εμπορικών περιβαλλόντων και εικονικών πλατφορμών. Για να το επιτύχει αυτό, η εταιρεία σχεδιάζει να επιταχύνει τον μετασχηματισμό του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου της προς ένα μοντέλο με εντονότερο προσανατολισμό στο μέλλον. Ο στόχος είναι να επιτευχθούν οι στόχοι «Triple Seven»: μέσος ρυθμός ανάπτυξης 7%, λειτουργικό κέρδος 7% και σχέση επιχειρησιακής αξίας προς EBITDA 7.

Στην εκδήλωση, η LG αποκάλυψε αύξηση εσόδων κατά 8%, λειτουργικά κέρδη 6% και τετραπλάσια αύξηση στα EV/EBITDA σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, με βάση το πρώτο εξάμηνο του φετινού έτους (εξαιρείται η LG Innotek).

«Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους, δημιουργήσαμε σταθερά εφόδια για την επίτευξη του μελλοντικού οράματος και είμαστε υπερήφανοι για τη δημιουργία “στρατηγικών αλλαγών” και “βιώσιμων αποτελεσμάτων” σε διάφορους τομείς», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Cho. «Με ισχυρή αυτοπεποίθηση και αίσθημα ευθύνης, θα συνεχίσουμε να βαδίζουμε προς τους στόχους μας».

Τέσσερις Στρατηγικές Κατευθύνσεις για την Καινοτομία του Επιχειρηματικού Χαρτοφυλακίου

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Cho σχολίασε την προσέγγιση της LG για την καινοτομία του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου, εστιάζοντας σε τέσσερις βασικές κατευθύνσεις: μεγιστοποίηση του πλήρους δυναμικού των υπαρχόντων βασικών επιχειρήσεων, επέκταση μοντέλων υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμα, επιτάχυνση της ανάπτυξης του B2B και προώθηση επιχειρήσεων New-to-LGE.

Η πρώτη κατεύθυνση της μεγιστοποίησης του πλήρους δυναμικού των σημερινών επιχειρήσεων περιλαμβάνει μια στρατηγική για την υπέρβαση των περιορισμών των ώριμων βασικών κατηγοριών, όπως οι οικιακές συσκευές και οι τηλεοράσεις. Αυτό περιλαμβάνει την ενσωμάτωση συνδρομητικών υπηρεσιών στις οικιακές συσκευές και την επέκταση των καναλιών απευθείας πωλήσεων (D2C).

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Cho εξήγησε ότι αυτές οι προσπάθειες οδηγούν σε σταθερή ανάπτυξη και δημιουργία κερδών στις βασικές κατηγορίες, οι οποίες φέρνουν τα βασικά έσοδα στην εταιρεία. Παρά τη διψήφια πτώση στην κορεατική αγορά οικιακών συσκευών, οι πωλήσεις οικιακών συσκευών της LG αυξάνονται, λόγω της δημιουργίας νέας ζήτησης μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών. Επιπλέον, οι πωλήσεις οικιακών συσκευών στο εξωτερικό έχουν αυξηθεί περισσότερο από 1,5 φορά ταχύτερα από τον μέσο όρο της αγοράς τα τελευταία τρία χρόνια, λόγω των λόγω της αύξησης των κατηγοριών προϊόντων, τιμών και των πωλήσεων D2C.

Δεύτερον, η επέκταση των μοντέλων υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμα επικεντρώνεται στη μόχλευση των εκατοντάδων εκατομμυρίων προϊόντων LG που πωλούνται παγκοσμίως ως πλατφόρμα για τη δημιουργία εσόδων από περιεχόμενο, διαφημίσεις και υπηρεσίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κατηγορία τηλεόρασης της LG Home Entertainment Company, η οποία στοχεύει στην επιτάχυνση της διαφήμισης και περιεχομένου webOS με στόχο τη μετατροπή της εταιρείας σε μια ισχυρή πλατφόρμα πολυμέσων και ψυχαγωγίας. Από το 2018, ο ετήσιος ρυθμός ανάπτυξης της επιχείρησης διαφήμισης και περιεχομένου που βασίζεται σε πλατφόρμα webOS έφτασε το 64%.

Όσον αφορά την επιτάχυνση της ανάπτυξης των επιχειρήσεων B2B, η LG επιτυγχάνει σημαντικά αποτελέσματα σε τομείς όπως εξαρτήματα οχημάτων, HVAC και έξυπνα εργοστάσια. Αυτές οι εξελίξεις είναι στενά ευθυγραμμισμένες με σημεία καμπής της αγοράς, όπως η ψηφιοποίηση και η ηλεκτροκίνηση. Η LG στοχεύει να αυξήσει το μερίδιο B2B των συνολικών εσόδων της στο 45% έως το 2030. Το μερίδιο B2B, το οποίο ήταν 27% το 2021, έχει ήδη αυξηθεί στο 35% το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους.

Η επιχείρηση λύσεων εξαρτημάτων οχημάτων της LG έχει εξασφαλίσει παραγγελίες που ξεπερνούν τα 100 τρισεκατομμύρια KRW (74 δισεκατομμύρια USD), με τις πωλήσεις προϊόντων υψηλής αξίας όπως τα ψηφιακά πιλοτήρια να αυξάνονται γρήγορα. Η εταιρεία επεκτείνει επίσης το παγκόσμιο αποτύπωμα παραγωγής της για να υποστηρίξει αυτή την ανάπτυξη. Στον τομέα του HVAC, η LG ηγείται της αγοράς υψηλής απόδοσης με τις προηγμένες τεχνολογίες μετατροπέων και αντλιών θερμότητας και στοχεύει ενεργά στην αγορά συστημάτων ψύξης για κέντρα δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης, όπου η ζήτηση αυξάνεται. Η LG έχει επίσης σχέδια να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε έξυπνα εργοστάσια σε βιομηχανίες με αυξανόμενες ανάγκες αυτοματισμού εργοστασίων, όπως ημιαγωγούς, φαρμακευτικά προϊόντα, βιοτεχνολογία και τρόφιμα και ποτά.

Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει σε πολλά υποσχόμενους νέους επιχειρηματικούς τομείς που θα λειτουργήσουν ως βάση για μελλοντική ανάπτυξη. Στον τομέα της εμπορικής ρομποτικής, η LG εστιάζει στην εξασφάλιση δυνατοτήτων ρομποτικής που καθορίζονται από την τεχνητή νοημοσύνη. Για τον κλάδο φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, η LG συνεργάζεται με κορυφαίους παγκόσμιους εταίρους για να εκμεταλλευτεί επιχειρηματικές ευκαιρίες.

Το χαρτοφυλάκιο καινοτομίας επεκτείνεται και στις Unicorn Επιχειρήσεις

Η LG τόνισε επίσης την επιτυχία και τις δυνατότητες ανάπτυξης βασικών κατηγοριών που έχουν γίνει οι βασικοί κινητήρες της μελλοντικής ανάπτυξης της εταιρείας, επιδεικνύοντας σημαντικά αποτελέσματα από την καινοτομία του χαρτοφυλακίου της.

«Εμπνευσμένοι από τον όρο «unicorn» που χρησιμοποιείται για να περιγράψει επιχειρήσεις αξίας άνω του 1 τρισεκατομμυρίου KRW (740 εκατομμύρια USD) στην αγορά, αναφερόμαστε σε νέα επιχειρηματικά μοντέλα που παράγουν ετήσιες πωλήσεις άνω του 1 τρισεκατομμυρίου KRW (740 εκατομμύρια USD) ως ‘επιχειρήσεις unicorn‘», είπε ο διευθύνων σύμβουλος Cho. «Η συνδρομητική μας υπηρεσία οικιακών συσκευών ξεπέρασε το 1 τρισεκατομμύριο KRW (740 εκατομμύρια USD) σε ετήσιες πωλήσεις πέρυσι», πρόσθεσε.

O τομέας συνδρομών οικιακών συσκευών φτάνει σε επίπεδο Unicorn

Η LG πρωτοπορεί σε μια αλλαγή παραδείγματος στον κλάδο των οικιακών συσκευών συνδυάζοντας τις υπηρεσίες με τις οικιακές συσκευές της μέσω ενός μοντέλου συνδρομής. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά μοντέλα με επίκεντρο το προϊόν που δημιουργούν εφάπαξ πωλήσεις, το μοντέλο συνδρομής διατηρεί συνεχείς σχέσεις με τους πελάτες, προσφέροντας βελτιστοποιημένες υπηρεσίες φροντίδας μετά την αγορά, δημιουργώντας έτσι συνεχή έσοδα.

Πέρυσι, ο συνδρομητικός τομέας πέτυχε ετήσια έσοδα 1,134 τρισεκατομμυρίων KRW (περίπου 840 εκατομμύρια USD), σημειώνοντας αύξηση 33% σε σχέση με το προηγούμενο έτος και εξασφαλίζοντας τη θέση της ως επιχείρηση unicorn. Αυτή η ανάπτυξη επιταχύνεται, με τα έσοδα να αναμένεται να αυξηθούν κατά σχεδόν 60% φέτος για να ξεπεράσουν τα 1,8 τρισεκατομμύρια KRW (1,3 δισεκατομμύρια USD).

Η ταχεία ανάπτυξη του συνδρομητικού τομέα οικιακών συσκευών της LG οφείλεται στην ικανότητά της να ανταποκρίνεται σε διαφορετικές ανάγκες των πελατών. Οι πελάτες μπορούν να μειώσουν το ύψος της αρχικής αγοράς τους και να διατηρήσουν τις συσκευές τους σε άριστη κατάσταση με εξειδικευμένες υπηρεσίες φροντίδας για την επιθυμητή διάρκεια, με δωρεάν υπηρεσίες που παρέχονται κατά τη διάρκεια της περιόδου συνδρομής. Οι απαντήσεις των πελατών υπογραμμίζουν την υψηλή αξία της υπηρεσίας αυτής, με το μερίδιό της στις πωλήσεις οικιακών συσκευών της LG να αυξάνεται από 15% πέρυσι σε πάνω από 20% φέτος.

Οι διαφημίσεις και το περιεχόμενο webOS είναι σε θέση να γίνουν η επόμενη κατηγορία unicorn

O τομέας διαφήμισης και περιεχομένου της LG που βασίζεται στο webOS αξιοποιεί εκατομμύρια συσκευές παγκοσμίως ως πλατφόρμα για τη δημιουργία πρόσθετων ροών εσόδων. Φέτος, τα έσοδα αναμένεται να ξεπεράσουν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (740 εκατομμύρια USD), τετραπλάσια αύξηση σε σύγκριση με το 2021. Για να διατηρήσει αυτή την ταχεία ανάπτυξη, η LG εστιάζει στην επέκταση της πελατειακής της βάσης, στη διαφοροποίηση των μοντέλων εσόδων και στην ενίσχυση των επιχειρηματικών δυνατοτήτων.

Στον τομέα της συνδρομητικής πλατφόρμας, όσο περισσότερες συσκευές χρησιμοποιούν την πλατφόρμα, τόσο περισσότερο αναπτύσσεται ο κλάδος αυτός. Η LG έχει πουλήσει περίπου 220 εκατομμύρια smart TV την τελευταία δεκαετία. Επιπλέον, η LG αδειοδοτεί το webOS της σε εξωτερικές εταιρείες που δεν διαθέτουν δικά τους λειτουργικά συστήματα, με επωνυμίες που δεν ανήκουν στην LG να έχουν πουλήσει πάνω από 10 εκατομμύρια τηλεοράσεις webOS. Η πλατφόρμα webOS επεκτείνεται επίσης πέρα από τις τηλεοράσεις για να συμπεριλάβει συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας αυτοκινήτου και έξυπνες συσκευές, με την εταιρεία να εξασφαλίζει κορυφαίους παγκόσμιους OEM ως πελάτες για τα συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός του οχήματος

Η LG παρέχει μια ποικιλία περιεχομένου μέσω webOS, λειτουργικά μοντέλα εσόδων με βάση τη διαφήμιση και τις υπηρεσίες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι τα LG Channels, μια δωρεάν υπηρεσία ροής που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και προσφέρει πάνω από 3.800 κανάλια σε 29 χώρες. Η LG σχεδιάζει να διαφοροποιήσει τις υπηρεσίες της σε τομείς υψηλής ανάπτυξης, όπως το gaming, οι εξατομικευμένες αγορές και το Transactional Video On Demand.

Για να ενισχύσει τις δυνατότητες της πλατφόρμας webOS, η LG σχεδιάζει να επενδύσει πάνω από 1 τρισεκατομμύριο KRW (740 εκατομμύρια USD) έως το 2027. Η εταιρεία θα συνεχίσει να συνεργάζεται με περισσότερους από 4.000 παγκόσμιους συνεργάτες περιεχομένου και να επεκτείνει προσαρμοσμένες λύσεις διαφήμισης μέσω της θυγατρικής της Alphonso για την ανάλυση δεδομένων.

Η κατηγορία Ψύξης στοχεύει στην αγορά ψύξης AI Data Center: Στο σωστό δρόμο για να γίνει unicorn σε τρία χρόνια

O τομέας HVAC της LG προσφέρει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο, που κυμαίνεται από οικιακά κλιματιστικά έως εμπορικά συστήματα για μεγάλα κτίρια, σχολεία, δημόσια ιδρύματα και βιομηχανικές εγκαταστάσεις. Αυτή είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες βασικές επιχειρήσεις της LG, με γνώμονα τις τάσεις της αγοράς όπως η απεξάρτηση από άνθρακα και η ηλεκτροκίνηση

Ο κλάδος ψύξης, ο οποίος παρέχει λύσεις ψύξης για μεγάλα κτίρια, έχει δει νέες ευκαιρίες καθώς οι παγκόσμιοι τεχνολογικοί γίγαντες αυξάνουν τη ζήτηση για κέντρα δεδομένων εν μέσω της έκρηξης της τεχνητής νοημοσύνης. Τα τελευταία τρία χρόνια, ο τομέας ψύξης της LG πέτυχε μέσο ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης άνω του 15%, με τις πωλήσεις στο εξωτερικό να υπερδιπλασιάζονται κατά την ίδια περίοδο.

Η LG σχεδιάζει να αξιοποιήσει την εκτεταμένη εμπειρία της στην προμήθεια λύσεων ψύξης σε σταθμούς ηλεκτροπαραγωγής, κέντρα δεδομένων και άλλες εγκαταστάσεις, μαζί με τις βασικές τεχνολογίες υψηλής απόδοσης, για να στοχεύσει ενεργά την αγορά ψύξης των data centers. Επιπλέον, η LG ετοιμάζεται να εμπορευματοποιήσει νέες λύσεις, όπως η ψύξη υγρής εμβάπτισης, οι οποίες κερδίζουν έδαφος στην αγορά

«Μέχρι το 2030, το 50% των συνολικών πωλήσεων και το 75% του λειτουργικού κέρδους θα προέρχεται από B2B, βασισμένες σε πλατφόρμα και νέες συμβάσεις»

Για να επιτύχει τους μεσοπρόθεσμους έως μακροπρόθεσμους στόχους της που περιγράφονται στο Future Vision 2030, η LG θα οδηγεί με συνέπεια την καινοτομία του επιχειρηματικού χαρτοφυλακίου. Η εταιρεία στοχεύει να δημιουργήσει το 50% των συνολικών πωλήσεων και το 75% του λειτουργικού κέρδους από τρεις βασικούς τομείς εστίασης: την επέκταση των υπηρεσιών που βασίζονται σε πλατφόρμα, την επιτάχυνση της ανάπτυξης του B2B και την ανάπτυξη επιχειρήσεων New-to-LGE.

«Αυτοί οι στόχοι γίνονται γρήγορα πραγματικότητα», δήλωσε ο CEO Cho. «Θα διασφαλίσουμε ότι η νέα πρόταση αξίας της LG θα αναγνωριστεί από όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, διασφαλίζοντας βιώσιμη ανάπτυξη και κερδοφορία μακροπρόθεσμα».