Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 8o Συνέδριο e-Business & Social Media World 2019

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Οι νέες τάσεις στις αγορές του ηλεκτρονικού επιχειρείν και η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ήταν οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους κινήθηκε και φέτος το

8o Συνέδριο e-Business & Social Media World

με τίτλο

«Tune into the cross-channel!»

που διοργάνωσε στις

27 Σεπτεμβρίου η Smart Press.

Το φετινό συνέδριο συγκέντρωσε το ενδιαφέρον 2160 συνέδρων, από όλο το φάσμα της digital αγοράς, καθώς το επίπεδο των ομιλητών κινήθηκε σε ιδιαίτερα υψηλό επίπεδο.

Όπως κάθε χρόνο, το 8o Συνέδριο e-Business & Social Media World ήταν χωρισμένο σε δύο μεγάλα «υποσυνέδρια»: Ένα που αφορούσε το ηλεκτρονικό επιχειρείν και ένα αφιερωμένο στα social media. Το συνέδριο άνοιξε με το χαιρετισμό του Στέλιου Πετρίδη, γενικού διευθυντή του GRECA, ο οποίος υπογράμμισε την κατακόρυφη άνοδο που παρατηρείται και στην ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται νέα δεδομένα.

Στο e-Business World, ο στόχος ήταν η ανάδειξη των περιπτώσεων εκείνων που ξεκίνησαν από το μηδέν και έφθασαν να θεωρούνται κορυφαία success stories στο χώρο του ηλεκτρονικού επιχειρείν. Η 1η ενότητα είχε τίτλο «e- Commerce: From zero to hero» και συμμετείχαν σε αυτήν οι Κωνσταντίνος Βουζοπλής (Technology Consulting Manager, Accenture), Νανά Ιωακειμίδου (Εμπορική Διευθύντρια, Generation Y), Aντώνης Παπαϊωάννου (Business Manager, Scibyl), Κάρολος Τσιλιγκιριάν (CEO & Founder, GIM), Θανάσης Καμέας (CEO, Plushost.gr), Πάνος Κουρής (CEO, Office Line) και Φώτης Αντωνόπουλος (Group Chief Innovation Officer, DPG).

Η έμφαση από τους ομιλητές δόθηκε στον τομέα των υποδομών, με τους περισσότερους να τονίζουν τη σημασία της προσωποποίησης, της τοποθέτησης του πελάτη στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, της αυτοματοποίησης των διαδικασιών, της αξιοποίησης των δεδομένων και της δημιουργίας εμπειριών για τους πελάτες.

Στη 2η ενότητα, με τίτλο «Services: From zero to hero» συμμετείχαν οι Νίκος Μαλλιάκας (Head of New Product Development, Wind), Πέτρος Οικονομίδης (Chairman & CEO, CL8), Φώτης Κουρμαδάς (CEO, CS Cart), Θοδωρής Μουλός (CEO, GrowthRocks & Viral Loops), Πέτρος Αρουκάτος (Founder, Digital Up), Μάνος Μακρομάλλης (Εμπορικός Διευθυντής, Excelon) και Αλέξανδρος Λεούσης (Co-Founder, Digilex).

Οι ομιλητές εστίασαν στις υπηρεσίες που παρέχονται αποκλειστικά online, τονίζοντας την ανάγκη για διαφοροποιημένο marketing με τη χρήση των ψηφιακών μέσων, και εξηγώντας πως ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να προσφέρει υψηλή ποιότητα υπηρεσιών και το πως θα πρέπει να δείχνει την αξιοπιστία του.

Η 3η ενότητα του e-Business World περιλάμβανε ένα panel για το χώρο των logistics, στο οποίο συμμετείχαν οι Κώστας Μενεγάκης (Γενικός Διευθυντής, ACS Courier), Σωτήρης Μαρινάκης (Commercial & Supply Chain Solutions Director, Logistics Way), Κωνσταντίνος Παζάλος (Strategic Planning and Operations Director, Speedex Courier), Νίκος Ροδόπουλος (Πρόεδρος, Ελληνική Εταιρεία Logistics) και Ιωάννης Κουρνιώτης (Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος, ΤΗΛΕΡΗΣΠΟΝΣ).

Με δεδομένο ότι τα logistics είναι ο αφανής ήρωας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, η συζήτηση επικεντρώθηκε γύρω από το ρόλο και τις εξελίξεις στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Οι συμμετέχοντες παρουσίασαν τα σημεία που διαφοροποιούν σημαντικά ένα φυσικό κατάστημα, σε σχέση με ένα ηλεκτρονικό, όπως την αμεσότητα παράδοσης και την οικονομική διαχείριση των αποθεμάτων.

Φυσικά, το θέμα της ψηφιοποίησης είναι επίσης κεφαλαιώδες, αφού η σύνδεση των συστημάτων διαχείρισης και διανομής μειώνει το εσωτερικό κόστος, ενώ διασφαλίζει την ακρίβεια και σωστή ενημέρωση των καταναλωτών. Αναλύθηκε επίσης ο ρόλος των ταχυμεταφορών, που εκτός από το last mile προς τον τελικό καταναλωτή, είναι και ο φυσικός συνδετικός κρίκος μαζί του.

Σημαντικό τμήμα της συζήτησης αναλώθηκε στο θέμα του κόστους μεταφοράς, για το οποίο οι εκπρόσωποι των εταιριών ταχυμεταφορών συμφώνησαν ότι δε μπορεί να συμπιεστεί περαιτέρω, ενώ αντίθετα υπάρχουν σημαντικά περιθώρια για υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις.

Στο Social Media World είδαμε να προκύπτουν εξαιρετικά χρήσιμα συμπεράσματα από τις τοποθετήσεις των ομιλητών, αλλά και τη στρογγυλή τράπεζα των καλεσμένων, για το μέλλον των social media και τις τάσεις που έρχονται από το εξωτερικό.

Τον κύκλο των ομιλιών άνοιξε η Σόνια Χαϊμαντά, αντιπρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής, η οποία αναφέρθηκε στον ανανεωμένο ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τόσο για τον πολιτικό διάλογο και την ατζέντα της δημόσιας συζήτησης, όσο και για την επικοινωνία των επιχειρήσεων και των brands με τα κοινά τους. Μάλιστα, ανέφερε ότι τα social media δημιούργησαν τουλάχιστον 15 νέες ειδικότητες και χιλιάδες θέσεις εργασίας σε όλο τον κόσμο.

Το φαινόμενο των social media από την πλευρά του ακαδημαϊκού, τόσο σε παγκόσμια βάση όσο και στην Ελλάδα, ανέλυσε στη συνέχεια ο Σέργιος Δημητριάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, τμήμα marketing & επικοινωνίας ΟΠΑ, βάζοντας τη θεμελιώδη βάση της συζήτησης για τους επόμενους ομιλητές.

Στην πρώτη ενότητα, με τίτλο «Strategic Content Creation», η Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner, Focus Bari, μίλησε για τη σημασία και απήχηση των Social Media, βάσει αποτελεσμάτων ερευνών που αποκάλυψαν την «πλήρη εικόνα», όσον αφορά τις ανάγκες που καλύπτουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά, αλλά και όσον αφορά τις ηλικιακές ομάδες που τα χρησιμοποιούν.

Σύμφωνα με το Focus on Tech Life, σε πανελλαδική βάση και στο σύνολο των ηλικιακών κοινών (6-74 ετών), το διαδίκτυο καταγράφει χρήση της τάξεως του 88% ενώ τα social media ενδιαφέρουν το 58% των Ελλήνων. Smartphone κατέχει το 82% ενώ αγορές από το διαδίκτυο πραγματοποιεί το 52%. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η κατηγοριοποίηση των χρηστών ανάλογα με την ηλικία και τη γενιά στην οποία ανήκουν. Οι πιο ηλικιωμένοι ονομάζονται «traditionalists» και έχουν γεννηθεί τουλάχιστον πριν από 67 χρόνια. Ακολουθεί η γενιά των baby boomers (48-66 ετών), ενώ έπονται τρεις πολύ ενδιαφέρουσες και ιδιαίτερες γενιές: Η Generation X στην οποία ανήκουν όσοι είναι από 33 έως 47 ετών, η Generation Y (24-32 ετών) και η Generation Z (13-23 ετών).

Στη σημασία του social storytelling και του brand communication αναφέρθηκε ο Στέλιος Σοφιανός, Managing Partner, BrainBand Studio, εξηγώντας ότι όσο πιο δυνατό είναι το αφήγημα ενός brand, τόσο πιο μεγάλη διείσδυση έχει στους καταναλωτές του αλλά και σε νέα κοινά.

«Το περιεχόμενο είναι η νέα διαφήμιση» υποστήριξε από την πλευρά του ο Βαγγέλης Δαβιτίδης, Co-founder, Co-Owner & Creative Director της 4WiseMonkeys, σημειώνοντας ότι μεγάλο ποσοστό του κοινού «μισούν» τη διαφήμιση (στην Ελλάδα το ad blocking αγγίζει το 34%), ωστόσο λατρεύουν το περιεχόμενο που «δένει» τις σχέσεις των brands με τους καταναλωτές και το οποίο είναι πιο αποτελεσματικό.

«Η χρήση του Native Content στο ψηφιακό περιβάλλον» αναλύθηκε από την specialist Σοφία Μαυρατζά, Native Content Manager, DPG ενώ ο εξαιρετικός performer, Αποστόλης Αϊβαλής, CEO, Know Crunch παρουσίασε με εύστοχο τρόπο το νόημα της δημιουργίας περιεχομένου βάσει των χαρακτηριστικών του buyer persona μας.

Διαφωτιστική από την πλευρά της και η Βικτώρια Ηγουμενάκη, Chief Communication and Clients Officer, JN Leoussis +, στην παρουσίαση της «i-2020, Omnichannel and Customer Experience», που μίλησε για τους χρήστες και καταναλωτές του μέλλοντος, οι οποίοι θα διαμορφώσουν τα νέα δεδομένα στην αγορά, διατηρώντας αρκετά από αυτά που υπάρχουν σήμερα.

Για τη συμβολή του PR στα social media αλλά και για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις δημόσιες σχέσεις μίλησε ο Ντίνος Ανδριανόπουλος, Γενικός Διευθυντής, Touchpoint Strategies, Ogilvy, ο οποίος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στη σημασία και την αξία των Social Media στην εταιρική φήμη και την επιρροή των brands, παραθέτοντας τους 10 κανόνες με βάση τους οποίους αυτά επηρεάζουν την εταιρική φήμη.

Συγκεκριμένα, έκανε αναφορά στη μετάβαση από το «mass economy» στο «customer economy» με τους πελάτες να μιλάνε ο ένας στον άλλο ώστε να δημιουργείται μεταξύ τους εμπιστοσύνη, αναφέροντας: «Ο οδηγός για τη χρήση των ψηφιακών μέσων είναι πλέον η ανταμοιβή και όχι ο κίνδυνος: Ειδικά στον χώρο του B2B, πολλές εταιρείες αντιστέκονται έντονα στους κινδύνους που θέτουν τα κοινωνικά μέσα, και δεν έχουν διερευνήσει σοβαρά τις ευκαιρίες.

Η επικοινωνία δεν είναι σε μεγάλο βαθμό πλέον μονόδρομος. Το πιο κοινό μοντέλο ήταν εκείνο που οι πληροφορίες απελευθερώνονταν και παραδίδονταν σε γνωστά ακροατήρια. Σήμερα λειτουργεί η πραγματική αμφίδρομη σχέση και η οικοδόμηση διαφορετικών κοινοτήτων».

Η διασύνδεση του περιεχομένου και του storytelling, «ένα ταίριασμα που βγήκε από τον παράδεισο», ήταν το βασικό θέμα της ομιλίας της Κατερίνας Δημητρακοπούλου, PR & Communications Expert, Social Mellon, ενώ ο Βασίλης Παππάς – Business & Marketing Consultant, Epixeirein, μαγνήτισε το κοινό εξηγώντας πως θα κερδίσει κάποιος την προσοχή και το ενδιαφέρον στην εποχή των 4 δευτερολέπτων.

Η δεύτερη ενότητα με τίτλο «Business Tools for the Social Era» με συντονιστή τον δημοσιογράφο Βαγγέλη Ξανθάκη, έμοιαζε κυριολεκτικά με μία παρέλαση καινοτόμων ιδεών και νέων εργαλείων:

Η Νίκη Σωτηροπούλου, Group CMO, Viva Wallet, αναφέρθηκε στο θέμα του «Behavioural Economics: Translating data into persuasion», ενώ η Κατερίνα Φραϊδάκη, e-Commerce Coordinator, ELTRUN / ΟΠΑ, φώτισε διάφορες πλευρές της σχέσης των SM με το e-commerce, στην ομιλία της με τίτλο «The state of Content Marketing». Στη συνέχεια, ο Παναγιώτης Καζάνης, Managing Director & Design Thinker, BaaS | Digital, παρέθεσε τη δική του εμπειρία στην τοποθέτηση του με τίτλο «BaaS | Digital: Messenger goes Hybrid», ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Εμπορικός Διευθυντής, Yuboto, έδωσε τα φώτα του για το «The Hot Greek Facts & Figures of SMS & Business Messaging», ενώ η επίσης ενδιαφέρουσα ομιλία του Θωμά Κατάκη, Sales Director Greece & Cyprus, Retargeting.biz είχε τίτλο «The pocket-size agency approach: how to create remarketing automations from scratch». Η Αλεξάνδρα Καρασαρίδου, Marketing & Business Development Director, Horeca Market ανέπτυξε το θέμα της οικοδόμησης σχέσεων μέσω social media στην τοποθέτησή της για το «Building Social Relationships – The importance of Monitoring and Listening» και τέλος, ο Γιώργος Αχιλλιάς, COO, Digital Genius αναφέρθηκε στην τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποιημένη στήριξη του καταναλωτή / πελάτη.

Στην 3η ενότητα, αναφορικά με τον ανθρώπινο παράγοντα, η Μαρία Σκούντα, Founder & CEO, ΑDDO Digital, παρουσίασε τον τρόπο με τον οποίο τα brands πρέπει να επιλέγουν τον σωστό influencer.

Στο Round Table που ακολούθησε, με συντονίστρια τη Σόνια Χαϊμαντά, οι Θάνος Δημητρίου, Εμπορικός Διευθυντής, Netsteps, Αλέξανδρος Ιγνατίου, Online Marketing Strategist, Adjust, Σταύρος Κοντακτσής, Senior Partner, Giraffes In The Kitchen, Τίμος Κουρεμένος, New Media Marketing Consultant, TK Digital Marketing and Consulting, απάντησαν σε μια σειρά ερωτήσεων για το παρόν και το μέλλον των social media, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης χωρίς σωστή διαχείριση και χωρίς τους σωστούς χρήστες και ώριμους πολίτες / καταναλωτές, είναι καταδικασμένα στην αποτυχία. It takes two to tango, λοιπόν, καθώς ο κλάδος ωρίμασε, οι πλατφόρμες αναπτύσσονται και αυτοβελτιώνονται διαρκώς, και οι χρήστες είναι σήμερα πιο έμπειροι και πιο προσεκτικοί από ποτέ.

Το 8o Συνέδριο e-Business & Social Media World ολοκληρώθηκε με μία πολύ ενδιαφέρουσα -και κοινή- ενότητα, με θέμα την omnichannel προσέγγιση.

Η ενότητα ξεκίνησε με το Νίκο Βαρβαδούκα (Chief Omnichannel Officer, Cosmos Sport) να συζητά επί σκηνής με τον δημοσιογράφο Δημήτρη Μαλλά, τις εμπειρίες του από τη δημιουργία omnichannel έργων, ενώ στη συνέχεια στη συζήτηση συμπεριλήφθη και η Σοφία Γκουζιώτη (Digital Director, PMI) που μίλησε για ένα πολύ ενδιαφέρον project, που ήταν το λανσάρισμα του IQOS στην ελληνική αγορά.

Ο Άγγελος Σφακιανάκης (Social Media Specialist, Bentley Motors) μίλησε για το πως ένα brand υπερπολυτελείας αξιοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ η Ρενάτα Φωτεινού (Marketplace Manager, Public) για τις διαφορές που φέρνει η υλοποίηση ενός marketplace.

Το συνέδριο έκλεισε ο Γιάννης Τριανταφύλλου (Managing Director, ToATOMO), ο οποίος επισήμανε ότι το σημαντικότερο εργαλείο όλων στα Social Media, είναι ο άνθρωπος και οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων.