Οι LG Smart Τηλεοράσεις αποκτούν μια νέα λύση ACR, η παλαιότερη τεχνολογία αντικαθίσταται από την LG Ads Solutions

Related

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Η τελευταία αγωνιστική των play-offs της Superleague με τα ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού και Άρη-ΠΑΟΚ ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα των αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις:02:00 COSMOTE SPORT 8 HD UFC Fight Night 2024 Έντσον Μπαρµπόζα – Λερόνε Μέρφι03:30 COSMOTE SPORT 4 HD Ντάλας Μάβερικς – Οκλαχόμα Σίτι Θάντερ NBA08:45 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Κυριακή 19/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Τα ματς για την τελευταία αγωνιστική των πλέι οφ της Super League, που θα κρίνουν τον εφετινό πρωταθλητή, το Grand Prix της…

Super League 2 – Χρήστος Παπαδημητρίου: «Ένας όμιλος, ενδιαφέρον από Cosmote και Nova»

18 Μαΐου 2024 13:50 18 Μαΐου 2024 13:50 Agriniotimes.gr Πολύ ενδιαφέροντα πράγματα αποκάλυψε ο Αντιπρόεδρος Α’ της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου σχετικά με το νέο Πρωτάθλημα για τη σεζόν 2024 – 2025 λέγοντας πως δε γίνεται να είναι ξανά με δύο ομίλους και πως υπάρχει ενδιαφέρον από Cosmote και Nova Αναλυτικά ανέφερε: «Η προκήρυξη…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (18/5)

Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Blogging Με Υπογραφή Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Online Casino Blogging Με Υπογραφή Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Επίσκεψη Επίσκεψη Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Blogging Με Υπογραφή

Παπαδημητρίου: «Ενδιαφέρον από Nova και Cosmote για τη Super League 2»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2, Χρήστος Παπαδημητρίου, σε συνέντευξη Τύπου αναφέρθηκε στη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα, αλλά και στο ενδιαφέρον της Nova και της Cosmote για τα δικαιώματα του πρωταθλήματος. «Η προκήρυξη προβλέπει έναν όμιλο για τη νέα αγωνιστική περίοδο 2024-25. Δεν υπάρχει περίπτωση δύο ομίλων ούτε μια στο εκατομμύριο. Αν θέλουν κάποιοι…

Παπαδημητρίου: «Σε έναν όμιλο το πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και COSMOTE»

Σημαντικές αλλαγές αναμένεται να δούμε στο πρωτάθλημα της Super League 2 τη νέα σεζόν, σύμφωνα με τον Χρήστο Παπαδημητρίου. Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, προανήγγειλε μεγάλες αλλαγές στην διεξαγωγή του πρωταθλήματός της Super League 2 της νέας σεζόν. Συγκεκριμένα, ο αντιπρόεδρος της Super League 2, ξεκαθάρισε ότι θα διεξαχθεί ένα πρωτάθλημα με 20 ομάδες…

Παπαδημητρίου: «Σ’ έναν όμιλο το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν, ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote»

Ο αντιπρόεδρος της Super League 2 Χρήστος Παπαδημητρίου μίλησε για τη μορφή που θα έχει το πρωτάθλημα τη νέα σεζόν ενώ αναφέρθηκε στους τηλεοπτικούς παρόχους που θέλουν να αποκτήσουν τα τηλεοπτικά δικαιώματα.Ο Χρήστος Παπαδημητρίου σε συνέντευξή του, ξεκαθάρισε ότι θα έχουμε πλέον πρωτάθλημα ενός ομίλου με 20 ομάδες, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από NOVA…

Αντιπρόεδρος Super League 2: Σ’ έναν όμιλο το νέο πρωτάθλημα – Ενδιαφέρον από NOVA και Cosmote!

You don't have permission to access /113306/antiproedros-super-league-2-s-enan-omilo-to-neo-protathlima-endiaferon-apo-nova-kai-cosmote/ on this server.

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις*, προηγμένα προϊόντα…

ACS: Διευκρινίσεις για τη διαδικασία της επιστολικής ψήφου

Στο πλαίσιο της ενημέρωσης των εκλογέων της Επιστολικής Ψήφου που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα, η ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες, έχοντας αναλάβει μέρος των παραδόσεων και αποστολών  για την εκλογική διαδικασία, θα ήθελε να διευκρινίσει τα εξής: Η παράδοση του εκλογικού υλικού της Επιστολικής Ψήφου από την ACS ολοκληρώνεται τις επόμενες ημέρες. Η ACS μπορεί…

Τα ολοκληρωμένα συστήματα συναγερμού ESA Home Security αποκλειστικά σε ΓΕΡΜΑΝΟ και COSMOTE

Σε αποκλειστική συνεργασία με την ESA Security Solutions, κορυφαία εταιρεία παροχής υπηρεσιών φυσικής ασφάλειας στην Ελλάδα, προχωρούν η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ για τη διάθεση των ολοκληρωμένων συστημάτων ασύρματου συναγερμού ESA Home Security (ESA) από τα καταστήματά τους. Για να μπορούν οι πελάτες τους να απολαμβάνουν πλήρη κάλυψη στο σπίτι ή τον επαγγελματικό τους χώρο,…

Έκλεψαν κρυπτονομίσματα Ethereum αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων σε 12 δευτερόλεπτα

Δύο αδέλφια, μαθηματικοί και ειδικοί στους υπολογιστές απόφοιτοι του MIT συνελήφθησαν στις ΗΠΑ με την κατηγορία ότι έκλεψαν κρυπτονομίσματα αξίας 25 εκατομμυρίων δολαρίων μέσα σε 12 δευτερόλεπτα σπάζοντας το blockchain του Ethereum. Αυτή η τεχνική, χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στην ιστορία του κυβερνοεγκλήματος και πλέον ο Άντον Περέρ-Μπρούνο, 24 ετών, και ο Τζέιμς Περέρ-Μπουένο, 28…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις, προηγμένα προϊόντα…

Cosmote, Γερμανός: Προσφορές και άτοκες δόσεις σε προϊόντα τεχνολογίας

Κατάστημα Γερμανός © facebook.com/Germanos/ Προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας ανακοίνωσαν Cosmote και Γερμανός με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών. Αναλυτικότερα, έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα και eshop Cosmote και ο Γερμανός, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις , προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις,…

Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών με προσφορές σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Η COSMOTE και ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ γιορτάζουν και φέτος την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών (17/5) με προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας. Έως και τις 22 Μαΐου, οι καταναλωτές που θα επισκεφτούν τα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, αλλά και τα sites www.cosmote.gr και www.germanos.gr, θα αποκτήσουν φθηνότερα και με έως 48 άτοκες δόσεις[1], προηγμένα προϊόντα τεχνολογίας όπως Smartphones, tablets, laptops, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, αξεσουάρ κ.ά.…

Share

Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε σήμερα τη διαθεσιμότητα της αποκλειστικής τεχνολογίας αυτόματης αναγνώρισης περιεχομένου (ACR) της LG Ads Solutions σε LG τηλεοράσεις παγκοσμίως, αρχής γενομένης από τον Σεπτέμβριο.

Η διάθεση θα αντικαταστήσει την παλαιού τύπου τεχνολογία και θα ενσωματώσει τη νέα λύση ACR σε εκατομμύρια έξυπνες τηλεοράσεις σε 27 χώρες στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ασία-Ειρηνικό, τη Λατινική Αμερική και την Αυστραλία.

Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της ,τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Μετά την έναρξη ισχύος της συμφωνίας με την Samba TV, τον Σεπτέμβριο 2022, για αδειοδότηση της τεχνολογίας ACR στις εκτός ΗΠΑ περιοχές, η LG Electronics προσανατολίζεται στη διασφάλιση μιας ενιαίας, παγκόσμιας λειτουργίας ανάλυσης δεδομένων για το κοινό της έξυπνης τηλεόρασης και απομακρύνεται από τη λειτουργία τρίτων μερών. Η νέα ACR τεχνολογία που παρέχεται από την LG Ads Solutions είναι ήδη ενεργή στις LG Smart TVs στις ΗΠΑ και με την έναρξη της διαθεσιμότητάς της, τα δεδομένα LG CTV θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω της LG Ads Solutions.

Η αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου ή αλλιώς ACR, συγκεντρώνει ανωνυμοποιημένες πληροφορίες που περιγράφουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και τις διαφημίσεις που επιλέγει να παρακολουθήσει ένας χρήστης. Η τεχνολογία ACR μπορεί να ενεργοποιηθεί μόνο εφόσον ο καταναλωτής έχει επιλέξει ρητά τη χρήση της, ως μέρος της διαδικασίας εγκατάστασης κατά την αγορά μιας νέας Smart τηλεόρασης. Το LG Ads Solutions ACR αναπτύσσεται σε συμμόρφωση με όλους τους εν ισχύ κανονισμούς περί απορρήτου των καταναλωτών. 

«Από το λανσάρισμά της τον περασμένο Μάιο η LG Ads Solutions έχει δημιουργήσει τεράστια δυναμική», δήλωσε ο Chris Jo, Ανώτερος Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής της μονάδας Platform Business στην LG Electronics Home Entertainment Company. «Η κυκλοφορία της νέας λύσης ACR είναι ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο που καταδεικνύει τη δέσμευσή της ομάδας στην αριστεία και την αφοσίωσή της να προσφέρει τις καλύτερες δυνατές διαφημιστικές λύσεις σε brands και agencies σε όλο τον κόσμο».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Raghu Kodige δήλωσε: «Αυτή η διαθεσιμότητα σηματοδοτεί την επόμενη σημαντική φάση της παγκόσμιας CTV διαφημιστικής μας δραστηριότητας με την LG Ads Solutions. Είναι μια πολύ σημαντική στιγμή για τα brands σε όλο τον κόσμο, τα οποία χρειάζονται όλο και περισσότερο να προσεγγίσουν τους τηλεθεατές που περιορίζουν ή έχουν διακόψει πλήρως την παρακολούθηση συνδρομητικού περιεχομένου και αυτούς που έχουν μεταναστεύσει σε υπηρεσίες OTT και να κατανοήσουν τη σταδιακή προσέγγιση σε σχέση με τις παραδοσιακές τηλεοπτικές υπηρεσίες. Τώρα με την LG Ads Solutions, τα brands παγκοσμίως μπορούν να σχεδιάζουν, να ενεργοποιούν και να μετρούν τη διαφήμιση CTV χρησιμοποιώντας το καλύτερο σύνολο δεδομένων ACR του κλάδου, που εγγυάται την επιτυχία της καμπάνιας».

Τα δεδομένα ACR, τα οποία συμμορφώνονται με όλους τους παγκόσμιους και τοπικούς κανονισμούς περί απορρήτου δεδομένων καταναλωτών, βοηθούν τα brands να κατανοήσουν, με ανώνυμο τρόπο, πόσο συχνά προβάλλονται ορισμένες τηλεοπτικές διαφημίσεις σε ένα δεδομένο νοικοκυριό. Για τα brands, αυτό σημαίνει ότι μπορούν να αυξήσουν τα επίπεδα συχνότητας για τα νοικοκυριά με χαμηλή συχνότητα προβολής, να περιορίσουν τη συχνότητα για τα νοικοκυριά με υπερβολική συχνότητα προβολής, να κερδίσουν νοικοκυριά που εκτίθενται στις διαφημίσεις των ανταγωνιστών και πολλά άλλα. Εξαιρετικής σημασίας, ενημερώνει brands και agencies ποια νοικοκυριά τους λείπουν εντελώς λόγω της κατάργησης συνδρομητικών υπηρεσιών.

Τα δεδομένα μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων, όπως εάν μια διαφήμιση οδήγησε τους τηλεθεατές σε μια συγκεκριμένη τηλεοπτική εκπομπή ή ταινία ή εάν μια διαφήμιση οδήγησε στη λήψη ή την εγγραφή σε μια εφαρμογή ή υπηρεσία OTT.

Για τους καταναλωτές, το ACR βοηθά να γίνει το περιεχόμενο που απολαμβάνουν πιο προσβάσιμο και πιο ευχάριστο, μέσω λειτουργιών, όπως προτάσεις περιεχομένου.

Για τα brands, το ACR συμβάλλει στην ενημέρωση του σχεδιασμού διαφημιστικών εκστρατειών σε πλατφόρμες συμβατικής και streaming τηλεόρασης. Για παράδειγμα, δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να κατανοήσουν πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που δεν παρακολουθούν κάποιες παραδοσιακές τηλεοπτικές καμπάνιες ή πώς να προσεγγίσουν νοικοκυριά που έχουν εκτεθεί σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση ή σε ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αυτά τα ανωνυμοποιημένα δεδομένα σε επίπεδο νοικοκυριού βελτιώνουν κατακόρυφα την απόδοση για τους διαφημιζόμενους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να είναι πιο αποτελεσματικοί, με τις συνολικές τηλεοπτικές τους δαπάνες. 

Η LG Ads Solutions τροφοδοτεί ήδη CTV καμπάνιες σε περισσότερες από 40 χώρες παγκοσμίως. Τώρα, τα brands σε οποιαδήποτε χώρα που καλύπτεται από την κυκλοφορία του ACR μπορούν αμέσως να αρχίσουν να εργάζονται με την LG Ads Solutions για να κατανοήσουν την τηλεθέαση του τηλεοπτικού κοινού στη χώρα τους αναλυτικά, προκειμένου να εντοπίσουν τμήματα κοινού και να βελτιστοποιήσουν την προσέγγιση χρηστών, τη συχνότητα και την αποτελεσματικότητα διαφημίσεων σε συμβατική και streaming τηλεόραση.