Οι τηλεπικοινωνίες στοιχηματίζουν στο περιεχόμενο, αλλά με κόστος

Related

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη προβολή της νέας σειράς ντοκιμαντέρ UNDERWONDER της COSMOTE TV

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

inin.gr | Cosmote: Ξεπερνάει τους πάντες δίνοντας απεριόριστα data για 1 μήνα

You don't have permission to access /cosmote-xepernaei-tous-pantes-dinontas-aperiorista-data-gia-1-mina/ on this server.

Share

telecomsΤην τελευταία πενταετία, ορισμένες από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρείες τηλεπικοινωνιών στράφηκαν στον κόσμο των μέσων μαζικής ενημέρωσης, εκμεταλλευόμενοι αποκλειστικά δικαιώματα αθλητικών γεγονότων και επιχειρήσεις περιεχομένου.

Αυτές οι προσπάθειες επικροτήθηκαν σε μεγάλο βαθμό ως τολμηρές και ανατρεπτικές, με εταιρείες όπως η BT, η Altice, η Verizon και η Telefónica να βάζουν μεγάλα στοιχήματα. Έχουν ξοδέψει δισεκατομμύρια δολάρια με την πεποίθηση ότι η μετάδοση περιεχομένου υψηλής τεχνολογίας θα μπορούσε να είναι η τόνωση που χρειάζονται για να αποφύγουν οι επιχειρήσεις τους να γίνουν επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας που προσφέρουν απλώς «βουβούς αγωγούς» για άλλα μέσα και εταιρείες τεχνολογίας που θα τους χρησιμοποιήσουν.

Η ώθηση έχει κορυφωθεί με την πρόταση της AT&T με 85 δισεκατομμύρια δολάρια στην Time Warner, η οποία, εάν ολοκληρωθεί, θα σήμαινε ότι δημοφιλή τηλεοπτικά προγράμματα όπως το Game of Thrones και το Curb Your Enthusiasm θα παράγονται από μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών.

Ωστόσο, η ακριβή ώθηση στο περιεχόμενο έρχεται με κόστος για εκείνους που έχουν βάλει τα μεγαλύτερα στοιχήματα. Οι ευρωπαϊκές εταιρείες με στρατηγικές τηλεπικοινωνιών-μέσων έχασαν το 40% της αποτίμησής τους κατά μέσο όρο κατά τη διάρκεια του 2017, σύμφωνα με τον Stephane Beyazian, αναλυτή του Raymond James. Εν τω μεταξύ, η συμφωνία της AT&T με την Time Warner κινδυνεύει να παρακωλυθεί, αφού το Υπουργείο Δικαιοσύνης άσκησε μήνυση για να σταματήσει την εξαγορά.

Αντίθετα, όσοι έχουν μείνει πίσω στην αναζήτηση αποκλειστικών δικαιωμάτων έχουν αρχίσει να ξεπερνούν όσους έχουν προχωρήσει. Τόσο η Vodafone όσο και η Orange έχουν αναβαθμίσει τις προβλέψεις κέρδους καθώς η εστίασή τους στις επενδύσεις σε δίκτυα έχει αρχίσει να αποδίδει.

ft telecoms 1

Η Orange ήταν ένας από τους πρωτοπόρους στο περιεχόμενο όταν αγόρασε αποκλειστικά δικαιώματα για γαλλικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες το 2008 και ξεκίνησε μια υπηρεσία κινηματογραφικής συνδρομητικής τηλεόρασης υποστηριζόμενη από συμφωνίες με τα κινηματογραφικά στούντιο Warner Bros, MGM και Lionsgate. Εντός δύο ετών, ωστόσο, η γαλλική εταιρεία είχε υποχωρήσει από το αποκλειστικό περιεχόμενο.

Ο Stéphane Richard, διευθύνων σύμβουλος, υπογραμμίζει τώρα τα οφέλη του μοντέλου aggregator, σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία προσφέρει τηλεοπτικές υπηρεσίες σε 2,7 εκατομμύρια καταναλωτές μέσω εταιρικών σχέσεων με εταιρείες όπως το HBO, το καλωδιακό δίκτυο των ΗΠΑ.

«Ο χρήστης δε θέλει να φυλακίζεται από το περιεχόμενο. Ο χρήστης θέλει την καλύτερη δυνατή γκάμα περιεχομένου στην καλύτερη δυνατή τιμή», δήλωσε στους επενδυτές στο Λονδίνο τον Δεκέμβριο.

Ο Ramon Fernandez, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος της Orange, προσθέτει ότι είναι η «σύγκλιση» στα δίκτυα κινητών και σταθερών τηλεπικοινωνιών, όχι στα μέσα ενημέρωσης, που θα τονώσουν την ανάπτυξη. «Δεν είναι αυτή η ψευδής σύγκλιση περιεχομένου-τηλεπικοινωνιών που κάνει τη διαφορά», λέει.

Ένας παρόμοιος τόνος υιοθετήθηκε από τη Deutsche Telekom. Ο Tim Hoettges, διευθύνων σύμβουλος, καυχήθηκε στο συνέδριο των επενδυτών τηλεπικοινωνιών της Morgan Stanley τον Νοέμβριο ότι αντί της επένδυσης σε ακριβά δικαιώματα ή της «αγοράς της Time Warner», η εταιρεία του «αναπτύσσει μανιωδώς ίνες».

Ο γερμανικός όμιλος έχει μια τηλεοπτική στρατηγική χαμηλού κινδύνου στην οποία υπογράφει συμφωνίες με άλλες εταιρείες όπως η Netflix, η υπηρεσία streaming. «Σε ορισμένους τομείς, θα μπορούσαμε να αγοράσουμε αποκλειστικό περιεχόμενο εάν είναι μια καλή συμφωνία, αλλά δεν είναι η πρωταρχική μου πρόθεση», είπε.

Η αντίθεση BT και Altice, της γαλλικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών και καλωδιακής, είναι έντονη. Ο κ. Beyazian καλεί τις δύο εταιρίες να «συμβάλουν στη σύγκλιση των τηλεπικοινωνιών-μέσων επικοινωνίας» αλλά και οι δύο είχαν ταραχώδη 12 μήνες: η Altice έχασε περισσότερο από το ήμισυ της αξίας της ενώ η BT μειώθηκε κατά ένα τέταρτο.

Η Vodafone, η οποία εγκατέλειψε τα σχέδια για την έναρξη μιας υπηρεσίας συνδρομητικής τηλεόρασης στο Ηνωμένο Βασίλειο νωρίτερα φέτος, για να επικεντρωθεί στην εξυπηρέτηση πελατών και στη δύναμη του δικτύου, αυξήθηκε κατά 17%.

Η BT βρίσκεται υπό πίεση για να αποδείξει ότι το μοντέλο της λειτουργεί δεδομένου ότι η ανάπτυξη των συνδρομητών έχει σταματήσει από τότε που άρχισε να χρεώνει τους πελάτες για το BT Sports, ειδικά με μια νέα δημοπρασία για τα δικαιώματα της αγγλικής Premier League για τον Φεβρουάριο.

Ο κ. Beyazian λέει ότι η εταιρεία ξοδεύει 900 εκατομμύρια λίρες ετησίως στον αθλητισμό, συμπεριλαμβανομένου του κόστους παραγωγής, αλλά παράγει απευθείας πωλήσεις ύψους μόνο 450 εκατομμυρίων λιρών. Η BT πραγματοποίησε συμφωνία πολλαπλής αδειοδότησης με την Sky τον Δεκέμβριο, η οποία σηματοδότησε επίσης ότι η εταιρεία έχει τερματίσει τις φιλοδοξίες της να αμφισβητήσει τον ανταγωνιστή της συνδρομητικής τηλεόρασης εκτός της αγοράς αθλημάτων.

Το πρόβλημα είναι ακόμα πιο οξύ για την Altice. Έχει ξοδέψει 1 δισεκατομμύρια ευρώ για τα δικαιώματα περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων του γαλλικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος που εγκατέλειψε η Orange την προηγούμενη δεκαετία.

Ο ιδρυτής Patrick Drahi δήλωσε ότι η γαλλική τηλεπικοινωνιακή μονάδα SFR έκανε διπλό λάθος με την αθλητική της στρατηγική αυξάνοντας τις τιμές για όλους τους πελάτες αντί να χρεώνει το τίμημα για τους χρήστες που ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για το αθλητικό περιεχόμενο.

Ο κ. Drahi απέκλεισε βραχυπρόθεσμα περισσότερες εξαγορές περιεχομένου και αυτήν την βδομάδα διαχώρισε τις λειτουργίες συνδρομητικής τηλεόρασης σε ξεχωριστό τμήμα. Η Altice δήλωσε ότι απομακρύνεται από το αποκλειστικό περιεχόμενο σε εταιρικές σχέσεις και θα προσβλέπει να προσφέρει το περιεχόμενό της σε άλλες πλατφόρμες.

Παρά αυτές τις δυσκολίες, δεν πιστεύουν όλοι ότι το περιεχόμενο είναι νεκρό.

Η Telefónica επένδυσε σε ίνες αλλά επίσης δαπάνησε 2,4 δισεκατομμύρια ευρώ για αποκλειστικά δικαιώματα σε ισπανικούς ποδοσφαιρικούς αγώνες το 2016.

ft telecoms 2

Η Verizon, η αμερικανική ομάδα τηλεπικοινωνιών, υπέγραψε πρόσφατα μια νέα πενταετή συμφωνία για τη μετάδοση ζωντανών παιχνιδιών NFL και λέγεται ότι έχει πληρώσει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Telecom Italia προσπαθεί να ακολουθήσει μια ελαφρώς διαφορετική πορεία. Έχει σχηματίσει μια κοινοπραξία με το Canal + της Γαλλίας, τον βραχίονα συνδρομητικής τηλεόρασης του μεγαλύτερου μετόχου της Vivendi, για τη δημιουργία περιεχομένου. Αυτός ο συνδυασμός θα μπορούσε σύντομα να συμπεριλάβει τη Mediaset, της οποίας ο διευθύνων σύμβουλος Pier Silvio Berlusconi δήλωσε ότι «ενδιαφέρεται πολύ για μια συμφωνία» με την Telecom Italia.

Ο Dhananjay Mirchandani, αναλυτής με τη Bernstein, λέει ότι η ώθηση στο περιεχόμενο έχει συμβάλει στη μείωση του κινδύνου για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών, αλλά ο κίνδυνος είναι ότι έχοντας εδραιώσει μια θέση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης, αυξάνεται η πίεση να συνεχίσουν να αγοράζουν τα δικαιώματα σε υψηλότερες τιμές. Οι πάροχοι «εθίζονται και κάθε απόσυρση είναι απλά οδυνηρή».