Οι μισοί κάτοικοι ελληνικών πόλεων θα μετακόμιζαν στην ύπαιθρο

Related

Το 56% των Ελλήνων ενημερώνεται από social media: Η νέα τάση στην πληροφόρηση

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 21:02 SHARE Facebook and Twitter applications are seen on an Apple iPhone 11 Pro Max in The Hague, The Netherlands on March 2, 2020. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) Photo: AFP Πώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σφυρηλατούν το πλαίσιο ενημέρωσης στην Ελλάδα — και γιατί οι επιχειρήσεις πρέπει να το αντιληφθούν. Στην Ελλάδα

Αναζητάτε απαντήσεις; Μερικές φορές το Google δεν είναι αρκετό

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 16:30 SHARE Η Google μπορεί να παραμένει ο αδιαμφισβήτητος κυρίαρχος της αναζήτησης, όμως η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού. Για περισσότερα από είκοσι χρόνια, το Google αποτελεί τη φυσική μας αντίδραση κάθε φορά που ψάχνουμε κάτι — από «το καλύτερο εστιατόριο της περιοχής» μέχρι «πόσα πρωτόνια έχει ο άνθρακας». Ωστόσο

Η εποχή των “cobots”: Η Amazon ετοιμάζεται να μειώσει δραστικά τις ανθρώπινες θέσεις εργασίας

FORTUNE GREECE 25/10/2025, 15:31 SHARE People and AI robots working together in a distribution warehouse, automation and industry concept Photo: Shutterstock Σχέδιο αντικατάστασης 500.000 εργαζομένων με ρομπότ έως το 2027 από την Amazon. Για δύο δεκαετίες, η Amazon διαμόρφωσε την αμερικανική αγορά εργασίας όπως καμία άλλη εταιρεία. Από τις αποθήκες της μέχρι τους οδηγούς διανομών

Η OpenAI επεκτείνει το πρόγραμμα ChatGPT Go σε 16 νέες ασιατικές χώρες

Μετά την επιτυχία του στην Ινδία και την Ινδονησία, η OpenAI κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα στην Ασία, επεκτείνοντας το ChatGPT Go σε 16 νέες αγορές. Η στρατηγική αυτή έρχεται σε μια περίοδο εκρηκτικής ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης στη Νοτιοανατολική Ασία και εντείνει τον ανταγωνισμό με τη Google για την κυριαρχία στις προσιτές AI συνδρομές.

Θα αφήνατε ένα ρομπότ να σας… χειρουργήσει; Tο Optimus της Tesla ετοιμάζεται να γίνει «ο κορυφαίος χειρουργός στον κόσμο»

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 18:00 SHARE A Tesla Optimus robot is displayed in an exhibit during the opening of the Tesla Diner and Drive-In restaurant and Supercharger on Santa Monica Blvd in the Hollywood neighborhood Los Angeles, California on July 21, 2025. Elon Musk's electric vehicle company Tesla has opened a diner on Santa Monica Boulevard

Η Meta αντικαθιστά εργαζομένους με τεχνολογία — Διαβάστε το εσωτερικό memo που προκάλεσε αντιδράσεις

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 17:00 SHARE Double exposure photograph of a portrait of Mark Zuckerberg and a telephone displaying the Meta group s artificial intelligence logo at Kerlouan in Brittany in France on April 11 2025. (Photo by Vincent Feuray / Hans Lucas / Hans Lucas via AFP) Photo: AFP Η Meta προχωρά σε νέο κύμα

Η Amazon αποκάλυψε την αιτία του σφάλματος που «έριξε» το Internet σε όλον τον κόσμο

FORTUNE GREECE 24/10/2025, 13:30 SHARE The Amazon Web Services (AWS) logo appears on a smartphone screen and as the background on a laptop computer screen in this photo illustration in Athens, Greece, on October 21, 2025. (Photo by Nikolas Kokovlis/NurPhoto) (Photo by Nikolas Kokovlis / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Η Amazon αποκάλυψε πως η

Το άλμα της Google στον κβαντικό υπολογισμό

Η Google ανακοίνωσε αυτό που περιγράφει ως μια σημαντική...

Αυτός είναι ο λόγος που το πορτοκαλί iPhone 17 Pro αλλάζει… χρώμα και γίνεται ροζ

FORTUNE GREECE 23/10/2025, 22:00 SHARE iPhone 17 Pro Max is seen at the store in Krakow, Poland on October 8, 2025. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Ένας χρήστης του Reddit υποστηρίζει ότι το νέο του iPhone 17 Pro “Cosmic Orange” έγινε… ροζ. Η Apple κατάφερε –για

Νέα Ζηλανδία: «Φρένο» στη χρήση των social media από εφήβους

FORTUNE GREECE Η κυβέρνηση της Νέας Ζηλανδίας θα καταθέσει στο κοινοβούλιο σχέδιο νόμου που στοχεύει στον περιορισμό της πρόσβασης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε παιδιά κάτω των 16 ετών Η Νέα Ζηλανδία προστίθεται στη λίστα με τις χώρες που λαμβάνουν μέτρα για τον έλεγχο της πρόσβασης σε social media σε παιδιά μίας ηλικίας και κάτω.

Γιατί τα brands απορρίπτουν την τεχνητή νοημοσύνη στη διαφήμιση

Ένα κύμα αντι-AI διαφημίσεων ξεσπά παγκοσμίως, σε τηλεοράσεις, billboard και social media, καθώς οι μεγάλες μάρκες “ακουμπούν” την κόπωση των καταναλωτών απέναντι στην υπερβολική χρήση της τεχνολογίας. Μέσα σε απόσταση… βολής από τα καταστήματα της Apple στο Μανχάταν και τα κεντρικά της Google στη Νέα Υόρκη, αφίσες σε στάσεις λεωφορείου χλεύαζαν τους τεχνολογικούς κολοσσούς. «Η

Ζητούνται $2 τρισ. ετησίως για την ανάπτυξη της ΑΙ έως το 2030

Το ιλιγγιώδες ποσό των $2 τρισ. ετησίως θα απαιτηθεί με ορίζοντα το 2030, για να καλυφθεί η εκρηκτική ζήτηση σε υπολογιστική ισχύ, που προκαλεί η ανάπτυξη της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI).

Share

Η εμπειρία της πανδημίας λόγω COVID-19 έχει αλλάξει τη στάση των πολιτών για τη ζωή στην ύπαιθρο σε όλη την Ευρώπη, σύμφωνα με την έρευνα «Digitising Europe Pulse» του Ινστιτούτου Vodafone, η οποία έδειξε ότι και στη χώρα μας, έξι στους δέκα Έλληνες θα σκέφτονταν να μετακομίσουν στην περιφέρεια τα επόμενα 1-2 χρόνια, καταγράφοντας, μάλιστα, ένα από τα υψηλότερα ποσοστά στην Ευρώπη στο σχετικό ερώτημα.

Όπως σημειώνεται στην έρευνα που διενεργήθηκε από την Kantar, με περισσότερους από 15.000 ερωτηθέντες από 15 ευρωπαϊκές χώρες, υπ’ αριθμόν ένα προϋπόθεση για τη ζωή στην ύπαιθρο είναι μακράν μια καλή σύνδεση στο Διαδίκτυο: Το 75% των κατοίκων αστικών περιοχών τη θεωρεί απαραίτητη, καταγράφοντας – στην ελληνική περίπτωση – την τρίτη υψηλότερη επίδοση στην Ευρώπη. Και συμπληρώνεται από την ανάγκη για καλή πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας (72%) και ευκαιρίες επαγγελματικής σταδιοδρομίας (63%), δύο ερωτήσεις στις οποίες οι Έλληνες καταγράφουν την υψηλότερη επίδοση της έρευνας πανευρωπαϊκά.

Ο τρόπος με τον οποίο η ΕΕ και οι κυβερνήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες των κοινοτήτων στην περιφέρεια και να ενισχύσουν την ψηφιοποίηση της περιφέρειας στο πλαίσιο των στόχων της Ψηφιακής δεκαετίας, αναλύεται επίσης σε μια νέα έκθεση που ανατέθηκε από τον Όμιλο Vodafone και εκπόνησε η Deloitte με τίτλο «Ενίσχυση της συνδεσιμότητας στην περιφέρεια».

Παράλληλα, σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους δύο Έλληνες – κάτοικους τόσο αστικών κέντρων όσο και απομακρυσμένων περιοχών- παραδέχεται ότι η πανδημία άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουν τη ζωή στην ύπαιθρο. Μάλιστα, περισσότεροι από τους μισούς δηλώνουν ότι τα πλεονεκτήματα της ζωής εκεί είναι σημαντικά.

Απαντώντας στην ερώτηση σχετικά με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της ζωής στην περιφέρεια, το 66% αντιστοίχως και το 76% των κατοίκων αστικών περιοχών θεωρεί την εγγύτητα στη φύση και τα οφέλη της για έναν υγιεινό τρόπο ζωής ως τα κυριότερα θετικά σημεία. Μόνο το 34% αναφέρει τα χαμηλότερα ενοίκια ως κίνητρο επιλογής της ζωής στην ύπαιθρο. Τα πλεονεκτήματα της ζωής στην ύπαιθρο υπερτερούν για το 52% των κατοίκων αστικών περιοχών.

Vodafone: Χτίζοντας τα δίκτυα του μέλλοντος από τον βυθό της θάλασσας έως τα αστέρια

Η στρατηγική του Ομίλου Vodafone για την ανάπτυξη δικτύων είναι θεμελιωδώς ευθυγραμμισμένη με τη φιλοδοξία της εταιρείας να συνδέει τους πάντες, παντού. Για τον λόγο αυτό επενδύει δυναμικά σε τεχνολογίες επόμενης γενιάς αναπτύσσοντας δίκτυα υψηλής απόδοσης και ανθεκτικότητας που βρίσκονται σε ξηρά, θάλασσα και στο διάστημα. Οι επενδύσεις αυτές περιλαμβάνουν από υποθαλάσσια καλώδια και επίγεια

VodafoneThree: Τά σπασε με την Samsung, στηρίζεται σε Nokia και Ericsson για την αναβάθμιση δικτύου 2 δισ. λιρών

Η VodafoneThree ανακοίνωσε σήμερα ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθειά της να δημιουργήσει το καλύτερο δίκτυο στο Ηνωμένο Βασίλειο, με την επιλογή στρατηγικών συνεργατών για...