Οι Ευρωπαίοι αποκαλύπτουν τις ελπίδες και τους φόβους τους για το cyborg μέλλον

Related

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Μάιος στην COSMOTE TV

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» και τον 2ο κύκλο του «Anne Rice’s Interview With The Vampire» Νέα επεισόδια για το «The Outlaws» και το «Evil» 29 Απριλίου 2024 Η COSMOTE TV υποδέχεται τον Μάιο με τον 2ο κύκλο του υποψήφιου για 6 BAFTA «The Responder». Ο βραβευμένος…

Μάιος στην COSMOTE TV με την επιστροφή του Μάρτιν Φρίμαν στο «The Responder» | ΕΙΔΗΣΕΙΣ 247

Καλώς ήρθατε στο eidisis247 (ειδήσεις 247) , ένα ειδησεογραφικό site όπου για 7 ήμερες και 24 ώρες το 24ωρο ενημερώνεται με τις τελευταίες ειδήσεις από όλη την Ελλάδα και τον κόσμο . Επικοινωνήστε μαζί μας: eidisis24@gmail.com Facebook @2021 - eidisis247.gr. All Right Reserved. Designed and Developed by eidisis247 Τελευταία Νέα Ελλαδα Πολιτική Οικονομία Κοινωνία Α.Μ.Θ.…

WHAT’S UP (Cosmote): Συνεχίζονται τα events του “YOU. MADE BY YOU.”

Σε Θεσσαλονική, Λάρισα και Πάτρα. Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη…

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία του πελάτη

H τεχνητή νοημοσύνη έχει γίνει πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας αλλάζοντας σημαντικά τον τρόπο που εργαζόμαστε, ενώ παράλληλα προσφέρει λύσεις που αυξάνουν την αποδοτικότητα και περιορίζουν το ανθρώπινο λάθος. Υπό αυτό το πρίσμα, η τεχνητή νοημοσύνη αξιοποιείται από τις πλέον καινοτόμες εταιρείες παγκοσμίως στον κλάδο του online gaming, ώστε να αναβαθμίσει την εμπειρία διασκέδασης των…

Στις 5 Μαΐου στην Cosmote TV αποκαλύπτονται τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης

Την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00 στην Cosmote History προβάλλεται το πρώτο επεισόδιο, της μοναδικής σειρά ντοκιμαντέρ, με επιστημονικό, εκπαιδευτικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα, η οποία αποκαλύπτει ανεξερεύνητα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από την ανθρώπινη σπηλαιοκατάδυση. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς εστιάζει στη Λίμνη της Βουλιαγμένης, που αποτελεί ένα παγκόσμιο γεωλογικό φαινόμενο και σημείο αναφοράς.…

Έφτιαξαν Escape Room στη Μαλαισία για το Galaxy S24 και όλα βασίζονται στο Galaxy AI!

Αν σκοπεύετε να επισκεφτείτε την εντυπωσιακή Κουάλα Λουμπούρ της Μαλαισίας, τότε να ξέρετε ότι μπορείτε να απολαύσετε την τελευταία συναρπαστική εμπειρία που προσφέρει η Samsung και είναι….. το Escape Room! Η εμπειρία, που ονομάζεται AI-Volution, δημιουργήθηκε στο εμπορικό κέντρο Semua House και η Samsung την περιγράφει ως εξής: Φανταστείτε τον εαυτό σας να βυθίζεται στην καρδιά της δράσης,…

Η JBL τα σπάει και το Πάσχα!

Το Πάσχα πλησιάζει και φέρνει μαζί του αξέχαστες οικογενειακές στιγμές, ανοιξιάτικες εξορμήσεις και μεγάλα γλέντια. Ποιο είναι το κοινό σημείο όλων; Η κατάλληλη μουσική! Ηχεία, ακουστικά, ηχομπάρες ή partyboxes είναι εδώ για να συνοδεύσουν τις πασχαλινές σου αναμνήσεις. Οι ήχοι του Πάσχα, που είναι γνώριμοι σε όλους μας, γίνονται ακόμη πιο δυνατοί. Η μουσική γίνεται…

Η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών Canon SELPHY γιορτάζει την 20η της επέτειο

Η Canon ανακοίνωσε ότι η σειρά compact φωτογραφικών εκτυπωτών SELPHY, τα μοντέλα της οποίας δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να εκτυπώνουν πανεύκολα φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και να απολαμβάνουν τη διαδικασία της εκτύπωσης με πολλούς τρόπους, θα γιορτάσει την 20η επέτειό της το 2024. Η σειρά SELPHY δημιουργήθηκε το 2004 ως απάντηση στην αυξημένη ζήτηση για…

Οι ειδικοί της Kaspersky αναφέρουν: Πάνω από δύο κρίσιμα περιστατικά κυβερνοασφάλειας την ημέρα το 2023

Η συχνότητα των περιστατικών υψηλής σοβαρότητας με άμεση ανθρώπινη εμπλοκή ξεπέρασε τα δύο ανά ημέρα το 2023, σύμφωνα με την ομάδα Kaspersky Managed Detection and Response (MDR). Στο τελευταίο MDR Analyst Report, παρατήρησαν αυτή την τάση σε όλους τους κλάδους με τον χρηματοπιστωτικό, τον ΙΤ, τον κυβερνητικό και τον βιομηχανικό τομέα να βρίσκονται στην κορυφή…

Πασχαλινές διακοπές γεμάτες φαντασία με το Vodafone TV

Φέτος το Πάσχα, το Vodafone TV φέρνει τη μαγεία στο σπίτι, προσκαλώντας όλη την οικογένεια να απολαύσει μια πλούσια συλλογή από ταινίες κινουμένων σχεδίων, σειρές και ντοκιμαντέρ για κάθε ηλικία, μέσα από την πλατφόρμα που συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το περιεχόμενο της HBO και τον κατάλογο του Disney+ και δημιουργεί αξέχαστες στιγμές για όλη την…

“YOU. MADE BY YOU.”: Το βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας για νέους του WHAT’S UP συνεχίζεται σε Θεσσαλονίκη, Λάρισα και Πάτρα

Το πρωτότυπο βιωματικό πρόγραμμα αυτογνωσίας του WHAT’S UP, “YOU. MADE BY YOU.”, συνεχίζεται με επόμενους σταθμούς τη Θεσσαλονίκη (18/5), τη Λάρισα (25/5) και την Πάτρα (1/6). Οι εγγραφές για τα events ξεκίνησαν και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή εδώ.  Το πρόγραμμα, που εντάσσεται στις δράσεις της COSMOTE για την στήριξη της κοινωνίας, απευθύνεται σε…

Share

ZZW30's Avatar: huawei mate 9

Content Manager

Περιοχή: Αθήνα

Μηνύματα: 5.111

Εγγραφή: Ιούλ. 2016

Σχεδόν

οι μισοί (46,5%) Ευρωπαίοι ενήλικες πιστεύουν ότι οι άνθρωποι θα πρέπει να είναι ελεύθεροι να ενισχύσουν –μέσω της τεχνολογίας- το σώμα τους (human augmentation),

αλλά πολλοί ανησυχούν για τον

μακροπρόθεσμο κοινωνικό αντίκτυπο

μιας τέτοιας τεχνολογίας. Αυτό προκύπτει μέσα από μια

νέα πανευρωπαϊκή έρευνα της Kaspersky.

Η «επαύξηση» των ανθρώπινων ικανοτήτων έρχεται σε δύο μορφές: Μπορεί είτε να απαιτείται για λόγους υγείας – όπως η χρήση βιονικών άκρων – είτε να προσφέρεται ως επιλογή στους ανθρώπους προκειμένου να «επαυξήσουν» τις δυνατότητές τους, για παράδειγμα, εισάγοντας τσιπ αναγνώρισης ραδιοσυχνοτήτων (RFID).

Η ευρεία μελέτη της Kaspersky σε 6.500 ενήλικες σε επτά ευρωπαϊκές χώρες διαπιστώνει ότι μόλις το 12% των Ευρωπαίων πιστεύει ότι ένα «επαυξημένο» άτομο έχει άδικο πλεονέκτημα στον χώρο εργασίας και θα ήταν αντίθετο στη συνεργασία μαζί του. Ωστόσο, σχεδόν δύο στους πέντε (39%) Ευρωπαίους ενήλικες ανησυχούν ότι η ανθρώπινη «επαύξηση» θα μπορούσε να οδηγήσει είτε σε μελλοντική κοινωνική ανισότητα είτε σε σύγκρουση. Συνολικά, σχεδόν οι μισοί (49%) Ευρωπαίοι είναι είτε «ενθουσιασμένοι» είτε «αισιόδοξοι» για μια μελλοντική κοινωνία που περιλαμβάνει τόσο «επαυξημένους» όσο και μη «επαυξημένους» ανθρώπους.

Σύμφωνα με την έρευνα της Kaspersky, περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους (51%) δηλώνουν ότι έχουν γνωρίσει κάποιον που έχει ενισχύσει –μέσω της τεχνολογίας- το σώμα του. Σε ό,τι αφορά την προσωπική ζωή, σχεδόν οι μισοί Ευρωπαίοι (45%) δεν θα είχαν κανένα πρόβλημα να βγουν ραντεβού με κάποιον που έχει ενισχύσει –μέσω της τεχνολογίας- το σώμα του και το 5,5% των Ευρωπαίων δηλώνουν ότι έχουν ήδη βγει ραντεβού με τέτοιο άτομο.

Περισσότεροι από ένας στους τρεις δηλώνουν ότι «πάντοτε ήταν δεκτικοί» με «επαυξημένους» ανθρώπους και το 17% δηλώνει ότι τους δέχεται περισσότερο από ό,τι πριν από δέκα χρόνια. Οι μισοί Ευρωπαίοι άνδρες (50%) δηλώνουν ότι είτε είναι «ενθουσιασμένοι» είτε «αισιόδοξοι» για το μέλλον που μοιράζονται οι «επαυξημένοι» και οι μη «επαυξημένοι» άνθρωποι, με το αντίστοιχο ποσοστό γυναικών να αγγίζει το 40%.

Εάν ένα μέλος της οικογένειας χρειαζόταν να επωφεληθεί από τεχνολογία επαύξησης για λόγους υγείας, τα άτομα θα ήταν πιο συμφιλιωμένα με την ιδέα ένα μέλος της οικογένειας να έχει ένα βιονικό χέρι (38%) ή πόδι (37%), με τους ανθρώπους στο Ηνωμένο Βασίλειο να είναι περισσότερο δεκτικοί. Όσον αφορά την εθελοντική επαύξηση, οι ενήλικες στην Πορτογαλία (56%) και την Ισπανία (51%) είναι πιο πιθανό να δηλώσουν ότι οι άνθρωποι πρέπει να αποφασίζουν οι ίδιοι για το σώμα τους, με το Ηνωμένο Βασίλειο να είναι λιγότερο πιθανό να συμφωνήσει (36%).

Σχεδόν τρεις στους δέκα Ευρωπαίους (29,5%) θα υποστήριζαν ένα μέλος της οικογένειας που αποφάσισε να ενισχύσει το σώμα του με τεχνολογία, ανεξάρτητα από την επιλογή του, με τους Πορτογάλους να εμφανίζονται ως οι περισσότερο (46%) και τους Γάλλους ως οι λιγότερο (19%) υποστηρικτικοί προς μία τέτοια απόφαση.

Μόνο το 16,5% των Ευρωπαίων θεωρεί κάποιον που ενισχύει με τεχνολογία το σώμα του ως «παράξενο», ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) βλέπει την «επαύξηση» ως «γενναία» επιλογή.

Πάνω από

ένας στους τέσσερις (27%) πιστεύουν ότι οι «επαυξημένοι» άνθρωποι θα πρέπει να έχουν ειδική εκπροσώπηση σε κυβερνητικό επίπεδο,

σε σύγκριση με

το 41% που αντιτίθενται στην ιδέα.

Ο Marco Preuss, Director στην Παγκόσμια Ομάδα Έρευνας και Ανάλυσης, Ευρώπη, Kaspersky, σχολιάζει: «Ενώ βρίσκουμε ευρεία υποστήριξη και ενδιαφέρον για την ανθρώπινη «επαύξηση» σε ολόκληρη την Ευρώπη, υπάρχουν κατανοητές ανησυχίες σχετικά με τις επιπτώσεις της στην κοινωνία. Οι κυβερνήσεις, οι ηγέτες της βιομηχανίας και οι «επαυξημένοι» άνθρωποι πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να βοηθήσουν στη διαμόρφωση του μέλλοντος της ανθρώπινης «επαύξησης», ώστε να μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι αυτή η συναρπαστική βιομηχανία θα αναπτυχθεί με τρόπο που να είναι ρυθμιζόμενος και ασφαλής για όλους».

Ο Hannes Sapiens Sjöblad, Managing Director and Co-founder of DSruptive Subdermals, πρόσθεσε: «Η τεχνολογία ανθρώπινης επαύξησης δεν πρέπει να θεωρείται ως λύση υψηλής τεχνολογίας για λίγους και προνομιούχους. Πρέπει να είναι προσιτή σε όλους – όλοι πρέπει να μπορούν να απολαμβάνουν τα οφέλη της επαύξησης».




Σχετικά με την έρευνα

Μια διαδικτυακή έρευνα πραγματοποιήθηκε από την Atomik Research σε 6.500 ενήλικες ηλικίας 18+ σε Αυστρία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Το ερευνητικό πεδίο πραγματοποιήθηκε μεταξύ 1-4 Μαρτίου 2021. Η Atomik Research είναι μια ανεξάρτητη διαφημιστική εταιρεία δημιουργικής αγοράς που απασχολεί πιστοποιημένους με MRS ερευνητές και συμμορφώνεται με τον κωδικό MRS.

Τελευταία τροποποίηση από ZZW30: Σήμερα, 17:55.