«Αυτό το Πάσχα, ο νονός ο σωστός, είναι ο Γερμανονός», είναι το βασικό σύνθημα της νέας καμπάνιας Γερμανός για το φετινό Πάσχα, η οποία αποτελεί παραγωγή της Cosmote TV Productions, εταιρείας του ομίλου ΟΤΕ.
Πρόκειται για τα πρώτα σποτ με το συγκεκριμένο μήνυμα. Ο πρωταγωνιστής των τηλεοπτικών σποτ αντιπαραβάλλει τον κοινό, συνηθισμένο νονό, ο οποίος το Πάσχα φέρνει απλώς λαμπάδα, αυγό ή τσουρέκι, με τον «Γερμανονό», ο οποίος φέρνει δώρα τεχνολογίας.
Σε άλλο σποτ της ίδιας καμπάνιας, ο απλός νονός εμφανίζεται το Πάσχα και επιστρέφει σπάνια, ενώ «ο Γερμανονός, ο νονός ο σωστός, επιστρέφει πάντα», με 15% επιστροφή με πιστωτικές κάρτες Eurobank. Η καμπάνια είναι 360º (τηλεόραση, digital, instore) και διαρκεί συνολικά 15 μέρες, δηλαδή έως και τις 21 Απριλίου. Το media buying χειρίζεται η Mindshare.