Με τεχνητή νοημοσύνη το 17% των παραγγελιών, που έγιναν την εορταστική περίοδο

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

Νέα δεδομένα στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών δημιουργεί, ήδη, η τεχνητή νοημοσύνη, με το ΑΙ να δίνει ήδη μια πρώτη γεύση του disrupt, που μπορεί να φέρει στο κομμάτι των αγορών. Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) στις συνολικές αγορές, που πραγματοποιήθηκαν από την 1η Νοεμβρίου, ήταν καθοριστική με το 17% των παραγγελιών να βασίζονται σ’ αυτή.

Η Salesforce – σε πρόσφατη ανάλυση δεδομένων – προβλέπει ότι το AI θα επηρεάσει πωλήσεις αξίας $194 δισ. κατά τη διάρκεια ολόκληρης της εορταστικής περιόδου. Η ίδια μελέτη δείχνει ότι οι παγκόσμιες διαδικτυακές πωλήσεις, μετά τη Cyber Monday, αυξήθηκαν κατά 1% σε ετήσια βάση (YoY), αγγίζοντας τα $399 δισ. των συνολικών online δαπανών της εορταστικής περιόδου.

Καθώς οι πωλήσεις στις ΗΠΑ παραμένουν αμετάβλητες, η παγκόσμια διαδικτυακή ανάπτυξη ενισχύεται κυρίως από την Ε.Ε.: Από την 1η Νοεμβρίου, οι online πωλήσεις στην Ε.Ε. αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση, ενώ οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 1% ετησίως. Οι αντικρουόμενοι αριθμοί οδήγησαν σε συνολική αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 3% YoY παγκοσμίως (από την 1η Νοεμβρίου).

Σημειώνεται ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στην Ε.Ε. αυξήθηκαν μόνο κατά 2% σε ετήσια βάση κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων μετά τη Cyber Monday, σηματοδοτώντας επιβράδυνση μετά από την ισχυρή ανάπτυξη. που σημειώθηκε στην περιοχή κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων εβδομάδων του Νοεμβρίου και της Cyber Week (+9%).

State of the art τεχνολογίες
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Salesforce, επιλογές, όπως το Buy Online Pick Up In-Store (BOPIS), δείχνουν να κερδίζουν έδαφος, καθώς – λόγω της αυξημένης κίνησης – το χρονικό όριο παράδοσης παραγγελιών μεγαλώνει και οι αγοραστές προσπαθούν να αποφύγουν τις ουρές στα καταστήματα. Το BOPIS αντιστοιχούσε στο 25% των online παραγγελιών για το διάστημα μετά τη Cyber Monday και έφτασε το 28% των συνολικών παραγγελιών, που πραγματοποιήθηκαν το Σαββατοκύριακο 16-17 Δεκεμβρίου.

Με βάση τα δεδομένα που αναλύθηκαν, η Salesforce προβλέπει αύξηση της χρήσης του BOPIS κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των Χριστουγέννων (18 Δεκεμβρίου-25 Δεκεμβρίου).

Στο μεταξύ, οι νέες μέθοδοι πληρωμής, όπως τα ψηφιακά πορτοφόλια και το Buy Now Pay Later (BNPL), διευκολύνουν τους καταναλωτές προσφέροντας τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν αγορές με ασφάλεια και χωρίς επιπλέον κόστος. Η χρήση ψηφιακού πορτοφολιού αυξήθηκε κατά 47% παγκοσμίως μετά τη Cyber Monday, ενώ το BNPL στις ΗΠΑ αυξήθηκε κατά 4% YoY την ίδια περίοδο.

Τέλος, σημειώνεται πως τα κινητά τηλέφωνα πρωταγωνιστούν στις ψηφιακές αγορές, με το 75% της ψηφιακής κίνησης κατά τη διάρκεια των τριών εβδομάδων μετά τη Cyber Monday να προέρχεται από αυτά.

Επιστροφές
Πάντως, η εταιρεία προβλέπει, επίσης, ότι προϊόντα αξίας άνω των $131 δισ. τα οποία αγοράστηκαν αυτήν την εορταστική περίοδο θα επιστραφούν το επόμενο έτος. Πρακτικά, το ποσοστό των επιστροφών υπερδιπλασιάστηκε μετά τη Cyber Week και εξακολουθεί να παραμένει υψηλό, καθώς πολλοί καταναλωτές γίνονται πιο επιλεκτικοί και απαιτητικοί σε σχέση με το διαθέσιμο εισόδημά τους, επιστρέφοντας τα προϊόντα που δεν τους παρέχουν την αξία που αναζητούν.

Μετά τα υψηλότερα ποσοστά εκπτώσεων από την έναρξη της πανδημίας να σημειώνονται στη Cyber Week, το μέσο ποσοστό έκπτωσης (27%) υποχώρησε τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Δεκεμβρίου στο 18%. Τα μεγαλύτερα ποσοστά έκπτωσης τον Δεκέμβριο παρατηρήθηκαν σε έπιπλα σπιτιού (25%), ρουχισμό (24%) και προϊόντα περιποίησης δέρματος – καλλυντικά (23%).