Η Salesforce ενδυναμώνει τις επιχειρήσεις με τη δωρεάν αναβάθμιση του Foundations

Related

Χριστούγεννα γεμάτα δώρα και φέτοςαπό την COSMOTE

Απεριόριστα data στο κινητό Απεριόριστη ομιλία προς όλους από το σταθερό Δωρεάν το COSMOTE TV Entertainment Pack BOX :Έκπτωση 4€ για παραγγελία φαγητού ή καφέ Μοναδικά δώραγια το κινητό, το σταθερό, την τηλεόραση και τις παραγγελίες φαγητού και καφέ, επιφυλάσσει και φέτος τα Χριστούγεννα η COSMOTE σε όλους τους συνδρομητές της. Δωρεάναπεριόριστα data στο κινητό

Cosmote: Υπερυψηλές ταχύτητες σε ακόμα πιο προσιτές τιμές στη Ρόδο – Προγράμματα Fiber To The Home με επιδότηση €200 για 24 μήνες

Τοπικές Ειδήσεις   21 Δεκεμβρίου 2024 09:02 Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στη Ρόδο, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα

Φέτος τα Χριστούγεννα, παίζουμε PlayStation 5 και δημιουργούμε μαγικές στιγμές!

Super League: Αντίο στο 2024 με νίκη θέλουν να πουν οι Ερυθρόλευκοι στο «Γ. Καραϊσκάκης» κόντρα στη Λαμία Τι πρέπει να κάνεις για να σου μείνει η Σιγκαπούρη αξέχαστη Κυριάκος Μητσοτάκης: Πρέπει να διαθέσουμε περισσότερα για τη συλλογική μας άμυνα – Άνευ όρων η υποστήριξη στην ουκρανία Οι αργίες και τα τριήμερα του 2025: Τετραήμερο

Η Klarna ενσωματώνει την τεχνητή νοημοσύνη και σταματά τις προσλήψεις

Η Klarna, μια δημοφιλής εταιρεία fintech, γνωστή για τις υπηρεσίες της «αγοράζω τώρα, πληρώνω αργότερα», γίνεται πρωτοσέλιδο αφού ο διευθύνων σύμβουλός της, Sebastian Siemiatkowski, υποστήριξε ότι η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι πλέον ικανή να εκτελεί σχεδόν όλες τις εργασίες που παραδοσιακά διεκπεραιώνονται από τους ανθρώπους- υπαλλήλους. Η IBM έχει, επίσης, δηλώσει στο παρελθόν ότι η

Η Apple συζητά με την Tencent και την ByteDance για την ανάπτυξη λειτουργιών AI στην Κίνα

Η Apple βρίσκεται σε συζητήσεις με την Tencent και την ιδιοκτήτρια εταιρεία του TikTok, ByteDance, σχετικά με την ενσωμάτωση των μοντέλων τεχνητής νοημοσύνης τους στα iPhone που πωλούνται στην Κίνα. Η αμερικανική εταιρεία ξεκίνησε την ανάπτυξη του ChatGPT της OpenAI στις συσκευές της αυτό το μήνα , μέρος του προϊόντος Apple Intelligence που επιτρέπει στη

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE: Για 23η χρονιά δίπλα στους νέους με κοινωνικές και οικονομικές δυσκολίες

Οι υποτροφίες αποτελούν έναν πολύ σημαντικό μέσο στήριξης για τους νέους που αντιμετωπίζουν οικονομικές και κοινωνικές δυσκολίες, προσφέροντάς τους τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τις σπουδές που ονειρεύονται. Στηρίζοντας τον θεσμό των υποτροφιών για ακόμη μια χρονιά, η COSMOTE, μέλος του Ομίλου Telekom, προσέφερε σε 30 πρωτοετείς φοιτητές ελληνικών πανεπιστημίων υποτροφίες αξίας περίπου 500.000€ Ειδικότερα, οι 30

Οι πρώτες εικόνες από τα γυρίσματα του ‘Ριφιφί’ της νέας σειράς της Cosmote TV σε σκηνοθεσία Σωτήρη Τσαφούλια

LIFE Πρόκειται για μία μίνι σειρά 6 επεισοδίων σε σενάριο Βασίλη Ρίσβα και Δήμητρας Σακαλή για τη μεγαλύτερη ληστεία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και που μέχρι σήμερα παραμένει ανεξιχνίαστη. Για το Ριφιφί έχεις διαβάσει από τα μέσα Νοεμβρίου στο Esquire, οπότε ήδη γνωρίζεις ότι πρόκειται για τη νέα σειρά μυθοπλασίας της Cosmote TV σε

Η Cosmote συμμετέχει στην πανευρωπαϊκή καμπάνια της Telekom

Η Cosmote, ως μέλος του ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα «Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται». Σκοπός της καμπάνιας είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν κοινό έδαφος. Η

Ο πετυχημένος Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει την επικοινωνία της Cosmote

Ένας δοκιμασμένος μάνατζερ που βοήθησε σημαντικά στη δημιουργία της συνδρομητικής τηλεόρασης COSMOTE TV, αναβαθμίζεται στη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αναβάθμιση του Δημήτρη Μιχαλάκη φέρνει νέο αέρα στον Όμιλο και σηματοδοτεί μια νέα εποχή μετά την αποχώρηση της πετυχημένης Ντέπης Τζιμέα. Ο Δημήτρης Μιχαλάκης αναλαμβάνει τα

COSMOTE eValue: Πρωταγωνιστεί στην εξυπηρέτηση πελατών με νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις

H εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές διακρίσεις στα European Contact Center & Customer Service Awards (ECCCSAs) Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και της Telekom, αναδεικνύεται για ακόμη μία φορά ως πρωτοπόρος στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών σε εθνικό και διεθνές επίπεδο με δύο νέες ευρωπαϊκές διακρίσεις. Για 4η συνεχόμενη χρονιά, η εταιρεία απέσπασε δύο σημαντικές

Από την COSMOTE TV σε στρατηγικό ρόλο στον ΟΤΕ, ο Δημήτρης Μιχαλάκης

Ο Δημήτρης Μιχαλάκης, γνωστός για την πολυετή εμπειρία του και την καθοριστική του συμβολή στην ανάπτυξη της COSMOTE TV, αναλαμβάνει τη θέση του Executive Director Corporate Communications, Sustainability & Channel Productions στον Όμιλο ΟΤΕ. Η αλλαγή αυτή έρχεται μετά την αποχώρηση της Ντέπης Τζιμέα μετά από 25 χρόνια επιτυχημένης πορείας.Στο πλαίσιο του νέου του ρόλου

Με υπερυψηλές ταχύτητες οπτικών ινών «τρέχει» η Κέρκυρα

Σε εγγυημένες ταχύτητες έως και 1Gbps με 100% οπτική ίνα μέχρι το χώρο του τελικού χρήστη έχουν πρόσβαση κάτοικοι κι επιχειρήσεις στην Κέρκυρα, μέσω COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών της χώρας. Χάρη στο γρήγορο internet, καλύπτονται οι σύγχρονες ανάγκες για επικοινωνία, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα, ενώ παράλληλα δίνεται σημαντική ώθηση στην τοπική επιχειρηματικότητα κι

«Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται»: Νέα καμπάνια επικοινωνίας από την Telekom και την COSMOTE

Η COSMOTE, ως μέλος του Ομίλου Telekom, συμμετέχει μαζί με άλλες 10 χώρες σε μια πανευρωπαϊκή καμπάνια με μήνυμα « Όταν τα εμπόδια ξεπερνιούνται, μια αληθινή σύνδεση γεννιέται ». Σκοπός της καμπάνιας αυτής είναι να εμπνεύσει τους ανθρώπους για την αξία της σύνδεσης και να τους υπενθυμίσει ότι παρά τις διαφορές τους, μπορούν να βρουν

Vodafone: Ο άγιος βασίλης φέρνει… απολύσεις

Την αντίφαση μεταξύ των περήφανων διαγγελμάτων για τα ύψη...

Cosmote: ανάπτυξη του 5G δικτύου της με 50 νέους σταθμούς

Την επέκταση του 5G δικτύου της με πενήντα επιπλέον σταθμούς βάσης στην ελληνική περιφέρεια, υλοποιεί η COSMOTE, στο πλαίσιο της συμμετοχής της στο ευρωπαϊκό έργο 5G-TERRA, για την ενεργοποίηση πιλοτικών υπηρεσιών κοινής ωφέλειας, στους τομείς της Υγείας, της Εκπαίδευσης και της Πολιτικής Προστασίας, συμβάλλοντας στην ψηφιακή αναβάθμιση των τοπικών κοινωνιών. Στόχος του έργου είναι η

Share

Η Salesforce, ο παγκόσμιος ηγέτης στο AI CRM, ανακοίνωσε πρόσφατα το Salesforce Foundations, μια σημαντική δωρεάν αναβάθμιση που ενσωματώνει βασικές διατμηματικές λειτουργίες για Πωλήσεις, Εξυπηρέτηση, Μάρκετινγκ, Εμπόριο και Data Cloud, διαθέσιμη χωρίς επιπλέον κόστος σε όλους τους πελάτες του Sales και Service Cloud.

Η νέα αυτή αναβάθμιση στοχεύει στην ενοποίηση δεδομένων και εμπειριών στις αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να δημιουργούν απρόσκοπτες εμπειρίες, ενισχυμένες με Τεχνητή Νοημοσύνη (ΑΙ), σε κάθε σημείο επαφής.

Το Salesforce Foundations βελτιώνει την εμπειρία των χρηστών με μια νέα, διαισθητική διεπαφή (UI), διευκολύνοντας τις επιχειρήσεις να αποκτήσουν μια ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών τους. Τα νέο περιβάλλον συγκεντρώνει χαρακτηριστικά όπως η διαχείριση ευκαιριών, η διαχείριση υποθέσεων, οι στοχευμένες καμπάνιες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και οι ασφαλείς σύνδεσμοι πληρωμών. Τα εργαλεία αυτά είναι ειδικά σχεδιασμένα για τον εκσυγχρονισμό των λειτουργιών και την αύξηση των εσόδων, χωρίς να απαιτούνται πρόσθετες δαπάνες ή πολύπλοκες ενσωματώσεις δεδομένων.

Επίσης, οι χρήστες του Salesforce Foundations αποκτούν πρόσβαση σε μια ευρεία γκάμα επεκτάσεων και ενοποιήσεων τρίτων μέσω του AppExchange –της μεγαλύτερης αγοράς επιχειρησιακών εφαρμογών στον κόσμο–, συμπεριλαμβανομένων παρατεταμένων δωρεάν δοκιμαστικών περιόδων σε περισσότερους από 25 κορυφαίους συνεργάτες, όπως οι Docusign, RingCentral και ZoomInfo.

Σημειώνεται πως, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Salesforce, σχεδόν το 80% των πελατών αναμένει απρόσκοπτες αλληλεπιδράσεις μεταξύ των τμημάτων. Ωστόσο περισσότεροι από τους μισούς (55%) πελάτες δηλώνουν ότι συχνά αισθάνονται πως επικοινωνούν με ξεχωριστά τμήματα αντί για μια ενιαία εταιρεία. Το Salesforce Foundations αντιμετωπίζει αυτήν την πρόκληση προσφέροντας ενοποιημένη λειτουργικότητα σε Sales και Service Cloud, ενοποιώντας δεδομένα πωλήσεων, εξυπηρέτησης, μάρκετινγκ και εμπορίου σε μία πλατφόρμα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες λαμβάνουν συνεπείς, εξατομικευμένες εμπειρίες.

Επιπλέον, το Foundations απλοποιεί τις διαδικασίες πληρωμών επιτρέποντας στις ομάδες πωλήσεων να μετατρέπουν γρήγορα τις κλεισμένες συμφωνίες σε πληρωμές μέσω ασφαλών συνδέσμων πληρωμής. Η πλατφόρμα επίσης ενισχύει την εμπιστοσύνη των πελατών, καθώς οι ομάδες εξυπηρέτησης βελτιώνουν την εμπειρία ενσωμάτωσης και εντοπίζουν τις ευκαιρίες για πωλήσεις, ενώ ταυτόχρονα παρέχουν στοχευμένες εκστρατείες μάρκετινγκ αξιοποιώντας δεδομένα από το Salesforce Data Cloud.

«Με το Salesforce Foundations, οι επιχειρήσεις όλων των μεγεθών και κλάδων μπορούν πλέον να αυτοματοποιήσουν και να ενσωματώσουν ολόκληρο το front office τους σε μια ενιαία πλατφόρμα», δήλωσε ο David Schmaier, Πρόεδρος και Chief Product Officer της Salesforce. «Αυτή η αναβάθμιση δίνει τη δυνατότητα στις εταιρείες να παρέχουν, σε πραγματικό χρόνο, εξατομικευμένες εμπειρίες πελατών που αυξάνουν τα έσοδα, απλοποιούν τις πληρωμές, επιλύουν ζητήματα εξυπηρέτησης και δημιουργούν καμπάνιες μάρκετινγκ με απήχηση».