Η Salesforce αλλάζει το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας με το Automotive Cloud

Related

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Η Vodafone στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της

Η Vodafone αξιοποιεί τη δορυφορική τεχνολογία για να αντιμετωπίσει μία από τις βασικές προκλήσεις του κλάδου: να εξασφαλίσει ότι οι κεραίες 4G και 5G παραμένουν απόλυτα ευθυγραμμισμένες ώστε να προσφέρουν στους πελάτες το καλύτερο σήμα κινητής τηλεφωνίας. Οι κεραίες που δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένες είτε λόγω καιρικών φαινομένων ή σεισμικής δραστηριότητας, μπορούν να επηρεάσουν την

Share

H Salesforce, παγκόσμιος ηγέτης στο CRM, παρουσίασε το Automotive Cloud, ένα νέο προϊόν ειδικά σχεδιασμένο για την αυτοκινητοβιομηχανία (κατασκευαστές, αντιπροσώπους και ομίλους χρηματοδότησης), το οποίο δίνει, σε πραγματικό χρόνο, τη δυνατότητα εξατομικευμένων πληροφοριών γύρω από τα οχήματα και τους πελάτες, είτε οι τελευταίοι αναζητούν νέο αυτοκίνητο, είτε πραγματοποιούν κάποια αγορά, εξετάζουν επιλογές χρηματοδότησης ή συντηρούν το όχημά τους.

H Salesforce διαπίστωσε ότι οι εταιρείες χρειάζονται ένα ψηφιακό εργαλείο το οποίο θα απλοποιεί τις πολύπλοκες διαδικασίες πώλησης και θα τις βοηθά να κερδίζουν μέσα από νέα μοντέλα πωλήσεων και σέρβις, συνδεδεμένων οχημάτων, συνδρομών και συνεργασιών, ειδικά τώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται έντονο μετασχηματισμό για να καλύψει τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Το Automotive Cloud προσφέρει μια ενοποιημένη προβολή των δεδομένων του οχήματος, του πελάτη και του εμπορίου, οδηγώντας σε δημιουργία Αξίας Χρόνου Ζωής για τον πελάτη (CLV), πιστότητα και έσοδα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και το ευρύτερο οικοσύστημα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν, έτσι, να συνεργαστούν ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους.

Το Automotive Cloud μέσω του Driver 360, το οποίο αξιοποιεί πλήρως το Customer 360 (πλατφόρμα CRM της εταιρείας), συγκεντρώνει πληροφορίες από όλες τις διαθέσιμες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών γεγονότων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Έτσι, οι κατασκευαστές όχι μόνο προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες στους πελάτες τους, αλλά ενισχύουν τα έσοδά τους μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου και των συνεργασιών. Το Driver 360 περιλαμβάνει:

  • Driver Console (Κονσόλα Οδηγού), η οποία παρέχει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μια πλήρη εικόνα για κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη – από την αναζήτηση αυτοκινήτου, την αγορά μέχρι τα σέρβις– μέσω συνεχών «σημείων επαφής» και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων.
  • Vehicle Console (Κονσόλα Οχήματος), η οποία δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας εύκολη πρόσβαση σε συνολικές πληροφορίες γύρω από το όχημα – όπως αριθμό χιλιομέτρων, αξία, σέρβις ή επισκευές.

Μέσα από τη λειτουργία Automotive Lead Management οι ομάδες πωλήσεων συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά και διαχειρίζονται καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες τους –παρουσιάζοντάς τους τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες ενδιαφέρονται περισσότερο–, ενώ μέσω της λειτουργίας Dealer Performance Management, αντίστοιχα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διαχειρίζονται και αξιολογούν ευκολότερα τις επιδόσεις των αντιπροσωπειών τους.

Το Automotive Cloud παρουσιάζεται έπειτα από την έκθεση Trends in Automotive, την οποία εξέδωσε η Salesforce στα τέλη Αυγούστου. Η εταιρεία πραγματοποίησε έρευνα ανάμεσα σε 500 επαγγελματίες από το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας (κατασκευαστές, αντιπροσώπους, κλπ.) προκειμένου να εξακριβώσει σε τι σημείο βρίσκεται ο κλάδος σήμερα και τι θα πρέπει να κάνουν οι εταιρείες προκειμένου να συνεχίσουν να ακμάζουν στο ψηφιακό μέλλον.

Η έρευνα της Salesforce αποκάλυψε ότι 99% των πελατών δεν είναι ικανοποιημένοι με τους παραδοσιακούς τρόπους αγοράς αυτοκινήτων, ενώ το 74% επισημαίνει πως η ειλικρίνεια και η διαφάνεια στην επικοινωνία είναι σημαντικότερη τώρα από ό,τι ήταν πριν την πανδημία.

Το 93% των αυτοκινητοβιομηχανιών πιστεύει ότι τα δεδομένα που συλλέγονται απευθείας από τους πελάτες βελτιώνουν σημαντικά τις εμπειρίες B2B και B2C. Ταυτόχρονα, μόνο το μόνο το 25% των αυτοκινητοβιομηχανιών και των αντιπροσώπων πιστεύει ότι οι εταιρείες τους έχουν προσαρμοστεί καλά στις διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που σημαίνει ότι το ψηφιακό εμπόριο, η εξατομίκευση και η διαφάνεια είναι σημαντικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος.

Επιπλέον, η βιομηχανία δυσκολεύεται να διατηρήσει τα περιθώρια κέρδους της καθώς προσαρμόζεται στην ηλεκτροκίνηση και τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, ενώ οι πρωτοπόροι προσβλέπουν στην τεχνητή νοημοσύνη για να τροφοδοτήσουν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας: το 85% συμφωνεί ότι το κόστος έρευνας και ανάπτυξης για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα θα θέσει σε κίνδυνο την κερδοφορία του κλάδου στα επόμενα πέντε έτη.