Η Oracle παρέχει υπηρεσίες OCI Compute οπουδήποτε με το Compute Cloud@Customer

Related

Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote

Συντάκτης: Διονύσης Αντωνέλλος Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό Βαγγέλης Μαρινάκης: Το… photobombing στην κάμερα της Cosmote την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέτσος. Την ώρα που έκανε δηλώσεις ο Παναγιώτης Ρέστος, στην κάμερα της Cosmote, μετά την θρυλική νίκη του Ολυμπιακού με 2-4 στο Βίλα Παρκ, εκείνη ακριβώς την ώρα περνούσε από πίσω ο πρόεδρος…

Η ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ επέλεξε την Υπηρεσία Παρόχου Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης “IMPACT EINVOICING” του Ομίλου SOFTONE

H ΔΕΠΑ ΕΜΠΟΡΙΑΣ, κορυφαίος όμιλος εταιρειών με πολυετή δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά ενέργειας, επέλεξε την υπηρεσία ηλεκτρονικής τιμολόγησης IMPACT EINVOICING του Ομίλου SOFTONE, στο πλαίσιο ευθυγράμμισής της με τις απαιτήσεις της νομοθεσίας αναφορικά με τη διαβίβαση φορολογικών δεδομένων παραστατικών στην ΑΑΔΕ και την ενημέρωση των Ηλεκτρονικών Βιβλίων myDATA.  Σε πλήρη διασύνδεση με τα υφιστάμενα πληροφοριακά…

Παγκρήτια Τράπεζα: Σε μία εφαρμογή εταιρικός και προσωπικός λογαριασμός

Μια νέα επιλογή στους εταιρικούς της πελάτες προσφέρει η Παγκρήτια Τράπεζα. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των ψηφιακών λειτουργιών της, η Τράπεζα διαθέτει πλέον την επικαιροποιημένη εφαρμογή Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Pancreta Online, η οποία υποστηρίζει  την πρόσβαση των εταιρειών με πολλαπλούς χρήστες.   Οι εταιρικοί χρήστες της Παγκρήτιας έχουν τη δυνατότητα μέσα στην ίδια εφαρμογή να διατηρούν τόσο…

Ταμειακή και POS σε μία συσκευή από την Worldline σε συνεργασία με την Eurobank

Η Worldline στην Ελλάδα (Worldline Greece & Cardlink a Worldline brand), σε συνεργασία με την Eurobank, έχει αναπτύξει και προσφέρει στις επιχειρήσεις την ολοκληρωμένη πλατφόρμα συναλλαγών Worldline All-in-One Platform, η οποία αναβαθμίζει το POS σε ταμειακή μηχανή δίνοντας τη δυνατότητα έκδοσης αποδείξεων, χωρίς να απαιτείται πρόσθετος εξοπλισμός. Η νέα πλατφόρμα, σχεδιασμένη να απλοποιεί και να…

Cosmote: Δίνει δωρεάν απεριόριστα data – Πώς θα τα πάρετε

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους…

Η Huawei ανακοίνωσε την Ευφυή Λύση Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας

Η Huawei παρουσίασε την καινοτόμα Ευφυή Λύση Διανομής (IDS) Ηλεκτρικής Ενέργειας στο 26ο Παγκόσμιο Συνέδριο Ενέργειας στο Ρότερνταμ. Η IDS αναπτύχθηκε σε συνεργασία με εταίρους του οικοσυστήματος και μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες και προκλήσεις της βιομηχανίας ηλεκτρικής ενέργειας, όπως η απώλεια υψηλών γραμμών, η αναξιόπιστη εξυπηρέτηση και το βάρος της διαχείρισης νέων ενεργειακών…

Εάν δεν χτυπάει το ξυπνητήρι στο iPhone σας, δεν φταίτε εσείς, υπάρχει… bug!

Εάν το iPhone σας δεν σας “ξυπνάει” τελευταία, δεν είστε οι μόνοι! Μετά από παράπονα χρηστών στο TikTok και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, η Apple επιβεβαίωσε στο Today ότι υπάρχει ένα σφάλμα λογισμικού που εμποδίζει το ξυπνητήρι του iPhone σε διάφορους χρήστες να χτυπήσει στην ώρα που το έχουν ορίσει. Σαφώς, η Apple έσπευσε να…

Nothing Phone (1): Άρχισε να λαμβάνει την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 με ενσωμάτωση του ChatGPT

Πακέτο ανάθμισης λογισμικού διατίθεται από σήμερα για το Nothing Phone (1) και ουσιαστικά πρόκειται για την ενημέρωση Nothing OS 2.5.5 που κυκλοφόρησε τον περασμένο μήνα για το Phone (2) και το Phone (2a). Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της ενημέρωσης Nothing OS 2.5.5 είναι η ενσωμάτωση του ChatGPT, η οποία προσθέτει νέα γραφικά στοιχεία ChatGPT στην…

Τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV

All Around Βρίσκεστε εδώ:  ΑρχικήAll AroundΤα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης αποκαλύπτονται στην Cosmote TV Στις 5 Μαΐου, η Cosmote TV θα αποκαλύψει τα μυστικά της Λίμνης Βουλιαγμένης μέσα από τη σειρά ντοκιμαντέρ UNDERWONDER, παρουσιάζοντας την Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της. Το πρώτο επεισόδιο της σειράς θα προβληθεί την Κυριακή του Πάσχα στις 21:00…

Η συμβολή της Τεχνητής Νοημοσύνης στη βελτίωση του Υγειονομικού Συστήματος και των Υπηρεσιών Υγείας

Η ψηφιοποίηση του υγειονομικού συστήματος και η χρήση τεχνολογίας και δεδομένων για τη βελτίωση της υγείας και των υπηρεσιών υγείας ήταν τα κεντρικά μηνύματα στο πλαίσιο της συζήτησης «AI and Healthcare Revolution», που διεξήχθη στο συνέδριο τεχνολογίας και καινοτομίας BEYOND 2024. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης επισημάνθηκε η προσβασιμότητα των ασθενών στα ιατρικά τους δεδομένα,…

Εκατομμύρια Ευρωπαίοι χρήστες χρησιμοποιούν το νέο One UI 6.1 και το Galaxy AI σε περισσότερες συσκευές Galaxy

Η Samsung Electronics Co., Ltd. ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο ότι οι λειτουργίες Galaxy AI, που ήταν αρχικά διαθέσιμες στη σειρά-ναυαρχίδα smartphones Samsung Galaxy S24, θα διατίθενται σε περισσότερες Galaxy συσκευές μέσω της νέας ενημέρωσης One UI 6.1. Η ενημέρωση έγινε διαθέσιμη στις σειρές Galaxy S23, S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 και Tab S9 από τα…

Τεχνητή νοημοσύνη: 12 κορυφαία AI app που μπορείτε να αξιοποιήσετε σήμερα!

Τα μοντέλα AI αναπτύσσονται με ταχύτατους ρυθμούς, επηρεάζοντας σημαντικά τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούμε και εργαζόμαστε. Στις γραμμές που ακολουθούν, θα εξερευνήσουμε ένα ευρύ φάσμα πλατφορμών και AI app, ειδικά σχεδιασμένων, ώστε να παρέχουν ιδέες και υποστήριξη σε καλλιτέχνες, προγραμματιστές, τεχνικούς και διακοσμητές, καθώς και στον μέσο χρήστη που επιδιώκει να βελτιστοποιήσει την παραγωγικότητά…

Underwonder: Τηλεοπτική πρεμιέρα για τη νέα σειρά ντοκιμαντέρ της COSMOTE TV που «βουτά» στα υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «Underwonder». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

BEWISE: Συνεργάτης εμπιστοσύνης για την SYMEONIDES FASHION HOUSE και την υλοποίηση τεχνολογικών Microsoft λύσεων

Η BEWISE, ο μοναδικός Έλληνας συνεργάτης που κατέχει και τα 6 Microsoft Designations, συνεχίζει να ενισχύει την αποτελεσματικότητα της επιχείρησής σας μέσω των καινοτόμων εργαλείων της Microsoft. Στο πλαίσιο αυτό, η BEWISE έχει υλοποιήσει ολοκληρωμένο έργο ψηφιακού μετασχηματισμού στη SYMEONIDES FASHION HOUSE (MARKS & SPENCER) στην Κύπρο, βασισμένο εξ’ ολοκλήρου σε Microsoft cloud BizApps τεχνολογίες. …

Η Samsung ξεκινά επίσημα την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή καμπάνια της στην τελική ευθεία για το Παρίσι 2024

Με λιγότερες από 100 ημέρες πριν από το Παρίσι 2024, η Samsung Electronics Co., Ltd., Παγκόσμιος Ολυμπιακός και Παραολυμπιακός Συνεργάτης, εγκαινίασε επίσημα την καμπάνια “Open always wins” – η οποία γιορτάζει τις κοινές αξίες του brand με τους επερχόμενους Ολυμπιακούς και Παραολυμπιακούς Αγώνες για την ευρύνοια και ανακοίνωσε τα εγκαίνια της Olympic™️ rendezvous @ Samsung…

Share

 Η Oracle ανακοίνωσε σήμερα το Oracle Compute Cloud@Customer, μια υποδομή cloud σε κλίμακα rack που επιτρέπει στους οργανισμούς να χρησιμοποιούν τις Compute Cloud υπηρεσίες του Oracle Cloud Infrastructure (OCI) οπουδήποτε.

Με το Compute Cloud@Customer, οι πελάτες μπορούν να αναπτύσσουν, να εγκαθιστούν, να διασφαλίζουν και να διαχειρίζονται υπολογιστικά φορτία χρησιμοποιώντας το ίδιο λογισμικό με το OCI σε εγκαταστάσεις τόσο μικρές όσο ένα μόνο rack.

Το Oracle Compute Cloud@Customer επιτρέπει στους οργανισμούς να εκτελούν εφαρμογές και middleware σε υπηρεσίες compute, storage και networking OCI με ευέλικτα σχήματα εικονικών μηχανών (VM) στα κέντρα δεδομένων τους. Σε συνδυασμό με το Oracle Exadata Cloud@Customer, αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα για φορτία που είναι στενά συνδεδεμένα με τις βάσεις δεδομένων της Oracle. Οι οργανισμοί μπορούν να χρησιμοποιούν τις ίδιες υπηρεσίες OCI είτε στα κέντρα δεδομένων τους είτε στα Oracle Cloud centers, ενώ οι προγραμματιστές και οι διαχειριστές IT μπορούν να χρησιμοποιούν τα ίδια API και εργαλεία διαχείρισης για να παρέχουν μια ενιαία εμπειρία χρήσης παντού. Οι οργανισμοί μπορούν επίσης να ενοποιήσουν υφιστάμενα φορτία εργασίας και να αναπτύξουν νέες cloud-native εφαρμογές σε μια πλήρως διαχειριζόμενη πλατφόρμα cloud στα κέντρα δεδομένων τους. Με τον τρόπο αυτό αξιοποιούν το οικονομικά αποδοτικό μοντέλο κατανάλωσης του OCI για τον απλούστευση των λειτουργιών και τη μείωση του κόστους.

“Οι χρήστες θέλουν μια συνεπή εμπειρία ανεξάρτητα από το πού εκτελούνται οι υπηρεσίες και γι’ αυτό συνεχίζουμε να επενδύουμε στη στρατηγική μας για το κατανεμημένο cloud με την ανακοίνωση του Compute Cloud@Customer”, δήλωσε ο Edward Screven, επικεφαλής αρχιτέκτονας της Oracle. “Η Oracle δίνει την δυνατότητα για OCI public cloud regions, Dedicated Region και πλατφόρμες Cloud@Customer, που οι πελάτες μπορούν να συνδυάσουν για να δημιουργήσουν μια παγκόσμια κατανεμημένη λύση cloud. Αυτή η επιλογή διευκολύνει τους πελάτες να επιτύχουν τους στρατηγικούς επιχειρηματικούς στόχους τους για μετάβαση στο cloud, ενώ παράλληλα εξυπηρετούν τις απαιτήσεις για data residency και για πρόσβαση σε συνδέσεις υψηλής απόδοσης εντός των κέντρων δεδομένων τους και με εφαρμογές ευαίσθητες σε καθυστερήσεις”.

Σχεδιασμένο για υψηλές επιδόσεις και υψηλή διαθεσιμότητα, το Compute Cloud@Customer μπορεί εύκολα να επεκταθεί για να καλύψει τις ανάγκες μικρών και μεγάλων οργανισμών, που ο καθένας επιθυμεί διαφορετικό σενάριο κατανεμημένης ανάπτυξης cloud. Ξεκινώντας με 552 πυρήνες επεξεργαστών και 150 TB ωφέλιμου αποθηκευτικού χώρου (block, file και/ή object), το Compute Cloud@Customer μπορεί να επεκταθεί ανεξάρτητα σε περισσότερους από 6.000 πυρήνες επεξεργαστών και 3,4 PB αποθηκευτικής χωρητικότητας.

Σε αντίθεση με τις λύσεις on-premise άλλων παρόχων public cloud, που απαρτίζονται από εξαρτήματα τρίτων κατασκευαστών ή έχουν πολύ περιορισμένες δυνατότητες, το Oracle Compute Cloud@Customer είναι μια πλήρως ολοκληρωμένη πλατφόρμα cloud, η οποία έχει κατασκευαστεί, εγκατασταθεί, ανήκει και διαχειρίζεται από την Oracle. Είναι πλήρως συμβατό με το public cloud του OCI και τα OCI Dedicated Region και παρέχει τις ίδιες βασικές υπηρεσίες cloud του OCI, με τις ίδιες χαμηλές τιμές. Αυτές οι δυνατότητες μειώνουν τις απαιτήσεις για συντήρηση και για αναβαθμίσεις από την μεριά των πελατών, ενώ παράλληλα τους δίνουν τη δυνατότητα να αναπτύσσουν και να εκτελούν cloud native εφαρμογές οπουδήποτε.

“Για τους οργανισμούς που επιθυμούν να αναπτύξουν υπηρεσίες cloud στις εγκαταστάσεις τους, το μήνυμα είναι ‘go big or go home’”, δήλωσε ο Ron Westfall, διευθυντής ερευνών της The Futurum Group. “Πάρα πολλές υπηρεσίες on-premise cloud δεν είναι τίποτα περισσότερο από κουτιά εξοπλισμού με περιτύλιγμα financial engineering, είτε προσφέρουν το ένα δέκατο των δυνατοτήτων των αντίστοιχων υπηρεσιών public cloud. Η τελευταία ανακοίνωση Compute Cloud@Customer της Oracle αντιτίθεται σαφώς σε αυτή την τάση και παρέχει τις ίδιες υπηρεσίες compute, storage, networking, APIs, control plane καθώς και έναν αυξανόμενο κατάλογο υπηρεσιών που είναι επίσης διαθέσιμες στο OCI. Αποτελεί μέρος της συνολικής στρατηγικής της εταιρείας για το κατανεμημένο cloud και ως εκ τούτου παρέχει μια ολοκληρωμένη εμπειρία cloud στις εγκαταστάσεις των πελατών – και όχι ένα περιβάλλον για πειραματισμό όπως πλασάρουν άλλοι προμηθευτές cloud”.

Όπως συμβαίνει με όλες τις υπηρεσίες OCI, τα δεδομένα στο Compute Cloud@Customer είναι πάντα κρυπτογραφημένα για τη βελτίωση της ασφάλειας, ενώ η κονσόλα OCI επιτρέπει στους οργανισμούς να ελέγχουν πλήρως την τοποθεσία των δεδομένων, την αναπαραγωγή τους και τα αντίγραφα ασφαλείας. Έτσι οι οργανισμούς μπορούν να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις για data residency και προστασία της ιδιωτικής ζωής. Επιπλέον, οι οργανισμοί που χρησιμοποιούν εξουσιοδότηση και έλεγχο ταυτότητας με βάση το OCI μπορούν να προσθέσουν το Compute Cloud@Customer ως πόρο σε ένα ευρύτερο περιβάλλον OCI, δημιουργώντας ένα μοναδικό και ενοποιημένο περιβάλλον που εκτείνεται σε on-premise και σε public cloud OCI κέντρα δεδομένων.

Η στρατηγική Distributed Cloud του OCI φέρνει τις υπηρεσίες εκεί που τις χρειάζονται οι πελάτες

Το Oracle Compute Cloud@Customer είναι η τελευταία προσθήκη στις κατανεμημένες δυνατότητες cloud της Oracle, συμπεριλαμβανομένων των Oracle Alloy, OCI public cloud regions, Oracle E.U. Sovereign Cloud, Oracle Database Service for Microsoft Azure, OCI Dedicated Region και Oracle Exadata Cloud@Customer. Οι επιλογές deployment του OCI περιλαμβάνουν τη λειτουργικότητα και των 100+ υπηρεσιών OCI ή μόνο ενός υποσυνόλου αυτών, με καθορισμένη από τον πελάτη τοποθεσία, απόδοση, ασφάλεια, συμμόρφωση με προδιαγραφές και μοντέλα λειτουργίας. Οι οργανισμοί χρησιμοποιούν τις τυποποιημένες υπηρεσίες, τη διαχείριση και τις εμπειρίες των χρηστών του κατανεμημένου cloud της Oracle για να εγκαταστήσουν το ίδιο λογισμικό οπουδήποτε χρειάζεται να εκτελεστεί.

Πρόσθετοι πόροι

  • Ακούστε τον Edward Screven για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τη λειτουργία του OCI Compute οπουδήποτε
  • Διαβάστε το τεχνικό ιστολόγιο (blog) για λεπτομέρειες σχετικά με τις διαμορφώσεις του Compute Cloud@Customer.
  • Διαβάστε πρόσθετα σχόλια αναλυτών 
  • Μάθετε περισσότερα για το Oracle Cloud@Customer