Η One Whole Travel & Tourism στο GenAI Summit 2024: Αναδεικνύοντας τη δύναμη του AI στον κλάδο του Τουρισμού

Related

Η Adobe ανεβάζει στροφές στην κούρσα της Τεχνητής Νοημοσύνης με το νέο Firefly app

FORTUNE GREECE 25/04/2025, 10:00 The Adobe logo is being displayed on a smartphone in this photo illustration in Brussels, Belgium, on June 10, 2024. (Photo Illustration by Jonathan Raa/NurPhoto) (Photo by Jonathan Raa / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Η Adobe ενισχύει τη θέση της στον δημιουργικό τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης, λανσάροντας νέα

Ενοποίηση δυνάμεων: Η COSMOTE και η TELEKOM δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM

Νέα εποχή για την COSMOTE, η οποία ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM και δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM. Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, που θα βελτιώσουν την καθημερινότητα ιδιωτών και επιχειρήσεων , και θα ενισχύσουν τις

Cosmote Telekom: οι αλλαγές που φέρνει ο συνδυασμός των δύο brands

Οι φήμες περί αλλαγών στο εμπορικό σήμα της Cosmote με την «εμπλοκή» αυτού της Telekom, του ομίλου δηλαδή που ελέγχει τον ΟΤΕ, ήταν πολύ έντονες τους τελευταίους μήνες. Όμως, η κατάληξη αυτού του «μίνι» σίριαλ ήταν τελικώς λίγο διαφορετική από αυτή που ανέμεναν οι περισσότεροι παρατηρητές της αγοράς καθώς η εκτίμηση ήταν ότι το εμπορικό

Ηγετική επανεκκίνηση για την COSMOTE TELEKOM, με διεθνές brand και όραμα για την ψηφιακή επόμενη μέρα

Η COSMOTE περνά σε μια νέα εποχή, υιοθετώντας την εμπορική ονομασία COSMOTE TELEKOM και ενισχύοντας τη διεθνή της παρουσία, με στόχο την τεχνολογική πρωτοπορία και την ενιαία ευρωπαϊκή ταυτότητα. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 25.04.25 07:10 Μαργαρίτα Αργυροπούλου Σε νέο κεφάλαιο εισέρχεται ο τηλεπικοινωνιακός κλάδος στην Ελλάδα, καθώς η COSMOTE ανακοίνωσε την εμπορική της μετονομασία σε COSMOTE TELEKOM, εναρμονιζόμενη

Όλος ο κόσμος στο Μ.Μ με τον Κ.Μ για τα εξοπλιστικά Δένδια, το ΠΑΣΟΚ θυμήθηκε τον Πάχτα (έλα, Παναγία μου), η στήριξη στον Κωστή,...

25.04.2025 | 7:00     -Χαίρετε, λοιπόν για πρώτη φορά με χαρά και ικανοποίηση βλέπω μία χρησιμότητα στο περίφημο ChatGPT. Το βάζεις στο κινητό σου, το ρωτάς αν πρέπει να χωρίσεις με τη γυναίκα σου κι αν αυτό σου πει «ναι», καθάρισες. Της το ανακοινώνεις, κάτι σαν να το έχει πει ο Κιμ Γιονγκ Ουν

Cosmote Telekom: Τι νέο φέρνει η αλλαγή εμπορικής ονομασίας στον ΟΤΕ – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Μάλλον αθόρυβα, στο μέσο της εβδομάδας μετά το Πάσχα, ο Όμιλος ΟΤΕ προχώρησε στην ανακοίνωση των αλλαγών που αφορούν το εμπορικό του brand. Αυτό που επί 27 χρόνια γνωρίσαμε σαν Cosmote γίνεται πλέον Cosmote Telekom, σε μια κίνηση που θεωρούνταν αναμενόμενη μεν αλλά ουδείς γνώριζε τον χρόνο που επρόκειτο να πραγματοποιηθεί. «Με την ένταξή μας

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Παρασκευή, 25 Απριλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Παρασκευή, 25 Απριλίου 2025 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Γκραν Πρι Ισπανίας

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom

Έντυπη Έκδοση - Οικονομία Νέα εποχή για την ιστορική επωνυμία στην Ελλάδα, η οποία ενώνει τις δυνάμεις της με την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως Και εγένετο «Cosmote Telekom»! Η πολυαναμενόμενη ένταξη του ονόματος Telekom δίπλα σε αυτό της Cosmote έγινε χθες πράξη, βάσει του σχεδίου της γερμανικής μητρικής Deutsche Telekom που κατέχει την πλειοψηφία

Νέα εποχή στις τηλεπικοινωνίες: Η Cosmote γίνεται Cosmote Telekom

Ενώνουν δυνάμεις COSMOTE και TELEKOM και παρουσιάσουν μαζί τη νέα εμπορική ταυτότητα COSMOTE TELEKOM. Όπως φαίνεται στη νέα εταιρική ταυτότητα, το «Τ» της TELEKOM, σε χρώμα magenta, προστίθεται πλέον στο εμπορικό σήμα της COSMOTE. Σημειώνεται ότι η TELEKOM έχει αναγνωριστεί επανειλημμένα από τη μελέτη «Brand Finance Global 500» ως το πιο πολύτιμο brand τηλεπικοινωνιών στον

Η Cosmote TV παίζει «4-3-3»

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το docuseries της COSMOTE TV, «4-3-3», επιστρέφει με ακόμα περισσότερους «Legends 2004», περιστατικά και παρασκήνιο από την μαγική πορεία της Εθνικής στο EURO 2004. Ο 2ος κύκλος της σειράς αποτελείται από 6 επεισόδια και θα κάνει πρεμιέρα τη Δευτέρα 28/4 στις 22.00, στο COSMOTE HISTORY HD και στο YouTube κανάλι της COSMOTE TV.

Η Cosmote γίνεται Cosmote Telecom

Η Cosmote έρχεται ακόμα πιο «κοντά» με τη μητρική Telekom, καθώς «ενσωματώνει» και το όνομα της μητρικής στην εμπορική της ονομασία, που γίνεται πλέον Cosmote Telekom .  Η αλλαγή αυτή σηματοδοτεί και την ακόμα μεγαλύτερη ένταξη της εταιρείας στο οικοσύστημα της Telekom, και με αυτό η εταιρεία επιδιώκει να ενισχύσει την υπόσχεσή της να προσφέρει

COSMOTE TELEKOM: «Συνδέουμε τον κόσμο σου»

Η COSMOTE , ένα από τα ισχυρότερα και πιο δημοφιλή brands στην ελληνική αγορά, ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM . Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την

Ακόμη πιο κοντά COSMOTE και TELEKOM – Συνένωση για τα δύο brands (vid)

Ενώνουν δυνάμεις COSMOTE και TELEKOM και παρουσιάσουν μαζί τη νέα ταυτότητα COSMOTE TELEKOM. Αξιοποιώντας την εμπειρία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενδυναμώνει το όραμά της να προσφέρει πιο προηγμένες, σταθερές και ανταγωνιστικές λύσεις, που θα αναβαθμίσουν την καθημερινότητα των καταναλωτών και των επιχειρήσεων και θα συμβάλουν στην οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας, αναφέρεται σε

COSMOTE TELEKOM: «Συνδέουμε τον κόσμο σου»

Η COSMOTE, ένα από τα ισχυρότερα και πιο δημοφιλή brands στην ελληνική αγορά, ενώνει τις δυνάμεις της με την TELEKOM, την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο ανεξαρτήτως κλάδου, και μαζί δημιουργούν την COSMOTE TELEKOM.  Με την τεχνογνωσία και την καινοτομία της TELEKOM, η COSMOTE ενισχύει την υπόσχεσή της

Η Meta ενδέχεται να υποστεί πλήγμα 7 δισ. δολαρίων λόγω των δασμών του Τραμπ στην Κίνα

Η Meta βρίσκεται αντιμέτωπη με σημαντική οικονομική πρόκληση, καθώς οι σκληροί δασμοί που επέβαλε ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ στην Κίνα ενδέχεται να πλήξουν τα διαφημιστικά της έσοδα κατά 7 δισεκατομμύρια δολάρια φέτος. Οι περικοπές στις διαφημιστικές δαπάνες από μεγάλους κινεζικούς λιανοπωλητές όπως η Temu και η Shien, σε συνδυασμό με την εμπορική ένταση ΗΠΑ- Κίνας

Share

H One Whole Communication Experts Travel & Tourism έλαβε μέρος στο GenAI Summit 2024, το μεγαλύτερο συνέδριο που αφορά αποκλειστικά το GenAI στην περιοχή, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης της Ελλάδας και με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, του Γραφείου Διασύνδεσης του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα και της Ελληνικής Αναπτυξιακής Τράπεζας.

Η εταιρεία εκπροσωπήθηκε από την Ιδρύτρια και CEO, κα Αλεξάνδρα Καρδάμη, η οποία συμμετείχε ως ομιλήτρια σε πάνελ με τίτλο «AI-driven innovation in travel & tourism: Unlocking new possibilities». Συντονιστής ήταν ο κ. Δημήτρης Γεωργίου, Senior Strategy Consultant της Deloitte με συνομιλητές επίσης τους κ.κ. George Cassar, Customer Success and Technical Sales Manager της IBM Ελλάδας και Κύπρου, και του Νίκου Διαμαντόπουλου, Γενικού Διευθυντή της Marketing Greece. Την έναρξη του πάνελ σηματοδότησε η ομιλία της Υπουργού Τουρισμού, κας Όλγας Κεφαλογιάννη, η οποία παρουσίασε τις πρωτοβουλίες του Υπουργείου για την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, εστιάζοντας στη γαστρονομία, τον αγροτουρισμό, τον ορεινό τουρισμό και την ευεξία, καθώς και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της τουριστικής εμπειρίας μέσω καινοτόμων εφαρμογών και πλατφορμών.

Αναλύοντας τη χρήση των εργαλείων AI, η Αλεξάνδρα Καρδάμη μοιράστηκε την εμπειρία της από την εφαρμογή τέτοιων εργαλείων στο πεδίο των δημοσίων σχέσεων, και πιο συγκεκριμένα στον κλάδο του τουρισμού, υπογραμμίζοντας πως η χρήση αυτών των καινοτομιών μπορεί να βελτιώσει την αποδοτικότητα και να ενισχύσει τη δημιουργικότητα της ομάδας. Αναφερόμενη σε εργαλεία όπως το ChatGPT, το Jasper και το Midjourney, επεσήμανε πως αυτά μπορούν να φανούν αποτελεσματικά σε αυτοματοποιημένα επαναλαμβανόμενα task. Ωστόσο, ανέδειξε τη σημασία του ανθρώπινου παράγοντα ως αναντικατάστατη δηλώνοντας χαρακτηριστικά: «Ενώ το GenAI μπορεί να γράψει, να σχεδιάσει ή να προτείνει ιδέες, δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ανθρώπινη σύνδεση που καθορίζει τις δημόσιες σχέσεις».

Με παράδειγμα την πρόσφατη διοργάνωση ενός ταξιδιού εξοικείωσης στην Ολυμπιακή Ριβιέρα για cruise destination experts και shorex managers, με σκοπό την ανάδειξη της περιοχής ως προορισμού κρουαζιέρας, η Αλεξάνδρα Καρδάμη αναφέρθηκε στη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στα press και fam trips, όπου αξιοποιήθηκαν εργαλεία GenAI για τη δημιουργία δημιουργικών αφηγήσεων και προσωποποιημένων εμπειριών, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά της περιοχής. Περιέγραψε πώς οι τεχνολογίες αυτές μπορούν να βελτιώσουν τη διαδικασία σχεδιασμού και αφήγησης και σημείωσε ότι «η σύμπραξη της τεχνολογίας και της ανθρώπινης δημιουργικότητας οδήγησε σε μια αξέχαστη εμπειρία με ουσιαστικό αντίκτυπο».

Ενισχύοντας όσα ανέφερε η Υπουργός Τουρισμού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της τουριστικής εμπειρίας, η επικεφαλής της One Whole στάθηκε στον καθοριστικό ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης στη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό. Όπως υπογράμμισε, η ταχεία και διαφανής επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας σε περιόδους φυσικών καταστροφών ή άλλων κρίσεων και τα εργαλεία AI μπορούν να βελτιώσουν την ικανότητα πρόληψης, αντίδρασης και αποκατάστασης, προσφέροντας αξιόπιστη πληροφόρηση στους ταξιδιώτες και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη τους στους προορισμούς.

Με την πλούσια εμπειρία και τη βαθιά γνώση του στη στρατηγική και το σχεδιασμό δράσεων για την ανάπτυξη προορισμών, ενσωματώνοντας τις αξίες της βιώσιμης ανάπτυξης και αξιοποιώντας data, έρευνες και μελέτες, ο Γενικός Διευθυντής της Marketing Greece, κ. Νίκος Διαμαντόπουλος τόνισε:

«Η υιοθέτηση των νέων τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης προϋποθέτει την ενίσχυση του AI Literacy, της κατανόησης και αξιολόγησης δηλαδή των αποτελεσμάτων που μπορεί να επιτύχει η τεχνητή νοημοσύνη. Και είναι σημαντικό να δουλέψουμε συλλογικά ώστε να καλλιεργήσουμε κουλτούρα χρήσης του ΑΙ. Μια κουλτούρα που θα επιτρέψει στους προορισμούς να εντοπίσουν νέες δυναμικές, να δημιουργήσουν αποτελεσματικά εργαλεία, να ενισχύσουν το αποτύπωμα των δράσεων τους και να φτάσουν πιο κοντά στην επίτευξη των στόχων τους. Με αυτή τη φιλοσοφία και εμείς στη Marketing Greece έχουμε εντάξει AI εργαλεία και στις εσωτερικές μας διαδικασίες αλλά και στα ψηφιακά κανάλια μας, με πρωταγωνιστή την Pythia, τον ψηφιακό βοηθό (chatbot) του Discovergreece.com.»

Εξαιρετικό ενδιαφέρον είχε και η τοποθέτηση του Geοrge Cassar, Customer Success and Technical Sales Manager της IBM Ελλάδας σχετικά με το πώς το Open-Source ΑΙ μπορεί να ωφελήσει τον τουριστικό κλάδο και τις πρωτοβουλίες της IBM. Ανέλυσε πως οι ανοιχτού κώδικα λύσεις επιτρέπουν στις επιχειρήσεις του τουρισμού, ανεξαρτήτως μεγέθους, να καινοτομήσουν με οικονομικό και ευέλικτο τρόπο. Ειδικότερα, τόνισε ότι μέσω των πρωτοβουλιών της IBM, όπως τα Granite Models, το InstructLab και το RHEL AI, μπορούν να αναπτυχθούν εξειδικευμένες εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης που ενισχύουν την ανάλυση δεδομένων και την εξατομίκευση ταξιδιωτικών εμπειριών. Εξήγησε ότι αυτά τα εργαλεία δίνουν τη δυνατότητα για ταχύτερη υιοθέτηση καινοτομιών, όπως η δημιουργία προσωποποιημένων προτάσεων, η βελτιστοποίηση στρατηγικών τιμολόγησης, αλλά και η υποστήριξη πολυγλωσσικών υπηρεσιών, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να προσαρμόζουν τις λύσεις στις ανάγκες τους, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά τους και προωθώντας την βιώσιμη ανάπτυξη στον τουρισμό.

Το GenAI Summit αποτέλεσε μια εξαιρετική ευκαιρία για συζήτηση και ανέδειξε τη δυναμική των εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης μέσα από τις απόψεις κορυφαίων επαγγελματιών και φορέων της τεχνολογίας και άλλων κλάδων. Για την ομάδα της One Whole, είναι σημαντικό να επισημαίνεται η συνεχής αναβάθμιση των στρατηγικών και υπηρεσιών που διαμορφώνουν το μέλλον του κλάδου της επικοινωνίας.