Η LG Electronics χαράζει πορεία προς το μέλλον

Related

TÜV NORD Ελλάδας: Η πρώτη πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 στην COSMOTE eValue για την ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών

Η πρώτη πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 στην Ελλάδα: Η COSMOTE eValue επαναπροσδιορίζει και Πιστοποιείται για την ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών, με την υπογραφή της TÜV NORD Ελλάδας Η TÜV NORD Ελλάδας, κορυφαίος Φορέας Επιθεώρησης, Πιστοποίησης και Εκπαίδευσης, ανακοινώνει ότι πιστοποίησε την COSMOTE eValue, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 18295-1:2017, που αφορά στα Customer Contact Center

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Share

 H LG Electronics (LG) ανακοίνωσε οργανωτικές αλλαγές που αποσκοπούν στην ενίσχυση της ετοιμότητάς της για το μέλλον. Οι αλλαγές υλοποιούνται κυρίως, για να επιταχύνουν τις μελλοντικές δυνάμεις ανάπτυξης της εταιρείας και να δημιουργήσουν διαφοροποιημένη αξία και εμπειρίες για τους πελάτες της. 

Ένα βασικό κομμάτι της μελλοντικής στρατηγικής της LG είναι η δημιουργία του Εταιρικού Κέντρου Εμπειρίας Πελατών (CX), το οποίο θα αναφέρεται απευθείας στα κεντρικά γραφεία της LG. Επικεφαλής του Κέντρου CX θα είναι ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος, Lee Chul-bae, ο οποίος προηγουμένως διετέλεσε επικεφαλής του Corporate Design Management Center. Ο κύριος ρόλος του Κέντρου CX θα είναι η δημιουργία μιας απρόσκοπτης και διευρυμένης εμπειρίας πελάτη. Θα αναπτύσσει επίσης στρατηγικές και προγραμματισμό ενεργειών για την προώθηση επιπλέον καινοτομίας σε κάθε στάδιο της εμπειρίας του πελάτη, από τον σχεδιασμό προϊόντων και την εξυπηρέτηση πελατών, έως τη δημιουργία μελλοντικών επιχειρηματικών μοντέλων.

Το Κέντρο CX θα περιλαμβάνει επίσης το Τμήμα Στρατηγικής CX, το οποίο θα είναι επιφορτισμένο με την εξέλιξη και την προώθηση των στόχων και των βασικών καθηκόντων της εταιρείας, καθώς και το Κέντρο Έρευνας Πελατών LSR, πρώην εργαστήριο Life Soft Research (LSR).

 

Το Platform Business Center της LG θα διαδραματίσει έναν νέο ρόλο στην ενσωμάτωση και οργάνωση των υπηρεσιών LG ThinQ, αρμοδιότητες που προηγουμένως υπάγονταν απευθείας στην κεντρική διοίκηση της εταιρείας. Το Platform Business Center ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2021 και ηγείται της δημιουργίας του fandom της LG με βάση δεδομένα. Το Κέντρο θα διευθύνεται από τον αντιπρόεδρο της LG, Jung Ki-hyun, ο οποίος εντάχθηκε στην εταιρεία τον Σεπτέμβριο του τρέχοντος έτους. Ο Jung έχει διαγράψει μια σημαντική καριέρα με ρόλους στο eBay Korea και την Google, ενώ έχει διατελέσει διευθύνων σύμβουλος της Meta Korea.

Από το 2023 και μετά, η LG θα συνεχίσει να εστιάζει στη βελτίωση της διαχείρισης της Aλυσίδας Eφοδιασμού (SCM) και στην ενίσχυση των ήδη ισχυρών δυνατοτήτων της στον Ψηφιακό Μετασχηματισμό (DX). Για τον σκοπό αυτό, το Κέντρο Διαχείρισης Προμηθειών και Eφοδιασμού της εταιρείας μετονομάστηκε σε Παγκόσμιο Κέντρο Λειτουργίας, ενώ οι λειτουργίες και οι ρόλοι του Τμήματος Προγραμματισμού Παραγωγής μεταφέρθηκαν από το Ερευνητικό Ινστιτούτο Μηχανικής Παραγωγής. Το Παγκόσμιο Κέντρο Λειτουργίας θα δημιουργήσει συνέργειες σε όλες τις λειτουργίες της εταιρείας -όπως η παραγωγή, οι προμήθειες και το SCM- μέσω των συνεχών βελτιστοποιήσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες DX.

Στοχεύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη μέσω της βελτίωσης των οργανωτικών επιδόσεων, η LG θα ενισχύσει το ευέλικτο και άμεσης ανταπόκρισης σύστημα λήψης αποφάσεων και στις τέσσερις επιχειρηματικές μονάδες της.

Ο Lyu Jae-cheol, επικεφαλής της εταιρείας Home Appliance & Air Solution (H&A), προήχθη σε πρόεδρο, σε αναγνώριση της επιτυχίας του στη βελτίωση των επιδόσεων και του χαρτοφυλακίου προϊόντων H&A. Ειδικός στον τομέα του, ο Lyu έχει εργαστεί σε διάφορους τομείς της επιχείρησης οικιακών συσκευών της LG από το 1989, συμπεριλαμβανομένων των τμημάτων Εργαστηρίου & Ανάπτυξης και παραγωγής.

Ο Eun Seok-hyun, επικεφαλής της εταιρείας Vehicle component Solutions (VS) Company, προήχθη σε αντιπρόεδρο. Υπό την ηγεσία του, η επιχείρηση της LG για τις λύσεις εξαρτημάτων οχημάτων έχει επιτύχει λειτουργική σταθερότητα με βελτιωμένη δομή κερδών και ζημιών και έχει δημιουργήσει ένα ισχυρό επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο, που περιλαμβάνει αρκετές βασικές τεχνολογίες μελλοντικής κινητικότητας.

Σε μια άλλη από τις πρόσφατα ανακοινωθείσες αλλαγές, η “Living Appliance Business” και η “Kitchen Appliance Business” της H&A Company θα μετατραπούν σε “Living Solution Business” και “Kitchen Solution Business”, αντίστοιχα. Η μετονομασία ευθυγραμμίζεται με την ανανεωμένη εστίαση της LG στην καινοτομία της εμπειρίας του πελάτη και επισημαίνει τη μεγαλύτερη έμφαση που δίνει η εταιρεία στην επέκταση του περιεχομένου και των υπηρεσιών.

Η εταιρεία Home Entertainment (HE) πρόκειται να αυξήσει την ικανότητά της να δημιουργεί αξία για τους πελάτες, δημιουργώντας το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης της Ινδονησίας στο πλαίσιο του Ινστιτούτου HE R&D Lab για την ενίσχυση της συνεργασίας μεταξύ της Έρευνας και Ανάπτυξης στο εξωτερικό και των βάσεων παραγωγής.

Η εταιρεία VS στοχεύει να ενισχύσει τις ικανότητές της στις αγορές, την παραγωγή και την Aλυσίδα Eφοδιασμού (SCM) με τη δημιουργία μιας ομάδας λειτουργίας που διαχειρίζεται την ολοκληρωμένη λειτουργία της επιχείρησης εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων.

Η εταιρεία Επιχειρηματικών Λύσεων (BS) δημιούργησε ένα νέο Επιχειρηματικό Τμήμα EV φορτιστών για να επιταχύνει την πλήρη ανάπτυξη της επιχείρησης λύσεων φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων που ξεκίνησε πέρυσι.

Όλοι οι διορισμοί ισχύουν από την 1η Δεκεμβρίου, ενώ οι προαγωγές τίθενται σε ισχύ την πρώτη ημέρα του νέου έτους.