Η Kaspersky προειδοποιεί: Οι χρήστες των Google, Facebook και Amazon πρωταρχικοί στόχοι για κλοπή διαπιστευτηρίων το 2024

Related

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα Cosmote – Εltrun 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

You don't have permission to access "http://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/erevna-cosmote-eltrun-2024-sinechis-afxisi-stin-psifiaki-orimotita-ton-mme-stin-ellada/" on this server. Reference #18.15ce3617.1726750840.fb4a663 https://errors.edgesuite.net/18.15ce3617.1726750840.fb4a663

Η Canon παρουσιάζει νέους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους στις Σειρές imagePROGRAF TZ και TX, με βελτιωμένη ποιότητα εκτύπωσης και παραγωγικότητα

Η Canon επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές imagePROGRAF TZ και TX, παρουσιάζοντας σήμερα τα μοντέλα imagePROGRAF TZ 32000 και imagePROGRAF TZ 4200/TZ 3200. Αυτοί οι 5χρωμοι εκτυπωτές είναι ιδανικοί για εφαρμογές σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD) και συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), καθώς και για πόστερ. Τα νέα μοντέλα απευθύνονται σε πολλές αγορές, όπως αρχιτέκτονες, μηχανικούς, και κατασκευαστικές…

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Ομιλία στην εκδήλωση “From AI to ROI” Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση…

Όμιλος EPSILON NET: Για 4η συνεχή χρονιά 
«Software Company of the Year» στα BITE Awards 2024

Ο Όμιλος EPSILON NET κατακτά για 4η συνεχή χρονιά μία εκ των την κορυφαίων διακρίσεων στα BITE Awards 2024, αποδεικνύοντας τη θέση του ως ηγετική δύναμη στον τομέα της τεχνολογίας και του επιχειρηματικού λογισμικού. Αποσπώντας συνολικά 13 βραβεία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή του στην αριστεία και την καινοτομία, καθώς και η ικανότητά του να αναδιαμορφώνει τον…

Share

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Kaspersky μεταξύ 25 δημοφιλών παγκόσμιων εταιρειών, η Google, το Facebook και η Amazon είναι οι πιο συχνοί στόχοι επιθέσεων phishing. Οι κυβερνοεγκληματίες στοχεύουν επίσης σε μεγάλο βαθμό τα διαπιστευτήρια και τα δεδομένα άλλων εταιρειών, με τον αριθμό των επιθέσεων να αυξάνεται σχεδόν κατά 1,5 φορές από έτος σε έτος. 

Η Kaspersky ανέλυσε ένα δείγμα 25 ονομάτων από την αξιολόγηση των Best Global Brands 2023 της Interbrand για εκμετάλλευση phishing. Το πρώτο εξάμηνο του 2024, άνθρωποι σε όλο τον κόσμο προσπάθησαν να αποκτήσουν πρόσβαση σε ψεύτικους πόρους που παρίσταναν αυτές τις μάρκες σχεδόν 26 εκατομμύρια φορές, δηλαδή σχεδόν 40% πιο συχνά από ό, τι την περίοδο Ιανουάριος-Ιούνιος 2023. Οι ειδικοί της Kaspersky αποδίδουν αυτή την απότομη αύξηση στην αύξηση της δόλιας δραστηριότητας και όχι στη μείωση της επαγρύπνησης των χρηστών: οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου γίνονται όλο και πιο επιθετικοί προκειμένου να αποκτήσουν τα δεδομένα και τα χρήματα των χρηστών.

Μεταξύ των εταιρειών που μελετήθηκαν, οι εγκληματίες του κυβερνοχώρου στόχευαν κυρίως τις υπηρεσίες της Google στις προσπάθειές τους να κλέψουν διαπιστευτήρια, όπως ονόματα χρήστη και κωδικούς πρόσβασης. Οι λύσεις της Kaspersky απέκλεισαν πάνω από 4 εκατομμύρια απόπειρες πρόσβασης σε ιστότοπους phishing που έχουν σχεδιαστεί για να εξαπατήσουν τους χρήστες ώστε να παρέχουν τα στοιχεία του λογαριασμού τους. Μετά την Google, υπήρξαν περίπου 3,7 εκατομμύρια απόπειρες εναντίον χρηστών του Facebook, ενώ η Amazon κατέλαβε την τρίτη θέση με περίπου 3 εκατομμύρια απόπειρες. Η Microsoft και η DHL ολοκλήρωσαν την πρώτη πεντάδα με 2,8 εκατομμύρια και 2,6 εκατομμύρια απόπειρες, αντίστοιχα. Η PayPal, η Mastercard, η Apple, το Netflix και το Instagram βρέθηκαν μεταξύ των 10 κορυφαίων εταιρειών που στοχεύουν οι κυβερνοεγκληματίες για διαπιστευτήρια και χρήματα το 2024.

Ορισμένες εταιρείες αποδείχθηκαν όλο και περισσότερο στόχοι σε απόπειρες επίθεσης phishing σε σύγκριση με πέρυσι. Το phishing για την Google έχει υπερτριπλασιαστεί, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 243% το πρώτο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με πέρυσι. Η Mastercard έχει δει αύξηση της τάξης του 210% στις προσπάθειες κλοπής ευαίσθητων δεδομένων και χρημάτων, ακολουθούμενη από το Facebook και το Netflix, τα οποία παρουσίασαν διπλασιασμό των αποπειρών επίθεσης.

«Φέτος σημειώθηκε σημαντική αύξηση στις απόπειρες phishing που στοχοποιούν την Google. Εάν ένας phisher αποκτήσει πρόσβαση σε έναν λογαριασμό Gmail, μπορεί ενδεχομένως να έχει πρόσβαση σε πολλές υπηρεσίες, καθιστώντας τον πρωταρχικό στόχο. Το phishing για τη Mastercard, που συνήθως στοχεύει στην κλοπή χρημάτων, πιθανότατα έχει αυξηθεί παράλληλα με τον πολλαπλασιασμό των ψεύτικων ηλεκτρονικών καταστημάτων που προσποιούνται ότι πωλούν αγαθά και προσφέρουν επιλογές ολοκλήρωσης αγοράς με υποτιθέμενη Mastercard», δήλωσε η Olga Svistunova, ειδικός ασφάλειας στην Kaspersky. «Είναι ενδιαφέρον ότι η Microsoft παρουσίασε μείωση των κλικ σε πόρους ηλεκτρονικού phishing. Δεδομένου ότι αυτή η επωνυμία στοχεύεται συχνά για phishing εταιρικών διαπιστευτηρίων, η μείωση μπορεί να αποδοθεί στη βελτίωση του ψηφιακού γραμματισμού σε διάφορους οργανισμούς. Η DHL έχει επίσης σημειώσει πτώση, η οποία είναι μια κοινή τάση μεταξύ πολλών εταιρειών μεταφορών και logistics που αναλύσαμε».

Άλλα brands που δεν μπήκαν στο top 10 αλλά στοχοποιούνται όλο και περισσότερο περιλαμβάνουν την HSBC, η οποία παρουσίασε οκταπλάσια αύξηση αγγίζοντας τις 240.000 απόπειρες phishing το 2024 και το eBay, το οποίο είδε τριπλάσια αύξηση με περισσότερες από 300.000 επιθέσεις. Η Airbnb, η American Express και το LinkedIn κατέγραψαν αυξήσεις 174%, 137% και 122% στις απόπειρες, αντίστοιχα.

Πώς να προσδιορίσετε εάν η εταιρεία σας έχει στοχοποιηθεί από phishers

Αν και οι γνωστές εταιρείες είναι πρωταρχικοί στόχοι για εγκληματίες στον κυβερνοχώρο, οι μικρότερες και πιο εξειδικευμένες εταιρείες. Οι απατεώνες συχνά στοχεύουν προϊόντα και υπηρεσίες με υψηλή ζήτηση, εποχιακές τάσεις ή για άλλους λόγους. Για την αποτελεσματική διαχείριση και μετριασμό αυτών των κινδύνων:

  • Παρακολουθήστε την παρουσία σας στο διαδίκτυο: αναζητήστε τακτικά την επωνυμία σας στις μηχανές αναζήτησης, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα marketplaces. Εξετάστε το ενδεχόμενο να αναθέσετε αυτήν την εργασία σε έναν αποδεδειγμένο πάροχο ασφάλειας στον κυβερνοχώρο, ώστε να βρείτε πόρους phishing προτού κάποιος πέσει θύμα. Για παράδειγμα, η Kaspersky προσφέρει ένα ειδικό εργαλείο κατάργησης.  
  • Εκπαιδεύστε και ενημερώστε τους πελάτες σας: για παράδειγμα, μπορείτε να αναφέρετε στον επίσημο ιστότοπό σας εξουσιοδοτημένους πόρους για το πού να αγοράζουν το προϊόν σας, να επισημάνετε επίσημα κανάλια επικοινωνίας και να αναφέρετε δημόσια τυχόν απόπειρες phishing. 
  • Εάν εργάζεστε σε οικονομικό ή άλλον ευαίσθητο τομέα που προσελκύει συχνά εγκληματίες στον κυβερνοχώρο, προειδοποιήστε τους πελάτες σας για αυτό το γεγονός και επιστήστε την προσοχή τους στον αυξημένο κίνδυνο εξαπάτησης. Ζητήστε τους να είναι πιο προσεκτικοί με τα emails και τα μηνύματα που λαμβάνουν.
  • Εάν ένας phisher εκμεταλλευτεί την επωνυμία σας, συλλέξτε πληροφορίες σχετικά με το δόλιο domain ή τη διεύθυνση IP και τυχόν διαθέσιμες λεπτομέρειες. Αναφέρετε αμέσως ύποπτους ιστότοπους ή ιστότοπους phishing στις αρμόδιες αρχές. 
  • Ζητήστε από τους πελάτες σας να αναφέρουν όλες τις ύποπτες δραστηριότητες που πραγματοποιούνται εκ μέρους της επωνυμίας σας. Ζητήστε τους να παρέχουν στιγμιότυπα οθόνης και άλλα αποδεικτικά στοιχεία για να μπορέσετε να μάθετε εγκαίρως για ύποπτες ενέργειες.