Η Google αποδεικνύεται ξανά πιο έξυπνη από την Ευρωπαϊκή Κομισιόν

Related

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Πραγματοποιήθηκε η επίσημη προβολή της νέας σειράς ντοκιμαντέρ UNDERWONDER της COSMOTE TV

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

inin.gr | Cosmote: Ξεπερνάει τους πάντες δίνοντας απεριόριστα data για 1 μήνα

You don't have permission to access /cosmote-xepernaei-tous-pantes-dinontas-aperiorista-data-gia-1-mina/ on this server.

ΗΠΑ: Παρά τις πιέσεις, η μητρική εταιρεία του TikTok δεν πουλάει την εφαρμογή

Η κινεζική μητρική εταιρεία του TikTok, η ByteDance, ανακοίνωσε την Πέμπτη, ότι δεν σκοπεύει να πουλήσει την εφαρμογή, παρά την ψήφιση στις ΗΠΑ νέας νομοθεσίας που την αναγκάζει να κόψει τους δεσμούς της με το μέσο κοινωνικής δικτύωσης υπό την απειλή απαγόρευσης της πλατφόρμας στη χώρα. «Οι πληροφορίες του ξένου Τύπου, σύμφωνα με τις οποίες…

Share

goooΗ Ευρωπαϊκή Κομισιόν ολοκλήρωσε μια επταετή έρευνα το φετινό καλοκαίρι, η οποία διαπίστωσε ότι η Google είχε στήσει τον αλγόριθμο αναζήτησης για να βάλει τα δικά της αποτελέσματα αγορών στην κορυφή των γενικών καταχωρίσεων αναζήτησης και να μειώσει τεχνητά την τοποθέτηση ανταγωνιστικών ιστότοπων στην κατάταξη αναζήτησης.

Η επιτροπή επέβαλε στην Google πρόστιμο ύψους 2,4 δισεκατομμυρίων ευρώ για τα προηγούμενα παραπτώματά της και την διέταξε να διορθώσει τη μελλοντική της συμπεριφορά ή να αντιμετωπίσει πρόσθετα πρόστιμα. Αποφάσισε ότι η Google, ως κυρίαρχη εταιρεία γενικής αναζήτησης, πρέπει να παρέχει «ίση μεταχείριση» σε ανταγωνιστικές ιστοσελίδες σύγκρισης αγορών.

Οι κύριοι ανταγωνιστές της Google στη σύγκριση αγορών χρησιμοποιούν το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο. Καταχωρούν τους εμπόρους στους ιστοτόπους τους με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένης της χαμηλότερης τιμής, και χρεώνουν στους εμπόρους μια σταθερή χρέωση για τα κλικ χρηστών που λαμβάνουν.

Η υπηρεσία αγορών της Google περιελάμβανε τους εμπόρους χωρίς χρέωση και τους κατέτασσε με βάση τη χαμηλότερη τιμή. Αλλά ξεκινώντας από το 2013, άρχισε να προβάλει μόνο τις διαφημίσεις και να απαιτεί από τους εμπόρους να υποβάλουν προσφορές για την καλύτερη τοποθέτηση. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι έμποροι έπρεπε να αυξήσουν τις τιμές τους. Σύμφωνα με αρκετές μελέτες την εποχή εκείνη, οι τιμές για τους καταναλωτές στην ιστοσελίδα αυξήθηκαν.

Η τεχνολογική εταιρεία θα μπορούσε να εκπληρώσει την υποχρέωσή της για «ίση μεταχείριση» με οποιονδήποτε τρόπο. Για παράδειγμα, αναφέροντας όλους τους ιστότοπους σύγκρισης αγορών στα γενικά αποτελέσματά της κατά σειρά ποιότητας ή σχετικότητας, όπως συμβαίνει για μη εμπορικά ερωτήματα. Αντίθετα, η Google δήλωσε στην επιτροπή ότι θα δημιουργήσει μια αυτόνομη μονάδα για την υπηρεσία αγορών της και θα υποχρεώσει τους ανταγωνιστές να υποβάλουν προσφορές κατά της εν λόγω μονάδας (και μεταξύ τους) για τις διαφημίσεις που εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης της Google.

Η προσέγγιση υποβολής προσφορών αυξάνει το κόστος των αντιπάλων και, κατά συνέπεια, είτε θα μειώσει τα ήδη πενιχρά περιθώρια των ανταγωνιστών είτε θα τους αναγκάσει να αυξήσουν τις τιμές για τους εμπόρους. Οι έμποροι, με τη σειρά τους, θα αυξήσουν τις τιμές για τους καταναλωτές όπως έκαναν όταν η υπηρεσία αγορών της Google στράφηκε σε ένα σύστημα υποβολής προσφορών για την τοποθέτηση διαφημίσεων το 2013. Πράγματι, η Κομισιόν απέρριψε μια πρόταση λύσης της Google το 2014 που θα απαιτούσε από τους ανταγωνιστές να υποβάλουν προσφορά για την τοποθέτηση, όταν μια οικονομική μελέτη προέβλεψε σημαντική αύξηση των καταναλωτικών τιμών.

Τώρα, τίποτα από αυτά δεν φαίνεται να έχει σημασία για την Κομισιόν. Η Google δήλωσε ότι η Κομισιόν θέλει απλώς την ίση μεταχείριση των αντιπάλων, ανεξάρτητα, προφανώς, από τις ευρύτερες συνέπειες.

Μπορεί να είναι έτσι; Η Κομισιόν εδώ και καιρό υποστηρίζει ότι το επίκεντρο της εφαρμογής της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας θα πρέπει να είναι η προστασία των καταναλωτών. Θα ενστερνιζόταν πραγματικά μια λύση κατά της αθέμιτης συμπεριφοράς που καταλήγει να πλήττει τους καταναλωτές, ακόμα και αν ικανοποιεί ονομαστικά τα κριτήρια της «ίσης μεταχείρισης»;

Η Κομισιόν λέει ότι δεν έχει λάβει τελική απόφαση, αλλά έχει επιτρέψει στην Google να εφαρμόσει την πρότασή της χωρίς την επιβολή πρόσθετων προστίμων. Και η Κομισιόν παραδέχεται ότι οποιαδήποτε πρόκληση για την προτεινόμενη θεραπεία θα απαιτούσε ξεχωριστή έρευνα και απόφαση. Η Επίτροπος Ανταγωνισμού της ΕΕ, Μαργκρέτε Βεστάγκερ, δήλωσε: «Αυτό το ζήτημα θα παραμείνει στα γραφεία μας για αρκετό καιρό ακόμη».

Πράγματι, η εν προκειμένω συμπεριφορά ξεκίνησε το 2007 και παραμένει ανεπεξέργαστη. Η Google έχει αναγκάσει πολλούς ανταγωνιστές να κλείσουν ή να ξεπουλήσουν, αφήνοντας όχι περισσότερους από τρεις ή τέσσερις ανταγωνιστές στη σύγκριση αγορών με ιστοσελίδες σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Είναι σαφές ότι η Google, για άλλη μια φορά, αποδείχτηκε πιο έξυπνη από την Κομισιόν. Η λύση που εφαρμόζει τώρα δεν θα κάνει τίποτα περισσότερο από το να εξασφαλίσει ότι οι εναπομείναντες ανταγωνιστές της δεν μπορούν να μειώσουν τις υψηλές τιμές που επέβαλε η Google στους χρήστες, όταν στράφηκε σε μια διάταξη μόνο με διαφημίσεις το 2013.

Θα μπορέσει η ΕΕ να επιτύχει τη χρήση αντιμονοπωλιακών νόμων για να περιορίσει τη δύναμη των κυρίαρχων αμερικανικών τεχνολογικών εταιρειών; Όχι. Οι ευρωπαίοι πρέπει να είναι ικανοποιημένοι με τη συλλογή φόρων στα κέρδη των κυρίαρχων εταιρειών. Οι αδύναμες προσπάθειές τους για την επιβολή της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας δεν θα αποδώσουν ποτέ πραγματικά αποτελέσματα.