Η Deutsche Telekom, της οποίας η αξία του brand παρουσίασε αύξηση κατά 17%, φτάνοντας στα 73,3, δισεκατομμύρια δολάρια, κατέκτησε τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, ξεπερνώντας τη Verizon (αξία brand αυξημένη κατά 6%, στα 71,8 δισ. δολάρια). Κατατάσσεται στην 9η θέση παγκοσμίως, αποτελώντας, επίσης, το πιο πολύτιμο ευρωπαϊκό brand.
Όπως αναφέρει μελέτη της Brand Finance, «η δυναμική της Deutsche Telekom, η οποία οφείλεται στην ισχύ του δικτύου, έχει ενισχύσει τα έσοδα από υπηρεσίες του ομίλου, ενώ η επιτυχής ανάπτυξη οπτικών ινών στην Ευρώπη, παράλληλα με την ηγετική θέση στο 5G στις ΗΠΑ, έχουν ενισχύσει την αντίληψη για τη συνδεσιμότητα. Η έρευνα της Brand Finance αναδεικνύει την ηγετική θέση της Deutsche Telekom στις μετρήσεις ικανοποίησης του πελάτη, οδηγώντας σε αύξηση του δείκτη Brand Strength Index σε 83/100.
Υπενθυμίζεται πως, εδώ και μερικούς μήνες, στην εμπρόσθια όψη του Μεγάρου του ΟΤΕ και ακριβώς κάτω από το λογότυπο του Ομίλου, εμφανίζεται πλέον και το «T» της γερμανικής Deutsche Telekom. Η συγκεκριμένη εξέλιξη αποτελεί μέρος της στρατηγικής που είχε ήδη ανακοινωθεί, όταν ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση, ανακοίνωνε τη σταδιακή ενσωμάτωση του.
Την ίδια στιγμή, η Apple κατάφερε μια σημαντική ανάπτυξη του brand της, καθώς η αξία του αυξήθηκε κατά 219 δισεκατομμύρια δολάρια (74%), φτάνοντας σε 517 δισεκατομμύρια δολάρια, ανακτώντας τον τίτλο του πιο πολύτιμου brand στον κόσμο.
Η Apple, όπως αναφέρει η Brand Finance, έχει επιτύχει μια αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας του brand της, «καθώς η στρατηγική της για την εξεύρεση νέων αγορών, την επέκταση του οικοσυστήματός της και την ενθάρρυνση των αναβαθμίσεων σε iPhone υψηλότερης αξίας, ήταν εξαιρετικά αποτελεσματική». Η Apple διατήρησε τη θέση της ως ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των premium smartphone, με μερίδιο 71%.
Η Nvidia, της οποίας η αξία του brand της αυξήθηκε κατά 163% φτάνοντας τα 44,5 δισεκατομμύρια δολάρια, έγινε το ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand στον κόσμο. Ως βασικός προμηθευτής chip στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης, η Nvidia «εμφανίζεται ως εξαιρετικά καινοτόμος, ενώ τα επίπεδα εξοικείωσης, εκτίμησης και σύστασης αυξήθηκαν όλα σε ετήσια βάση».
Η Tesla (η αξία του brand της μειώθηκε κατά 12% στα 58,3 δισ. δολάρια) έπεσε από την πρώτη 10άδα, στην 18η θέση, ενώ η BYD (η αξία του brand της αυξήθηκε κατά 20%, στα 12,1 δισ. δολάρια) ξεπέρασε την Tesla και έγινε ο μεγαλύτερος κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.
Αναλυτικά, η πρώτη 15άδα των brand έχει ως εξής: Apple, Microsoft, Google, Amazon, Samsung, Walmart, TikTok, Facebook, Deutsche Telekom, Industrial and Commercial Bank of China, Verizon, State Gid, Instagram, China Construction Bank και Starbucks.
Φωτογραφία από Bin im Garten υπό Creative Commons