Η Canon παρουσιάζει το όραμά της «The Power to Move», στην πιο επιτυχημένη συμμετοχή της στην drupa μέχρι σήμερα

Related

Είδαμε στη Βαρκελώνη τα νέα HUAWEI GT 5 series!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Ιδού το HUAWEI Watch D2, το πρώτο smartwatch που μετρά την αρτηριακή πίεση 24/7!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Τα νέα HUAWEI MatePad μόλις παρουσιάστηκαν στη Βαρκελώνη!

Όπως σας είχαμε ενημερώσει ήδη, το Myphone.gr αυτές τις μέρες βρίσκεται στη Βαρκελώνη και ο λόγος δεν ήταν άλλος από το μεγάλο launch event της HUAWEI, το οποίο πριν λίγο ολοκληρώθηκε και μας “αποκάλυψε” τα νέα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green, αλλά και τα MatePad Pro 12,2”…

Η Huawei εμπνέει με καινοτόμα προϊόντα συνδυάζοντας τη μόδα και την δημιουργικότητα

19 Σεπτεμβρίου, στο “HUAWEI Innovative Product Launch” στην Βαρκελώνη, η Huawei παρουσίασε πολυαναμενόμενα προϊόντα, με την προσέγγιση “Fashion Edge” για wearables όπως τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green. Ανακοινώθηκαν επίσης τα tablet HUAWEI MatePad Pro 12,2” και HUAWEI MatePad 12 X, με νέα άποψη για φορετή εμπειρία…

HUAWEI Watch D2: Ένα δώρο… ζωής που καταγράφει ακόμα και την αρτηριακή πίεση!

Ετοιμαστείτε να αλλάξετε την εικόνα που είχατε για τα πιεσόμετρα, καθώς το υπερσύγχρονο smartwatch της HUAWEI, μπορεί να αντικαταστήσει, μεταξύ άλλων, ακόμα και αυτήν τη συσκευή. Το πολυτάλαντο D2 είναι ικανό να χαρίσει αναλυτική εποπτεία της υγείας των αγαπημένων σας προσώπων, ξεκινώντας από τον εαυτό σας! Με μια πρώτη ματιά, το HUAWEI Watch D2 είναι…

HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition: Ένας ανεξάντλητος καμβάς δυνατοτήτων…

Δοκιμάσαμε τη νέα premium ταμπλέτα του κινεζικού κολοσσού, η οποία κατόρθωσε να απειλήσει τον φορητό μας υπολογιστή με «έξωση» από το backpack μας! Έχοντας δοκιμάσει αναρίθμητα tablet εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δύσκολα εντυπωσιαζόμαστε με μια νέα συσκευή, καθώς θα πρέπει να τικάρει μια σειρά από… απαιτητικά «κουτάκια». Το HUAWEI MatePad Pro 12.2 PaperMatte Edition,…

Δοκιμάσαμε το HUAWEI Watch GT5 Pro: Σπορ και… θέαμα!

Την εντυπωσιακή titanium έκδοση του «Gran Turismo» των smartwatch πήραμε στα χέρια μας και έκτοτε κάθε άλλο «έξυπνο» ρολόι μάς φαίνεται… φτωχό. Συνδυάζοντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στην καταγραφή φυσικής κατάστασης και αθλητικών δραστηριοτήτων με ένα… θεαματικά πολυτελές στιλ, το νέο GT Pro απευθύνεται σε όσους δεν συμβιβάζονται εύκολα. Με αισθητική που δύσκολα συναντά…

Ερευνα Cosmote: Σταθερή αύξηση ψηφιακής ωριμότητας των ΜμΕ – Οι μεταβολές από το 2022

Αυξήθηκε η χρήση τεχνολογιών ΙοΤ και τεχνητής νοημοσύνης - Αμετάβλητο το ποσοστό των ΜμΕ που διαθέτουν e-shop, μία στις τέσσερις ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ 19.09.24 15:45 Newsroom Αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού…

Cosmote: ύξηση 17% στον Δείκτη Ψηδιακής Ετοιμότητας των ΜμΕ στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Κομισιόν: Προειδοποιήσεις στην Apple για να «ανοίξει» το λογισμικό του iPhone

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή (Κομισιόν) θα καθορίσει επίσημα τα βήματα που πρέπει να πάρει η Apple για να συμμορφωθεί με τον νόμο για τις ψηφιακές αγορές (DMA) σχετικά με τη διαλειτουργικότητά της με άλλα προϊόντα, ανακοίνωσε την Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου η εκτελεστική αρχή της ΕΕ. Οι διαδικασίες αυτές, που επισημοποιούν τις συνεχιζόμενες συζητήσεις μεταξύ της Κομισιόν…

Έρευνα COSMOTE – ΕLTRUN 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ επιχειρήσεων στην Ελλάδα

Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜμΕ) παρατηρήθηκε το 2024 στη χώρα μας, σύμφωνα με την έρευνα «Η Ψηφιακή Ετοιμότητα των Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων στην Ελλάδα», που εκπόνησε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών σε συνεργασία με την COSMOTE. Όπως προκύπτει από την έρευνα, καταγράφεται αύξηση 17% στον μέσο όρο του…

Έρευνα Cosmote – Εltrun 2024: Συνεχής αύξηση στην ψηφιακή ωριμότητα των ΜμΕ στην Ελλάδα

You don't have permission to access "http://www.newmoney.gr/roh/palmos-oikonomias/epixeiriseis/erevna-cosmote-eltrun-2024-sinechis-afxisi-stin-psifiaki-orimotita-ton-mme-stin-ellada/" on this server. Reference #18.15ce3617.1726750840.fb4a663 https://errors.edgesuite.net/18.15ce3617.1726750840.fb4a663

Η Canon παρουσιάζει νέους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους στις Σειρές imagePROGRAF TZ και TX, με βελτιωμένη ποιότητα εκτύπωσης και παραγωγικότητα

Η Canon επεκτείνει τις επιτυχημένες σειρές imagePROGRAF TZ και TX, παρουσιάζοντας σήμερα τα μοντέλα imagePROGRAF TZ 32000 και imagePROGRAF TZ 4200/TZ 3200. Αυτοί οι 5χρωμοι εκτυπωτές είναι ιδανικοί για εφαρμογές σχεδίασης μέσω υπολογιστή (CAD) και συστημάτων γεωγραφικών πληροφοριών (GIS), καθώς και για πόστερ. Τα νέα μοντέλα απευθύνονται σε πολλές αγορές, όπως αρχιτέκτονες, μηχανικούς, και κατασκευαστικές…

Γιάννης Δέτσης – Η Τεχνητή Νοημοσύνη στην Εξυπηρέτηση: Το Μέλλον Είναι Συνεργατικό, Όχι Ανταγωνιστικό

Ομιλία στην εκδήλωση “From AI to ROI” Στην εκδήλωση “From AI to ROI” της Satori Analytics, μίλησε ο Ιωάννης Δέτσης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Choose Strategic Communication Partner, την Πέμπτη 12/09/2024. Στην παρέμβασή του, ο κ. Δέτσης ανέδειξε τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) ως εργαλείο υποστήριξης, όχι αντικατάστασης, του ανθρώπινου παράγοντα στην εξυπηρέτηση…

Όμιλος EPSILON NET: Για 4η συνεχή χρονιά 
«Software Company of the Year» στα BITE Awards 2024

Ο Όμιλος EPSILON NET κατακτά για 4η συνεχή χρονιά μία εκ των την κορυφαίων διακρίσεων στα BITE Awards 2024, αποδεικνύοντας τη θέση του ως ηγετική δύναμη στον τομέα της τεχνολογίας και του επιχειρηματικού λογισμικού. Αποσπώντας συνολικά 13 βραβεία, αναγνωρίζεται η αφοσίωσή του στην αριστεία και την καινοτομία, καθώς και η ικανότητά του να αναδιαμορφώνει τον…

Share

Η Canon, κορυφαίος προμηθευτής ολοκληρωμένων λύσεων και υπηρεσιών εκτύπωσης μεγάλου τιράζ παγκόσμια, ανακοίνωσε ότι η συμμετοχή της στην drupa 2024 ήταν η πιο επιτυχημένη στα χρονικά όσον αφορά στη συμμετοχή των πελατών, στις επενδύσεις και στο ενδιαφέρον των επισκεπτών.

Canon @drupa24

Παρά το ότι ο αριθμός των επισκεπτών ήταν μειωμένος από την προηγούμενη έκθεση το 2016, ένα πλήθος υφιστάμενων και δυνητικών πελατών συνέρρευσαν στο περίπτερο της Canon για να μάθουν τους τρόπους με τους οποίους οι νέες λύσεις εκτύπωσης και οι υπηρεσίες υποστήριξης από την Canon και τους συνεργάτες της θα μπορούσαν να συμβάλουν στον μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων τους με περιβαλλοντικά βιώσιμο τρόπο. 

Ως αποτέλεσμα, η Canon ξεπέρασε σημαντικά τον αριθμό επαφών με δυνητικούς πελάτες στον οποίο στόχευε και πέτυχε πωλήσεις που υπερέβησαν κατά πολύ τις προβλέψεις της για την εκδήλωση. Εκδηλώθηκε επίσης μεγάλο ενδιαφέρον για το όραμα της Canon «The Power to Move» και την έμπνευση που παρέχει. Αυτό φάνηκε, για παράδειγμα, στη συνεχή αλληλεπίδραση των επισκεπτών με τις επιδείξεις πραγματικών εφαρμογών εκτύπωσης και τους πάνω από 6.000 επισκέπτες που εξερεύνησαν την καθηλωτική εμπειρία στο «The Core» και το «World Unseen», μια πρωτοβουλία συμπεριληπτικής φωτογραφίας που ζωντάνεψε μέσα από εκπληκτικές, ανάγλυφες εκτυπώσεις. 

Εξαιρετικά επίπεδα ενδιαφέροντος και επενδύσεων

Η καμπάνια της Canon «The Power to Move» στην drupa 2024 στόχευε στο να δείξει τη δύναμη της εκτύπωσης και τη συναισθηματική επίδραση που ασκεί στους ανθρώπους, ωθώντας τους να πραγματοποιήσουν θετικές αλλαγές, καθώς και να προωθήσει την ανάπτυξη των επιχειρήσεων μέσω της υιοθέτησης των τεχνολογιών μετασχηματισμού, της τεχνογνωσίας και της υποστήριξης της Canon. Μέσα από λεπτομερώς μελετημένες ροές εργασίας, η Canon παρουσίασε τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της μαζί με συνεργάτες της, επιδεικνύοντας πραγματικές λύσεις που έχουν υλοποιηθεί σε πελάτες και εμπνέοντας τους επισκέπτες. 

Όπως ήταν αναμενόμενο για μια ηγέτιδα εταιρεία, με παγκόσμια αναγνώριση στον χώρο της ψηφιακής παραγωγής εκτυπώσεων, οι πωλήσεις των πιεστηρίων της Canon με τροφοδοσία ρολού και κομμένων φύλλων για εμπορική παραγωγή εκτυπώσεων και διαφημιστική επικοινωνία ήταν ιδιαίτερα ισχυρές – ειδικότερα του πιεστηρίου inkjet με τροφοδοσία ρολού ProStream 2133 και του πιεστηρίου inkjet με τροφοδοσία κομμένων φύλλων varioPRINT iX3200. Η αυξανόμενη τάση επένδυσης σε πιεστήρια inkjet οδήγησε επίσης στην προσέλκυση σημαντικού ενδιαφέροντος για το σύστημα Canon varioPRINT iX1700 και το πιεστήριο B2 varioPRESS iV7, παρά το γεγονός ότι δεν θα είναι εμπορικά διαθέσιμα μέχρι το επόμενο έτος.

Οι επενδύσεις των πελατών στα έγχρωμα και μονόχρωμα συστήματα με γραφίτη Canon imagePRESS V και varioPRINT, αντίστοιχα, ξεπέρασαν τις προβλέψεις, υποδεικνύοντας ότι ο γραφίτης παραμένει η προτιμώμενη τεχνολογία ψηφιακής εκτύπωσης για πολλούς παρόχους υπηρεσιών εκτύπωσης. Αναγνωρίζοντας επίσης τις ευκαιρίες ανάπτυξης που προσφέρει η εκτύπωση μεγάλου πλάτους –μεταξύ άλλων, στους τομείς της εσωτερικής διακόσμησης, της ταπετσαρίας, των υλικών συσκευασίας και των καλλιτεχνικών έργων– η Canon παρουσίασε ολόκληρο το χαρτοφυλάκιό της, με τις πωλήσεις των Arizona, Colorado και imagePROGRAF να ξεπερνούν κατά πολύ τις προσδοκίες, ενώ το ίδιο έγινε και με τις πωλήσεις της νέας γενιάς εκτυπωτών colorWAVE και plotWAVE για εφαρμογές CAD.

Η δύναμη της συνεργασίας

Σε ολόκληρο το περίπτερο, οι επισκέπτες μπορούσαν να δουν πολλές από τις σημαντικές συνεργατικές δραστηριότητες της Canon. Οι ανάγλυφες εκτυπώσεις –του Canon Arizona– από το πρότζεκτ World Unseen αποδείχτηκαν πολύ δημοφιλείς και τα εκθέματα θα συμπεριληφθούν τώρα σε μια περιοδεία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική, επιτρέποντας στους επισκέπτες της να απολαύσουν αυτήν την εμπειρία έως τα τέλη του 2024. 

Στην περιοχή «Printworks» παρουσιάστηκε ο νικητής του «Creative Futures» Bower Collective, μια εταιρία στο Η.Β. που διαθέτει στην αγορά φυσικά προϊόντα οικιακής και προσωπικής φροντίδας σε επαναχρησιμοποιήσιμες συσκευασίες, αποδεικνύοντας ότι όταν συνεργάζονται ειδικοί του κλάδου για την ανάπτυξη προωθητικών ενεργειών, το αποτέλεσμα είναι μια εξαιρετικά στοχευμένη, υψηλής αξίας και επιτυχημένη καμπάνια που ανταποκρίνεται στις σύνθετες ανάγκες των σύγχρονων πωλήσεων B2C για την απόκτηση, την ανάπτυξη και τη διατήρηση μεριδίου αγοράς με τη χρήση πολυκαναλικών δραστηριοτήτων. 

Παρουσιάστηκε επίσης η πρωτοβουλία Publishing 2030 Accelerator, η οποία επικεντρώνεται στην επίτευξη ουσιαστικής παγκόσμιας προόδου αναφορικά με τη βιωσιμότητα στις εκδόσεις και γεννήθηκε από το Future Book Forum, μια πρωτοβουλία του κλάδου στην οποία ηγείται η Canon. Στην περιοχή «Printworks» παρουσιάστηκε επίσης η υποστήριξη της Canon σε διάφορες φιλανθρωπικές συνεργασίες, από το UN SDG Book Club African Chapter έως τη βρετανική φιλανθρωπική οργάνωση Topic Heroes. Μαζί με τους συνεργάτες της, κατά τη διάρκεια των 11 ημερών της έκθεσης η Canon μπόρεσε να εκτυπώσει και να δωρίσει περίπου 10.000 βιβλία σε διάφορους οργανισμούς ανά τον κόσμο και περίπου 10.000 καρτ-ποστάλ, αφίσες και φυλλάδια, τα οποία δωρήθηκαν σε γερμανικές μη κυβερνητικές οργανώσεις. 

Στη συνέχεια, σε μια μοναδική επίδειξη του τρόπου με τον οποίο η εκτύπωση μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αντιμετώπιση των προκλήσεων μάρκετινγκ που αντιμετωπίζουν οι λιανοπωλητές, η Canon συνεργάστηκε με τη γερμανική εταιρεία επίπλων POCO για να δείξει πώς η προγραμματική εκτύπωση της δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίζει στοχευμένα τους πελάτες και να τους προσελκύει στα καταστήματα. Υπογράμμισε επίσης τον τρόπο με τον οποίο η εκτύπωση υποστηρίζει τα βήματα αγοράς των καταναλωτών, από τα υλικά σήμανσης και POS έως τις λειτουργικές πληροφορίες για τα προϊόντα, και ζωντανεύει την εμπειρία τους στα καταστήματα μέσω εκτυπωμένων υλικών, όπως ταπετσαρίες, γραφικά βιτρίνας και δαπέδου, επιφάνειες τραπεζιών και επενδύσεις επίπλων. Αποδεικνύοντας την υποστήριξή της για την ποικιλομορφία στον κλάδο, η Canon φιλοξένησε επίσης την επιτυχημένη εκδήλωση γνωριμιών «Girls Who Print» στο περίπτερό της.

Η Jennifer Kolloczek, Senior Director, Marketing & Innovation, Production Printing, Canon EMEA, δήλωσε:

«Η drupa είναι μια σημαντική κλαδική διοργάνωση για την Canon και ήταν υπέροχο που επιστρέψαμε στην έκθεση μετά από σχεδόν μια δεκαετία. Η διοργάνωση του 2024 όχι μόνο μας επέτρεψε να παρουσιάσουμε το κορυφαίο χαρτοφυλάκιο των τεχνολογιών μας –τόσο αυτές που είναι διαθέσιμες σήμερα όσο και εκείνες που θα έρθουν σύντομα– αλλά και να έρθουμε σε επαφή με την ευρύτερη κοινότητα των εκτυπώσεων και, για όσους επιθυμούν να επιταχύνουν το ταξίδι τους στην ψηφιακή εκτύπωση, να μοιραστούμε μαζί τους μια φευγαλέα ματιά στις συναρπαστικές δυνατότητες που θα έρθουν στο μέλλον. 

Παρουσιάζοντας πραγματικές υλοποιήσεις εφαρμογών και μέσω συνεργασιών με επιχειρήσεις που οραματίζονται το μέλλον και πολυάριθμους τεχνολογικούς συνεργάτες, η Canon έδειξε τη δύναμη της εκτύπωσης να αιχμαλωτίζει το ενδιαφέρον και να προάγει την αλλαγή με διάφορους τρόπους. Μαζί με τους πελάτες και τους συνεργάτες μας, θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε και να διαμορφώνουμε το μέλλον του κλάδου μας με πρωτοποριακά επιχειρηματικά μοντέλα και νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες – από τις υποδομές παραγωγής κατά παραγγελία και τις αυτοματοποιημένες και παραμετροποιήσιμες λύσεις έως τις διαφοροποιημένες εφαρμογές και την εξατομίκευση μεγάλου όγκου για εξαιρετικά αποδοτικές, πολυκαναλικές προσεγγίσεις των καταναλωτών.

«Για άλλη μια φορά, η drupa απέδειξε ότι είναι ένα σημαντικό σημείο συνάντησης και ένα υπέροχο μέσο προβολής της ευελιξίας της εκτύπωσης. Είδαμε επισκέπτες από όλο τον κόσμο να έρχονται στο περίπτερο της Canon για να γνωρίσουν την αξία που μπορεί να προσφέρει η τεχνολογία και η επιχειρηματική καινοτομία μας, επιτρέποντας στους ανθρώπους και στις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να ευημερήσουν. Για την Canon, η drupa 2024 ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Είμαστε ευγνώμονες για την εμπιστοσύνη που δείχνουν τόσοι πολλοί νέοι πελάτες και συνεργάτες στις υπηρεσίες και στην τεχνολογία μας για τις επιχειρήσεις τους και θα συζητήσουμε με ενθουσιασμό για καινούργιες ευκαιρίες με τις πολλές νέες επαφές που κάναμε. Μέσω των συνεχιζόμενων επενδύσεων και της δυναμικής καινοτομίας, θα συνεχίσουμε να παρέχουμε και να επεκτείνουμε την τεχνογνωσία που προσφέρουμε σε όλο το φάσμα της ψηφιακής εκτύπωσης.»

“Η Canon ανταποκρίθηκε με επιτυχία στην εξυπηρέτηση άνω των 30 Ελληνικών εταιριών κατά την διάρκεια της έκθεσης. Στα πλαίσια ειδικού προγράμματος δε, φιλοξένησε  6 εταιρίες και τους εμπλεκόμενους συνεργάτες, τις ημέρες 3 ως 5 Ιουνίου. Κατά την σχετική ενέργεια, παρουσιάστηκαν και δειγματίστηκαν όλες οι παραγωγικές λύσεις της Canon, ενώ παράλληλα έγιναν και εκτενείς συζητήσεις για την δραστηριότητα και την προοπτική του κλάδου στην Ελληνική αγορά.» – Κωνσταντίνος Καννάς, Professional Print Business Developer, Canon Greece

Στην περίπτωση που ενδιαφέρεστε για κάποια από τις λύσεις που παρουσιάσαμε στο περίπτερό μας στην drupa μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με τον κ. Καννά στο +30 698 369 7471. Για γενικά αιτήματα προς την Canon Ελλάδος μπορείτε να αποστείλετε e-mail στο info@canon.gr αναγράφοντας B2B στην περιγραφή προκειμένου να το διαχειριστεί η τοπική B2B ομάδα.

Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την Canon στην drupa, δείτε: DRUPA 2024: THE POWER TO MOVE – Canon Europe (canon-europe.com)