Η νέα στρατηγική της LG για την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης

Related

COSMOTE TV: Αποκλειστικά ο ημιτελικός του Περιστερίου στο Final 4 του BCL και τα ματς Παναθηναϊκός-Άρης, Ολυμπιακός-ΠΑΣ Λαμία, Γιουβέντους-Μίλαν και Νάπολι-Ρόμα

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Την COSMOTE TV έχει ως αποκλειστικό προορισμό το Final 4 του FIBA Basketball Champrions League, που θα διεξαχθεί το τριήμερο 26-28/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT και οι απεσταλμένοι της COSMOTE TV, Ρήγας Δάρδαλης και Άρης Μπάρκας, θα δώσουν το «παρών» στο Βελιγράδι. Εκεί θα βρίσκεται και το Περιστέρι του Βασίλη Σπανούλη, το οποίο…

Οι Unboxholics στην εκπομπή Watch Next της COSMOTE TV

Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE Cinema 1HD και Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία τους, που είναι…

Οι Unboxholics στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Home ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΕΛΛΑΔΑ MEDIA AYTOKINHTO ENGLISH 16:05 | 26 Απριλίου 2024 Media Λίγο μετά την πρεμιέρα της ταινίας τους «Μην Ανοίγεις την Πόρτα», οι Unboxholics φιλοξενούνται απόψε στις 20.00 (Παρασκευή 26/4, COSMOTE CINEMA 1HD & Youtube κανάλι της COSMOTE TV) στην κινηματογραφική εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV. Ο Σάκης και ο Αλέξανδρος Καρπάς μιλούν…

Underwonder: Η Ελλάδα μέσα από τα υποβρύχια σπήλαιά της

Με μία ξεχωριστή ειδική προβολή, παρουσία των συντελεστών, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 23 Απριλίου η επίσημη παρουσίαση του νέου ντοκιμαντέρ "UNDERWONDER”, σε παραγωγή της COSMOTE TV. Το "UNDERWONDER” είναι μία τετραμερής σειρά ντοκιμαντέρ, η οποία αποκαλύπτει υποβρύχια σπήλαια της Ελλάδας μέσα από τη σπηλαιοκατάδυση. Στο πλαίσιο της επίσημης παρουσίασης, προβλήθηκε το πρώτο επεισόδιο της σειράς, το…

Εξάμηνο AI course για Marketers λανσάρει η Sherpa Society

Με εισηγητή τον Vincent Sider, AI Lead Course Director στο Chartered Institute of Marketing και ακαδημαϊκό υποστηρικτή το BCA College. H Sherpa Society, συνεχίζοντας να παρέχει στα στελέχη του Marketing αποτελεσματική εκπαίδευση που θα τους βοηθήσει να ξεχωρίσουν στην αγορά, δημιούργησε την “AI Academy for Marketers” σε συνεργασία με τον Vincent Sider, AI Trainer &…

Kaspersky: Απατεώνες στοχεύουν χρήστες του Telegram για να κλέψουν Toncoins

Οι απατεώνες προσπαθούν να κλέψουν Toncoins (TON) από χρήστες του Telegram σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιώντας ένα εξαιρετικά αναβαθμιζόμενο σύστημα που περιλαμβάνει ενισχυτές κρυπτονομισμάτων και παραπομπές φίλων σύμφωνα με έρευνα της Kaspersky. Το συγκεκριμένο σύστημα λειτουργεί τουλάχιστον από τον Νοέμβριο του 2023. Η εμφάνισή του εν μέσω της αυξανόμενης δημοτικότητας του TON και του Telegram…

Η νέα σειρά 12 Pro Series 5G έκλεψε την λάμψη στο catwalk της Kathy Heyndels, στο Athens Fashion Week

Με αφορμή τo 34ου AXDW η realme ήταν χορηγός στο εντυπωσιακό show της Kathy Heyndels και του Μάριου Τόγκου,  που πραγματοποιήθηκε στο Ζάππειο Μέγαρο Αθηνών το Σάββατο  20 Απριλίου και ώρα 21:30, όπου παρουσιάστηκε η νέα συλλογή της Kathy Heyndels η οποία αναδεικνύει την κάθε γυναίκα. Συγκεκριμένα η συλλογή αυτή έχει εμπνευστεί από τα λουλούδια…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Ferrari και HP ανακοινώνουν την νέα τους ονομαστική συνεργασία

Η Ferrari και η HP ανακοίνωσαν μια ιστορική, πολυετή συνεργασία. Συνδέοντας δύο από τις πιο εμβληματικές εταιρείες στον κόσμο, η συνεργασία περιλαμβάνει μια κοινή δέσμευση για την προώθηση της βιώσιμης καινοτομίας και την επιτάχυνση της στοχευμένης τεχνολογίας στην ομάδα Scuderia Ferrari Formula 1, στην ομάδα Scuderia Ferrari Esports και στην Scuderia Ferrari Driver Academy. Επιπλέον,…

COSMOTE: απεριόριστα δεδομένα για 1 μήνα -η πιο φθηνή τιμή της αγοράς

Απεριόριστα δεδομένα (data) για 1 ολόκληρο μήνα δίνει η Cosmote με 11.90 ευρώ που αυτή τη στιγμή αποτελεί ίσως το φθηνότερο πακέτο και το μεγαλύτερο σε διάρκεια. Η προσφορά είναι διαθέσιμη για τους συνδρομητές COSMOTE: Οικιακού Συμβολαίου, Καρτοσυμβολαίου & Mobile Internet Συμβολαίου Εταιρικού Συμβολαίου & Business Cost Control COSMOTE Neo Cosmote: Απεριόριστα data για 7 ημέρες…

Cosmote: Δωρεάν απεριόριστα data 7 μέρες για Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η Cosmote, για να μπορούν να σερφάρουν από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται.Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους οικιακούς και…

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Στο μεγαλύτερο δίκτυο κινητής στη χώρα με κορυφαίες ταχύτητες

COSMOTE: Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες για το Πάσχα για όλους τους συνδρομητές της

Δωρεάν απεριόριστα data για 7 ημέρες προσφέρει και φέτος το Πάσχα σε όλους τους συνδρομητές της η COSMOTE, για να μπορούν να σερφάρουν ξένοιαστα από το κινητό τους, να ψυχαγωγούνται και να μοιράζονται online αγαπημένες στιγμές με τους φίλους τους, όπου κι αν βρίσκονται. Η προσφορά διατίθεται έως και τις 7 Μαΐου, για όλους τους…

Η.Π.Α.: Οι πωλήσεις iPhone επιβραδύνονται, ενώ το Android κερδίζει συνεχώς έδαφος!

Ως γνωστόν εδώ και αρκετά χρόνια, iOS και Android δίνουν μια μάχη μέχρι τελικής πτώσεως. Ενώ η Apple ανανεώνει σε ετήσια βάση τη σειρά iPhone, κατασκευαστές όπως η Samsung, η Xiaomi και η Oppo δίνουν μεγάλη μάχη για να εξασφαλίσουν όλο και πιο αυξημένο μερίδιο αγοράς. Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση ένα νέο report, το…

OnePlus 8 και 8 Pro: Φτάνουν στο… τέλος της διαδρομής, καθώς μόλις έλαβαν το τελευταίο τους OS update!

Δύο smartphones της OnePlus που παρουσουάστηκαν τ0 2020, έλαβαν πρόσφατα την ενημέρωση OxygenOS 13 και μάλλον όπως όλα δείχνουν αυτό ήταν και το τελευταίο τους update.  Φυσικά μιλάμε για τα OnePlus 8 και OnePlus 8 Pro που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους αφού εκτελούσαν την πιο πρόσφατη έκδοση OxygenOS 13.1.0.587. Αυτό δείχνει…

Share

Στην CES 2020, ο Δρ. I.P. Park, Πρόεδρος και Chief Technology Officer της LG Electronics, παρουσίασε το πλαίσιο για το μέλλον της ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στην ομιλία του με τίτλο «Επίπεδα εμπειρίας AI: το μέλλον της τεχνητής νοημοσύνης και της ανθρώπινης εμπειρίας».

Το πλαίσιο αυτό είναι σε απόλυτη
αντιστοιχία με το LG ThinQ brand και το φιλόδοξο όραμα να μεταμορφώσει
την καθημερινή εμπειρία συνδέοντας όλες τις πτυχές της ζωής των ανθρώπων
μέσω έξυπνων σημείων επαφής.

Αυτό
το ευρύ σχέδιο δημιουργεί μία σαφή πορεία για την τεχνητή νοημοσύνη με
τελικό προορισμό ένα σύστημα με συνοχή που περιλαμβάνει προϊόντα και
υπηρεσίες που μπορούν να σε κάνουν να νιώθεις οπουδήποτε σαν το σπίτι
σου. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο Mandalay Bay Convention Center
στο Λας Βέγκας, ο Δρ. Park εξήγησε ότι, μέσα σε ένα κύμα ιδεών για την
τεχνητή νοημοσύνη, είναι σημαντικό να μοιραστούμε ένα δομημένο πλαίσιο
για την ανάπτυξή της σε όλη τη βιομηχανία, ώστε να προσφέρουμε σημαντική
επίδραση στη ζωή των πελατών που εξυπηρετούμε.

Τον Δρ. Park
συνόδευσε στη σκηνή ο Jean-François Gagné, Co-founder και CEO της
εταιρείας Element AI με έδρα το Μόντρεαλ, η οποία απέκτησε τη φήμη της
χάρη στην αποτελεσματική εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης. Μαζί
συζήτησαν πώς αναπτύχθηκε το πλαίσιο «Levels of AI Experience» και την
ευθύνη τους ως βιομηχανία στην ανάπτυξη των μελλοντικών τεχνολογιών, ενώ
παράλληλα εξήγησαν τα τέσσερα επίπεδα εμπειρίας AI (AIX) –
Αποτελεσματικότητα, Εξατομίκευση, Λογική και Εξερεύνηση – τα οποία
βασίζονται σε σημαντικά άλματα στις τεχνικές δυνατότητες και την
εφαρμογή τους.

Η
«Αποτελεσματικότητα», το πρώτο επίπεδο, είναι το επίπεδο όπου
συγκεκριμένες λειτουργίες συσκευών και συστημάτων μπορούν να
αυτοματοποιηθούν μέσω απλών εντολών, κάτι που σήμερα είναι εφικτό με τη
μεγαλύτερη δυνατή αναγνώριση φωνής στην αγορά και τα προϊόντα με
δυνατότητες AI. Σε αυτό το επίπεδο, το AI προσαρμόζει αυτόματα την
απόδοση σε σχέση με τις προκαθορισμένες παραμέτρους αισθητήρα εισόδου,
μεγιστοποιώντας την αποτελεσματικότητα στις αλληλεπιδράσεις των χρηστών.
Ένα παράδειγμα AI πρώτου επιπέδου είναι το κλιματιστικό LG ThinQ που
διαθέτει έναν έξυπνο αισθητήρα για την ανίχνευση της παρουσίας των
ανθρώπων σε ένα δωμάτιο και τη ρύθμιση της θερμοκρασίας και της ροής του
αέρα αναλόγως, εξήγησε ο Δρ. Park.

Το επόμενο επίπεδο,
«Εξατομίκευση», επικεντρώνεται στην εκμάθηση προτύπων για τη
βελτιστοποίηση και την εξατομίκευση των λειτουργιών των συσκευών,
ανέφερε ο Gagné. Οι συσκευές και υπηρεσίες με τεχνολογία AI σε αυτό το
επίπεδο μπορούν να συγκεντρώσουν δεδομένα από αλληλεπιδράσεις με το
περιβάλλον και τους χρήστες, να αναγνωρίσουν τα πρότυπα και να τα
χρησιμοποιήσουν για να βελτιώσουν την ικανότητά τους να εκτελούν
αποτελεσματικά εργασίες και να απλοποιούν τις αλληλεπιδράσεις των
χρηστών. Ο Δρ. Park περιγράφει πώς η επόμενη γενιά ρομπότ-σκούπα R9 της
LG θα μπορεί να μάθει από λάθη που έκανε (όπως να κολλήσει σε κενά και
γωνίες) καθώς θα θυμάται τον χώρο.

Η
«Λογική», το τρίτο επίπεδο, χρησιμοποιεί την αιτιώδη εκμάθηση μέσω της
συλλογικής νοημοσύνης ενός συστήματος που αποτελείται από διαφορετικές
συσκευές και υπηρεσίες. Αντιλαμβανόμενη την αιτία ορισμένων
συμπεριφορών, η τεχνητή νοημοσύνη σε αυτό το επίπεδο μπορεί να προβλέψει
καλύτερα και να προωθήσει θετικά αποτελέσματα για τους χρήστες. «Εδώ
μπορούμε να αξιοποιήσουμε την ποικιλία του χαρτοφυλακίου των προϊόντων
μας, διότι χρειαζόμαστε πολλά έξυπνα σημεία επαφής που θα αλληλοεπιδρούν
με τον χρήστη ώστε να συλλέγουμε πληροφορίες για να κατανοήσουμε το
«γιατί» και να δημιουργήσουμε αιτιώδη συνάφεια», σημείωσε ο Δρ. Park.

Αν
και ακόμα μακρινή, το τέταρτο επίπεδο, η «Εξερεύνηση», είναι «ο τελικός
προορισμός για την τεχνητή νοημοσύνη της LG», κατέληξε ο Δρ. Park.
Χρησιμοποιώντας μια έννοια που ονομάζεται «Πειραματική Μάθηση» βασισμένη
στην επιστημονική μέθοδο, τα συστήματα με δυνατότητα AI θα μπορούν να
αναπτύξουν νέες δυνατότητες, να διαμορφώνουν και να δοκιμάζουν υποθέσεις
για να αποκαλύψουν νέα συμπεράσματα, επιτρέποντάς τους να μάθουν και να
βελτιωθούν, προσθέτοντας περισσότερη αξία στη ζωή των χρηστών.

«Ως
πρωτοπόροι στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης είναι δική μας ευθύνη να
εξετάσουμε τη σημασία της ανθρώπινης εμπειρίας, ενώ ταυτόχρονα ξεπερνάμε
τα όρια της έρευνας και ανάπτυξης του AI», πρόσθεσε ο Gagné της
εταιρείας Element AI. «Μαζί με την LG Electronics ελπίζουμε ότι αυτή η
συνεργασία βοηθάει να θέσουμε πρότυπα και αρχές που θα καθοδηγούν τους
επαγγελματίες του τομέα της τεχνητής νοημοσύνης να εξετάσουν μια
ανθρωποκεντρική προσέγγιση για το μέλλον».

Ο
Δρ. Park έδειξε ένα preview των καινοτομιών του AI που θα παρουσιαστούν
στον εκθεσιακό χώρο της LG στην CES 2020. Ενσωματώνοντας το concept «το
Σπίτι είναι όπου είσαι εσύ», το LG ThinQ Zone θα κάνει πραγματικότητα
έναν αληθινά συνδεδεμένο τρόπο ζωής που εκτείνεται πέρα από την πόρτα
του σπιτιού, αποδεικνύοντας πως τα AI προϊόντα και οι υπηρεσίες της
εταιρείας εφαρμόζονται σε διαφορετικές πτυχές της καθημερινότητας,
προσφέροντας άνευ προηγουμένου αξία στον πελάτη.

Η εμπειρία LG
ThinQ Home ξεκινά με την «Έξυπνη Πόρτα» (Smart Door), η οποίο επαληθεύει
τους επισκέπτες τόσο μέσω αναγνώρισης προσώπου όσο και γνησιότητας
φλέβας πριν ξεκλειδώσει την πόρτα. Τα βιομετρικά στοιχεία απαιτούνται
επίσης για να πραγματοποιείται η πρόσβαση στη μονάδα αποθήκευσης φρέσκων
τροφίμων, έναν ασφαλή χώρο για τα ψώνια από το super market. Κατά την
έξοδο από το σπίτι, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την οθόνη στο εσωτερικό
της πόρτας που εμφανίζει χρήσιμες πληροφορίες όπως την κατάσταση του
καιρού και τις συνθήκες κυκλοφορίας. Όταν έχει ρυθμιστεί η λειτουργία
αναχώρησης, η Έξυπνη Πόρτα δίνει εντολή στις συσκευές LG ThinQ να τεθούν
σε λειτουργία χαμηλής ενέργειας όταν όλοι οι κάτοικοι έχουν φύγει από
το σπίτι.

Στη «Ζώνη Συνδεδεμένου Αυτοκινήτου» (Connected Car
Zone), η LG θα παρουσιάσει μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία στο
αυτοκίνητο που επιτρέπει στους οδηγούς και τους επιβάτες να πάρουν μαζί
τους ένα «μέρος» του σπιτιού. Η λύση συνδεδεμένου αυτοκινήτου της LG
βασίζεται στην πλατφόρμα webOS Auto και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον
κορυφαίο κατασκευαστή καθισμάτων αυτοκινήτων Adient. Μέσα στο όχημα
υπάρχουν οθόνες OLED στις οποίες οι χρήστες μπορούν να συνεχίσουν να
απολαμβάνουν τα τηλεοπτικά προγράμματα και τις ταινίες που έχουν αρχίσει
να παρακολουθούν στο σπίτι. Η «Προσωπική Ζώνη Ήχου» (Personal Sound
Zone) προσφέρει μια εμπειρία πολυμέσων για κάθε επιβάτη, ενώ ο
«Εικονικός Προσωπικός Βοηθός» (Virtual Personal Assistant) που μπορεί να
ενεργοποιηθεί με φωνητική εντολή, απομονώνει και αναγνωρίζει φωνητικές
εντολές, ακόμη και όταν είναι δυνατά η μουσική ή υπάρχουν ομιλίες.

Η
ζώνη ThinQ Fit Collection Zone επιτρέπει στους επισκέπτες να βιώσουν
την «εικονική μόδα» χωρίς να χρειαστεί να μπουν στο δοκιμαστήριο. Το LG
ThinQ Fit, η εξέλιξη του αρχικού concept Smart Mirror της LG,
χρησιμοποιεί 3D κάμερες για να μετρήσει με ακρίβεια το σώμα του χρήστη
για να δημιουργήσει ένα ρεαλιστικό avatar για εικονική δοκιμή ρούχων. Η
τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιήσει big data για να προσφέρει
στιλιστικές συμβουλές και links σε πλατφόρμες που επιτρέπουν την άμεση
αγορά ρούχων.

Τέλος, οι ρομποτικές λύσεις της LG εντυπωσιάζουν
τους συμμετέχοντες με τις γαστρονομικές τους δεξιότητες, την
αποτελεσματικότητα και την άριστης ποιότητας φιλοξενία στο CLOi Table
Zone, ένα φουτουριστικό εστιατόριο όπου τα ρομπότ LG CLOi διαχειρίζονται
συνολικά τη λειτουργία του – από παραγγελίες, προετοιμασία γευμάτων,
σερβίρισμα και καθάρισμα του χώρου. Οι πιθανοί πελάτες θα μπορούν να
κάνουν κρατήσεις από απόσταση μέσω της εφαρμογής ThinQ και να
περιηγηθούν στο μενού μέσω ενός έξυπνου ηχείου, μίας έξυπνης τηλεόρασης ή
ενός smartphone.