Η νέα καμπάνια της LG “Life’s Good” παρουσιάζεται σε όλον τον κόσμο

Related

ΖΤΕ + ΑΜΥ: Μια ισχυρή συνεργασία παίρνει σάρκα και οστά!

Η AMY είναι μια εταιρεία πληροφορικής και τεχνολογίας που για περισσότερα από 40 χρόνια έχει δημιουργήσει σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό. Από τη Hori και τη Wacom μέχρι την FRITZ!, την Speck και την Poynting, η AMY διαθέτει ομολογουμένως μια τεράστια γκάμα καταναλωτικών προϊόντων και B2B προϊόντων. Και παρά γεγονός ότι έχει

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple στη Meta

Η είδηση ήρθε ξαφνικά αλλά δεν μας εκπλήσσει τελείως. Ο Alan Dye, αντιπρόεδρος σχεδιασμού ανθρώπινων διεπαφών στην Apple, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Meta, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο Dye είχε καθοριστικό ρόλο στο πώς δείχνουν και λειτουργούν τα προϊόντα της Apple από τότε που ο Jony Ive έφυγε το 2019, και τώρα θα

Bain & Company: Νέα φάση στρατηγικής ανάπτυξης για τα Data Centers στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αναδεικνύεται μια πιο πειθαρχημένη και στοχευμένη ανάπτυξη των Data Centers, με έμφαση στην ενεργειακή αποδοτικότητα, γεωγραφική διαφοροποίηση και τον τοπικό έλεγχο δεδομένων. Η παγκόσμια ζήτηση για χωρητικότητα Data Centers αναμένεται να διπλασιαστεί έως το 2030, φτάνοντας τα 163 GW, με κρίσιμο περιοριστικό παράγοντα την ενεργειακή διαθεσιμότητα. Η Ευρώπη επιταχύνει την ανάπτυξη Data Centers, με στρατηγική

OnePlus Ace 6T: Κυκλοφόρησε στην Κίνα

Η OnePlus μόλις κυκλοφόρησε το Ace 6T στην Κίνα, μετά από εβδομάδες teasers. Το κινητό γίνεται το πρώτο στον κόσμο που φοράει το νεότερο Snapdragon 8 Gen 5, ένα chipset που υπόσχεται κορυφαίες επιδόσεις σε παιχνίδια και multitasking. Σύντομα θα το δούμε και διεθνώς με το όνομα OnePlus 15R. Η οθόνη του Ace 6T είναι

Βusiness Monitor: Η νεότερη γυναίκα CEO στην κυβερνοασφάλεια στην Ελλάδα και η πρόκληση του Agentic AI 

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 13:47 SHARE Πρώτη προβολή σήμερα στις 19.00 στο One Channel: Στο στούντιο της εκπομπής η Kατερίνα Τασιοπούλου, ιδρύτρια και CEO της εταιρείας κυβερνοασφάλειας ThreatScene, και μέλος της λίστας 40under40 του Fortune Greece. Επίσης μαζί μας ο Σπύρος Σακελλαρίου, Group AI & Data Analytics Director της AUSTRIACARD HOLDINGS.   Βusiness Monitor με τον Τάσο Ζάχο:

Τεχνητή Νοημοσύνη: Μοχλός επανεκκίνησης της ευρωπαϊκής παραγωγικότητας

Η πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων της προϋποθέτει τολμηρές μεταρρυθμίσεις, ολοκλήρωση της ενιαίας αγοράς και ένα ισορροπημένο ρυθμιστικό πλαίσιο, όπως επισημαίνουν ΔΝΤ, ΟΟΣΑ και ΕΚΤ. Η παραγωγικότητα στην Ε.Ε. έχει βυθιστεί στο 0,3% την τελευταία πενταετία, καθιστώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη κρίσιμο εργαλείο για την ανάκαμψη της οικονομίας και των μισθών. Το ΔΝΤ και η Κριστίν Λαγκάρντ

Η Samsung σπάει ρεκόρ στις πωλήσεις των foldables

Αν έχεις παρακολουθήσει έστω και λίγο την αγορά των κινητών, ξέρεις ότι τα foldables δεν αποτελούν πια μια περίεργη ιδέα. Ο κόσμος τα βλέπει, τα πιάνει, τα δοκιμάζει και τελικά τα αγοράζει περισσότερο από ποτέ. Το τρίτο τρίμηνο του 2025 το απέδειξε με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο, αφού οι παγκόσμιες αποστολές τέτοιων συσκευών ανέβηκαν κατά

Digital Omnibus: Η νέα πρωτοβουλία της ΕΕ για την απλούστευση του ψηφιακού πλαισίου και ο ρόλος της Ελλάδας

Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, τονίζει την ανάγκη ισορροπίας μεταξύ καινοτομίας και ασφάλειας δικαίου για την ενίσχυση των ελληνικών και ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Η ψηφιακή εποχή δεν είναι απλώς μια τάση — είναι μια επανάσταση που αλλάζει ριζικά την οικονομία και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή παρουσίασε στις 19 Νοεμβρίου 2025 την

Μιχάλης Μπλέτσας στο Euronews: Ο ρόλος της Ελλάδας στον «ψηφιακό πόλεμο» Δύσης-Ανατολής

FORTUNE GREECE 06/12/2025, 11:20 SHARE Ομιλία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στο συνέδριο "ygeiamou 2024 - Το Σύστημα Υγείας και οι Προκλήσεις του Μέλλοντος", που συνδιοργανώθηκε από το ygeiamou.gr και το "Πρώτο Θέμα", στο Ωδείο Αθηνών, Τετάρτη 15 Μαΐου 2024. (ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI) Photo: AFP Πώς η γεωπολιτική θέση της Ελλάδας τη φέρνει στην πρώτη γραμμή των

Ριφιφί: Πόσο βαθιά χρειάζεται να σκάψεις για να χτυπήσεις το σύστημα;

Έτερος Εγώ, 17 Κλωστές και τώρα Ριφιφί… Εάν υπήρχε κάποιος όρος που να μπορούσε να προσδιορίσει το σύμπαν του Σωτήρη Τσαφούλια, ίσως το μάλλον αδόκιμο (και λίγο marvel-based): «Tsafouliaverse» να ταίριαζε γάντι. Αναμφίβολα, ρίχνοντας μια πιο προσεκτική ματιά στις εξαιρετικά πετυχημένες δουλειές του γνωστού σκηνοθέτη, μπορούμε εύκολα να ανιχνεύσουμε διακριτές κοινές συνιστάμενες… Ήρωες καθημερινοί που

Μάτια και τεχνητή νοημοσύνη: Πώς οι επιστήμονες εντοπίζουν Alzheimer και καρδιοπάθειες νωρίτερα από ποτέ

Μια σειρά από πρόσφατες μελέτες αποκαλύπτει ότι οι επιστήμονες μπορούν πλέον να εκτιμήσουν τον κίνδυνο για Alzheimer και καρδιαγγειακά νοσήματα μέσω της ανάλυσης εικόνων του αμφιβληστροειδή. Η τεχνική αυτή αξιοποιεί αλγορίθμους τεχνητής νοημοσύνης (AI) που ανιχνεύουν λεπτές αλλαγές στα αγγεία και τους ιστούς του ματιού, οι οποίες συχνά προηγούνται των πρώτων συμπτωμάτων των ασθενειών. Η

Share

Η LG Electronics (LG) λάνσαρε την ολοκαίνουργια παγκόσμια καμπάνια Life’s Good, πραγματοποιώντας διάφορες ενέργειες επαναπροσδιορισμού του brand και παρουσιάζοντας μια περισσότερο δυναμική και νεανική ταυτότητα. 

Από τις 22 Αυγούστου, η εταιρεία ξεκίνησε την παγκόσμια καμπάνια Life’s Good, παρουσιάζοντας ψηφιακές διαφημίσεις  σε μερικά από τα πιο εμβληματικά κτίρια-ορόσημα του κόσμου, συμπεριλαμβανομένων τοποθεσιών στο Ντουμπάι, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Βιετνάμ και τη Σεούλ. Κάθε ζωντανή εικόνα και βίντεο έχει δημιουργηθεί λεπτομερώς για να αναδείξει τα ανανεωμένα visuals της LG.

Με την παγκόσμια καμπάνια της, η εταιρεία στοχεύει να μεταφέρει το μήνυμα Life’s Good στους πελάτες, εμπνέοντάς τους και ενθαρρύνοντάς τους να προσεγγίζουν τη ζωή με αισιόδοξη στάση. Υπό το πρίσμα της αυξανόμενης αβεβαιότητας και αστάθειας παγκοσμίως λόγω των αλλαγών μετά την πανδημία, απώτερος στόχος της καμπάνιας είναι να τονώσει την αισιοδοξία των πελατών και να προωθήσει την αμοιβαία υποστήριξη.

Παράλληλα με την παρουσίαση του ανανεωμένου brand & visual identity της εταιρείας, η νέα καμπάνια έχει ως στόχο να μοιραστεί τη φιλοσοφία και τις αξίες της LG. Η εταιρεία έχει δεσμευτεί να ενσαρκώνει πάντα το πραγματικό νόημα του Life’s Good. Για να μεταφέρει αυτό το μήνυμα με δυναμικό και νεανικό τρόπο, η LG λάνσαρε το νέο της brand & visual identity τον Απρίλιο, υπό το πρίσμα του LG brand reinvent.

Οι νέες  διαφημίσεις της LG προβάλλονται στο Burj Khalifa του Ντουμπάι, το ψηλότερο κτίριο του κόσμου, στον ουρανοξύστη Landmark 81 στο Βιετνάμ, στις ψηφιακές διαφημιστικές πινακίδες της εταιρείας στην Times Square της Νέας Υόρκης και στο Piccadilly Circus του Λονδίνου, στην υπαίθρια οθόνη LED της LG στο Óvalo Gutiérrez στο Περού, στον πύργο KP στην Ινδία, καθώς και σε επιλεγμένους χώρους στη Νότια Κορέα. Η καμπάνια επεκτείνεται επίσης στα αγαπημένα κόκκινα διώροφα λεωφορεία του Λονδίνου, τα οποία σήμερα φέρουν το σλόγκαν Life’s Good της LG – οπτικά ανανεωμένο ως μέρος μιας καινοτόμου στρατηγικής επαναπροσδιορισμού της μάρκας.

Τα διαφημιστικά βίντεο παρουσιάζουν το “Πρόσωπο του Μέλλοντος”, το χαμογελαστό πρόσωπο που σχηματίζεται από τα γράμματα “L” και “G”, το οποίο επιδεικνύει μια σειρά από διαφορετικά συναισθήματα. Το βίντεο διαπνέεται επίσης από την πληθωρικότητα του LG Active Red, της τελευταίας προσθήκης στη βασική χρωματική παλέτα της εταιρείας.

Επιπλέον, η LG επεκτείνει την ψηφιακή της δέσμευση με νέους, παγκόσμιους πελάτες, προωθώντας την ευαισθητοποίηση της μάρκας μέσω των επίσημων καναλιών κοινωνικής δικτύωσης. Ξεκινώντας από τις 25 Αυγούστου, η εταιρεία εισήγαγε αποκλειστικές λειτουργίες, όπως το “LG Finger Heart Filter” και το “Life’s Good Sticker Package”, προσαρμοσμένα για μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Instagram και το TikTok. Αυτά τα δημιουργικά στοιχεία, που είναι ελεύθερα διαθέσιμα σε όλους, αποτελούν μέρος του ευρύτερου σχεδίου της εταιρείας για την έναρξη μιας παγκόσμιας εκστρατείας συμμετοχής, συνδέοντας τους πελάτες με τη μάρκα της με νέους και συναρπαστικούς τρόπους.

Η εταιρεία σχεδιάζει επίσης να κυκλοφορήσει περιεχόμενο με διάφορους influencers και ταινίες μέσω των παγκόσμιων κοινωνικών καναλιών της LG για να μεταφέρει το νόημα του Life’s Good και τις βασικές αξίες της μάρκας στους πελάτες πιο αυθεντικά.

Η LG έχει συνεργαστεί με μια πολλούς influencers παγκόσμιου βεληνεκούς, οι οποίοι ενσαρκώνουν το πνεύμα των “γενναίων αισιόδοξων” και χαράζουν με αυτοπεποίθηση τους δικούς τους δρόμους, όπως η Αμερικανίδα τραγουδίστρια και ηθοποιός Willow Smith, ο Αυστραλός εθνικός κολυμβητής και τραγουδοποιός Cody Simpson και το μοντέλο Jenny Park από τη Νιγηρία και την Κορέα. Μέσω αυτών των σημαντικών συνεργασιών, η LG στοχεύει να ενισχύσει το μήνυμα Life’s Good, προωθώντας την έμπνευση και την ελπίδα μεταξύ των πελατών σε όλο τον κόσμο.

Τον Ιούλιο, η LG δήλωσε το όραμά της να μετατραπεί σε μια “έξυπνη εταιρεία λύσεων” που μπορεί να συνδέσει και να επεκτείνει τις διαφορετικές εμπειρίες των πελατών και πραγματοποιεί σταθερά τις δραστηριότητες επαναπροσδιορισμού της μάρκας της σε διάφορα σημεία επαφής με τους πελάτες, ως μια από τις σημαντικότερες στρατηγικές της.

«Η LG έχει δεσμευτεί να επικοινωνεί ενεργά και να παρέχει καινοτόμες εμπειρίες στους πελάτες που εξελίσσονται διαρκώς, αναγνωρίζοντας τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών», δήλωσε ο Lee Jeong-seok, επικεφαλής του Παγκόσμιου Κέντρου Μάρκετινγκ της LG Electronics. «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την επικοινωνία μας με τους πελάτες, μοιραζόμενοι με ειλικρίνεια τη βασική μας αξία και το μήνυμα του Life’s Good. Ένα μήνυμα γεμάτο αισιοδοξία, που θα παραδοθεί στους πελάτες σε όλο τον κόσμο σε διάφορα σημεία επαφής μαζί τους».

Για περισσότερα νέα σχετικά με την καμπάνια Life’s Good της LG, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.lg.com/lifesgood 

ΖΤΕ + ΑΜΥ: Μια ισχυρή συνεργασία παίρνει σάρκα και οστά!

Η AMY είναι μια εταιρεία πληροφορικής και τεχνολογίας που για περισσότερα από 40 χρόνια έχει δημιουργήσει σχέσεις αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό. Από τη Hori και τη Wacom μέχρι την FRITZ!, την Speck και την Poynting, η AMY διαθέτει ομολογουμένως μια τεράστια γκάμα καταναλωτικών προϊόντων και B2B προϊόντων. Και παρά γεγονός ότι έχει

Ο επικεφαλής σχεδιασμού της Apple στη Meta

Η είδηση ήρθε ξαφνικά αλλά δεν μας εκπλήσσει τελείως. Ο Alan Dye, αντιπρόεδρος σχεδιασμού ανθρώπινων διεπαφών στην Apple, θα συνεχίσει την καριέρα του στη Meta, σύμφωνα με το Bloomberg. Ο Dye είχε καθοριστικό ρόλο στο πώς δείχνουν και λειτουργούν τα προϊόντα της Apple από τότε που ο Jony Ive έφυγε το 2019, και τώρα θα