Εσείς βάλατε το βιογραφικό σας στο TikTok;

Related

Η σκηνοθέτιδα της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η…

Διαθέσιμο για αγορά το vivo V40 SE στην Ευρώπη από 279,90 €!

Στα τέλη Μαρτίου, η vivo επισημοποίησε με αθόρυβο τρόπο ένα νέο τηλέφωνο για τις ευρωπαϊκές αγορές.  Αναφερόμαστε φυσικά για το V40 SE. Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη συσκευή έχει αρχίσει τώρα να γίνεται διαθέσιμη για αγορά από ευρωπαϊκούς λιανοπωλητές. Αξίζει λοιπόν να αναφέρουμε ότι εντοπίστηκε στη Γερμανία με λιανική τιμή στα 279,90 € ή στα…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση…

Εύα Νάθενα: Η σκηνοθέτρια της «Φόνισσας» στην εκπομπή «Watch Next» της COSMOTE TV

Λίγο πριν από την πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση της «Φόνισσας» αποκλειστικά στην COSMOTE TV, η σκηνοθέτρια της ταινίας, Εύα Νάθενα, κάθεται στον καναπέ της εκπομπής «Watch Next» και μιλά στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για την απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα (απόψε, Παρασκευή 19/4, 20.00, COSMOTE CINEMA 1HD & YouTube κανάλι COSMOTE TV). Στο επίκεντρο της συζήτησης, η πολύπλοκη ψυχοσύνθεση της Φραγκογιαννούς,…

Το Kaspersky VPN κερδίζει το «Όσκαρ» των AV-TEST για την ταχύτητα και απόδοσή του

Μια νέα αξιολόγηση από τον ανεξάρτητο οργανισμό δοκιμών AV-TEST απένειμε στo Kaspersky VPN το πιστοποιητικό “Εγκεκριμένο (Approved)”, επιβεβαιώνοντας την αποτελεσματικότητά του ως κορυφαίου παρόχου γρήγορης και ασφαλούς συνδεσιμότητας σε πολλαπλές συσκευές και πλατφόρμες. Το Kaspersky VPN έχει επιτύχει αξιοσημείωτη βελτίωση, ξεπερνώντας τις παραμέτρους απόδοσης που το ίδιο είχε επιτύχει το 2022. Τα αποτελέσματα των δοκιμών…

Νέο κατάστημα e-Lenovo.gr στο κέντρο της Θεσσαλονίκης!

Με λαμπερά εγκαίνια από τη Lenovo ξεκινάει και επίσημα αύριο η λειτουργία του νέου της καταστήματος e-Lenovo.gr  “The New Lenovo Experience” που έρχεται στην Τσιμισκή 10 στη καρδιά της Θεσσαλονίκης για να φέρει εξυπνότερη τεχνολογία για όλους, κορυφαία εξυπηρέτηση, αλλά και να αλλάξει τα δεδομένα στο τεχνολογικό τοπίο της πόλης.  Η Lenovo, o Νο1 κατασκευαστής…

Η Westnet συμμετέχει στη BEYOND 2024

Με μία δυναμική γκάμα λύσεων τεχνολογίας, η Westnet, θα συμμετέχει αυτήν τη χρονιά στη BEYOND, τη διεθνή έκθεση ψηφιακής τεχνολογίας και καινοτομίας που θα πραγματοποιηθεί στις 25-27 Απριλίου στο Διεθνές Εκθεσιακό και Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, αποτελώντας έναν κόμβο δικτύωσης, ανταλλαγής γνώσεων και πρακτικής εμπειρίας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή. Σε συνεργασία…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Νέα LG OLED evo G4: Η εξέλιξη στην εμπειρία θέασης

Η LG Electronics παρουσιάζει τη νέα τηλεόραση LG OLED evo G4, ένα εκπληκτικό επίτευγμα στην τεχνολογία της εικόνας και του design. Η LG OLED evo G4 συνδυάζει την προηγμένη τεχνολογία OLED με την καινοτομία της LG και προσφέρει μια απόλυτα εκπληκτική εμπειρία θέασης σε κάθε σπίτι. Η LG OLED evo G4 φέρνει την επανάσταση στην…

Πασχαλινές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας από COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Ακόμα φθηνότερα μπορούν να αποκτήσουν τα αγαπημένα τους προϊόντα τεχνολογίας οι καταναλωτές, και φέτος το Πάσχα, στην COSMOTE και τον ΓΕΡΜΑΝΟ. Μέχρι και τις 4 Μαΐου, δημοφιλή smartphones, laptops, tablets, smartwatches, τηλεοράσεις, κονσόλες gaming, έξυπνες λύσεις για το σπίτι, μικρές οικιακές συσκευές και αξεσουάρ από μια μεγάλη γκάμα περιμένουν τους καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και…

Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ, ΑΕΚ-Παναθηναϊκός, Μάντσεστερ Σίτι-Τσέλσι, Μίλαν-Ίντερ: Όλα τα ντέρμπι «παίζουν» στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Μεγάλα ντέρμπι σε Ελλάδα και εξωτερικό έρχονται της εβδομάδα 19-25/4 στην COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν δύο αγώνες που θα κρίνουν πολλά στη «μάχη» της κατάκτησης της Stoiximan Super League. Πρόκειται για το Ολυμπιακός-ΠΑΟΚ (21/4, 20.30, COSMOTE SPORT 1HD) για την 6η αγωνιστική των playoffs και το ΑΕΚ-Παναθηναϊκός (24/4, 20.30,…

“Γκολ” και από την Cosmote TV μαζί με τον Ολυμπιακό!

Εκτός από τον Ολυμπιακό που πέτυχε χθες σπουδαία πρόκριση επί της Φενέρμπαχτσε, στην Κωνσταντινούπολη , κερδισμένη είναι και η Cosmote TV. Η πλατφόρμα του ΟΤΕ εκτός από τα σημαντικά ντέρμπι της Super League με όλες τις μεγάλες ομάδες ως και τον Μάιο, έχει πλέον τη δυνατότητα να συγκεντρώσει κι άλλους συνδρομητές και διαφημιστικά έσοδα με…

ΔΕΗ Ανανεώσιμες: Αναδείχθηκε Great Place to Work για 3η συνεχή χρονιά

Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work στην Ελλάδα (CERTIFIED by Great Place to Work®).  Η συγκεκριμένη διάκριση βασίζεται στην ανώνυμη και εμπιστευτική έρευνα που διεξήγαγε ο οργανισμός Great Place to Work Hellas, παγκόσμιος ηγέτης στην κουλτούρα του χώρου…

Η Φόνισσα: Σε πρώτη πανελλήνια μετάδοση στην COSMOTE TV

Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Λίγα λόγια για την ταινία Η Φόνισσα αποκλειστικά στην COSMOTE TV Το σενάριο της ταινίας υπογράφει η Κατερίνα Μπέη, ενώ την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη…

Share

Νέο πρόγραμμα που θα επιτρέπει στους χρήστες του να κάνουν αίτηση για νέες θέσεις εργασίας λανσάρει η πλατφόρμα αυτοδημιούργητων βίντεο, TikTok. Έναυσμα για την πρωτοβουλία αυτή αποτέλεσε το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι νέοι απόφοιτοι ανώτατων ιδρυμάτων άρχισαν να χρησιμοποιούν το TikTok, για να βρουν μία νέα θέση εργασίας, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την 21χρονη, Makena Yee, από το Σιάτλ, η οποία ανέβασε ένα βίντεο στον λογαριασμό της παρουσιάζοντας τα προσόντα της και τους λόγους που θα έπρεπε κανείς να την προσλάβει.

Το βίντεο αυτό έγινε σύντομα viral με 182.000 προβολές και εκατοντάδες σχόλια, στα οποία οι χρήστες έκαναν tag πιθανούς εργοδότες και έγραφαν «πρέπει να την προσλάβετε». Αφού δημοσίευσε το βίντεο, η Makena Yee βρήκε μηνύματα για 15 νέες θέσεις εργασίας, τις οποίες σκοπεύει να «κυνηγήσει», μόλις τελειώσει την πρακτική της.

@makena.yeeHere are the reasons why YOU should hire me! Don’t be shy, let’s get in touch. #tiktokresumes #tiktokpartner♬ original sound – MAKENA

Σύμφωνα με τη New York Times, οι χρήστες πρέπει απλώς να ανεβάσουν ένα βίντεο μέσω του TikTokresumes.com, με hashtag #TikTokResumes, για να αναδείξουν τις δεξιότητές τους, ενώ θα πρέπει να έχουν συμπεριλάβει και τα προσωπικά τους στοιχεία ή και το προφίλ τους στο LinkedIn. Έπειτα, μόλις το βίντεο δημοσιευθεί, οι εργοδότες θα μπορούν να το ελέγξουν και, ενδεχομένως, να προγραμματίσουν και μία συνέντευξη με τον χρήστη. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος του careertok, στο οποίο οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να μοιράζονται συμβουλές για τα βιογραφικά τους και για τη διαδικασία αναζήτησης νέων θέσεων εργασίας.

Οι ανησυχίες

Ωστόσο, η νέα αυτή τάση έχει προκαλέσει ανησυχίες. Η δημοσίευση βίντεο μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα πολλοί εργοδότες να απορρίψουν έναν υποψήφιο εξαιτίας της εμφάνισής του ή του πώς συμπεριφέρεται στο βίντεο που δημοσίευσε. Ακόμη, δεν πρέπει να ξεχνάμε το ότι το TikTok βασίζεται στις προβολές (σ.σ. για να μπορούν να δουν το βίντεο αυτό πολλά άτομα, άρα και περισσότεροι εργοδότες, θα πρέπει να έχει μαζέψει όσο περισσότερες προβολές γίνεται) με αποτέλεσμα όσοι δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν καλά την εν λόγω πλατφόρμα να «αδικούνται».

Άλλες πλατφόρμες και η χρησιμότητα της νέας υπηρεσίας 

Το TikTok δεν είναι η πρώτη πλατφόρμα που λανσάρει μία τέτοια πρωτοβουλία. Το LinkedIn, που ανήκει στη Microsoft, είναι η κύρια πλατφόρμα για τους σκοπούς αυτούς και χρησιμοποιείται ευρέως και από όσους αναζητούν εργασία, αλλά και από τους εργοδότες. Το 2017, το Facebook αποφάσισε, επίσης, να επιτρέπει στις εταιρείες να δημοσιεύουν νέες θέσεις εργασίας και να επικοινωνούν με τους ενδιαφερόμενους μέσω messenger, ενώ και το Snapchat, την ίδια χρόνια, αποφάσισε να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του να κάνουν αιτήσεις για θέσεις εργασίας μέσω του εργαλείου “Snaplications”.

Πολλές εταιρείες έχουν ξεκινήσει να χρησιμοποιούν τη νέα αυτή υπηρεσία του TikTok, με σκοπό την εύρεση υποψηφίων για νέες θέσεις εργασίας. Θεωρούν, ακόμη, ότι το βίντεο δίνει μία άλλη διάσταση στη διαδικασία εύρεσης υποψηφίων, που ξεφεύγει, πλέον, από το κλασικό βιογραφικό, ενώ πιστεύουν ότι, σε 10 χρόνια από τώρα, θα έχουν βρεθεί και νέες εναλλακτικές για τη διαδικασία πρόσληψης.

Ερωτήματα έχουν προκύψει σχετικά με το κατά πόσο οι προβολές ενός βίντεο αποδεικνύουν και την αξία ενός υποψηφίου ή το εάν τα βιογραφικά ελέγχονται μεροληπτικά από τον αλγόριθμο του TikTok. Η πλατφόρμα, ωστόσο, ανακοίνωσε ότι δεν διαχειρίζεται το περιεχόμενο των δημοσιεύσεων με βάση τις ικανότητες ή την εμφάνιση των υποψηφίων. Παράλληλα, όσοι ψάχνουν θέση εργασίας από τη γενιά Ζ βρίσκουν την πρωτοβουλία αυτή ενδιαφέρουσα και χρήσιμη, καθώς ισχυρίζονται ότι το LinkedIn από μόνο του δεν είναι αποτελεσματικό στην αναζήτηση νέων θέσεων εργασίας.