Γκάρι Κασπάροφ: Οι άνθρωποι δεν θα αντικατασταθούν από τις μηχανές

Related

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Η Vodafone στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της

Η Vodafone αξιοποιεί τη δορυφορική τεχνολογία για να αντιμετωπίσει μία από τις βασικές προκλήσεις του κλάδου: να εξασφαλίσει ότι οι κεραίες 4G και 5G παραμένουν απόλυτα ευθυγραμμισμένες ώστε να προσφέρουν στους πελάτες το καλύτερο σήμα κινητής τηλεφωνίας. Οι κεραίες που δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένες είτε λόγω καιρικών φαινομένων ή σεισμικής δραστηριότητας, μπορούν να επηρεάσουν την

Share

Ο κορυφαίος σκακιστής και θρύλος για τους ανθρώπους της μαθηματικής και σύγχρονης σκέψης, Γκάρι Κασπάρωφ, ενέπνευσε το ακροατήριο του διεθνούς φόρουμ της Microsoft που έγινε στην Αθήνα, με μια ομιλία με τίτλο «Το λαμπρό μέλλον του Ανθρώπου + Μηχανή» (The Bright Future of Human + Machine). Μιλώντας στο φόρουμ παραδέχθηκε πως «όταν το 1997 έχασα από τον Deep Blue έχασα γιατί είχα κάνει περισσότερα λάθη. Ο Deep Blue, όμως, δεν ήταν κάποια πανέξυπνη μηχανή, κάθε άλλο, απλά δεν επαναλάμβανε την ίδια τακτική στο παιχνίδι του».  «Δεν θα πρέπει να υπάρχει το δίλλημα, άνθρωπος ή μηχανή» υποστήριξε ο Γκάρι Κασπάροφ. «Η ανθρώπινη διαίσθηση και η ανθρώπινη εμπειρία όταν συνεργάζονται με την αναλυτική δύναμη και την ταχύτητα των μηχανών, μπορούν να πετύχουν πολλά». Και κατέληξε λέγοντας: «Οι μηχανές δεν θα αντικαταστήσουν την ανθρώπινη δημιουργικότητα ούτε τη συναισθηματική ευαισθησία. Θα μας βοηθήσουν, όμως, να εξερευνήσουμε νέους ορίζοντες τους οποίους δεν έχουμε καν φανταστεί!»

Οι επιχειρήσεις πρέπει να δράσουν τώρα αν δεν θέλουν να μείνουν πίσω

Η διεθνής εμπειρία κατείχε επίσης σημαντική θέση στο συνέδριο, με τον κάθε ομιλητή να δίνει το δικό του στίγμα.  Ο βραβευμένος με Emmy, και σημαντική προσωπικότητα της Microsoft για θέματα τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης, Σον Αλεξάντερ (Microsoft Principal Director, Microsoft AI, Microsoft Corp.) μίλησε για το πώς έχει εξελιχθεί το η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) και πού έχει φτάσει η τεχνολογία της εταιρείας: «Το ΑΙ μιλάει για λογική, κατανόηση και αλληλεπίδραση. Τα τελευταία χρόνια έχουμε πετύχει στις 4 βασικές διαστάσεις της φυσικής αλληλεπίδρασης: στην αναγνώριση εικόνας, την αναγνώριση ομιλίας, την αυτόματη μετάφραση και την αυτόματη κατανόηση, όταν δηλαδή ένα bot μπορεί να απαντήσει σε ερωτήσεις, κατανοώντας τα συμφραζόμενα. Η Microsoft σε όλους αυτούς τους τομείς, είναι πολύ πιο μπροστά από όλες τις άλλες εταιρείες μαζί», αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Ο Κρις Μπράουερ, Director of Innovation in theInstitute of Management Studies at Goldsmiths, University of London, αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Βρετανίας: «Το Ηνωμένο Βασίλειο έχει τη δυνατότητα να γίνει παγκόσμιος ηγέτης στην ανάπτυξη του ΑΙ, αρκεί οι οργανισμοί να ενεργήσουν τώρα». Για να γίνει αυτό, είναι εξαιρετικά σημαντική η ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων: «Οι εταιρείες πρέπει να έχουν στρατηγική σκέψη για το πώς μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους τους να προσαρμοστούν στις νέες τεχνολογίες. Με τους ταχείς ρυθμούς ανάπτυξης, είναι πιο σημαντικό από ποτέ οι επιχειρηματικοί ηγέτες να υιοθετήσουν μία υπεύθυνη προσέγγιση για την ενσωμάτωση του ΑΙ, ώστε να διασφαλίσουμε ότι το δυναμικό των επιχειρήσεων θα αισθάνεται και θα κατανοεί τα οφέλη από τις νέες τεχνολογίες»

Ο Μάικ Μπουγκέμπε, διεθνής ομιλητής και ιδρυτής του Lens.ai, είπε μεταξύ άλλων: «Το ΑΙ είναι ένα ταξίδι, μια διαρκής αναζήτηση. Μία και μόνο ιδέα δεν είναι ποτέ αρκετή!» και συνέχισε τονίζοντας: «Για να επιτύχει μια εταιρεία, πρέπει να αλλάξει τρόπο σκέψης, όχι developer. Δεν είναι οι αλγόριθμοι το πρόβλημα, αλλά η έλλειψη εκπαίδευσης της ηγεσίας. Η υγιής και έξυπνη ηγεσία φροντίζει να εκπαιδεύεται».

Η τεχνητή νοημοσύνη θα αλλάξει τις ανθρώπινες σχέσεις

Ο Δρ. Νίκολας Χριστάκις, ο ελληνικής καταγωγής καθηγητής του Γέηλ, που έχει χαρακτηριστεί δύο φορές από το περιοδικό Time ως ο άνθρωπος με τη μεγαλύτερη επιρροή παγκοσμίως, ανέφερε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του: «Σκοπός του ΑΙ πρέπει να είναι η επικοινωνία και η αλληλεπίδραση μεταξύ των ανθρώπων. Να τους κάνει να συντονίζονται μεταξύ τους, να συνεργάζονται, να συμπλέουν, να μοιράζονται. Το κοινωνικό κεφάλαιο (social capital) στους οργανισμούς, τις εταιρείες και τις κοινότητες δημιουργείται από τις αλλαγές στις σχέσεις των ανθρώπων. Οι αλλαγές είναι που κάνουν μια ομάδα ανθρώπων πιο παραγωγική και ικανή να πετύχει πράγματα που δεν μπορούσε να πετύχει πριν. Και για αυτό είναι σημαντικά τα κοινωνικά δίκτυα, γιατί κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο».

Τέλος, ο developer της Microsoft, Σακίμπ Σαΐχ, αναφέρθηκε στην εφαρμογή Seeing AI που ανέπτυξε, η οποία περιγράφει σε ανθρώπους με προβλήματα όρασης τον κόσμο γύρω τους και τους βοηθά να κινούνται με άνεση στο περιβάλλον. «Κάθε εμπόδιο είναι μια ευκαιρία για να δημιουργήσουμε μία νέα λύση. Η τεχνολογία σήμερα οφείλει να εξυπηρετεί τον άνθρωπο και να τον συμπεριλαμβάνει σε κάθε στάδιο». Χάνοντας την όρασή του στα 7 του χρόνια, ο Σακίμπ χρησιμοποίησε την εφευρετικότητά του και τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης, για να δημιουργήσει ένα νέο κόσμο για τον ίδιο, αλλά και για εκατομμύρια συνανθρώπους του, οι οποίοι αντιμετωπίζουν προβλήματα όρασης.

Η Ελλάδα παράγει τεχνολογία και τεχνητή νοημοσύνη, σήμερα

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι τόσο μακρινή όσο φαντάζει, ούτε κινείται στο πλαίσιο της επιστημονικής φαντασίας. Είναι πραγματική και έχει ήδη ενσωματωθεί στην καθημερινότητά μας. Αυτό διαπίστωσαν και όσοι είδαν από κοντά τις εφαρμογές του ΑΙ στη χώρα μας, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο “AI Innovator’s Hub”, όπου 13πρωτοπόρες ελληνικές εταιρείες-συνεργάτες της Microsoft, παρουσίασαν το πώς μπορεί να σχεδιαστεί και να εφαρμοστεί το ΑΙ, προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν.

Οι επισκέπτες του 4ου Microsoft συνεδρίου είδαν επίσης από κοντά δύο διαδραστικές εγκαταστάσεις βγαλμένες από το μέλλον, οι οποίες απευθύνονταν κυρίως σε επαγγελματίες. Το “The Store of the Future” και το “The Factory of the Future” παρουσιάστηκαν οι δυνατότητες που ανοίγονται στους επαγγελματίες για τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεών τους, μέσα από λύσεις ΑΙ που έχουν αναπτύξει συνεργάτες της εταιρείας.