Αυτά είναι τα 3 «όπλα» του TikTok για την προστασία των παιδιών στην πλατφόρμα

Related

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική

Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς θα λειτουργεί, τι προβλέπει η νέα εθνική στρατηγική FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:53 SHARE Ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου μιλάει στην παρουσίαση του πολυγλωσσικού «Ψηφιακού Βοηθού - «mAigov», σε εκδήλωση, στο υπουργείο Εξωτερικών, Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2024. ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Αλέξανδρος Μπελτές Photo: ΑΠΕ-ΜΠΕ Η Ελλάδα αποκτά Υπουργείο Τεχνητής Νοημοσύνης και

Θα μιλάμε με δελφίνια; Το νέο project της Google που υπόσχεται επανάσταση στη φύση

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:30 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη «σπάει τον κώδικα» της επικοινωνίας των δελφινιών — και ίσως φέρει την πιο βαθιά αναθεώρηση στη σχέση μας με τη φύση εδώ και αιώνες. Υπάρχουν επιστήμονες που χρησιμοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να κατανοήσουν τους ήχους που παράγουν τα δελφίνια — και αυτό μπορεί να έχει κοσμοϊστορικές

Το Netflix «ανεβάζει τον πήχη»: Προσωποποιημένο περιεχόμενο, φτιαγμένο για τα γούστα των χρηστών

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 18:15 SHARE Netflix sign in page displayed on a laptop sscreen and Netflix logo displayed on a phone screen are seen in this illustration photo taken in Krakow, Poland on January 2, 2023. (Photo by Jakub Porzycki/NurPhoto) (Photo by Jakub Porzycki / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Trailers και διαδραστικά

Ανησυχία στην Ελλάδα για την τεχνητή νοημοσύνη: 9 στους 10 δεν εμπιστεύονται τις έξυπνες συσκευές

FORTUNE GREECE 30/06/2025, 16:45 SHARE AI (Artificial Intelligence) concept. Communication network. Photo: Shutterstock 9 στους 10 Έλληνες φοβούνται για την ιδιωτικότητά τους στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης, με τη Samsung να κρούει τον κώδωνα για διαφάνεια, ασφάλεια και ενημέρωση, προκειμένου οι καταναλωτές να εμπιστευτούν τις έξυπνες τεχνολογίες.   Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές ανησυχούν

Το Fortune Greece στο Microsoft AI Tour: Στρατηγικοί partners της Microsoft μιλούν για την επόμενη ημέρα της τεχνητής νοημοσύνης

Στο Microsoft AI Tour στην Αθήνα, το Fortune Greece συνομίλησε με στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, καταγράφοντας πώς η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζει τις επιχειρηματικές πρακτικές και οδηγεί την καινοτομία στην πράξη. Μετά από επιτυχημένες στάσεις σε περισσότερες από 15 πόλεις ανά τον κόσμο, το Microsoft AI Tour κατέφθασε για πρώτη φορά στην Αθήνα, μετατρέποντας το Κέντρο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM . Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους[1] τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό

Magenta Moments: Νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές

Από την COSMOTE TELEKOM στην T-Mobile US: Η δύναμη του παγκόσμιου ομίλου TELEKOM

H εμπειρία ενός ταξιδιού στα κεντρικά της T-Mobile US στο Seattle μετατρέπεται σε απόδειξη του γιατί η εγχώρια COSMOTE TELEKOM, έχει πλέον παγκόσμιο αποτύπωμα.   Αποστολή στο Σιάτλ: Χρήστος Κάβουρας Τον περασμένο Απρίλιο ο όμιλος ΟΤΕ ανακοίνωσε τη μετονομασία της εμπορικής του μάρκας, COSMOTE, σε COSMOTE TELEKOM, σημειώνοντας πως πρόκειται για μία κίνηση που εδραιώνει

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε χώρες

COSMOTE HISTORY HD: Η «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη φετινή σεζόν με τα καλύτερα στιγμιότυπα της χρονιάς

Με ένα επεισόδιο αφιερωμένο στα καλύτερα στιγμιότυπα και τις σημαντικότερες ιστορικές αφηγήσεις της φετινής σεζόν, η εκπομπή «Μηχανή του Χρόνου» ρίχνει αυλαία τη Δευτέρα 30/6 στις 21.00, στο COSMOTE HISTORY HD. Η εκπομπή, με τον Χρίστο Βασιλόπουλο, ανανεώνει το ραντεβού της με τους συνδρομητές της COSMOTE TV για τη νέα τηλεοπτική σεζόν, με πλούσια δημοσιογραφική

Cosmote Telekom: Τι είναι το Perplexity που έφερε από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού

Mία από τις κορυφαίες ΑΙ μηχανές έχουν την δυνατότητα να χρησιμοποιούν οι πελάτες της COSMOTE TELEKOM καθώς η ελληνική θυγατρική του Ομίλου TELEKOM, μετά από την αλλαγή της επωνυμίας, αξιοποιεί όλο και περισσότερο προγράμματα, πολιτικές και λύσεις που έχουν δοκιμαστεί στον οργανισμό και έχουν δυνατότητα εφαρμογής και στην χώρα μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν τα προγράμματα MagentaONE που πριν

COSMOTE TELEKOM: Από την Αθήνα στο Σιάτλ – η παγκόσμια συμμαχία που απογειώνει την ελληνική τεχνολογία

Πρόκειται για μία παγκόσμια "συμμαχία" που δεν περιορίζεται απλώς στην ανάπτυξη δικτύων και υποδομών, αλλά πολύ περισσότερο, αποτελεί καταλύτη για τη δυναμική είσοδο της χώρας μας σε αυτή τη νέα εποχή. Σε μία εποχή προκλήσεων και εντάσεων, όταν το πράσινο το μπλε και το ματζέντα (φούξια) ενώνονται, ανοίγει ο δρόμος προς προς μία νέα εποχή

8 στις 10 εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα σχεδιάζουν προσλήψεις εντός του 2025

Τη μεγαλύτερη ζήτηση εργαζομένων στην εγχώρια αγορά εργασίας συνεχίζει...

Η ΔΕΗ στις τηλεπικοινωνίες και τα data centers

Για ένα νέο κεφάλαιο στις τηλεπικοινωνίες της Ελλάδας έκανε λόγο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, Γιώργος Στάσσης, μιλώντας στους μετόχους κατά την ετήσια γενική συνέλευση της επιχείρησης: «Μόλις πριν μερικές ημέρες, αξιοποιώντας το υπερσύγχρονο και ταχύτατα αναπτυσσόμενο FTTH δίκτυό μας στην Ελλάδα, κάναμε την είσοδό μας στην λιανική αγορά τηλεπικοινωνιών, μέσω της διάθεσης

Share

  • FORTUNE GREECE

    -

  • 26/06/2025, 17:10
  • SHARE
Αυτά είναι τα 3 «όπλα» του TikTok για την προστασία των παιδιών στην πλατφόρμα

Σε ειδική εκδήλωση στην Αθήνα, το TikTok παρουσίασε τη στρατηγική του για την ασφάλεια των νέων, αποκαλύπτοντας εντυπωσιακά στοιχεία, νέα εργαλεία γονικού ελέγχου και μέτρα κατά της παραπληροφόρησης μέσω AI.  

Σε μια ειδική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Moxy Athens City στην Αθήνα, το TikTok παρουσίασε αναλυτικά τη στρατηγική και τα εργαλεία που αξιοποιεί για την προστασία των νέων χρηστών του.

Στην παρουσίαση, με κεντρικό θέμα την ασφάλεια της νεολαίας (Youth Safety), συμμετείχαν η Jade Nestor, Head of Data Public Policy για το TikTok Europe, η Luana Lavecchia, Senior Public Policy and Government Relations για την Ελλάδα και την Ιταλία και η Adela Leka, Head of Communications για την Ελλάδα, την Ιταλία και την Πορτογαλία.

Η κυρία Nestor ξεκίνησε την παρουσίαση τονίζοντας ότι το TikTok είναι μια πλατφόρμα ψυχαγωγίας που τροφοδοτείται από τη δημιουργικότητα της κοινότητάς του. Κεντρικό στοιχείο της εμπειρίας είναι η ροή-αλγόριθμος «Για εσάς» (For You feed), η οποία είναι μοναδική και εξατομικευμένη για κάθε χρήστη. Το σύστημα προτάσεων λαμβάνει υπόψη τα ενδιαφέροντα που δηλώνει ο χρήστης, τις αλληλεπιδράσεις του (likes, follows, χρόνος παρακολούθησης), καθώς και τα hashtags, για να προβάλλει περιεχόμενο που είναι πιθανό να τον ενδιαφέρει.

Η στρατηγική της εταιρίας για την ασφάλεια των νέων βασίζεται σε τρεις πυλώνες: την προστασία, την ενδυνάμωση και τη συνεχή μάθηση. Στο πλαίσιο της προστασίας, η πλατφόρμα απευθύνεται αυστηρά σε χρήστες 13 ετών και άνω, χρησιμοποιώντας μια «ουδέτερη πύλη ηλικίας» κατά την εγγραφή. Για τον εντοπισμό και την αφαίρεση λογαριασμών που ανήκουν σε χρήστες κάτω των 13 ετών, το TikTok συνδυάζει αυτοματοποιημένα συστήματα και εξειδικευμένες ομάδες ελεγκτών. Η αποτελεσματικότητα αυτής της προσπάθειας αποτυπώνεται στην αφαίρεση σχεδόν 21 εκατομμυρίων λογαριασμών παγκοσμίως κατά το τελευταίο τρίμηνο του 2024 (Οκτώβριος – Δεκέμβριος). Ο έλεγχος περιεχομένου πραγματοποιείται τόσο από αυτοματοποιημένα συστήματα όσο και από ανθρώπους, με 5.800 ελεγκτές να είναι αφιερωμένοι στις ευρωπαϊκές γλώσσες, ενώ περιεχόμενο που θεωρείται «ώριμο» περιορίζεται ώστε να μην είναι προσβάσιμο σε χρήστες 13-17 ετών.

Πέρα από την προστασία, η πλατφόρμα εστιάζει στην ενδυνάμωση των εφήβων και των οικογενειών τους. Για τους χρήστες κάτω των 18, ο ημερήσιος χρόνος χρήσης ορίζεται από προεπιλογή στα 60 λεπτά, ενώ οι λογαριασμοί όσων είναι κάτω των 16 δεν επιτρέπουν τα απευθείας μηνύματα (DMs) και οι κάτω των 18 δεν μπορούν να κάνουν ζωντανές μεταδόσεις. Κεντρικό ρόλο παίζει το εργαλείο «Family Pairing» (Οικογενειακή Σύνδεση), το οποίο επιτρέπει στους γονείς να συνδέσουν τον λογαριασμό τους με αυτόν του παιδιού τους για να διαχειριστούν τον χρόνο χρήσης και τις ρυθμίσεις απορρήτου. Μάλιστα, αναφέρθηκε ότι το εργαλείο αυτό προβάλλεται πλέον και στην επίσημη κυβερνητική ιστοσελίδα γονικού ελέγχου της Ελλάδας, PARCO.gov.gr.

Η πλατφόρμα όπως ανέφερε η κυρία Jade Nestor ήταν η πρώτη που εφάρμοσε το πρότυπο C2PA, το οποίο επιτρέπει την τεχνική ανίχνευση και αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που έχει δημιουργηθεί από AI. Επιπλέον, οι χρήστες υποχρεούνται να επισημαίνουν οι ίδιοι τέτοιου είδους περιεχόμενο, ενώ υπάρχει αυστηρή πολιτική κατά της επιβλαβούς παραπληροφόρησης μέσω AI.

Αυτές οι πρωτοβουλίες είναι προϊόν συνεχούς μάθησης και συνεργασίας με πάνω από 100 εμπειρογνώμονες παγκοσμίως και ένα παγκόσμιο συμβούλιο νέων (Youth Council).

Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με έναν κύκλο ερωτήσεων, όπου διευκρινίστηκε ότι οι ενεργοί χρήστες στην Ελλάδα ανέρχονται σε 4,5 εκατομμύρια. Τονίστηκε η στενή συνεργασία για την εφαρμογή του Νόμου για τις Ψηφιακές Υπηρεσίες (DSA) της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με πάνω από 1.000 άτομα να εργάζονται για αυτό, καθώς και η πρωτοποριακή υιοθέτηση προτύπων για την αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που παράγεται από Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Από την πλευρά της για τη χρήση αποσπασμάτων από βίντεο άλλων χρηστών, η κα Luana Lavecchia εξήγησε ότι αυτό επιτρέπεται μέσω των λειτουργιών “stitch” ή “duet”, μόνο αν ο αρχικός δημιουργός το έχει επιτρέψει. Σε διαφορετική περίπτωση, ισχύουν οι κανόνες πνευματικής ιδιοκτησίας.

Τέλος, επιβεβαιώθηκε ότι οι κανόνες της κοινότητας και η λογική του αλγορίθμου είναι παγκόσμιοι, διασφαλίζοντας μια συνεπή πολιτική ασφάλειας σε όλες τις χώρες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ:

  • Τι απασχολεί περισσότερο τους Έλληνες επιχειρηματίες σήμερα
  • Πώς ξεκινά η επόμενη χρηματοοικονομική κρίση…