Από Global Case Study με τη Google στην ανάδειξη MarTech Solution of the Year: Συνέντευξη με τον CEO της ContactPigeon

Related

Η Apple στην αντεπίθεση: Ποιος θα προστατεύει τα παιδιά στο διαδίκτυο

Σε μια εποχή όπου η επαλήθευση ηλικίας στο διαδίκτυο γίνεται το νέο πεδίο μάχης μεταξύ πολιτείας, τεχνολογικών κολοσσών και υπερασπιστών της ιδιωτικότητας, η Apple παίρνει ξεκάθαρη θέση. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Τιμ Κουκ, παρενέβη προσωπικά ενάντια σε νομοσχέδιο του Τέξας που θα απαιτούσε από τα app stores να επιβεβαιώνουν την ηλικία των χρηστών τους.

Νέα λειτουργία στο Gmail: Αυτόματες περιλήψεις email με Google Gemini

Η συνεχής εξέλιξη της τεχνητής νοημοσύνης φέρνει καθημερινά νέες δυνατότητες που κάνουν την καθημερινότητά μας πιο εύκολη και παραγωγική. Η Google, με το νέο της εργαλείο Gemini, βελτιώνει την εμπειρία χρήσης του Gmail, προσθέτοντας μια λειτουργία που συνοψίζει αυτόματα το περιεχόμενο των email και των συνομιλιών, εξοικονομώντας χρόνο και κάνοντας την ανάγνωση πιο αποτελεσματική. Η

Οι αθλητικές μεταδόσεις 31/5/2025

15:00 COSMOTE SPORT 5 HD ERC 2025 Σκανδιναβία, SS16 Royal Forest 16:00 COSMOTE SPORT 6 HD World Athletics Continental Tour Gold 2025 Ναϊρόμπι 17:00 COSMOTE SPORT 5 HD ERC 2025 Σκανδιναβία, SS17 Olme 2 17:00 ΕΡΤ3 Βουλιαγμένη – Ολυμπιακός Ελληνικό Πρωτάθλημα Πόλο Α1 Γυναικών 2024-25 17:00 ΑΝΤ1+ FORMULA 1 ARAMCO GRAN PREMIO DE ESPAÑA, QUALIFYING

CEO Nvidia: «Κάθε δουλειά θα επηρεαστεί από την ΤΝ και μάλιστα άμεσα»

FORTUNE GREECE 31/05/2025, 16:01 LAS VEGAS, USA - JANUARY 06: Nvidia CEO Jensen Huang delivers a keynote address at the Consumer Electronics Show (CES) 2025, showcasing the company’s latest innovations in Las Vegas, Nevada, USA, on January 6, 2025. At the event, Huang unveiled advanced AI for training robots and cars, enhanced gaming chips, and

Οι Έλληνες πολίτες κάνουν στροφή στις ψηφιακές μετακινήσεις

Σε νέα φάση φαίνεται πως εισέρχονται οι μετακινήσεις στις δύο μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας, με τους πολίτες να στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε ψηφιακές λύσεις. Αυτό δείχνει η νέα πανελλαδική έρευνα της MARC για λογαριασμό της Uber, η οποία καταγράφει με σαφήνεια την αυξανόμενη ζήτηση για τεχνολογικά εργαλεία, που κάνουν τις μετακινήσεις πιο ασφαλείς, διαφανείς

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας: Πού θα δείτε τον τελικό του Champions League ανάμεσα σε Παρί

Αντίστροφη μέτρηση για τον μεγάλο τελικό του Champions League 2025 με τη μεγάλη μονομαχία της Παρί και της Ίντερ για το τρόπαιο να ολοκληρώνει με τον καλύτερο τρόπο μία ιδιαίτερη σεζόν. Όπως είναι αναμενόμενο ο μεγάλος τελικός μονοπωλεί το ενδιαφέρον των τηλεοπτικών μεταδόσεων της ημέρας. Αναλυτικές πού θα δείτε τι 13:30 ΑΝΤ1+ FORMULA 1 ARAMCO

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (31/5)

NBA TV 2024-25NBA COSMOTE Sport 701:00COSMOTE Sport 5ERC 2025ERC COSMOTE Sport 514:00COSMOTE Sport 5ERC 2025ERC COSMOTE Sport 515:00COSMOTE Sport 6World Athletics Continental Tour Gold 2025Στίβος COSMOTE Sport 616:00COSMOTE Sport 6ERC 2025ERC COSMOTE Sport 617:00ANΤ1Red Bull Showrun by AlumilFormula 1 ANΤ117:40COSMOTE Sport 4NBA on Fire 2024-25 Ε31NBA COSMOTE Sport 418:30COSMOTE Sport 5Βίρτους Μπολόνια - Αρμάνι ΜιλάνοΙταλικό

Παρί Σεν Ζερμέν – Ίντερ (22:00, Cosmote Sport 1 & MEGA): Και τώρα οι δυο τους, στην πιο μεγάλη… νύχτα του πολέμου –

UEFA CHAMPIONS LEAGUE Η μεγάλη ώρα έφτασε: Παρί Σεν Ζερμέν και Ίντερ διασταυρώνουν τα ξίφη τους απόψε στις 22:00 (Cosmote Sport 1 & MEGA), στον τελικό του Champions League, που φιλοξενείται στην Allianz Arena του Μονάχου. Η γαλλική ομάδα, υπό τις οδηγίες του Λουίς Ενρίκε, διεκδικεί το πρώτο Champions League της ιστορίας της, ενώ η

«Έπεσε» το Twitter

Εκτός λειτουργίας φαίνεται ότι είναι το Twitter (νυν X), το βράδυ της Πέμπτης. Σύμφωνα με το downdetector.com, περισσότερες από τις μισές καταγγελίες (64%) αφορούσαν προβλήματα με την εφαρμογή, ενώ, το 36% των χρηστών ανέφερε ότι η πλατφόρμα δεν φορτώνει. Οι αναφορές για προβλήματα στο Χ άρχισαν να αυξάνονται μετά τις 23:00 το βράδυ.

Atomic Canyon: Το ChatGPT της πυρηνικής ενέργειας

Σε μια εποχή όπου η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται να μεταμορφώσει κάθε πτυχή της βιομηχανίας, η πυρηνική ενέργεια παραμένει πεισματικά αναλογική -κατακλυσμένη από δισεκατομμύρια σελίδες τεχνικής τεκμηρίωσης και μια κουλτούρα που δεν φημίζεται για την ταχύτητά της. Η Atomic Canyon, μια ανερχόμενη startup από την Καλιφόρνια, φιλοδοξεί να αλλάξει αυτό το τοπίο. Με τη βοήθεια προηγμένων

Ιούνιος στην COSMOTE TV: Με νέους κύκλους επιστρέφουν οι σειρές «The Gold», «Grace» και «Resident Alien»

Η COSMOTE TV υποδέχεται το καλοκαίρι με τη 2η σεζόν της υποψήφιας για BAFTA σειράς «The Gold», που βασίζεται στην αληθινή ιστορία της περίφημης ληστείας της αποθήκης «Μπρινκς – Ματ» του αεροδρομίου Χίθροου (1983), μία από τις μεγαλύτερες ληστείες στην ιστορία της Μεγάλης Βρετανίας. Στις πρεμιέρες του Ιουνίου ξεχωρίζει ο 5ος κύκλος του αστυνομικού δράματος

Μαρκ Κιούμπαν: «Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί θέσεις εργασίας, δεν τις καταστρέφει»

Μαρκ Κιούμπαν: «Η τεχνητή νοημοσύνη δημιουργεί θέσεις εργασίας, δεν τις καταστρέφει» FORTUNE GREECE 30/05/2025, 18:00 epa11694960 US businessman Mark Cuban (C) participates in an economic agenda town hall in support of US Vice President and Democratic presidential nominee Kamala Harris (not pictured) in Atlanta, Georgia, USA, 31 October 2024. The United States will hold its

Οι CEOs ξέρουν ότι η ΤΝ θα μειώσει τις ομάδες τους

FORTUNE GREECE 30/05/2025, 17:44 Απλώς φοβούνται να το παραδεχτούν δημόσια. Πίσω από κλειστές πόρτες, πολλοί διευθύνοντες σύμβουλοι (CEOs) παραδέχονται πως η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) θα οδηγήσει σε συρρίκνωση των εργατικών ομάδων τους, σύμφωνα με δύο επενδυτές λογισμικού που μίλησαν στο podcast “Twenty Minute VC”. Δημόσια, ωστόσο, συνεχίζουν να δηλώνουν ότι «προσλαμβάνουν», σε μια προσπάθεια να

Cosmote TV: Με μόλις 13.50 ευρώ!

Για τελευταία φορά, τουλάχιστον σύμφωνα με αυτά που αναφέρει η Cosmote, μπορείς να αποκτήσεις το Cosmote Tv Entairtainment Pack με μόλις 8.50 ευρώ. Αναφερόμαστε φυσικά στη δυνατότητα που σου δίνει το DIY πακέτο του Cosmote What’s UP το οποίο αναφέρει ότι θα είναι διαθέσιμο μέχρι τις 31/5. Τι συνδυαστικά μηνιαία πακέτα μπορώ να επιλέξω; Με

Google vs Apple: Ποιος είναι έτοιμος για την εποχή της τεχνητής νοημοσύνης;

FORTUNE GREECE 30/05/2025, 16:00 AI agent and generative artificial intelligence. Robotic processes automation and data analysis. Businessman touching head and AI icon on application network system. Photo: Shutterstock Η Apple προσπαθεί απεγνωσμένα να καλύψει το χαμένο έδαφος στην τεχνητή νοημοσύνη, την ώρα που η Google έχει χτίσει επί δεκαετίες τα τεχνικά θεμέλια που απαιτεί η

Share

CONTENT FROM: CONTACTPIGEON

Ο CEO της εταιρείας, Γιώργος Μοιρώτσος, μίλησε για το καινοτόμο CDP (Customer Data Platform) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Google, ειδικά σχεδιασμένο για retailers.

Η ContactPigeon έχει καταξιωθεί τα τελευταία χρόνια για την πρωτοποριακή της τεχνολογία και τη δέσμευσή της στην καινοτομία. Με τις κορυφαίες ανεξάρτητες πλατφόρμες αξιολόγησης G2 και Capterra να την κατατάσσουν μεταξύ των κορυφαίων παγκοσμίως στον τομέα του omnichannel customer engagement και marketing automation, η εταιρεία συνεχίζει να θέτει υψηλά πρότυπα στην αγορά.

Δεν αποτελεί, λοιπόν, έκπληξη για τους ειδικούς του κλάδου ότι η ContactPigeon απέσπασε πρόσφατα 16 βραβεία στα MarTech Awards 2024, επιβεβαιώνοντας τη θέση της ως ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του MarTech. Ανάμεσα στις διακρίσεις ξεχώρισαν:

  • MarTech Solution Provider of the Year 2024
  • Best CRM Solution
  • Best Artificial Intelligence / Data / Analytics Solution
  • Best Email Marketing Solution
  • Best Marketing Campaign Management Solution
  • Best Use of MarTech in E-Commerce
  • Best Productive Use of AI & Marketing Automation
  • Best Use of Data Analytics-Insights

Αφορμή για περαιτέρω συζήτηση στάθηκε όχι μόνο η πολλαπλή βράβευση αλλά και το πρόσφατο επιτυχημένο case study που δημοσίευσε η Google για τη συνεργασία της με την ContactPigeon. Στο πλαίσιο αυτό, μιλήσαμε με τον CEO της εταιρείας, Γιώργο Μοιρώτσο, για το καινοτόμο CDP (Customer Data Platform) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τη Google, ειδικά σχεδιασμένο για retailers.

Ο κ. Μοιρώτσος υπογράμμισε τη σημασία της συνεργασίας με τη Google και ανέδειξε πώς η πλατφόρμα παρέχει στους χρήστες προνομιούχα πρόσβαση στην τεχνολογία της Google. Μέσω αυτής, οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιούν προηγμένα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης (AI) για δυναμική κατηγοριοποίηση πελατών, ενώ παράλληλα προσφέρουν εξατομικευμένη επικοινωνία σε κλίμακα, πετυχαίνοντας μοναδικά αποτελέσματα.

Η ContactPigeon συνεχίζει να ανεβάζει τον πήχη για τις λύσεις MarTech, αναπτύσσοντας εργαλεία που όχι μόνο ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς αλλά και τις ξεπερνούν, ενδυναμώνοντας τους retailers να καινοτομούν και να ξεχωρίζουν.

Μπορείτε να μας πείτε κάποια πράγματα για την ContactPigeon και τη σύλληψη του CDP;

Η ιστορία της ContactPigeon ξεκινά το 2015, όταν αποφασίσαμε να εισάγουμε στην ελληνική αγορά μια λύση Marketing Automation εξ ολοκλήρου ανεπτυγμένη από εμάς. Αυτή η πρωτοβουλία αποδείχθηκε απόλυτα επιτυχημένη, και σήμερα η ContactPigeon συγκαταλέγεται στις κορυφαίες λύσεις παγκοσμίως στον τομέα του Marketing Automation και Customer Engagement, εξυπηρετώντας πελάτες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο.

Από την αρχή, δώσαμε έμφαση στην ουσιαστική κατανόηση των αναγκών των πελατών μας. Ρωτήσαμε ποια προβλήματα ήθελαν να επιλύσουν, ακούσαμε προσεκτικά και συνεχίζουμε να κάνουμε το ίδιο μέχρι σήμερα. Μαζί με τον συνιδρυτή μου, Χαράλαμπο Νίκα, αποφασίσαμε να αναπτύξουμε μια λύση που, πρώτον, θα προστατεύει τους καταναλωτές από το spam—ένα πρόβλημα που εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε με επιτυχία—και, δεύτερον, θα διασφαλίζει την αξία της σχέσης μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών. Όταν ένας καταναλωτής βομβαρδίζεται με υπερβολικά μηνύματα, χάνει την προσοχή του και η σχέση με την επιχείρηση υποβαθμίζεται.

Ο στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα που θα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, να συλλέγει και να αξιοποιεί πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας ισχυρές και διαρκείς σχέσεις με τους πελάτες της. Έτσι, εξελιχθήκαμε σταδιακά από μια λύση Marketing Automation σε μια πλήρη Omnichannel Customer Engagement Solution. Σήμερα, οι πελάτες μας αποστέλλουν πάνω από μισό δισεκατομμύριο μηνύματα μηνιαίως, ενώ καταγράφουμε δισεκατομμύρια events από επισκέπτες και παραλήπτες.

Μέχρι πριν από ενάμιση χρόνο, χρησιμοποιούσαμε τα δεδομένα που συλλέγαμε κυρίως για την προσωποποίηση μηνυμάτων, όπως τα cart reminders, τα browse abandonment alerts και  product recommendations, παραδίδοντας τα τη σωστή στιγμή. Ωστόσο, αρκετοί από τους πιο απαιτητικούς πελάτες μας εξέφρασαν την ανάγκη να αναλύουν και να οπτικοποιούν τον τεράστιο όγκο των δεδομένων τους σε πραγματικό χρόνο.

Αυτό αποτέλεσε το επόμενο βήμα μας: η ανάπτυξη ενός CDP (Customer Data Platform) που θα ενσωματώνει τις τελευταίες δυνατότητες AI, προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξημένες προσδοκίες. Μετά από έναν χρόνο εντατικής έρευνας και ανάπτυξης, σε συνεργασία με τη Google, λανσάραμε το CDP της ContactPigeon.

Η επιτυχία αυτής της προσπάθειας επισφραγίστηκε με το αναγνωρισμένο case study από τη Google, καθώς και με τη βράβευση της πλατφόρμας μας, που επιβεβαίωσε τη σημαντική της συμβολή στις επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται.

Γιώργο Μοιρώτσος, CEO, Contact Pigeon

Ποια απρόβλεπτα ζητήματα προέκυψαν κατά την ανάπτυξη του CDP και πως τα επιλύσατε; 

Η διαχείριση μεγάλου όγκου δεδομένων είναι ταυτόχρονα ευλογία και πρόκληση. Από τη μία, τα δεδομένα αποτελούν έναν πολύτιμο πόρο που, αν αξιοποιηθεί σωστά, μπορεί να αποφέρει τεράστια επιστροφή επένδυσης. Από την άλλη, η πληθώρα δεδομένων μπορεί γρήγορα να οδηγήσει σε χάος.

Ας το εξηγήσω πιο αναλυτικά: Σε μια μικρή επιχείρηση που καταγράφει μόνο βασικά δεδομένα, όπως στοιχεία παραγγελιών, η διαχείριση είναι σχετικά απλή και αποτελεσματική. Ωστόσο, μόλις μια επιχείρηση, μικρή ή μεγάλη, αποφασίσει να επεκτείνει τη συλλογή δεδομένων σε όλα τα ψηφιακά σημεία επαφής (π.χ., online συμπεριφορές, αλληλεπιδράσεις στο web), ο όγκος των δεδομένων αυξάνεται εκθετικά μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα. Αυτό σημαίνει ότι κάτι που ήταν εύκολο και διαχειρίσιμο στην αρχή, σύντομα γίνεται περίπλοκο και απαιτεί διαφορετική προσέγγιση.

Η πρόκληση: Η αποθήκευση, η επεξεργασία και η ανάλυση αυτού του τεράστιου όγκου δεδομένων χωρίς απώλειες σε ταχύτητα, ακρίβεια ή ευελιξία.

Η λύση: Για να αντιμετωπίσουμε αυτή την πρόκληση, η μετάβαση σε ισχυρές τεχνολογίες cloud ήταν αναγκαία. Επιλέξαμε data warehouses, όπως το BigQuery της Google που μας προσφέρουν:

  • Scalability: Δυνατότητα να διαχειριστούμε τεράστιες ποσότητες δεδομένων χωρίς να επηρεάζεται η απόδοση, είτε πρόκειται για μικρές επιχειρήσεις με φιλοδοξίες ανάπτυξης είτε για γιγαντιαίους οργανισμούς όπως μια Fortune 100 εταιρεία.
  • Real-Time Processing: Επεξεργασία και ανάλυση των δεδομένων σε πραγματικό χρόνο, κάτι κρίσιμο για τη λήψη αποφάσεων.
  • Flexibility & Security: Υποδομές που προσαρμόζονται στις ανάγκες κάθε πελάτη, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουν την ασφάλεια των δεδομένων.

Επιπλέον, φροντίσαμε το CDP να είναι σχεδιασμένο για μελλοντική ανάπτυξη. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να εξυπηρετεί τις ανάγκες τόσο μιας startup που κάνει τα πρώτα της βήματα όσο και ενός πολυεθνικού οργανισμού με εκατομμύρια χρήστες.

Η επιλογή της υποδομής της Google αποτέλεσε στρατηγική απόφαση, αφού μας επιτρέπει να συλλέγουμε, να αποθηκεύουμε και να αναλύουμε δεδομένα με αξιοπιστία και ταχύτητα αξιοποιώντας την τελευταία έρευνα στο πεδίο της Τεχνητής Νοημοσύνης. Αυτή η προσέγγιση διασφαλίζει ότι το CDP της ContactPigeon προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση, ικανή να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του σήμερα, αλλά και του αύριο.

Το Case Study από την Google πώς προέκυψε;

Το Case Study από την Google ήταν το αποτέλεσμα της πλήρους αξιοποίησης της υποδομής της με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Η συνεργασία μας ξεκίνησε με το BigQuery, το οποίο αποδείχθηκε ιδανικό για τη διαχείριση του τεράστιου όγκου δεδομένων που επεξεργαζόμαστε καθημερινά. Στη συνέχεια, το Vertex AI μας έδωσε τη δυνατότητα να εφαρμόζουμε μοντέλα AI που προηγουμένως ήταν πέρα από τις προσδοκίες των πελατών μας. Αυτά τα μοντέλα δεν παρέχουν απλώς προβλέψεις, αλλά δημιουργούν πραγματική αξία, προσφέροντας στους πελάτες μας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Όταν φτάσαμε στο στάδιο της επιλογής εργαλείου για τη δημιουργία dashboards, το Looker BI αποδείχθηκε το τέλειο ταίρι. Προσφέρει στους πελάτες μας την ευελιξία να δημιουργούν τα δικά τους custom dashboards, ανταποκρινόμενα στις ανάγκες τους. Το LookML, συγκεκριμένα, μας επέτρεψε να καινοτομήσουμε, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με δημιουργικές λύσεις για να προσφέρουμε κάτι πραγματικά μοναδικό.

Η αναγνώριση από την Google μέσω αυτού του case study ήταν για εμάς μεγάλη τιμή. Η επιλογή μας από την Google ανέδειξε την αξία της τεχνολογίας μας και την ικανότητά μας να φέρνουμε πραγματική αλλαγή. Το case study δεν εστίασε μόνο στα μετρήσιμα αποτελέσματα που επιτυγχάνουμε για τις επιχειρήσεις που μας εμπιστεύονται, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο βελτιώνουμε την εμπειρία των πελατών τους και ενισχύουμε την απόδοσή τους.

Αυτή η διάκριση επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην καινοτομία και την αφοσίωσή μας να παρέχουμε λύσεις που ξεπερνούν τις προσδοκίες των συνεργατών μας.

Πώς ενσωματώνεται το CDP με τα υπάρχοντα εργαλεία της πλατφόρμας και πώς γίνεται η διασύνδεση με τα online ή τα offline καταστήματα;

Το CDP της ContactPigeon ενσωματώνεται οργανικά με τα υπάρχοντα εργαλεία της πλατφόρμας, λειτουργώντας ως ένας νέος, κρίσιμος πυλώνας που γεφυρώνει τη συλλογή δεδομένων με την εκτέλεση στρατηγικών ενεργειών.

Πριν από την ενσωμάτωση του CDP, η πλατφόρμα βασιζόταν σε δύο βασικούς πυλώνες:

  1. Collect: Η συλλογή δεδομένων από πολλαπλές πηγές, όπως websites, mobile apps και φυσικά καταστήματα.
  2. Execute: Η αξιοποίηση αυτών των δεδομένων μέσω ενεργειών, όπως η αποστολή μηνυμάτων (π.χ. email, SMS, push notifications) ή η εξατομίκευση στο website.

Με την προσθήκη του CDP, δημιουργήθηκε ένας τρίτος, ενδιάμεσος πυλώνας που μετατρέπει τα δεδομένα σε actionable insights. Συγκεκριμένα:

  • Αναλύει τα συλλεγέντα δεδομένα.
  • Εφαρμόζει predictive μοντέλα και δημιουργεί χρήσιμα insights.
  • Επιστρέφει τα αποτελέσματα αυτών των ενεργειών στο CDP, δημιουργώντας έναν κύκλο συνεχούς ανατροφοδότησης (feedback loop).

Αυτός ο πυλώνας είναι ο συνδετικός κρίκος που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να μεταβαίνουν από την απλή συλλογή δεδομένων στη στρατηγική αξιοποίησή τους, παρέχοντας λύσεις βασισμένες σε πραγματικές ανάγκες και ευκαιρίες.

Διασύνδεση με online και offline καταστήματα
Σε αντίθεση με άλλες λύσεις, το CDP της ContactPigeon προσφέρει μια ολιστική, 360° εικόνα του καταναλωτή. Συνδυάζοντας δεδομένα από όλα τα σημεία επαφής, η διασύνδεση με τα online και offline καταστήματα είναι απρόσκοπτη και αποτελεσματική.

Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί τεχνολογίες αιχμής, όπως:

  • 2-Way QR Codes, που συνδέουν φυσικές και ψηφιακές εμπειρίες, επιτρέποντας στους πελάτες να αλληλεπιδρούν άμεσα με την επιχείρηση.
  • WiFi analytics στα φυσικά καταστήματα, τα οποία καταγράφουν ανώνυμα δεδομένα για την κίνηση των πελατών.

Με αυτά τα εργαλεία, κάθε επιχειρηματίας μπορεί να αποκτήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του καταναλωτή, συνδυάζοντας τις κινήσεις του σε φυσικά και ψηφιακά περιβάλλοντα. Το αποτέλεσμα είναι η συνεχής βελτίωση της καταναλωτικής εμπειρίας, μέσω της κατανόησης των αναγκών του πελάτη και της εφαρμογής εξατομικευμένων λύσεων.

Ποιες προκλήσεις αντιμετωπίζουν οι εταιρείες σήμερα που το CDP της ContactPigeon στοχεύει να λύσει και πως διαφοροποιείται;

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα είναι η μετάβαση από την πρόθεση στην πράξη. Ειδικότερα, οι retailers έχουν ανάγκη από μια ολοκληρωμένη πλατφόρμα που ενοποιεί και αναλύει δεδομένα από πολλαπλές πηγές, παρέχοντας ουσιαστικά insights που μετατρέπονται σε άμεσες και στρατηγικές ενέργειες.

Το CDP της ContactPigeon δίνει στους επιχειρηματίες τη δυνατότητα να συλλέγουν, να αναλύουν και να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους με τρόπους που οδηγούν σε αυτοματοποιημένη εκτέλεση καμπανιών και σε μια εξατομικευμένη εμπειρία για τους πελάτες τους. Η πλατφόρμα μας δεν είναι απλώς ένα εργαλείο, αλλά η ραχοκοκαλιά της data στρατηγικής κάθε επιχείρησης, διευκολύνοντας τη μέγιστη αξιοποίηση και ανταλλαγή πληροφοριών.

Η ανοιχτή αρχιτεκτονική του αποτελεί ένα από τα βασικά στοιχεία διαφοροποίησης. Επιτρέπει άμεση και χωρίς περιορισμούς πρόσβαση στο BigQuery dataset, μια καινοτομία σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτή η προσέγγιση στηρίζεται στην πεποίθησή μας ότι τα δεδομένα ανήκουν στον πελάτη και όχι στην πλατφόρμα.

Μέσα από αυτήν τη φιλοσοφία, η πλατφόρμα μας προσφέρει:

  • Ολοκληρωμένη ενοποίηση δεδομένων από φυσικά και ψηφιακά κανάλια.
  • Αυτοματοποιημένη ανάλυση και εκτέλεση ενεργειών που βασίζονται σε πραγματικά δεδομένα.
  • Ευελιξία και πλήρη έλεγχο των δεδομένων, διασφαλίζοντας ότι οι επιχειρήσεις μπορούν να προσαρμόζουν τη στρατηγική τους σε πραγματικό χρόνο.

Με το CDP της ContactPigeon, οι επιχειρήσεις ξεπερνούν τα εμπόδια του αποσπασματικού data management και αποκτούν τα εργαλεία που χρειάζονται για να μετατρέψουν τα δεδομένα σε πράξεις που αυξάνουν την αξία και την εμπειρία για τους πελάτες τους.

Πώς μπορεί το CDP της ContactPigeon να βελτιώσει την απόδοση μιας επιχείρησης; 

Η δυνατότητα υποστήριξης γρήγορων αλλαγών χωρίς διακοπή στις επιχειρησιακές λειτουργίες των πελατών μας υπήρξε θεμέλιος λίθος της πλατφόρμας μας. Με μέσο ποσοστό order attribution που αγγίζει το 20%, αντιλαμβανόμαστε ότι ακόμη και η παραμικρή διακοπή μπορεί να στοιχίσει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στους πελάτες μας.

Το CDP της ContactPigeon προσφέρει μοναδικές δυνατότητες για τη διαχείριση και μετασχηματισμό δεδομένων. Κάθε φορά που πραγματοποιούμε βελτιώσεις στην πλατφόρμα, αυτές εφαρμόζονται αυτόματα σε όλους τους πελάτες μας, χωρίς να επηρεάζονται τα υπάρχοντα δεδομένα ή τα dashboards τους. Αυτή η αρχιτεκτονική διασφαλίζει ευελιξία και ανθεκτικότητα, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να εξελίσσονται χωρίς περιττές καθυστερήσεις ή κινδύνους.

Μια σημαντική καινοτομία της πλατφόρμας μας είναι το semantic layer, το οποίο λειτουργεί ως το ενδιάμεσο επίπεδο ανάμεσα στο data warehouse και τα εργαλεία οπτικοποίησης, όπως το Looker. Στο επίπεδο αυτό αποθηκεύονται όλα τα σημαντικά KPIs και metrics που χρειάζεται ένας οργανισμός, επιτρέποντας την εύκολη δημιουργία νέων dashboards και αλλαγών, χωρίς να επηρεάζεται η υπάρχουσα υποδομή. Αυτή η δυνατότητα είναι ανεκτίμητη για επιχειρήσεις με μεγάλα datasets και σύνθετες ανάγκες, καθώς ενισχύει τη διαφάνεια και την ταχύτητα λήψης αποφάσεων.

Πρακτικές εφαρμογές σε πραγματικό χρόνο
Με τη χρήση του CDP της ContactPigeon, οι πελάτες μας μπορούν να αναλύσουν την επίδραση μιας διαφημιστικής καμπάνιας στην επισκεψιμότητα και στις πωλήσεις, τόσο online όσο και offline. Για παράδειγμα, είναι δυνατό να δουν:

  • Πόσοι καταναλωτές επισκέφθηκαν το κατάστημα μετά την προβολή μιας διαφήμισης.
  • Πόσοι επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα και αγόρασαν το προωθούμενο προϊόν.

Όλα αυτά τα δεδομένα είναι διαθέσιμα σε πραγματικό χρόνο, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να κατανοούν τη συνολική επίδραση των ενεργειών τους και να προσαρμόζουν τις στρατηγικές τους άμεσα.

“Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά data warehouses, το CDP της ContactPigeon δίνει στους πελάτες τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τα δεδομένα τους αμέσως, χωρίς χρονοβόρες διαδικασίες μεταφοράς και προετοιμασίας”.

Οι πελάτες μπορούν να δημιουργούν τα δικά τους dashboards και να κάνουν τις αναλύσεις που χρειάζονται εύκολα και γρήγορα, επιτυγχάνοντας έτσι μεγαλύτερη αποδοτικότητα και να μετατρέπουν τα δεδομένα τους σε πράξεις, οδηγώντας σε βελτιωμένες στρατηγικές και αυξημένα έσοδα.

Τι είδους επιχειρήσεις θα ωφεληθούν περισσότερο από την υιοθέτηση του;

Το CDP της ContactPigeon είναι ιδανική λύση για επιχειρήσεις που απαιτούν συνεχή προσαρμογή και ευελιξία, όπως οι retailers και οι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Μέσω της ενσωμάτωσης κορυφαίων εργαλείων, όπως το Looker BI, το BigQuery ML και το Vertex AI, προσφέρουμε στις εταιρείες τη δυνατότητα να αξιοποιούν τα δεδομένα τους με πρακτικούς και αποτελεσματικούς τρόπους, εφαρμόζοντας μοντέλα AI απευθείας πάνω σε αυτά.

Με αυτόν τον τρόπο, οι επιχειρήσεις μπορούν να συνδυάζουν δεδομένα από φυσικά καταστήματα (π.χ., μέσω WiFi analytics) και ψηφιακά κανάλια, δημιουργώντας μια ενιαία, ολοκληρωμένη εικόνα της καταναλωτικής εμπειρίας. Αυτό τους επιτρέπει να κατανοούν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους, να βελτιστοποιούν τις στρατηγικές τους και να ενισχύουν τη συνολική απόδοση των marketing και πωλήσεων.

Ποιο είναι το feedback από τους πρώτους χρήστες του CDP;

Το feedback που λαμβάνουμε είναι εξαιρετικά θετικό, καθώς οι πελάτες μας εκτιμούν ιδιαίτερα τη δυνατότητα της πλατφόρμας μας να συνδυάζει ανάλυση και εκτέλεση marketing ενεργειών, βασισμένων σε απτά, μετρήσιμα δεδομένα και KPIs. Ένα από τα πιο συχνά σχόλια που ακούμε είναι: «Έχετε clustering και όλα αυτά τα εργαλεία out of the box; Πώς γίνεται αυτό; Δεν είναι απλώς ένα εργαλείο οπτικοποίησης;».

Η απάντηση είναι ξεκάθαρη: Όχι, δεν είναι απλώς ένα εργαλείο οπτικοποίησης. Δημιουργήσαμε μια πλατφόρμα που δεν περιορίζεται στην απλή παρουσίαση δεδομένων. Ο στόχος μας ήταν να προσφέρουμε ένα εργαλείο που διευκολύνει τη λήψη γρήγορων και στρατηγικών αποφάσεων, ενώ παράλληλα συμβάλλει ουσιαστικά στην αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων. Είμαστε πεπεισμένοι πως το έχουμε πετύχει.

Τι επιφυλάσσει το μέλλον για την ContactPigeon και πώς θα θέλατε να εξελιχθεί η πλατφόρμα σας;

Το μέλλον του CDP της ContactPigeon είναι γεμάτο καινοτομίες, με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση των δυνατοτήτων της πλατφόρμας. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός έξυπνου βοηθού, του ContactPigeon AI Assistant, που θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, παρέχοντας προηγμένες αναλύσεις, αυτοματισμούς και καθοδήγηση για στρατηγικές αποφάσεις.

Φανταστείτε να ξεκινάτε τη μέρα σας, να δίνετε ένα σύντομο προφορικό brief, και ο βοηθός σας να δημιουργεί αυτόματα μια πλήρη καμπάνια. Το AI Assistant δε θα περιορίζεται στη δημιουργία — θα αναλύει τα αποτελέσματα, θα μαθαίνει από αυτά και θα σας προτείνει συγκεκριμένα βήματα για βελτίωση της απόδοσης.

Η απλότητα και η ευελιξία θα επεκτείνονται και στη δημιουργία αναφορών. Είτε επιλέγετε μια έτοιμη αναφορά είτε κάνετε μια ερώτηση, ο βοηθός θα παράγει εξατομικευμένα reports που θα απαντούν στις ανάγκες της δικής σας επιχείρησης, βασισμένα σε πραγματικά δεδομένα.

Οραματιζόμαστε έναν κόσμο όπου κάθε επιχείρηση θα διαθέτει έναν AI Assistant ως αναπόσπαστο μέλος της ομάδας, προσφέροντας αξιόπιστες γνώσεις, αυτοματοποιώντας διαδικασίες και υποστηρίζοντας τη λήψη αποφάσεων με ακρίβεια και ταχύτητα. Ο στόχος μας είναι να κάνουμε την τεχνητή νοημοσύνη εργαλείο ανάπτυξης για κάθε επιχείρηση.

Profesor Taklukkan Scatter Hitam Rp 50 Juta dalam 20 Menit!

Profesor Taklukkan Scatter Hitam Rp 50 Juta dalam 20 Menit!

Rp. 1.000
Rp. 100.000 -99%
Kuantitas

Profesor Taklukkan Scatter Hitam Rp 50 Juta dalam 20 Menit!

Dipublikasikan: 28 Mei 2025 oleh Tim Investigasi Digital

Dalam dunia permainan slot yang penuh misteri, sebuah kabar mengejutkan datang dari seorang profesor matematika asal Bandung yang berhasil menaklukkan scatter hitam dan membawa pulang kemenangan fantastis sebesar Rp 50 juta hanya dalam waktu 20 menit.

Strategi Gila atau Keberuntungan Murni?

Profesor yang dikenal dengan inisial Dr. R ini bukan sembarang pemain. Dengan latar belakang riset statistik dan kriptografi, ia mengembangkan algoritma unik untuk membaca pola keluaran scatter hitam dari game slot populer “Mahjong Shadow: Scatter Black Edition”.

"Ini bukan hanya keberuntungan. Saya analisis RTP, frekuensi, dan pola hasil sebelum masuk. Sisanya tinggal eksekusi." — Dr. R

Sebagian menyebut kemenangan ini sebagai bukti bahwa permainan slot tak sepenuhnya acak. Bahkan, para komunitas slot online di Telegram mulai ramai membicarakan metode analisis yang digunakan sang profesor.

Menguak Misteri Scatter Hitam

Scatter hitam adalah simbol langka dalam game slot tertentu yang jika dikombinasikan dengan fitur turbo spin dan wild stacked, bisa memicu freespin mode khusus dengan pengali besar. Banyak pemain memburu momen ini, tapi hanya sedikit yang berhasil menembusnya.

Dalam kasus Dr. R, dia berhasil memicu scatter hitam 3 kali berturut-turut dalam satu sesi, dengan total freespin lebih dari 40 kali dan pengali mencapai 150x taruhan dasar. “Saya hanya modal Rp 200.000,” katanya santai.

Reaksi Dunia Slot

Sejumlah streamer slot dan komunitas underground langsung menyoroti kejadian ini. Bahkan, akun-akun slot luar negeri menyebut kemenangan ini sebagai “The Black Scatter Phenomenon”.

Sementara itu, beberapa penyedia slot online dilaporkan sedang mengevaluasi sistem scatter mereka untuk memastikan “fair play”. Namun belum ada pernyataan resmi dari developer game terkait kejadian ini.

Apakah Bisa Direplikasi?

Banyak yang bertanya: apakah strategi sang profesor bisa ditiru? Jawabannya, tergantung. Dr. R mengaku bahwa sebagian besar keberhasilannya datang dari pengamatan data, waktu server, dan momentum. Dia juga menyarankan agar pemain tidak serakah dan tahu kapan harus berhenti.

“Saya tidak jual rumus, saya hanya bagikan logika dan cara berpikirnya,” ujar Dr. R yang kini membuka grup kecil privat berisi hanya 15 orang untuk mendalami dunia scatter hitam lebih lanjut.

Penutup

Kisah profesor ini menjadi bukti bahwa dengan pendekatan ilmiah, permainan slot bukan hanya soal keberuntungan. Dunia slot terus berkembang, dan mungkin, semakin banyak pemain yang mulai melihatnya dengan cara yang berbeda.

Bagi Anda yang penasaran dengan dunia scatter hitam, ingatlah satu hal: Mainlah dengan logika, bukan emosi.

© 2025 - Tim Investigasi Digital | Semua hak dilindungi.
@Tim Investigasi Digital