Απίστευτο σκηνικό σε κηδεία: Μίλησε στους τεθλιμμένους συγγενείς και φίλους της λίγο μετά την… καύση της

Related

COSMOTE eValue: Νέα πιστοποίηση ISO για μια κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών

Πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers της TÜV NORD γίνεται η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ. «Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και ανοίγοντας παράλληλα νέους

Mesh Wi-Fi Repeater για σύνδεση στο Speedport Smart Cosmote

Με τη συσκευή Speed Home WiFi (ΑΣΥΡΜΑΤΟΣ ΑΝΑΜΕΤΑΔΟΤΗΣ WIFI) επιτυγχάνεται συνεχές και αδιάλειπτο σήμα WiFi σε όλους τους χώρους χάρη στη τεχνολογία mesh. Έτσι, δημιουργείται ένα νέο ενοποιημένο WiFi δίκτυο που μπορεί να επεκταθεί με την προσθήκη και επιπλέον συσκευών που διαθέτουν mesh τεχνολογία .  Όλες οι συσκευές mesh επικοινωνούν μεταξύ τους αδιάλειπτα και στέλνουν

Όταν το ChatGPT μπαίνει στα προσωπικά μας μηνύματα: Μας διευκολύνει ή διαβρώνει την αυθεντικότητα;

FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:31 SHARE Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη μπαίνει όλο και πιο βαθιά στην προσωπική μας επικοινωνία, εγείρονται κρίσιμα ερωτήματα για την αυθεντικότητα, την εμπιστοσύνη και τον ρόλο της ανθρώπινης φωνής στις διαπροσωπικές σχέσεις. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις διαπροσωπικές μας σχέσεις είναι πλέον πραγματικότητα — όχι μόνο σε επαγγελματικά e-mails, αλλά και

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος

Ο πρώτος ποδοσφαιρικός αγώνας ρομπότ ήταν άβολος FORTUNE GREECE 02/07/2025, 20:01 SHARE **CHINESE MAINLAND, HONG KONG, MACAU AND TAIWAN OUT** Robot players from Tsinghua University and China Agricultural University compete during an AI-powered robot football match in Beijing, China, 28 June, 2025. (Photo by cnsphoto / Imaginechina via AFP) Photo: AFP Στην Κίνα διεξήχθη το

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Διαβάζεται σε 2' Η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers 02 Ιουλίου 2025 16:46 Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό, χάρη στη δύναμη της TELEKOM Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους1 τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες, η COSMOTE TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο

COSMOTE TV: Ο Dexter και όλες οι σειρές που θα δούμε τον Ιούλιο

Ένας δυναμικός Ιούλιος γεμάτος πρεμιέρες, νέες σειρές και σεζόν μάς περιμένει στην COSMOTE TV. Το «Dexter: Resurrection», η πολυαναμενόμενη επιστροφή του εμβληματικού «Dexter», έρχεται τον Ιούλιο αποκλειστικά στην COSMOTE TV, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο στη σκοτεινή ιστορία του δημοφιλούς serial killer. Το all-star cast της σειράς, εκτός από τον βραβευμένο με Χρυσή Σφαίρα Μάικλ Σ.

Magenta Moments: Τι προσφέρει το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της Cosmote Telekom

Ένα νέο πρόγραμμα επιβράβευσης για τους πελάτες της, ιδιώτες και επαγγελματίες ανακοίνωσε η COSMOTE TELEKOM. Ο λόγος για το Magenta Moments, το οποίο σύμφωνα με την εταιρεία αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU και φέρνει νέα προνόμια και εμπειρίες, όπως δώρα, διαγωνισμούς, καθώς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο

Αποδυναμωμένο το κριτικό πνεύμα των φοιτητές που χρησιμοποιούν το ChatGPT σύμφωνα με νέα έρευνα

Η Jocelyn Leitzinger που διδάσκει Εμπόριο και Κοινωνία στο Πανεπιστήμιο του Ιλινόι εκτιμά ότι περίπου οι μισοί από τους 180 φοιτητές της έχουν χρησιμοποιήσει ChatGPT κατά ανάρμοστο τρόπο κατά το τελευταίο εξάμηνο – ακόμη και στις περιπτώσεις που έπρεπε να γράψουν για θέματα ηθικής που συνδέονται με την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI). Όταν η καθηγήτρια ζήτησε

COSMOTE eValue: Κορυφαία εξυπηρέτηση πελατών με νέα πιστοποίηση ISO

Η COSMOTE eValue, μέλος του Ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV NORD Ελλάδας. Οι αυστηρές προδιαγραφές και οι υψηλές απαιτήσεις της πιστοποίησης, ενισχύουν την ηγετική θέση και την ανοδική πορεία της COSMOTE eValue, δίνοντάς της ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και

Στην Cosmote TV η κλήρωση του πρωταθλήματος της Super League

H Super League ανακοίνωσε ότι η κλήρωσης του πρωταθλήματος θα διεξαχθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου στον Άλιμο. Η διαδικασία μέσω της οποίας θα προκύψει το πρόγραμμα της νέας σεζόν θα προβληθεί ζωντανά από την Cosmote TV. Η ανακοίνωση αναφέρει: «Η Κλήρωση του Πρωταθλήματος Stoiximan Super League 2025-2026, η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Ιουλίου και

Cosmote Telekom: Ενα νέο σύμπαν υπηρεσιών για τους συνδρομητές της

Περισσότερη Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ) στα δίκτυα και τις υπηρεσίες της, περιλαμβάνει η νέα στρατηγική της Cosmote Telekom, η οποία είναι βασισμένη στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του Ομίλου Telekom, με κυρίαρχη θέση στις ΗΠΑ και την Ευρώπη. Η πρόσφατη επίσημη ένταξη της Cosmote στο “οικοσύστημα” του παγκόσμιου brand Telekom, φέρνει άμεσα και στους Έλληνες συνδρομητές μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες, όπως η  πρόσβαση στον ψηφιακό βοηθό Perplexity, που θα κάνει κρατήσεις

Η Microsoft θέλει να δημιουργήσει τον «super γιατρό» – Μπορεί η ΑΙ να σώσει την Υγεία;

FORTUNE GREECE 01/07/2025, 20:00 SHARE Question for AI on tablet screen. What is the role of. AI in personalised healthcare? (Photo by WLADIMIR BULGAR/SCIENCE PHOTO LI / WBU / Science Photo Library via AFP) Photo: AFP Η Microsoft προκαλεί σεισμό στον χώρο της Υγείας με την αποκάλυψη ότι το νέο σύστημα ιατρικής ΤΝ ξεπερνά τους

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου

Καταφύγια πολυτελείας και λέιζερ στα μάτια: Πώς προετοιμάζονται οι δισεκατομμυριούχοι της τεχνολογίας για το τέλος του κόσμου FORTUNE GREECE 01/07/2025, 19:30 SHARE (COMBO) This combination of pictures created on September 13, 2023 shows (From top L) Sam Altman, CEO of OpenAI, arrives for a US Senate bipartisan Artificial Intelligence (AI) Insight Forum at the US

Η Vodafone στρέφεται στο διάστημα για να διασφαλίσει την ευθυγράμμιση κεραιών κινητής του δικτύου της

Η Vodafone αξιοποιεί τη δορυφορική τεχνολογία για να αντιμετωπίσει μία από τις βασικές προκλήσεις του κλάδου: να εξασφαλίσει ότι οι κεραίες 4G και 5G παραμένουν απόλυτα ευθυγραμμισμένες ώστε να προσφέρουν στους πελάτες το καλύτερο σήμα κινητής τηλεφωνίας. Οι κεραίες που δεν είναι σωστά ευθυγραμμισμένες είτε λόγω καιρικών φαινομένων ή σεισμικής δραστηριότητας, μπορούν να επηρεάσουν την

Share

Ένα απίστευτο περιστατικό σημειώθηκε στη Βρετανία. Μια νεκρή γυναίκα μίλησε στη δική της κηδεία ενώ παράλληλα έδωσε απαντήσεις σε ερωτήσεις που αφορούσαν τη ζωή της και δέχτηκε από τους έκπληκτους τεθλιμμένους συγγενείς και φίλοι.

Η συνομιλία με την πεθαμένη γυναίκα πραγματοποιήθηκε χάρη σε μια νέα τεχνολογία «έξυπνου» ολογραφικού βίντεο εφοδιασμένη με τεχνητή νοημοσύνη, που επιτρέπει σε κάποιον να ανοίξει διάλογο με έναν πεθαμένο.

Η τεχνολογία, που έχει αναπτυχθεί από την αμερικανική εταιρεία StoryFile με έδρα το Λος Άντζελες, δημιουργεί ένα ψηφιακό ολόγραμμα του ατόμου πριν τον θάνατο του και αξιοποιεί μια σειρά από βίντεο με ερωταπαντήσεις που έχουν τραβηχτεί πριν πεθάνει και αφορούν θέματα που θα μπορούσαν να ενδιαφέρουν τους κοντινούς ανθρώπους του. Στη συνέχεια, αυτό το βιντεοσκοπημένο υλικό χρησιμοποιείται για να εκπαιδεύσει ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να μπορεί να απαντήσει κατάλληλα σε ερωτήσεις που θα υποβληθούν κατά την κηδεία.

Το τελικό προϊόν – που είναι συμβατό με συστήματα εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας – «φορτώνεται» στην ψηφιακή πλατφόρμα της StoryFile από όπου, μέσω διαδικτυακής σύνδεσης, πραγματοποιείται ο «διάλογος»(ή μάλλον η ψευδαίσθηση του διαλόγου) κατά την κηδεία.

Με αυτόν τον τρόπο, σύμφωνα με το BBC, την Telegraph και τη Daily Mail, μια Βρετανίδα 87 ετών – ένας από τους πρώτους στον κόσμο χρήστες της καινοτόμου τεχνολογίας – εμφανίστηκε ως ομιλητικό ολόγραμμα λίγο μετά την καύση της. Αφού έβγαλε μια σύντομη ομιλία για τη ζωή της (μεταξύ άλλων είχε επιβιώσει από το Ολοκαύτωμα) και τις πνευματικές απόψεις της, απάντησε σε ερωτήσεις από τα μέλη της οικογένειας που παρακολούθησαν την κηδεία.

Η Σμιθ είχε βιντεοσκοπήσει τον εαυτό της να δίνει απαντήσεις περίπου έξι μήνες πριν τον θάνατο της, αφιερώνοντας πολλές ώρες στη διάρκεια ενός διημέρου.

[embedded content]

Το ολόγραμμα σόκαρε τους παρευρισκόμενους

Η τεχνολογία, που είναι διαθέσιμη στη Βρετανία από αυτή την εβδομάδα, είχε δημιουργηθεί από τον γιό της δρ Στέφεν Σμιθ, συνιδρυτή και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας StoryFile. Ο Σμιθ παραδέχτηκε ότι το ολόγραμμα «σόκαρε» τους παρευρισκόμενους και ανέφερε ότι η μακαρίτισσα μητέρα του απάντησε στις ερωτήσεις τους «με νέες λεπτομέρειες και ειλικρίνεια», μεταξύ άλλων για τη δύσκολη παιδική ηλικία της, το διαζύγιο των γονιών της, τις πολιτικές απόψεις της, τις προβλέψεις της για το μέλλον του κόσμου κ.α.

Η αρχική ιδέα για τη δημιουργία της StoryLife το 2017 ήταν η διατήρηση στη μνήμη των ιστοριών όσων επιβίωσαν από το Ολοκαύτωμα, καθώς και άλλων ιστορικών προσωπικοτήτων, όμως στην πορεία έγινε αντιληπτό ότι θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ευρύτερα στις κηδείες (και όχι μόνο). Όποιος θέλει, μπορεί να δημιουργήσει μια «ιστορία» του στη StoryFile και να επιλέξει να απαντήσει πριν τον θάνατο σε ερωτήσεις για θέματα που πιστεύει ότι μπορεί να ενδιαφέρουν τους φίλους και συγγενείς του. π.χ. για προηγούμενες ερωτικές σχέσεις του ή για άλλα μυστικά του.

Αντίθετα με τα κατασκευασμένα βίντεο (deepfake), η εν λόγω τεχνολογία, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων δεν βάζει άσχετα λόγια στο στόμα του ανθρώπου. Αν το ολόγραμμα του νεκρού (δηλαδή το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης) δεν έχει έτοιμη κάποια σχετική απάντηση σε μία ερώτηση, τότε ο νεκρός «ζητάει» από τον ερωτώντα να ρωτήσει κάτι άλλο.

«Ήταν παρούσα στην κηδεία της»

Ο Στέφεν Σμιθ επεσήμανε πως χάρη στη νέα τεχνολογία η μητέρα του «ήταν παρούσα κατά κάποιο τρόπο» στην κηδεία της και επεσήμανε ότι τα λόγια της ήσαν πραγματικά δικά της και όχι δημιούργημα της τεχνητής νοημοσύνης.

Ο Ρόλο Κάρπεντερ, δημιουργός του chatbot CleverBot, επιβεβαίωσε ότι το έξυπνο σύστημα της StoryFile δεν προσπαθεί να επινοήσει δικές του απαντήσεις, απλώς επιλέγει – ανάλογα με τη μεταθανάτια ερώτηση – τις κατάλληλες βιντεοσκοπημένες απαντήσεις από ένα προκαθορισμένο απόθεμα στη βάση δεδομένων του.

Ο Σμιθ προβλέπει πολλές άλλες εμπορικές χρήσεις για τη νέα τεχνολογία πέρα από τις συζητήσεις με νεκρούς, όπως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και των πωλήσεων. Ο ίδιος δήλωσε ότι οραματίζεται έναν κόσμο όπου οι άνθρωποι θα καταγράφουν σε βίντεο τις ζωές τους σε συνεχή βάση, έτσι ώστε αργότερα να εμφανίζεται ότι μιλάει ο 18χρονος εαυτός τους, ο 50χρονος κλπ.

Ένα πιο προχωρημένο βήμα θα ήταν η χρησιμοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης για να δημιουργηθεί μια πλήρως συνθετική (ψηφιακή) «περσόνα» ενός νεκρού, κάτι που ο Σμιθ θεωρεί αδύνατο. «Όλα πάνω μας είναι τελείως μοναδικά. Δεν υπάρχει τρόπος να μπορεί κανείς να δημιουργήσει μια συνθετική εκδοχή μου, ακόμη κι αν μοιάζει με μένα», όπως είπε, κάτι με το οποίο συμφώνησε και ο Κάρπεντερ.

- -