Ανανεώθηκε το mobile app MyDEDDiE του ΔΕΔΔΗΕ: Οι δυνατότητες που προσφέρει τους χρήστες

Related

Meta: Συμφωνία 3 δισ με την EssilorLuxottica για γυαλιά με AI

FORTUNE GREECE 09/07/2025, 12:46 SHARE Η Meta έχει ήδη βγάλει στην αγορά ένα ζευγάρι γυαλιών Ray-Ban, τα οποία παρουσιάστηκαν το 2021, με ενσωματωμένες κάμερες και βοηθό AI Μειοψηφικό μερίδιο στην EssilorLuxottica, την μεγαλύτερη κατασκευάστρια εταιρεία γυαλιών παγκοσμίως αγόρασε η Meta, ενισχύοντας την δέσμευση του αμερικανικού κολοσσού στην βιομηχανία «έξυπνων» γυαλιών, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Bloomberg.

Η σύμβαση των LED που έγινε νομικός λαβύρινθος: Η COSMOTE υπέβαλε ένσταση, ενώ είχε δρομολογηθεί λύση

Τοπικές Ειδήσεις • Ανατροπή στην πορεία εκτόνωσης της υπόθεσης ενεργειακής αναβάθμισης: Ενώ τον Μάιο ο Δήμος φαινόταν έτοιμος να προχωρήσει σε πληρωμή, η Επιτροπή Παραλαβής εξέδωσε νέο Πρακτικό που μειώνει το οφειλόμενο ποσό και προκαλεί νέα ρήξη με την ανάδοχο εταιρεία Παρά το φαινομενικά αισιόδοξο κλίμα που είχε διαμορφωθεί τον Μάιο για την εκκαθάριση των

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM – Πρωινός Λόγος – Η καθημερινή εφημερίδα της Ηπείρου

Μοναδικές εμπειρίες, πολυάριθμα προνόμια, δώρα και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών στην Ελλάδα και το εξωτερικό Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης   Magenta   Moments  φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE  TELEKOM. Το Magenta Moments, που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών, γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο

Generation Next: Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος δωρεάν μαθημάτων STEAM για 400 εκπαιδευτικούς

Ολοκληρώθηκε ο 3ος κύκλος του Εκπαιδευτικού Προγράμματος Σπουδών (STEAM) που υλοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Ανάπτυξης Ψηφιακών Δεξιοτήτων Generation Next του Ιδρύματος Vodafone , υπό την επιστημονική επίβλεψη του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ). Τα δωρεάν μαθήματα STEAM που ξεκίνησαν τον Φεβρουάριο του 2025 έδωσαν την ευκαιρία σε 400 εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να ενισχύσουν τις ψηφιακές

Η Meta «έκλεψε» από την Apple κορυφαίο στέλεχος του AI

FORTUNE GREECE 08/07/2025, 12:08 SHARE Meta logo and company CEO Mark Zuckerberg. December 4, 2024 Photo: Shutterstock Η Meta για να εξασφαλίσει το «ναι» του Ruoming Pang του προσέφερε πακέτο αποδοχών αξίας δεκάδων εκατομμυρίων δολαρίων ετησίως Νέο πλήγμα στις προσπάθειες της Apple να ξεχωρίσει στον τομέα της τεχνητής νοημοσύνης αποτελεί η αποχώρηση κορυφαίου στελέχους της

Τεχνολογική επανάσταση στη βιομηχανία του θεάματος; Η AI φέρνει δισεκατομμύρια επενδύσεις

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 20:30 SHARE Ενώ οι μεγάλοι παίκτες του Χόλιγουντ επιτίθενται νομικά στην AI, στο παρασκήνιο τη χρησιμοποιούν για να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που γίνονται οι ταινίες, πιο φθηνά, πιο γρήγορα, πιο στοχευμένα.           Οι γίγαντες του Χόλιγουντ αντιδρούν απέναντι στην εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης. Η Disney και η Universal

Ποιους οικονομικούς όρους αναζητά περισσότερο ο κόσμος στο ChatGPT;

ΜΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥ 07/07/2025, 18:11 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται να δώσει απαντήσεις και συμβουλές στις οικονομικές μας απορίες. Η έλευση του ChatGPT στη ζωή μας, θα έλεγε κανείς, ότι έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να έχει δίπλα του, ανά πάσα ώρα και στιγμή, έναν προσωπικό βοηθό, ικανό να του λύσει οποιαδήποτε απορία σε

Apple: Προσφεύγει στο δικαστήριο για το πρόστιμο της ΕΕ

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 15:41 SHARE Ποινή «άνευ προηγουμένου» χαρακτηρίζει η Apple το πρόστιμο που επέβαλε στην εταιρεία η ΕΕ, για το App Storea Η Apple άσκησε έφεση κατά του προστίμου ύψους 500 εκατ. ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, χαρακτηρίζοντας την ποινή «άνευ προηγουμένου» και τις αλλαγές που απαιτούσε η ρυθμιστική αρχή στο App

Έγκριση από το ΕΣΡ για το Cosmote Sport Start – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

COSMOTE και Vodafone στηρίζουν τους συνδρομητές στις περιοχές που πλήττονται από πυρκαγιές – Digitaltvinfo.gr – Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV

COSMOTE TELEKOM Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης που πλήττονται από τις πυρκαγιές, και για τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας τους προσφέρει: δωρεάν 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά δίκτυα και δωρεάν απεριόριστο Internet από το κινητό για 15 ημέρες

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Share

Νέες ψηφιακές υπηρεσίες παρέχει η ανανεωμένη εφαρμογή mobile app MyDEDDiE του ΔΕΔΔΗΕ με στόχο τη διευκόλυνση της εξυπηρέτησης και την απλοποίηση της εμπειρίας του χρήστη.

Αναλυτικά οι δυνατότητες που προσφέρει η εφαρμογή είναι:

  • Δημιουργία λογαριασμού χρήστη και αποθήκευση αριθμών παροχής του ενδιαφέροντός του με δυνατότητα χρήσης φιλικών ονομασιών.
  • Δήλωση/ανάκληση βλάβης ηλεκτροδότησης και επισκόπηση υφιστάμενων βλαβών.
  • Δήλωση επικίνδυνης κατάστασης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης.
  • Υποβολή αιτήματος επικοινωνίας.
  • Υποβολή αιτήματος για αρχική σύνδεση ηλεκτροδότησης/επαύξησης ή μείωσης ισχύος υφιστάμενης ηλεκτροδότησης.
  • Υποβολή αιτήματος ενοποίησης παροχών λόγω τροποποίησης της εσωτερικής ηλεκτρικής εγκατάστασης ή μετατόπισης παροχής.
  • Υποβολή αιτήματος ελέγχου ορθής λειτουργίας μετρητικής διάταξης.
  • Χορήγηση ή κατάργηση νυχτερινού τιμολογίου.
  • Ανάκληση υπάρχοντος αιτήματος.
  • Υποβολή Υπεύθυνης Δήλωσης Εγκαταστάτη (ΥΔΕ) για αρχικό ή έκτακτο έλεγχο ή τακτικό επανέλεγχο των εσωτερικών ηλεκτρικών εγκαταστάσεων.
  • Καταχώριση ενδείξεων μετρητή.
  • Προβολή στατιστικών καταναλώσεων, ιστορικών καταναλώσεων παροχής και ενδείξεων μετρητών (παρέχονται για έως και 5 έτη πίσω) και διαγραμμάτων καμπυλών για τηλεμετρούμενες παροχές.
  • Προβολή διαγραμμάτων κατανάλωσης και σύγκριση των καταναλώσεων μεταξύ του τρέχοντος και προηγούμενου έτους (παρέχεται για έως και 2 έτη πίσω).
  • Λήψη αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων για προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης.
  • Λήψη αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων αναφορικά με την επερχόμενη ημερομηνία καταμέτρησης.
  • Λήψη αυτοματοποιημένων ειδοποιήσεων αναφορικά με την αλλαγή κατάστασης ενός υποβληθέντος αιτήματος.
  • Πρόσβαση στο ιστορικό των αιτημάτων που έχουν υποβληθεί, από όπου παρέχονται όλες οι λεπτομέρειες σχετικά με το εκάστοτε αίτημα όπως η ημερομηνία υποβολής, η κατηγορία αιτήματος, η κατάσταση αιτήματος κ.λπ.
  • Προβολή του συνόλου των ειδοποιήσεων ενδιαφέροντος του χρήστη σε θυρίδα εισερχομένων μηνυμάτων και επισκόπηση κάθε ειδοποίησης ξεχωριστά.

Πώς μπορούν να συνδεθούν οι χρήστες

Οι χρήστες μπορούν να συνδεθούν στο MyDEDDiE μέσω ταυτοποίησης με TaxisNet, για
πρόσβαση στο σύνολο της λειτουργικότητας της εφαρμογής, διατηρώντας έτσι και το προφίλ τους με τις παροχές που τους ενδιαφέρουν.

Αν δεν επιθυμούν την ταυτοποίηση μέσω TaxisNet, μπορούν να εισέλθουν ως απλοί επισκέπτες και να κάνουν χρήση περιορισμένων λειτουργιών.

Άμεση Ενημέρωση

Παράλληλα, οι χρήστες μπορούν να λαμβάνουν άμεσα ειδοποιήσεις γενικού σκοπού ή διακοπών ηλεκτροδότησης σε έναν ή και περισσότερους δήμους/κοινότητες της επιλογής τους.

Για τη δήλωση βλάβης, τα αιτήματα επικοινωνίας και σύνδεσης με το δίκτυο, την ανάκληση οποιουδήποτε αιτήματος και για την καταχώριση ενδείξεων, απαιτείται η χρήση του ονοματεπωνύμου και ενός αριθμού κινητού τηλεφώνου, μέσω του οποίου θα πρέπει να παραληφθεί και να επιβεβαιωθεί ένας προσωρινός κωδικός (OTP) πριν την τελική υποβολή ή ανάκληση.

Μέσω της εφαρμογής επιτυγχάνεται η άμεση λήψη της δήλωσης βλάβης και του υποβληθέντος αιτήματος από τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ καθώς και η αυθημερόν καταχώριση των ενδείξεων στα κεντρικά πληροφοριακά συστήματα.

«Ο ΔΕΔΔΗΕ εκσυγχρονίζεται»

«Μέσα από αυτή την ανανεωμένη εφαρμογή, ο ΔΕΔΔΗΕ υλοποιεί τη δέσμευσή του για την πλήρη ψηφιοποίηση των υπηρεσιών του και τον μετασχηματισμό του σε μια σύγχρονη πελατοκεντρική επιχείρηση.

Ο ΔΕΔΔΗΕ εκσυγχρονίζεται και με σύμμαχο τις νέες τεχνολογίες επιταχύνει τον ψηφιακό μετασχηματισμό του» ανέφερε σχετικά ο διευθύνων σύμβουλος του ΔΕΔΔΗΕ Τάσος Μάνος.

- -