Αναβάθμιση της παγκόσμιας παρουσίας της LG: Στρατηγικές για βιώσιμη ανάπτυξη

Related

Ο Έλον Μασκ φέρνει πίσω το Vine με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης – Γνωρίστε το Grok Imagine

FORTUNE GREECE 03/08/2025, 12:12 SHARE Grok logo displayed on a smartphone with Xai and Elon Musk seen in the background,in this photo illustration. On 02 December 2023 in Brussels, Belgium. Photo: Shutterstock Ο Έλον Μασκ ενεργοποιεί τη νοσταλγία με το Grok Imagine, ένα νέο AI εργαλείο που φέρνει πίσω το Vine μέσα από έξυπνα, ηχητικά

Cosmote Telekom: Επενδύσεις τεχνολογίας και συνδεσιμότητας για τον πολιτισμό – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Η Cosmote Telekom επενδύει στην πολιτιστική κληρονομιά της χώρας αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και τα δίκτυά της. Μεταξύ των δράσεων της εταιρείας περιλαμβάνεται η επένδυση πάνω από 3 εκατ. ευρώ, για τη συνεχή αύξηση των αρχαιολογικών χώρων όπου παρέχει δωρεάν Wi-Fi. Παράλληλα, συνεχίζει να στηρίζει τις ανασκαφές στην Κέρο και στον βυθό των Αντικυθήρων με κορυφαίες

Μπορεί κανείς να φανταστεί τον κόσμο χωρίς iPhone;

FORTUNE GREECE 01/08/2025, 20:15 SHARE The iOS 17 operating system for iPhone is seen in this illustration photo on 20 July, 2023. (Photo by Jaap Arriens/NurPhoto) (Photo by Jaap Arriens / NurPhoto / NurPhoto via AFP) Photo: AFP Παρά τις ανησυχίες της αγοράς για την καθυστέρηση της Apple στον αγώνα της τεχνητής νοημοσύνης, ο Τιμ

Η Meta επενδύει 72 δισ. δολάρια για το επόμενο μεγάλο τεχνολογικό στοίχημα: την υπερνοημοσύνη

FORTUNE GREECE 01/08/2025, 19:01 SHARE Η Meta προχωρά δυναμικά στην κούρσα της υπερνοημοσύνης, με τον Mark Zuckerberg να δηλώνει πως η εταιρεία έχει πλέον ό,τι χρειάζεται για να πρωταγωνιστήσει στη νέα εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης.   Η Meta θέλει να χτίσει «υπερνοημοσύνη» για όλους — και ο CEO Μαρκ Ζούκερμπεργκ δηλώνει πως ο τεχνολογικός κολοσσός

Με όλους τους αγώνες της SuperLeague η Cosmote TV – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Με το ίδιο τηλεοπτικό περιεχόμενο η Cosmote TV  και τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν. Οι συζητήσεις με τις ομάδες ολοκληρώθηκαν και η Coasmote TV από τον Αύγουστο θα ξεκινήσει  τις μεταδόσεις του Πρωταθλήματος της  SuperLeague. Σύμφωνα με πληροφορίες η Cosmote TV  ανανέωσε τη συνεργασία της με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός ,ενώ οι αγώνες των υπόλοιπων ομάδων ύστερα

Η COSMOTE επενδύει 3 εκατ. ευρώ για να συνδέσει το παρελθόν με το παρόν

Η COSMOTE TELEKOM αποδεικνύει στην πράξη ότι η τεχνολογία δεν αφορά μόνο το μέλλον, αλλά και τη διατήρηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Με συνολική επένδυση άνω των 3 εκατ. ευρώ, η εταιρεία ενισχύει την πρόσβαση σε κορυφαία αρχαιολογικά μνημεία της Ελλάδας, παρέχοντας δωρεάν Wi-Fi και τεχνολογικές λύσεις αιχμής σε αρχαιολογικές αποστολές. Wi-Fi στους Σημαντικότερους Αρχαιολογικούς

Playstation 6: Πόσο πιο γρήγορο θα είναι από το PS5, ποια θα είναι η τιμή του και πότε θα κυκλοφορήσει

Η επόμενη γενιά της κονσόλας PlayStation από τη Sony αναμένεται να είναι τρεις φορές ταχύτερη από το τυπικό PS5, με χαμηλότερη κατανάλωση ενέργειας και χαμηλότερη τιμή κατά την κυκλοφορία της από το PS5 Pro, η οποία εκτιμάται ότι θα κυκλοφορήσει είτε στα τέλη του 2027 είτε στις αρχές του 2028. Σε νέο βίντεο του γνωστού

Ανδρέας Κονδύλης για εργασίες Cosmote: «Καμαρώστε αποκατάσταση οδοστρώματος»

Με δύο φωτογραφίες στα κοινωνικά δίκτυα, ο Δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, αναφέρει την πρόχειρη αποκατάσταση οδοστρώματος στην οδό Αριστοτέλους στο Καλαμάκι, μετά απο εργασίες για εγκατάσταση οπτικής ίνας. Όπως αναφέρει στην ανάρτησή του, πρόκειται για μία πρόχειρη και κακότεχνη αποκατάσταση, κάτι το οποιο έχει αναφέρει αρκετές φορές για τις ΔΕΚΟ που πραγματοποιούν εργασίες. Η ανακοίνωση:

Δήμαρχος κατά Cosmote: “Καμαρώστε, αποκατάσταση οδοστρώματος!” (φωτο)

Κατά της Cosmote Telekom στράφηκε μέσω ανάρτησής του ο Δήμαρχος Αλίμου, Ανδρέας Κονδύλης, καταγγέλλοντας την εταιρεία και τα συνεργεία ΔΕΚΟ για την προχειρότητα με την οποία αντιμετωπίζουν την αποκατάσταση των δρόμων που πραγματοποιούν εργασίες. “Μιας και η COSMOTE Telekom είναι πλέον γερμανική εταιρεία (όμιλος Deutsche Telekom), τους ερωτώ (και) δημόσια: στη Γερμανία, έτσι αποκαθιστούν τους

COSMOTE TELEKOM: Νέες επενδύσεις 3 εκατ. ευρώ για ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς της χώρας

Με επενδύσεις που ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια ευρώ, η COSMOTE TELEKOM επεκτείνει τη συνδεσιμότητα σε κορυφαίους αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία της Ελλάδας, αναδεικνύοντας την πολιτιστική κληρονομιά. της χώρας μέσα από την τεχνολογία. Η εταιρεία ενισχύει τη δυνατότητα δωρεάν πρόσβασης στο διαδίκτυο σε 25 σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος, ενώ συνεχίζει να στηρίζει εμβληματικά αρχαιολογικά εγχειρήματα, όπως τις

Conference League: Χάποελ Μπερ Σεβά – ΑΕΚ: Σέντρα στις 21:00 (COSMOTE SPORT 1 HD)

Να σφραγίσει την πρόκριση στον τρίτο προκριματικό γύρο του UEFA Conference League, θέλει η ΑΕΚ στον αποψινό αγώνα ρεβάνς με την Χάποελ Μπερ Σεβά, (21:00 COSMOTE SPORT 1 HD), στο Nagyerdei Stadion, στην πόλη του Ντέμπρετσεν της Ουγγαρίας. Η ΑΕΚ στο πρώτο παιχνίδι στη Νέα Φιλαδέλφεια είχε επικρατήσει 1-0, ωστόσο όπως δήλωσε ο προπονητής της

COSMOTE TELEKOM: Με νέες επενδύσεις τεχνολογίας αναδεικνύει την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας (pics)

Με την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας μάς συνδέει η COSMOTE TELEKOM, αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής και τα κορυφαία δίκτυά της. Επενδύοντας συνολικά πάνω από 3 εκατ. ευρώ, η εταιρεία αυξάνει συνεχώς τους αρχαιολογικούς χώρους όπου παρέχει δωρεάν Wi-Fi. Παράλληλα, συνεχίζει να στηρίζει τις πρωτοποριακές ανασκαφές στην Κέρο και στον βυθό των Αντικυθήρων με κορυφαίες λύσεις συνδεσιμότητας

Υπαίθριες Κινηματογραφικές Προβολές στην Τρίπολη από τον Δήμο Τρίπολης και το Cosmote Telecom Open Air Cinema

Ο Δήμος Τρίπολης, σε συνεργασία με τον υπαίθριο κινητό κινηματογράφο Cosmote Telecom Open Air Cinema, προσκαλεί μικρούς και μεγάλους σε μια μοναδική κινηματογραφική βραδιά. Το Σάββατο 2 Αυγούστου 2025, στην Πλατεία Φιλικών, θα πραγματοποιηθούν δύο προβολές αγαπημένων ταινιών για όλες τις ηλικίες: 19:30 – Τα Μυαλά που Κουβαλάς 2 (Inside Out 2): Μια συναρπαστική και ευαίσθητη παιδική ταινία

Τι αθλητικές μεταδόσεις έχει η τηλεόραση σήμερα Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2025

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της τηλεόρασης για σήμερα Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2025 13:15 ΕΡΤ 2 Υγρός Στίβος – Σιγκαπούρη 2025 –

Ρομποτικό χέρι μαγείρεψε πίτσα και δημιούργησε ελπίδες σε άτομα με κινητικά προβλήματα

Το άνοιγμα ενός βάζου, το κόψιμο των λαχανικών ή το σερβίρισμα για τους περισσότερους είναι καθημερινή ρουτίνα, όχι όμως και για τα άτομα με κινητικά προβλήματα. Τώρα, ένα ρομποτικό χέρι υπόσχεται να λύσει αυτό το πρόβλημα. Μηχανικοί στο Virginia Tech ανέπτυξαν το νέο ρομποτικό σύστημα, αξιοποιώντας χρηματοδότηση άνω των 600.000 δολαρίων από το Εθνικό Ίδρυμα

Share

Η LG έχει καθιερωθεί ως η κορυφαία “Εταιρεία έξυπνων λύσεων ζωής”, διασφαλίζοντας συνεχώς τη βιώσιμη ανάπτυξη και φέρνοντας την επανάσταση στη λειτουργική της προσέγγιση. Η υιοθέτηση της αλλαγής είναι ζωτικής σημασίας για την ενίσχυση των οργανωτικών ικανοτήτων της εταιρείας και της επιχειρηματικής ανταγωνιστικότητας, επιτρέποντάς στην LG να αποκαλύπτει νέες ευκαιρίες για τη δημιουργία αξίας για τους πελάτες της σε μια ταχέως εξελισσόμενη παγκόσμια αγορά.

Τον περασμένο Νοέμβριο, ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ίδρυσε την Overseas Sales and Marketing Company για να προωθήσει την αλλαγή και την ανάπτυξη, ενισχύοντας παράλληλα την παγκόσμια δύναμη του εμπορικού σήματος της εταιρείας μέσω της δημιουργίας της αξίας του πελάτη. Η πρωτοβουλία αυτή εισήγαγε την έννοια της προσέγγισης “Outside-In”, μετατοπίζοντας την εστίασή από τις εσωτερικές διαδικασίες στην ενεργή συλλογή άμεσων ανατροφοδοτήσεων από τους πελάτες. Παραδοσιακά, η LG εστίαζε στην ποιότητα των προϊόντων και την έγκαιρη παράδοση, όμως αναγνωρίζει ότι στο σημερινό ανταγωνιστικό περιβάλλον, οι παράγοντες αυτοί από μόνοι τους δεν επαρκούν για την αύξηση του μεριδίου αγοράς και τη διαφοροποίησή. Κατά συνέπεια, η LG μετατοπίζει την προσέγγισή της για την ανάπτυξη προϊόντων, ώστε να αξιολογεί ιδέες και προτάσεις από τη σκοπιά του πελάτη και να αναπτύσσει βιώσιμες στρατηγικές ανάπτυξης με βάση αυτή την ανταπόκριση. Η Overseas Sales και Marketing Company παίζει καθοριστικό ρόλο στην εκτέλεση αυτών των στρατηγικών.

Γενικότερα, η ουσία της Overseas Sales και Marketing Company είναι το εμπορικό σήμα, γεγονός που υπογραμμίζει την ύψιστη σημασία που του αποδίδουμε. Το εμπορικό σήμα είναι ο ακρογωνιαίος λίθος της ύπαρξης μιας εταιρείας, αντιπροσωπεύοντας την αξία που παρέχεται στους πελάτες και γίνεται αντιληπτή από αυτούς, η οποία με τη σειρά της δικαιολογεί την ύπαρξη της εταιρείας. Επιπλέον, η επωνυμία σηματοδοτεί το κέρδος, διαδραματίζοντας καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις. Ως εκ τούτου, ο πρωταρχικός στόχος της Overseas Sales και Marketing Company είναι να ενισχύσει τις δυνατότητες παγκόσμιου μάρκετινγκ και διαχείρισης της επωνυμίας της LG.

Η εκστρατεία “Optimism your feed”, που ξεκίνησε τον Μάιο, αποτελεί μια υποδειγματική προσπάθεια προς αυτή την κατεύθυνση. Η LG ξεκίνησε την εκστρατεία με στόχο να εξισορροπήσει τον “αλγόριθμο” που κρατάει μεγάλο μέρος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης βυθισμένο σε αρνητικό περιεχόμενο. Επιδίωξε να προκαλέσει αλλαγές στους αλγόριθμους των μέσων κοινωνικής δικτύωσης με την ανάρτηση μιας λίστας αναπαραγωγής με αισιόδοξο περιεχόμενο, συμβάλλοντας έτσι στη δημιουργία ενός πιο θετικού διαδικτυακού περιβάλλοντος. Βλέπουμε την εκστρατεία ως ένα ισχυρό μέσο για την ενίσχυση της δυναμικής και νεανικής εικόνας της εταιρείας και ως ένα καινοτόμο μέσο επικοινωνίας της υπόσχεσης “Life’s Good”.

Ένας άλλος βασικός τομέας εστίασης της Overseas Sales και Marketing Company είναι η ενίσχυση των δυνατοτήτων πωλήσεων των μελών, ένας σημαντικός παράγοντας δημιουργίας εσόδων και βελτίωσης του μεριδίου αγοράς. Αυτό περιλαμβάνει στοχευμένες προσαρμογές σε καθήκοντα ρουτίνας και την εφαρμογή καινοτόμων λύσεων για τη μείωση της αναποτελεσματικότητας. Για παράδειγμα, αξιοποιώντας αυτοματοποιημένους πίνακες ελέγχου, οι εργαζόμενοι μπορούν να εξοικονομούν χρόνο από επαναλαμβανόμενες διοικητικές εργασίες, επιτρέποντάς τους να ενισχύσουν τις δεξιότητες και την παραγωγικότητά τους. Τέτοιες προσπάθειες επιτρέπουν στην LG να αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο και να εκπληρώνει τις πελατειακές δεσμεύσεις παρά τις  προκλήσεις.

Η Overseas Sales και Marketing Company, επικεντρώνεται σε τέσσερις βασικές στρατηγικές για τον ανασχεδιασμό των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Η πρώτη στρατηγική επικεντρώνεται στη δημιουργία σταθερής αξίας μέσω δεξιοτήτων λογισμικού. Τον περασμένο Νοέμβριο, η εταιρεία εγκαινίασε το “LG SW Reskilling Program”, μια εσωτερική πρωτοβουλία που έχει σχεδιαστεί για να αναβαθμίσει το προσωπικό στην ανάπτυξη λογισμικού. Αρχικά διαθέσιμο στους υπαλλήλους στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στην Κορέα, το πρόγραμμα αυτό παρέχει εντατική εκπαίδευση στο ενσωματωμένο λογισμικό και την επιστήμη δεδομένων. Η πρωτοβουλία αυτή ωφελεί τόσο τους εργαζόμενους όσο και την εταιρεία, καθώς ενισχύει τις ατομικές ικανότητες και τις προοπτικές καριέρας, ενώ επιτρέπει την ανάπτυξη ταλέντων σε τομείς υψηλής στρατηγικής σημασίας, ενισχύοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης.

Η δεύτερη στρατηγική περιλαμβάνει τον εκσυγχρονισμό της διαδικασίας διανομής και την απευθείας σύνδεση με τους πελάτες μέσω επιχειρηματικών μοντέλων Direct-to-Consumer (D2C). Στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση των πωλήσεων αξιοποιώντας τη βαθιά κατανόηση των προτιμήσεων και των αγοραστικών πρακτικών των πελατών.

Η τρίτη στρατηγική είναι η επέκταση των συνδρομητικών υπηρεσιών της εταιρείας. Προσφέροντας συνδρομητικές επιλογές, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει τα εμπόδια εισόδου για τα προϊόντα υψηλής τιμής, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει νέες εμπειρίες στους πελάτες.

Τέλος, η εταιρεία επικεντρώνεται στην παροχή λύσεων ειδικά διαμορφωμένων για διάφορους τομείς B2B. Στόχος είναι η ενσωμάτωση των λύσεων με το υλικό που διαθέτουν οι B2B πελάτες, ενισχύοντας έτσι τη δημιουργία εσόδων από τους τελικούς πελάτες. Για παράδειγμα, όταν οι διαφημίσεις προβάλλονται σε μια οθόνη LCD, η αξία του υλικού αυξάνεται. Αυτό το είδος διαφημιστικών επιχειρήσεων μπορεί να αποτελέσει μέρος του χαρτοφυλακίου λύσεων B2B που διαθέτει η εταιρεία.

Ενώ αυτές οι τέσσερις στρατηγικές μπορεί να μην αυξήσουν άμεσα τα έσοδα, θέτουν τις βάσεις για βιώσιμη ανάπτυξη και αντιπροσωπεύουν κρίσιμες αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των υπαλλήλων.

Κάθε εργαζόμενος παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της εταιρείας στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης στην παγκόσμια αγορά. Στην LG πιστεύουμε ότι όλο το προσωπικό είναι, στην ουσία, εκπρόσωποι της εταιρείας. Θα συνεχίσουμε να καινοτομούμε στον τρόπο με τον οποίο εργαζόμαστε για να επιτύχουμε βιώσιμη ανάπτυξη για την LG.