Αναστάτωση στην αγορά από την απόφαση του
Skroutz
για αλλαγή του μοντέλου χρέωσης
από CPC σε CPS
, με αποτέλεσμα αντί να αμοίβεται για κάθε click, να λαμβάνει ποσοστό από κάθε πώληση.
Καθοριστική ημερομηνία είναι η Δευτέρα 16η Μαρτίου 2020, που θα αλλάξει το σύστημα και τότε θα φανεί πόσα καταστήματα θα αποδεχθούν την αλλαγή, προκειμένου να παραμείνουν στην πλατφόρμα.
Αυτό δεν θα είναι εύκολο γιατί π.χ. στα κινητά τηλέφωνα ζητάει 3% αμοιβή από την πώληση όταν είναι γνωστό σε όλους πόσο χαμηλά είναι τα περιθώρια.
Ειδικοί της αγοράς θεωρούν ότι στην πράξη το Skroutz “αυτοπυροβολείται” καθώς οι τιμές των καταστημάτων του σχεδόν θα εξισωθούν με τις τιμές που κυκλοφορούν στα καταστήματα οπότε είναι προφανές ότι χάνεται το πλεονέκτημα της τιμής, που σε αυτή τη φάση είναι η κινητήρια δύναμη του οικοσυστήματος.
Επίσης σημαντικό είναι πως όλα τα νέα καταστήματα που θέλουν να ενταχθούν στην πλατφόρμα του Skroutz θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν υποχρεωτικά το δικό του marketplace και τις ανάλογες υπηρεσίες που προσφέρει.
Από την πλευρά τους αρκετά καταστήματα που είχαν βασίσει μεγάλο μέρος των πωλήσεων τους στη συνεργασία με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα ετοιμάζουν ατομικές αλλά και ομαδικές αγωγές καθώς και προσφυγές στην επιτροπή ανταγωνισμού. Επίσης, μην απορήσετε αν δείτε συνεντεύξεις τύπου ή και διαφημίσεις από όσους θεωρούν ότι θίγονται. Και για καλό και για κακό κάντε ότι αγορές έχετε εδώ και τώρα γιατί το μέλλον που έρχεται από τη γωνία μάλλον θα είναι πιο ακριβό. Το μόνο βέβαιο είναι ότι για να ξεπεράσει το Skroutz την κρίση που δημιουργήθηκε θα χρειαστεί μάλλον την τύχη του Gastone!