Έρευνα της Sitecore «Sitecore Brand Authenticity»: Εντυπωσιακά συμπεράσματα για την συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Related

Μετά την άρνηση Cosmote-NOVA ν’ ανανεώσουν τα συμβόλαια: Αυτό το κανάλι θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Superleague

Επικαιρότητα Αυτό το κανάλι θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Superleague Αυτό το κανάλι θα διεκδικήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Superleague Συνάντηση εκπροσώπων της Cosmote TV, της Nova και της Super League πραγματοποιήθηκε πρόσφατα για τα τηλεοπτικά δικαιώματα στην Ελλάδα. Οι πλατφόρμες κατέστησαν σαφές ότι δεν σκοπεύουν να ανανεώσουν τα συμβόλαια των ομάδων που λήγουν

Το γιγαντιαίο εργοστάσιο αποθήκευσης ενέργειας της Tesla στη Σαγκάη ξεκινά δοκιμαστική παραγωγή

Μέσα σε μόλις επτά μήνες, η Tesla ολοκλήρωσε την κατασκευή του εργοστασίου Megapack στη Σαγκάη. Το εργοστάσιο είναι πλέον έτοιμο να προχωρήσει στη φάση αύξησης της παραγωγής, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην παγκόσμια ενεργειακή στρατηγική της εταιρείας. Η Tesla China δήλωσε την Τρίτη ότι έχει ξεκινήσει τις προσπάθειες δοκιμαστικής παραγωγής στο λεγόμενο «Megafactory» της Σαγκάης

Πώς μπορεί να επηρεάσει τους ανηλίκους η υπερβολική χρήση της τεχνολογίας; – Το σύνδρομο GOLAC και πώς εκδηλώνεται

Η ροή του λόγου του 17χρονου Γιάννη διακόπτεται, καθώς αδυνατεί να βρει τη λέξη που ψάχνει. Θα του ήταν ευκολότερο να εκφραστεί με ένα συνοφρυωμένο emoji. Η 15χρονη Αλεξία περνά εννέα ώρες ημερησίως μπροστά ή πάνω από μια οθόνη, μικρή ή μεγάλη κι αδυνατεί να ξεκολλήσει, ακόμα κι όταν το ρολόι δείχνει 3 τα ξημερώματα

Οι αθλητικές τηλεοπτικές μεταδόσεις για την Πέμπτη

Πού θα δεις live τους αγώνες στην τηλεόραση. Δείτε το αναλυτικό τηλεοπτικό πρόγραμμα με όλες τις ζωντανές αθλητικές μεταδόσεις για την Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2025.

3 τεχνολογικές τάσεις που θα καθορίσουν το 2025

Το 2025 προμηνύεται ως μια χρονιά γεμάτη τεχνολογικές αλλαγές που θα επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που ζούμε και εργαζόμαστε. Η συνεργασία ανθρώπων και ανθρωποειδών, η επέκταση της τεχνητής νοημοσύνης και οι νέες προκλήσεις στον τομέα της κυβερνοασφάλειας θα διαμορφώσουν το τοπίο. Οι εταιρείες θα κληθούν να προσαρμοστούν σε ένα περιβάλλον όπου η τεχνολογία δεν είναι μόνο

Nature: Τα σημαντικά γεγονότα που αναμένεται να καθορίσουν την επιστήμη το 2025

Νέα και επαναχρησιμοποιούμενα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας, τολμηρές διαστημικές αποστολές και πολιτικές για την αντιμετώπιση του κλίματος και τη διαχείριση των πανδημιών συγκαταλέγονται στις εξελίξεις που αναμένεται να διαμορφώσουν την έρευνα και την επιστήμη το 2025, σύμφωνα με το περιοδικό Nature. Τον Μάρτιο του 2025 συμπληρώνονται πέντε χρόνια από την έναρξη της πανδημίας Covid-19, η

Πώς η τεχνητή νοημοσύνη (AI) θα αλλάξει τις ζωές μας το 2025

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) προχωρά με άλματα, φέρνοντας βαθιές αλλαγές σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Το 2025 θα βλέπουμε το ΑΙ παντού, από τα smartphones και τους υπολογιστές έως τη δουλειά και την προσωπική μας ζωή. Η τεχνητή νοημοσύνη αναμένεται να αλλάξει ριζικά την αναζήτηση πληροφοριών, το χώρο εργασίας αλλά και την εμπιστοσύνη στην…

Η χρήση ενέργειας των αμερικανικών κέντρων δεδομένων θα μπορούσε να τριπλασιαστεί σχεδόν μέχρι το 2028

Η ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας από τα κέντρα δεδομένων των ΗΠΑ θα μπορούσε σχεδόν να τριπλασιαστεί μέσα στα επόμενα τρία χρόνια και να καταναλώσει έως και το 12% της ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας, καθώς η βιομηχανία υφίσταται μετασχηματισμό με τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με μελέτη του Υπουργείου Ενέργειας. Το Εθνικό Εργαστήριο Lawrence Berkeley συνέταξε την έκθεση, καθώς

Το OpenAI αναβαθμίζει το πιο έξυπνο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης του με βελτιωμένες ικανότητες συλλογισμού

Η OpenAI παρουσίασε μια αναβαθμισμένη έκδοση του πιο προηγμένου μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης της, με την ονομασία o3, η οποία επικεντρώνεται στο να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στη μελέτη πολύπλοκων ερωτήσεων. Η ανακοίνωση αυτή έρχεται μόλις μία ημέρα αφότου η Google αποκάλυψε το δικό της μοντέλο με παρόμοιες δυνατότητες, αναφέρει το News.Az, επικαλούμενο ξένα μέσα ενημέρωσης. Όπως

Γιατί τεχνολογικοί γίγαντες όπως η Microsoft, η Amazon, η Google και η Meta ποντάρουν πολλά στην πυρηνική ενέργεια

Τα κέντρα δεδομένων που τροφοδοτούν την τεχνητή νοημοσύνη και το υπολογιστικό νέφος ωθούν τη ζήτηση και την παραγωγή ενέργειας σε νέα όρια. Σύμφωνα με το Υπουργείο Ενέργειας των ΗΠΑ, η παγκόσμια χρήση ηλεκτρικής ενέργειας θα μπορούσε να αυξηθεί έως και 75% έως το 2050, με τις φιλοδοξίες της τεχνολογικής βιομηχανίας για την τεχνητή νοημοσύνη να

Η COSMOTE TV υποδέχεται το 2025 με το βασισμένο στο Σέρλοκ Χολμς, αστυνομικό-ιατρικό δράμα, «Watson»

Η COSMOTE TV υποδέχεται το νέο έτος με 10 συναρπαστικές νέες σειρές και νέους κύκλους σειρών. Μεταξύ αυτών, ξεχωρίζει το νέο crime-medical drama, «Watson», βασισμένο στους χαρακτήρες του Σέρλοκ Χολμς, που δημιουργήθηκαν από τον Σερ Άρθουρ Κόναν Ντόιλ. Πρωταγωνιστής είναι ο Δρ. Τζον Γουάτσον, ο οποίος επιστρέφει για να γράψει το δικό του κεφάλαιο σε

Η πορεία του κλάδου τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα το 2025

Ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα βρίσκεται σε μια...

Cosmote TV και Nova θέλουν Super League TV

Η συνεργασία Cosmote TV – Nova στις αθλητικές μεταδόσεις δεν περιορίζεται μόνο στους συνδρομητές. Η πρόθεση των δύο πλατφορμών σύμφωνα με το typologies είναι να μη διαπραγματευτούν ξεχωριστά με τις ομάδες που έχουν συμβόλαια έως και σήμερα αλλά να περιμένουν την πρόταση της Super League, που στο ιδεατό της σχήμα θα περιλαμβάνει το κανάλι Super

MOVE IT TOP-20: Oι κορυφαίες ταινίες του 2024 σε VOD & streaming

Δημοσίευση: 31 Δεκ. 2024, 15:47 Συντάκτης: Ξεκινάμε να γράφουμε τις λίστες μας με τις καλύτερες (και τις χειρότερες) ταινίες του 2024. Θα ασχοληθούμε με τα φιλμ που πραγματοποίησαν online πρεμιέρα στην χώρα μας ΣΧΕΤΙΚΑ Best 2024: Οι επιλογές του New Yorker Είτε στριμάροντας ως μέρος συγκεντρωτικού περιεχόμενου σε συνδρομητικές πλατφόρμες που λειτουργούν στην Ελλάδα, όπως

H Taf Media και η ADWEB λανσάρουν την πλατφόρμα FirstView για την Cosmote TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η Taf Media και η ADWEB φέρνουν την επανάσταση στον κόσμο του online video με την FirstView, μια καινοτόμα πλατφόρμα που ανεβάζει τον πήχη προς όφελος των publishers και των Brands. Με στιγμιότυπα (clips) από το αποκλειστικό αθλητικό περιεχόμενο της Cosmote TV, που αποτελεί την κορυφαία ελληνική streaming υπηρεσία, η FirstView προσφέρει premium εμπειρίες που δεν υπάρχουν πουθενά αλλού. Η Δύναμη του Premium Περιεχομένου Από αθλητικές διοργανώσεις που καθηλώνουν μέχρι engaging

Share

Η Sitecore, ο παγκόσμιος ηγέτης στην παροχή λογισμικού διαχείρισης ολοκληρωμένης ψηφιακής εμπειρίας, παρουσιάζει την νέα έρευνα «Sitecore Brand Authenticity Report» 2022, η οποία διεξήχθη με τη συμμετοχή 1070 καταναλωτών από την Ελλάδα και από την οποία προκύπτουν εντυπωσιακά αποτελέσματα για τα ελληνικά brands. 

H Sitecore πραγματοποίησε την έρευνα για να βοηθήσει τις εταιρείες να κατανοήσουν τις μεταβαλλόμενες προσδοκίες των καταναλωτών, αλλά και για να αναδείξει τους λόγους που πρέπει τώρα να δημιουργήσουν στρατηγικές ενσυναίσθησης και εξατομικευμένης εμπειρίας.

Συνολικά οι Έλληνες καταναλωτές επιθυμούν τα brands να θυμούνται τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις τους, με το 71% να απαιτεί από ένα brand να δείχνει ενσυναίσθηση και κατανόηση για να χτίσει μια ισχυρότερη σχέση. 6 στους 10 θέλουν να συνδεθούν με ένα brand σε προσωπικό επίπεδο. Αυτό δείχνει ότι έχει έρθει η ώρα για τα ελληνικά brands να εγκαταλείψουν τις παλιές πρακτικές και να υιοθετήσουν μια διαφορετική αληθινή συναισθηματική προσέγγιση για να εξασφαλίσουν την ικανοποίηση των πελατών. 

Τα ελληνικά brands στερούνται μιας ουσιαστικής αξίας για τον καταναλωτή: το Brand Loyalty

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας το Brand Loyalty δεν αποτελεί έναν σταθερό στόχο στην Ελλάδα. Μόλις το 18% των καταναλωτών εμφανίζεται να περιγράφει τον εαυτό του ως “οπαδό” του αγαπημένου του brand, ενώ μόνο το 10% δηλώνει ότι είναι “μέλος μιας κοινότητας”. Από την άλλη, μόλις το 4% δηλώνει ότι είναι influencer ή υποστηρικτής του αγαπημένου του brand, με τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών, της καταναλωτικής τεχνολογίας και της υγείας και ευεξίας δημιουργούν το μεγαλύτερο brand loyalty.

Το Brand Representation  είναι απαραίτητo για τη θετική αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών

 Στην πραγματικότητα, σχεδόν όλοι οι ερωτηθέντες (93%)  υποστηρίξαν ότι τα brands θα πρέπει να καταβάλλουν συνειδητή προσπάθεια για να διασφαλίσουν ότι οι πελάτες τους αισθάνονται ότι εκπροσωπούνται στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία τους. ΟΙ Έλληνες θέλουν να δουν τους εαυτούς τους να εκπροσωπούνται επαρκώς στις μάρκες από τις οποίες ψωνίζουν. Μάλιστα, το 59% θέλει τα brands να συνδέονται μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο, ενώ 1 στους 3 αναφέρει ότι επέλεξε να ψωνίζει  brands που επιδεικνύουν αξίες που ευθυγραμμίζονται με τις δικές τους. 

Η διαφάνεια των brands από τις βασικές αρχές που αναζητούν οι Έλληνες

Όσον αφορά την αξιολόγηση των brand κλάδων ως προς τη διαφάνεια και την αυθεντικότητα, οι περισσότερες εταιρείες στην Ελλάδα έλαβαν μέτρια αξιολόγηση. Παρόλο που οι εταιρείες καταναλωτικής τεχνολογίας, καταναλωτικών αγαθών, υγείας και ευεξίας λαμβάνουν τους υψηλότερους βαθμούς, μόνο 1 στους 5 δηλώνει ότι οι κλάδοι αυτοί είναι «εξαιρετικά διαφανείς και αυθεντικοί». Οι τράπεζες και τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, καθώς και οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών, θεωρούνται οι λιγότερο διαφανείς και αυθεντικές. Εντυπωσιακό εύρημα ήταν επίσης ότι το 74% των ερωτηθέντων συμφώνησε ότι τα brands θα πρέπει να παρουσιάζουν διαφάνεια σχετικά με τα πολιτικά κόμματα και τα κοινωνικά ζητήματα που υποστηρίζουν οικονομικά.

Η υποστήριξη των επιχειρήσεων που ανήκουν σε μειονότητες είναι επίσης σημαντική για τους Έλληνες, με 4 στους 10 να θέλουν περισσότερα προϊόντα και υπηρεσίες διαθέσιμα από τέτοιες εταιρίες. Οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να ψωνίσουν από μια επωνυμία με ισχυρή ηθική στάση, αν και η τιμή εξακολουθεί να είναι βασικό κριτήριο για την πλειονότητα των καταναλωτών.

 «Η μεταπανδημική εποχή έφερε στην επιφάνεια νέες δυναμικές και δεδομένα για τους Έλληνες καταναλωτές  και τα ευρήματα της έρευνας της Sitecore αποδεικνύουν ακριβώς ότι η νέα εποχή των πραγματικών αξιών που ζητούν όχι μόνο οι Έλληνες καταναλωτές αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο είναι εδώ,» σχολίασε ο Γιάννης Ψαρράς  VP of Engineering της Sitecore. «Το νέο αυτό περιβάλλον, αποτελεί πρόκληση αλλά και ευκαιρία για τα brands. Οι άνθρωποι αναζητούν την αντανάκλαση του εαυτού τους στα brands που αγοράζουν και με τις τιμές να αυξάνονται, η έμφαση στην ποιότητα και την αξιοπιστία θα βοηθήσει στην προσέλκυση περισσότερων αγοραστών. Τα brands πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτή την συγκυρία για να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με τους καταναλωτές, εστιάζοντας στην εμπιστοσύνη και δημιουργώντας εμπειρίες που απευθύνονται σ’αυτούς σε ατομικό και ανθρώπινο επίπεδο.»

 Οι ελληνικές επιχειρήσεις που αυξάνουν τις τιμές πρέπει να ανταμείψουν τους καταναλωτές για την αφοσίωσή τους

 Η προσφορά ενός προγράμματος loyalty ή μιας έκπτωσης για πολλαπλές αγορές μπορεί να αντισταθμίσει τις ανατιμήσεις περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Επιπλέον, οι μεγαλύτεροι σε ηλικία πελάτες εκτιμούν επίσης την ξεκάθαρη επικοινωνία, ει δυνατόν, πριν από τις αυξήσεις των τιμών, με το 97% των ερωτηθέντων να σημειώνουν ότι είναι σημαντικό για τα brands να εξηγούν και να είναι διαφανή για τις ανατιμήσεις που κάνουν. Ωστόσο, είναι λιγότερο πιστοί σε προϊόντα, με πολλούς να αναφέρουν ότι οι αύξηση τιμών θα τους οδηγούσε προς πιο γενικές μάρκες. Στον αντίποδα, οι νεότεροι καταναλωτές είναι πιο πιθανό να δεχτούν αυξήσεις τιμών από brands που υποστηρίζουν τη δίκαιη αμοιβή του προσωπικού ή για προϊόντα που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

 Η χρήση κινητής συσκευής εξελίσσεται σε ένα κρίσιμο κανάλι ηλεκτρονικών αγορών.

 4 στους 10 ‘Έλληνες καταναλωτές δηλώνουν ότι έχουν στραφεί στην ψηφιακή τεχνολογία (40%), ιδίως όσοι είναι κάτω των 44 ετών ή εργάζονται, παρά επιλέγουν την προσωπική αγοραστική εμπειρία (34%). Οι μισοί αισθάνονται ότι έχουν δημιουργήσει μια βαθύτερη σύνδεση με κάποιες εταιρείες φέτος, μέσω της online εμπειρίας τους. Επίσης, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν ψωνίσει από κινητή συσκευή και το 61% κατατάσσει την ευκολία των αγορών μέσω κινητού ως τον πιο σημαντικό τρόπο με τον οποίο ένα brand μπορεί να βελτιώσει την αγοραστική εμπειρία. Τέλος, οι πληρωμές από τρίτους γίνονται επίσης όλο και πιο συνηθισμένες.

 Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με την έρευνα Brand Authenticity Report επισκεφτείτε το: https://www.sitecore.com/brand-authenticity/greece