Έρευνα της Samsung για την τεχνητή νοημοσύνη: Μόνο το 15% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα, γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του

Related

Pixel 10: Το νέο κινητό της Google μεταφράζει τις κλήσεις σας σε πραγματικό χρόνο, με τη φωνή σας

Η Google κυκλοφορεί το Pixel 10, ένα νέο smartphone που υπόσχεται ότι μπορεί να μεταφράζει τις κλήσεις σας σε πραγματικό χρόνο και μάλιστα χρησιμοποιώντας τη φωνή σας. Αξιοποιώντας το τσιπ Tensor G5 και το μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης Gemini Nano AI, μεταφράζει γρήγορα τις κλήσεις, οι οποίες δεν καταγράφονται και παραμένουν ιδιωτικές. Η μετάφραση υποστηρίζει 11

Γιατί οι ανθρώπινες δεξιότητες είναι το κλειδί στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης

Γιατί οι ανθρώπινες δεξιότητες είναι το κλειδί στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης FORTUNE GREECE 26/08/2025, 18:01 SHARE Ορισμένοι ηγέτες της τεχνολογίας πιστεύουν ότι ένα πτυχίο στην επικοινωνία μπορεί στην πραγματικότητα να είναι πιο πολύτιμο από ένα πτυχίο στην επιστήμη των υπολογιστών. Της Kristin Stoller Την περασμένη εβδομάδα, στο Σικάγο, η Διευθύντρια Μετασχηματισμού της ServiceNow, Kelley

Σάλος με το YouTube: Με τεχνητή νοημοσύνη αλλοιώνει στα κρυφά βίντεο

Αναβρασμό προκαλεί η απόφαση του YouTube να επεξεργάζεται κρυφά δημοσιευμένα βίντεο χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη, με αποτέλεσμα να αλλοιώνει το περιεχόμενο τους. Μάλιστα, παρά τα προβλήματα που μπορεί να εμφανιστούν, δεν προχωρά σε επίσημη ενημέρωση. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Interesting Engineering το YouTube χωρίς καμία επίσημη ενημέρωση ξεκίνησε να δοκιμάζει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης για μοντάζ σε

Πώς ο δανεισμός τροφοδοτεί την άνθηση της Τεχνητής Νοημοσύνης

Αλλά και τους φόβους για φούσκα. Οι επενδυτές που βασίζονται σε δάνεια ρίχνουν δισεκατομμύρια δολάρια σε επενδύσεις στην τεχνητή νοημοσύνη, ακριβώς τη στιγμή που στελέχη και αναλυτές του κλάδου εγείρουν ερωτήματα σχετικά με το εάν η νέα τεχνολογία τροφοδοτεί μια ακόμη φούσκα. Η JPMorgan Chase & Co. και η Mitsubishi UFJ Financial Group ηγούνται της

Από τα παραπλανητικά mails στα deepfakes – Πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το phishing

Η ψηφιακή απειλή του phishing αλλάζει πρόσωπο και γίνεται πιο επικίνδυνη από ποτέ. Σύμφωνα με νέα έκθεση της Kaspersky, περισσότερες από 142 εκατομμύρια επιθέσεις καταγράφηκαν το β’ τρίμηνο του 2025, σηματοδοτώντας άνοδο 3,3% σε σχέση με τους προηγούμενους μήνες. Αυτό που ανησυχεί, ωστόσο, δεν είναι μόνο η αύξηση στον όγκο, αλλά και η ποιότητα των

Τα Apple Watch δεν θα μπορούν πλέον να διαφημίζονται ως «ελεύθερα διοξειδίου του άνθρακα» στη Γερμανία

Η Apple δεν θα μπορεί πλέον να διαφημίζει το ρολόι Apple Watch ως ένα «προϊόν ελεύθερο διοξειδίου του άνθρακα» στη Γερμανία έπειτα από σημερινή απόφαση δικαστηρίου που συντάχθηκε με περιβαλλοντιστές, κρίνοντας ότι η αμερικανική τεχνολογική εταιρεία παραπλάνησε τους καταναλωτές. Η Apple προωθούσε το ρολόι διαδικτυακά ως το «πρώτο προϊόν ελεύθερο διοξειδίου του άνθρακα της εταιρείας»

Η xAI του Έλον Μασκ μηνύει Apple και OpenAI για μονοπωλιακές πρακτικές στην τεχνητή νοημοσύνη

Η startup τεχνητής νοημοσύνης xAI του Έλον Μασκ άνοιξε νέο μέτωπο στον «πόλεμο» της AI, καταθέτοντας αγωγή κατά της Apple και της OpenAI στο Τέξας. Ο Μασκ κατηγορεί τις δύο εταιρείες για παράνομη συνωμοσία που, μέσω αποκλειστικών συμφωνιών και της ενσωμάτωσης του ChatGPT στο οικοσύστημα της Apple, περιορίζει τον ανταγωνισμό και εμποδίζει την προώθηση εναλλακτικών

Δώρο 100 ευρώ κουπόνι BOX με κάθε αγορά τηλεόρασης 65’’ και άνω στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ

Εκπτωτικό κουπόνι ΒΟΧ αξίας 100 ευρώ με κάθε αγορά τηλεόρασης 65’’ και άνω, αξίας από 499 ευρώ και άνω, μπορούν να αποκτήσουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, και online στα cosmote.gr και germanos.gr. Μέχρι και τις 14 Σεπτεμβρίου οι καταναλωτές μπορούν να αποκτήσουν την Smart TV της επιλογής τους

Από την υπερσύνδεση στην ευημερία: Πώς προστατεύουμε την ψυχική μας υγεία στον ψηφιακό κόσμο

Στην αυγή του 21ου αιώνα, η τεχνολογία έχει διαμορφώσει έναν κόσμο όπου η ψηφιακή παρουσία είναι παντού: από την επικοινωνία και την εργασία, μέχρι την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία. Η ψηφιακή επανάσταση έχει αλλάξει ριζικά την καθημερινότητα, φέρνοντας τεράστιες ευκαιρίες αλλά και προκλήσεις που δεν μπορούμε πλέον να αγνοούμε. Στο επίκεντρο αυτών των προκλήσεων βρίσκεται

Με μεγάλη συμμετοχή η προβολή ταινιών θερινού κινηματογράφου από τον Δήμο Αμυνταίου και την COSMOTE TELEKOM ROADSHOW

Πραγματοποιήθηκε η δωρεάν προβολή ταινιών θερινού κινηματογράφου από τον Δήμο Αμυνταίου και την COSMOTE TELEKOM ROADSHOW Με μεγάλη συμμετοχή κόσμου πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 24 Αυγούστου 2025 η ξεχωριστή βραδιά θερινού κινηματογράφου, που διοργάνωσε ο Δήμος Αμυνταίου σε συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM ROADSHOW, στον προαύλιο χώρο της Βιβλιοθήκης Αμυνταίου. Οι θεατές είχαν την

Stoiximan Super League: Όλη η δράση της νέας σεζόν στην COSMOTE TV

Η Stoiximan Super League ανοίγει αυλαία για τη σεζόν 2025-2026, με όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος να φιλοξενούνται και φέτος στην COSMOTE TV. Ειδικότερα, όλα τα εντός έδρας ματς των Ολυμπιακού, Παναθηναϊκού, ΑΕΚ, ΟΦΗ, Παναιτωλικού, Βόλου ΝΠΣ, ΑΕΛ Novibet και Κηφισιάς θα μεταδίδονται τη νέα σεζόν αποκλειστικά από τα κανάλια COSMOTE SPORT. Παράλληλα, οι συνδρομητές

Πραγματοποιήθηκε η δωρεάν προβολή ταινιών θερινού κινηματογράφου από τον Δήμο Αμυνταίου και την Cosmote Telekom Roadshow

Με μεγάλη συμμετοχή κόσμου πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Κυριακής 24 Αυγούστου 2025 η ξεχωριστή βραδιά θερινού κινηματογράφου, που διοργάνωσε ο Δήμος Αμυνταίου σε συνεργασία με την COSMOTE TELEKOM ROADSHOW, στον προαύλιο χώρο της Βιβλιοθήκης Αμυνταίου. Οι θεατές είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν δύο υπέροχες ταινίες, «THE GARFIELD MOVIE» (2024) μεταγλωττισμένη για μικρούς και μεγάλους και

Reels σε συνέχειες: Η νέα λειτουργία του Instagram

Το Instagram προχωρά σε μια μικρή αλλά ουσιαστική αναβάθμιση για τους δημιουργούς περιεχομένου, επιτρέποντάς τους να συνδέουν πολλαπλά Reels σε μια ενιαία σειρά. Η νέα λειτουργία, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη στο TikTok, διευκολύνει την αφήγηση ιστοριών σε συνέχειες, την ομαδοποίηση θεματικών βίντεο και την πλοήγηση των χρηστών, ενισχύοντας παράλληλα τον χρόνο παραμονής και την

Starship: Ο Έλον Μασκ θα δοκιμάσει ξανά να εκτοξεύσει τον μεγαλύτερο πύραυλο που έφτιαξε η ανθρωπότητα

Ο Έλον Μασκ ετοιμάζεται για ακόμη μια προσπάθεια εκτόξευσης του ισχυρότερου πυραύλου που έχει κατασκευαστεί ποτέ: του Starship της SpaceX. Το πρόγραμμα στοχεύει στην επιστροφή του ανθρώπου στη Σελήνη το 2027 και, μελλοντικά, στον αποικισμό του Άρη, όπως αναφέρει το CNN. Ωστόσο, οι αλλεπάλληλες αποτυχίες και εκρήξεις των τελευταίων μηνών έχουν προκαλέσει ανησυχία σε ειδικούς

COSMOTE TELEKOM ROADSHOW Απόψε Κυριακή 24 Αυγούστου 2025 δωρεάν κινηματογραφικές προβολές στο Αμύνταιο

Αυτό το καλοκαίρι το COSMOTE TELEKOM ROADSHOW έρχεται εκεί που είσαι εσύ! Από τις πόλεις μέχρι τις παραλίες της Ελλάδας, μετατρέπουμε κάθε σου στιγμή σε μια αξέχαστη εμπειρία. Είτε πρόκειται για μια μαγική βραδιά σινεμά κάτω από τα αστέρια, είτε για μια χαλαρή γωνιά για να απολαύσεις τη μέρα σου στην παραλία, είμαστε δίπλα σου.

Share

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Samsung Electronics, μόνο ένα μικρό μέρος των ερωτηθέντων  αισθάνεται σίγουρο για την ικανότητά του να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του. 

Μία έρευνα με 11.000 συμμετέχοντες από 10 χώρες έδειξε ότι το 38% δεν αισθάνεται ότι περιλαμβάνεται στις τρέχουσες συζητήσεις γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη. 

Σε ερώτηση σχετικά με το βαθμό κατανόησης της τεχνολογίας, οι ερωτηθέντες στην Πολωνία ήταν πιο πιθανό να πουν ότι είναι αρκετά εξοικειωμένοι με αυτήν (23%), ενώ αντίστοιχα στο Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται λιγότερη αυτοπεποίθηση από άλλες αγορές (11%), υπογραμμίζοντας τις πιθανές πολιτιστικές και εκπαιδευτικές επιρροές στον τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. 

Τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στη νέα έρευνα της Samsung – Intelligent Living: How AI is Enhancing Everyday Life – αποκαλύπτουν την αυξανόμενη επιθυμία των ερωτηθέντων για την Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιώσει την καθημερινότητα τους 

Καθώς το AI εντάσσεται ολοένα και περισσότερο σε κάθε πτυχή της ζωής, από τους αλγορίθμους που καθοδηγούν τις επιλογές στην ψυχαγωγία μέχρι τις έξυπνες συσκευές που προβλέπουν τις ανάγκες στο σπίτι, περισσότεροι από ποσοστό 53% επιθυμεί η τεχνητή νοημοσύνη να κάνει τη ζωή του ευκολότερη, με τις δουλειές του σπιτιού όπως η καθαριότητα, να βρίσκονται υψηλά στη λίστα για την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης 

Ωστόσο, αυτή η επιθυμία δεν συνάδει ακόμα με τον αντίστοιχο ενθουσιασμό, καθώς μόνο το ένα τρίτο (38%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν την επέκταση του AI με προσμονή. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Διευθυντής Καινοτομίας, Goldsmiths University of London και Chief Innovation Officer, Symmetry, σχολίασε: «Η πραγματική υπόσχεση της Τεχνητής Νοημοσύνης έγκειται στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να μεταμορφώσει την καθημερινότητα και τη ρουτίνα μας, για να συμπληρώσει – και όχι να επισκιάσει – τα πράγματα που απολαμβάνουμε περισσότερο. Καθώς το AI ενσωματώνεται στις συσκευές οικιακής χρήσης, η πραγματική του αξία θα κριθεί από το πόσο καλά απλοποιεί τις καθημερινές εργασίες, βελτιώνει την ποιότητα ζωής μας και κάνει τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις πιο ομαλές». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο σπίτι

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η συνδεσιμότητα αποτελεί μια σημαντική προτεραιότητα για τους ερωτηθέντες, με το 42% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι επιθυμεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να συνδέει καλύτερα τις συσκευές στο σπίτι τους. Επιπλέον, ίδιο ποσοστό συμμετεχόντων (42%) δήλωσε ότι πιστεύει πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τη ζωή στο σπίτι καλύτερη, ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) είπε ότι η «έξυπνη» διαχείριση του σπιτιού ήταν το πιο επιθυμητό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Αναλυτικότερα: 

  • Ο καθαρισμός και το σκούπισμα ήταν οι κυριότερες εργασίες στις οποίες οι άνθρωποι θέλουν να βοηθήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη, με το 33% των ερωτηθέντων να εκφράζουν ενδιαφέρον για λύσεις με AI που μπορούν να χειριστούν αυτές τις εργασίες αντί για τους ίδιους. 
  • Επιπλέον, το 28% ενδιαφέρεται για περιπτώσεις όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στον καθαρισμό των σκευών κουζίνας, ενώ το 25% αναζητά βοήθεια στο πλύσιμο των πιάτων. 
  • Το 23% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για λειτουργίες AI που μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία γευμάτων, αλλά και στη διαχείριση των λιστών για το σούπερ μάρκετ. 
  • Τα παραπάνω ξεπερνούν σε ποσοστό τις πιο παραδοσιακές εργασίες, όπως η διαχείριση των οικιακών λογαριασμών και των οικονομικών του νοικοκυριού, που επιλέχθηκαν από μόλις 21% των συμμετεχόντων. 

Ωστόσο, η ασφάλεια παραμένει μια σημαντική ανησυχία. Για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, το 37% των ερωτηθέντων χαρακτηρίζει τις τακτικές ενημερώσεις ασφαλείας ως απαραίτητες, το 34% προτίμησε την διαρκή (24/7) παρακολούθηση ενεργών απειλών και το 27% αναγνώρισε την πλήρη ασφάλεια ως το πιο σημαντικό AI χαρακτηριστικό, εάν εντάσσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του στο μέλλον. Αυτές οι πληροφορίες υπογραμμίζουν την ανάγκη για AI τεχνολογίες, οι οποίες δεν είναι μόνο καινοτόμες, αλλά και ασφαλείς. 

Ο Tim Hospedales, Επικεφαλής του Ερευνητικού Κέντρου AI της Samsung στο Κέμπριτζ, σχολίασε: «Στη Samsung πιστεύουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα πρέπει να βελτιώσει την καθημερινή ζωή λειτουργώντας ως ένας αόρατος βοηθός που απλοποιεί τις εργασίες, χωρίς να χρειάζεται επίβλεψη. Η δέσμευσή μας είναι να δημιουργήσουμε τεχνολογία που είναι εξίσου ισχυρή και ασφαλής και μπορεί να ενταχθεί αβίαστα στη ρουτίνα των καταναλωτών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε αυτά που έχουν πραγματική σημασία για τους ίδιους». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δίνει «χώρο» στα προσωπικά ενδιαφέροντα

Σχεδόν τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων αναζητούν περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με δραστηριότητες που τους ενδιαφέρουν, με το 37% να πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να τους βοηθήσει να τις βάλουν σε προτεραιότητα και το 41% αναμένει το AI να βελτιώσει αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν. 

Οι καταναλωτές θέλουν να βελτιώσουν τις εμπειρίες που ήδη έχουν, όπως τα ταξίδια, το παιχνίδι και παρακολούθηση τηλεόρασης. Αυτό αντικατοπτρίζεται στα ευρήματα της έρευνας που αποκαλύπτουν ότι ανάμεσα στα πιο επιθυμητά AI χαρακτηριστικά είναι η μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (23%), οι λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης που βελτιστοποιούν την ευκρίνεια της εικόνας (27%), καθώς και η ανίχνευση θορύβου στον περιβάλλοντα χώρο του χρήστη και η αντίστοιχη προσαρμογή της ποιότητας ήχου (27%) για πιο καθηλωτική εμπειρία θέασης. 

Επιπλέον, η εξατομίκευση είναι μια βασική τάση, ειδικά όσον αφορά στην υγεία και την ευεξία, με τους μισούς από τους ερωτηθέντες της έρευνας (50%) να εστιάζουν στην πρόληψη και όχι στη θεραπεία. Πιο συγκεκριμένα, το 32% των ερωτηθέντων δήλωσε την επιθυμία να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για προσαρμοσμένα προγράμματα διατροφής, το 24% για ρουτίνα άσκησης και το 34% για προσαρμογές του τρόπου ζωής με βάση τα ατομικά δεδομένα υγείας. Ένα παρόμοιο ποσοστό (31%) ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει το AI για την παρακολούθηση και τη βελτίωση του ύπνου του. 

Ωστόσο, παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην υγεία, εξακολουθεί να υπάρχει διστακτικότητα από όσους δεν χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή τη συγκεκριμένη τεχνολογία, με μόνο το 17% να λέει ότι θα χρησιμοποιούσε συσκευές παρακολούθησης υγείας με AI στην καθημερινότητά του. 

Επιπρόσθετα, παρά την επιθυμία η Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιστοποιήσει την ποιότητα εικόνας και ήχου στις τηλεοράσεις, το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν υπάρχουν λειτουργίες AI που να τους ενδιαφέρουν σε σχέση με την οικιακή ψυχαγωγία – κάτι που πιθανώς να αντανακλά την έλλειψη γνώσεων σχετικά με τις δυνατότητές της στο συγκεκριμένο κλάδο. 

Τα στοιχεία της έρευνας υπογραμμίζουν τη σημασία της συνεχούς ανάπτυξης και της καλύτερης επικοινωνίας γύρω από τα οφέλη και την αξιοπιστία των χαρακτηριστικών και των συσκευών που τροφοδοτούνται με AI στον τομέα της υγείας και την αξία των ισχυρών μέτρων ασφαλείας, των τακτικών ενημερώσεων και της διαφανούς επικοινωνίας για την οικοδόμηση και διατήρηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Chief Innovation Officer, Symmetry, κατέληξε: «Το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης βρίσκεται στην απρόσκοπτη ενσωμάτωσή της στην καθημερινή μας ζωή – όχι μόνο στο σπίτι, αλλά σε όλα τα περιβάλλοντα. Καθώς προχωράμε, τα ηθικά ζητήματα είναι κρίσιμα – καθώς θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη όχι μόνο προάγει την κοινωνική ισότητα, αλλά βοηθά και στη δημιουργία εξυπνότερων, πιο βιώσιμων περιβαλλόντων. Ολόκληρος ο κλάδος μας θα πρέπει να ακούσει τους καταναλωτές, να δίνει έμφαση στην ασφάλεια, τη συμπερίληψη και τα πρακτικά οφέλη, έτσι ώστε το AI να γίνει πραγματικός καταλύτης για την παγκόσμια αλλαγή».