Έρευνα της Samsung για την τεχνητή νοημοσύνη: Μόνο το 15% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα, γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του

Related

Νέα εμπειρία χρήσης, αναβαθμισμένες λειτουργίες και τεχνολογία αιχμής με τα νέα smartwatches της Huawei

Η Huawei παρουσίασε πριν μερικές ημέρες τα νέα wearables της συνεχίζοντας τη “Fashion Edge”  προσέγγιση. Τα HUAWEI WATCH GT 5 Series, HUAWEI WATCH D2 και HUAWEI WATCH Ultimate Green προσφέρουν αναβαθμισμένη εμπειρία χρήσης, νέες τεχνολογίες, νέες λειτουργίες, εξαιρετικό σχεδιασμό και απαράμιλλη ποιότητα κατασκευής. Ένα πραγματικό κράμα μόδας και τεχνολογίας που ενθουσιάζει! HUAWEI WATCH GT 5…

HarmonyOS Next: Στην βιβλιοθήκη του υπάρχουν ήδη 10.000+ apps ανεξάρτητα από το Android

“Στροφή 360 μοιρών” υποχρεώθηκε να κάνει η Huawei πριν από 5 χρόνια, μετά από μια αμετάκλητη απόφαση των ΗΠΑ περί απαγόρευσης χρήσης αμερικανικών τεχνολογιών. Συνέπεια όλου αυτού ήταν να διακόψει εντελώς τη χρήση του Android Μια από τις πιο ανερχόμενες εταιρείες τεχνολογίας παγκοσμίως. Ενώ για την Huawei ήταν κάτι εντελώς απρόσμενο όλο αυτό με τους…

Τεράστια ενίσχυση απόδοσης για την μονάδα GPU του SD 8 Gen 4 έναντι του SD 8 Gen 3

Συχνά εντοπίζουμε νέα ενδιαφέροντα ευρήματα σχετικά με τις ικανότητες που διαθέτει το επερχόμενο SoC Snapdragon 8 Gen 4, το οποίο θα τροφοδοτήσει πολλές από τις ναυαρχίδες “Ultra” του 2025, συμπεριλαμβανομένων των Galaxy S25 Ultra, της σειράς Xiaomi 15, τα Oppo Find X8 Ultra και vivo X200 Ultra. Τα τελευταία νέα είναι ότι το chipset φέρεται…

Έρευνα της Samsung για την τεχνητή νοημοσύνη: Μόνο το 15% των ερωτηθέντων που συμμετείχαν στην έρευνα, γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην...

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Samsung Electronics, μόνο ένα μικρό μέρος των ερωτηθέντων  αισθάνεται σίγουρο για την ικανότητά του να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του.  Μία έρευνα με 11.000 συμμετέχοντες από 10 χώρες έδειξε ότι το 38% δεν αισθάνεται ότι περιλαμβάνεται στις τρέχουσες συζητήσεις γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη.  Σε ερώτηση…

Το Vodafone CU τριπλασιάζει τις παροχές των φοιτητικών πακέτων

Το CU κηρύσσει την έναρξη της φοιτητικής χρονιάς κάνοντας την ζωή των φοιτητών ακόμα πιο εύκολη … με την Απλή Μέθοδο των Τριών του CU! Ειδικότερα το CU επανέρχεται με  μοναδικές προσφορές και ακόμα περισσότερες εμπειρίες για όλους τους φοιτητές, τριπλασιάζοντας τις παροχές όλων των φοιτητικών πακέτων καθώς και τις προσφορές του CU Around. Με…

Δοκιμάσαμε το Redmi Pad SE 8.7 4G: Λιτό μα όχι… λειψό

Με όπλα τον μικροκαμωμένο σχεδιασμό, τη 4G συνδεσιμότητα και την έμφαση σε ποιοτική εικόνα και αξιοθαύμαστο ήχο, η 8,7 ιντσών ταμπλέτα της Xiaomi φιλοδοξεί να γίνει ο αχώριστος συνοδοιπόρος σας σε κάθε σας ταξίδι στον ψηφιακό κόσμο. Με τη 4G έκδοση του Redmi Pad SE 8.7 η Xiaomi μάς προτείνει έναν προσιτό… ελβετικό σουγιά, έτοιμο…

Πρόγραμμα Υποτροφιών COSMOTE 2024-2025: Στηρίζει για 23η χρονιά τους νέους και τα όνειρά τους για το μέλλον

Η μετάβαση από το σχολείο στο Πανεπιστήμιο είναι για πολλούς νέους μία από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής τους, καθώς αποτελεί το «εισιτήριo» για την ανάπτυξή τους τόσο επαγγελματικά, όσο και προσωπικά. Το όνειρό αυτό δεν είναι, όμως εφικτό για όλους. Στην εποχή μας δεν είναι λίγες οι οικογένειες που δυσκολεύονται να στηρίξουν τα παιδιά…

Η COSMOTE χορηγός τηλεπικοινωνιών στο διεθνή διαγωνισμό ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024

Υψηλές και σταθερές ταχύτητες για τον FIRST Global Challenge 2024 μέσα από τα δίκτυα COSMOTE Fiber και COSMOTE 5G Ο διεθνής διαγωνισμός ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, από τις 26 έως 29 Σεπτεμβρίου 2024 και η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών, έχει φροντίσει να καλύψει με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές…

Η COSMOTE χορηγός τηλεπικοινωνιών στο FIRST Global Challenge 2024 στην Ελλάδα

Η COSMOTE θα είναι ο επίσημος χορηγός τηλεπικοινωνιών στον διεθνή διαγωνισμό ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, ο οποίος πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα από τις 26 έως τις 29 Σεπτεμβρίου. Ο διαγωνισμός, συνδιοργανωμένος από το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στοχεύει στην ενθάρρυνση των νέων να ασχοληθούν με το STEM, δίνοντας λύσεις σε κρίσιμα ζητήματα μέσω…

Χορηγός τηλεπικοινωνιών στον FIRST Global Challenge 2024 η Cosmote

Ο διεθνής διαγωνισμός ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, από τις 26 έως 29 Σεπτεμβρίου 2024 και η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών, έχει φροντίσει να καλύψει με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του. Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για έναν εκπαιδευτικό διαγωνισμό, που συνδιοργανώνει το…

FIRST Global Challenge 2024: Η COSMOTE χορηγός τηλεπικοινωνιών στο διεθνή διαγωνισμό ρομποτικής

Ο διεθνής διαγωνισμός ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, από τις 26 έως 29 Σεπτεμβρίου 2024 και η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών, έχει φροντίσει να καλύψει με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του. Πρόκειται για έναν εκπαιδευτικό διαγωνισμό, που συνδιοργανώνει το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, και…

Σήμερα το «πιάτο» της 4ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος

Με το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό, λαμβάνει χώρα σήμερα η 4η φάση του Κυπέλλου Ελλάδος.  Όλα τα παιχνίδια μεταδίδονται από την Cosmote, εκτός αυτό του Αιγάλεω με αντίπαλο τον Καμπανιακό. Το πρόγραμμα για την 4η φάση του Κυπέλλου Ελλάδος:  Τέταρτη 25 Σεπτεμβρίου 15:00 Εθνικός Πειραιά – Άρης Cosmote Sport 1 HD 15:00 Απόλλων…

Η LG συνεργάζεται με τη Ricoh για την προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού στις επιχειρήσεις

Η LG Electronics (LG) υπέγραψε μνημόνιο συνεργασίας (MOU) με την Ricoh, μια εταιρεία με παγκόσμια ηγετική θέση στις λύσεις για τον εργασιακό χώρο, με σκοπό την από κοινού ανάπτυξη λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού για σύγχρονα περιβάλλοντα γραφείου. Οι δύο εταιρείες θα προχωρήσουν από κοινού σε πωλήσεις και ενέργειες marketing για τις συλλογικές τους προσπάθειες και θα…

Η ViewSonic αποκαλύπτει καινοτομίες που διαμορφώνουν το μέλλον των επιχειρήσεων και της εκπαίδευσης

Η ViewSonic Corp., κορυφαίος πάροχος οπτικών λύσεων παγκοσμίως, παρουσίασε στο συνέδριο συνεργατών της, στην Ταϊπέι τις πιο πρόσφατες καινοτομίες της. Η έκθεση επικεντρώθηκε σε τέσσερα βασικά σενάρια: αίθουσες διδασκαλίας, αίθουσες συσκέψεων, μεγάλους χώρους εκδηλώσεων και προσωπικούς χώρους εργασίας, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία αξιοποιεί τις τεχνολογίες που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (25/9)

Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Blogging Με Υπογραφή Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Online Casino Blogging Με Υπογραφή Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Επίσκεψη Επίσκεψη Τα μυστικά των τυχερών παιχνιδιών Πες μας και εσύ την άποψη σου Online Casino Blogging Με Υπογραφή

Share

Σύμφωνα με στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Samsung Electronics, μόνο ένα μικρό μέρος των ερωτηθέντων  αισθάνεται σίγουρο για την ικανότητά του να χρησιμοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του. 

Μία έρευνα με 11.000 συμμετέχοντες από 10 χώρες έδειξε ότι το 38% δεν αισθάνεται ότι περιλαμβάνεται στις τρέχουσες συζητήσεις γύρω από την Τεχνητή Νοημοσύνη. 

Σε ερώτηση σχετικά με το βαθμό κατανόησης της τεχνολογίας, οι ερωτηθέντες στην Πολωνία ήταν πιο πιθανό να πουν ότι είναι αρκετά εξοικειωμένοι με αυτήν (23%), ενώ αντίστοιχα στο Ηνωμένο Βασίλειο αισθάνονται λιγότερη αυτοπεποίθηση από άλλες αγορές (11%), υπογραμμίζοντας τις πιθανές πολιτιστικές και εκπαιδευτικές επιρροές στον τρόπο αντίληψης των πραγμάτων. 

Τα ευρήματα που δημοσιεύθηκαν στη νέα έρευνα της Samsung – Intelligent Living: How AI is Enhancing Everyday Life – αποκαλύπτουν την αυξανόμενη επιθυμία των ερωτηθέντων για την Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιώσει την καθημερινότητα τους 

Καθώς το AI εντάσσεται ολοένα και περισσότερο σε κάθε πτυχή της ζωής, από τους αλγορίθμους που καθοδηγούν τις επιλογές στην ψυχαγωγία μέχρι τις έξυπνες συσκευές που προβλέπουν τις ανάγκες στο σπίτι, περισσότεροι από ποσοστό 53% επιθυμεί η τεχνητή νοημοσύνη να κάνει τη ζωή του ευκολότερη, με τις δουλειές του σπιτιού όπως η καθαριότητα, να βρίσκονται υψηλά στη λίστα για την υιοθέτηση της Τεχνητής Νοημοσύνης 

Ωστόσο, αυτή η επιθυμία δεν συνάδει ακόμα με τον αντίστοιχο ενθουσιασμό, καθώς μόνο το ένα τρίτο (38%) των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι αντιμετωπίζουν την επέκταση του AI με προσμονή. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Διευθυντής Καινοτομίας, Goldsmiths University of London και Chief Innovation Officer, Symmetry, σχολίασε: «Η πραγματική υπόσχεση της Τεχνητής Νοημοσύνης έγκειται στον τρόπο με τον οποίο μπορεί να μεταμορφώσει την καθημερινότητα και τη ρουτίνα μας, για να συμπληρώσει – και όχι να επισκιάσει – τα πράγματα που απολαμβάνουμε περισσότερο. Καθώς το AI ενσωματώνεται στις συσκευές οικιακής χρήσης, η πραγματική του αξία θα κριθεί από το πόσο καλά απλοποιεί τις καθημερινές εργασίες, βελτιώνει την ποιότητα ζωής μας και κάνει τις καθημερινές αλληλεπιδράσεις πιο ομαλές». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο σπίτι

Η έρευνα διαπίστωσε ότι η συνδεσιμότητα αποτελεί μια σημαντική προτεραιότητα για τους ερωτηθέντες, με το 42% των ερωτηθέντων να δηλώνει ότι επιθυμεί η Τεχνητή Νοημοσύνη να συνδέει καλύτερα τις συσκευές στο σπίτι τους. Επιπλέον, ίδιο ποσοστό συμμετεχόντων (42%) δήλωσε ότι πιστεύει πως η Τεχνητή Νοημοσύνη θα κάνει τη ζωή στο σπίτι καλύτερη, ενώ σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) είπε ότι η «έξυπνη» διαχείριση του σπιτιού ήταν το πιο επιθυμητό χαρακτηριστικό της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Αναλυτικότερα: 

  • Ο καθαρισμός και το σκούπισμα ήταν οι κυριότερες εργασίες στις οποίες οι άνθρωποι θέλουν να βοηθήσει η Τεχνητή Νοημοσύνη, με το 33% των ερωτηθέντων να εκφράζουν ενδιαφέρον για λύσεις με AI που μπορούν να χειριστούν αυτές τις εργασίες αντί για τους ίδιους. 
  • Επιπλέον, το 28% ενδιαφέρεται για περιπτώσεις όπου η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βοηθήσει στον καθαρισμό των σκευών κουζίνας, ενώ το 25% αναζητά βοήθεια στο πλύσιμο των πιάτων. 
  • Το 23% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για λειτουργίες AI που μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία γευμάτων, αλλά και στη διαχείριση των λιστών για το σούπερ μάρκετ. 
  • Τα παραπάνω ξεπερνούν σε ποσοστό τις πιο παραδοσιακές εργασίες, όπως η διαχείριση των οικιακών λογαριασμών και των οικονομικών του νοικοκυριού, που επιλέχθηκαν από μόλις 21% των συμμετεχόντων. 

Ωστόσο, η ασφάλεια παραμένει μια σημαντική ανησυχία. Για την ενίσχυση της εμπιστοσύνης, το 37% των ερωτηθέντων χαρακτηρίζει τις τακτικές ενημερώσεις ασφαλείας ως απαραίτητες, το 34% προτίμησε την διαρκή (24/7) παρακολούθηση ενεργών απειλών και το 27% αναγνώρισε την πλήρη ασφάλεια ως το πιο σημαντικό AI χαρακτηριστικό, εάν εντάσσει την Τεχνητή Νοημοσύνη στην καθημερινότητά του στο μέλλον. Αυτές οι πληροφορίες υπογραμμίζουν την ανάγκη για AI τεχνολογίες, οι οποίες δεν είναι μόνο καινοτόμες, αλλά και ασφαλείς. 

Ο Tim Hospedales, Επικεφαλής του Ερευνητικού Κέντρου AI της Samsung στο Κέμπριτζ, σχολίασε: «Στη Samsung πιστεύουμε ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη θα πρέπει να βελτιώσει την καθημερινή ζωή λειτουργώντας ως ένας αόρατος βοηθός που απλοποιεί τις εργασίες, χωρίς να χρειάζεται επίβλεψη. Η δέσμευσή μας είναι να δημιουργήσουμε τεχνολογία που είναι εξίσου ισχυρή και ασφαλής και μπορεί να ενταχθεί αβίαστα στη ρουτίνα των καταναλωτών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να επικεντρωθούν σε αυτά που έχουν πραγματική σημασία για τους ίδιους». 

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δίνει «χώρο» στα προσωπικά ενδιαφέροντα

Σχεδόν τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων αναζητούν περισσότερο χρόνο για να ασχοληθούν με δραστηριότητες που τους ενδιαφέρουν, με το 37% να πιστεύει ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να τους βοηθήσει να τις βάλουν σε προτεραιότητα και το 41% αναμένει το AI να βελτιώσει αυτά που μπορούν να δημιουργήσουν. 

Οι καταναλωτές θέλουν να βελτιώσουν τις εμπειρίες που ήδη έχουν, όπως τα ταξίδια, το παιχνίδι και παρακολούθηση τηλεόρασης. Αυτό αντικατοπτρίζεται στα ευρήματα της έρευνας που αποκαλύπτουν ότι ανάμεσα στα πιο επιθυμητά AI χαρακτηριστικά είναι η μετάφραση σε πραγματικό χρόνο (23%), οι λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης που βελτιστοποιούν την ευκρίνεια της εικόνας (27%), καθώς και η ανίχνευση θορύβου στον περιβάλλοντα χώρο του χρήστη και η αντίστοιχη προσαρμογή της ποιότητας ήχου (27%) για πιο καθηλωτική εμπειρία θέασης. 

Επιπλέον, η εξατομίκευση είναι μια βασική τάση, ειδικά όσον αφορά στην υγεία και την ευεξία, με τους μισούς από τους ερωτηθέντες της έρευνας (50%) να εστιάζουν στην πρόληψη και όχι στη θεραπεία. Πιο συγκεκριμένα, το 32% των ερωτηθέντων δήλωσε την επιθυμία να χρησιμοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για προσαρμοσμένα προγράμματα διατροφής, το 24% για ρουτίνα άσκησης και το 34% για προσαρμογές του τρόπου ζωής με βάση τα ατομικά δεδομένα υγείας. Ένα παρόμοιο ποσοστό (31%) ενδιαφέρεται να χρησιμοποιήσει το AI για την παρακολούθηση και τη βελτίωση του ύπνου του. 

Ωστόσο, παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον για την ενσωμάτωση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην υγεία, εξακολουθεί να υπάρχει διστακτικότητα από όσους δεν χρησιμοποιούν αυτήν τη στιγμή τη συγκεκριμένη τεχνολογία, με μόνο το 17% να λέει ότι θα χρησιμοποιούσε συσκευές παρακολούθησης υγείας με AI στην καθημερινότητά του. 

Επιπρόσθετα, παρά την επιθυμία η Τεχνητή Νοημοσύνη να βελτιστοποιήσει την ποιότητα εικόνας και ήχου στις τηλεοράσεις, το 28% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν υπάρχουν λειτουργίες AI που να τους ενδιαφέρουν σε σχέση με την οικιακή ψυχαγωγία – κάτι που πιθανώς να αντανακλά την έλλειψη γνώσεων σχετικά με τις δυνατότητές της στο συγκεκριμένο κλάδο. 

Τα στοιχεία της έρευνας υπογραμμίζουν τη σημασία της συνεχούς ανάπτυξης και της καλύτερης επικοινωνίας γύρω από τα οφέλη και την αξιοπιστία των χαρακτηριστικών και των συσκευών που τροφοδοτούνται με AI στον τομέα της υγείας και την αξία των ισχυρών μέτρων ασφαλείας, των τακτικών ενημερώσεων και της διαφανούς επικοινωνίας για την οικοδόμηση και διατήρηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. 

Ο Δρ. Chris Brauer, Chief Innovation Officer, Symmetry, κατέληξε: «Το μέλλον της Τεχνητής Νοημοσύνης βρίσκεται στην απρόσκοπτη ενσωμάτωσή της στην καθημερινή μας ζωή – όχι μόνο στο σπίτι, αλλά σε όλα τα περιβάλλοντα. Καθώς προχωράμε, τα ηθικά ζητήματα είναι κρίσιμα – καθώς θα πρέπει να εξασφαλιστεί ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη όχι μόνο προάγει την κοινωνική ισότητα, αλλά βοηθά και στη δημιουργία εξυπνότερων, πιο βιώσιμων περιβαλλόντων. Ολόκληρος ο κλάδος μας θα πρέπει να ακούσει τους καταναλωτές, να δίνει έμφαση στην ασφάλεια, τη συμπερίληψη και τα πρακτικά οφέλη, έτσι ώστε το AI να γίνει πραγματικός καταλύτης για την παγκόσμια αλλαγή».