Ψηφιακή κόπωση έφερε η πανδημία: 1 στους 2 θέλει χρόνο offline

Related

Μαθητές από όλον τον κόσμο διαγωνίστηκαν στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα με τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά. Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

Χιλιάδες μαθητές από όλον τον κόσμο στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά.Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες…

Μπλοκάρεται από την Xiaomi το ξεκλείδωμα του bootloader στις παγκόσμιες αγορές

“Βόμβα” μεγατόνων έριξε πρόσφατα ο χρήστης του X Chun Bhai ισχυριζόμενος ότι η Xiaomi θέλει να “σκοτώσει” το πρόγραμμα ξεκλειδώματος του bootloader εκτός της ηπειρωτικής Κίνας μέχρι το 2025. Συγκεκριμένα ο ίδιος είπε στην ανάρτησή του: “Άσχετα νέα, αλλά ακούω ότι η Xiaomi σχεδιάζει να κλείσει το ξεκλειδώστε το πρόγραμμα bootloader για τους παγκόσμιους χρήστες…

Μαθητές από όλον τον κόσμο διαγωνίστηκαν στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα με τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Υψηλές ταχύτητες έως 1 Gbps και 1.700 5G SIM κάρτες για τον FIRST Global Challenge 2024 07 Οκτωβρίου 2024 17:09 Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα…

Το AI & Digital Transformation Conference της KPMG υποδέχεται 35+ κορυφαίους ομιλητές και 250+ CFOs

Το  AI & Digital Transformation Conference της KPMG στην Ελλάδα έρχεται την Τρίτη 15 Οκτωβρίου, με κεντρικό μήνυμα “Harness Technology – Change the Game”, για να καλωσορίσει κορυφαία στελέχη – CIO, CTO, COO, CDO, CFO, CMO από την Ελλάδα και το εξωτερικό – σε μια συναρπαστική ημέρα συζητήσεων, παρουσιάσεων, ανταλλαγής απόψεων και networking με επίκεντρο…

Η Vodafone Ελλάδας συνδέει την Κρήτη με τα σημαντικότερα διεθνή υποθαλάσσια καλωδιακά συστήματα 

Η Vodafone Ελλάδας καλωσόρισε στην Κρήτη το καλωδιακό σύστημα India-Europe-Xpress (IEX), ένα από τα μεγαλύτερα υποβρύχια καλωδιακά συστήματα στον κόσμο. Το σύστημα IEX που προσαιγιαλώθηκε από την SubCom στο Τυμπάκι Ηρακλείου θα συνδεθεί με τον  καλωδιακό σταθμό της Vodafone Ελλάδας στην περιοχή.  Το σύστημα IEX, με μήκος σχεδόν 10.000 χιλιόμετρα, αποτελεί μέρος ενός διηπειρωτικού έργου που…

Μαθητές από όλον τον κόσμο διαγωνίστηκαν στον FIRST Global Challenge στην Αθήνα με τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά.  Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

FIRST Global Challenge με τα γρήγορα δίκτυα της Cosmote

Περισσότεροι από 3.000 μαθητές και μέντορες από 193 χώρες αξιοποίησαν τα γρήγορα δίκτυα της COSMOTE με ταχύτητες έως 1 Gbps, στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού μαθητικής ρομποτικής FIRST Global Challenge 2024, που φιλοξένησε η Αθήνα για πρώτη φορά. Η COSMOTE, ως χορηγός τηλεπικοινωνιών κάλυψε με υπερσύγχρονες δικτυακές υποδομές κινητής και σταθερής τις ανάγκες διεξαγωγής του.…

NBG Pay: Επιτυχής διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές και τα λογιστικά συστήματα ERP στο πλαίσιο της κατεύθυνσης της ΑΑΔΕ και του Υπουργείου...

Η NBG Pay, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα υπηρεσιών ψηφιακών πληρωμών, με την αξιοπιστία της Εθνικής Τράπεζας και την τεχνολογική εξειδίκευση της Global Payments,  ολοκλήρωσε τη διασύνδεση του στόλου των τερματικών της με τις ταμειακές μηχανές και τα συστήματα ERP, στο πλαίσιο της κατεύθυνσης της ΑΑΔΕ και του Υπουργείου Οικονομικών για τη διασύνδεση των φορολογικών μηχανισμών με τα συστήματα αποδοχής…

Προσθέτει και άλλες λειτουργίες ασφαλείας η Google στα Android smartphones

Την προώθηση μιας νέας ενημέρωσης λειτουργιών φέρεται να έχει ξεκινήσει η Google για ορισμένα Android smartphones, προσθέτοντας λειτουργίες κατά συμβάντων κλοπής, όπως κλείδωμα ανίχνευσης κλοπής, κλείδωμα συσκευής εκτός σύνδεσης και απομακρυσμένο κλείδωμα. Το τελευταίο δεν είναι ακριβώς νέο και πολλοί χρήστες Android το έχουν ήδη εγκατεστημένο στις συσκευές τους. Ωστόσο, το κλείδωμα ανίχνευσης κλοπής και το…

Η iStorm, o ειδικός της Apple, ανοίγει το 17o κατάστημά της στην Κηφισιά

Το νέο κατάστημα iStorm στη Λεωφ. Κηφισίας 281 επεκτείνει την παρουσία της εταιρείας στην Αττική, φέρνοντας υψηλή αισθητική, εξειδικευμένη γνώση και ολοκληρωμένες υπηρεσίες στο κοινό της Κηφισιάς, εισάγοντάς το παράλληλα στο μαγικό οικοσύστημα της Apple. Τα καταστήματα iStorm αποτελούν πόλο έλξης και σημείο αναφοράς για τους λάτρεις των προϊόντων της Apple, χαρίζοντας μια μοναδική αγοραστική…

Η SOFTONE GLOBAL SUSTAIN παρουσίασε τη νέα πρωτοποριακή πλατφόρμα ESG4ALL

Η SOFTONE GLOBAL SUSTAIN, κορυφαίος πάροχος συμβουλευτικών υπηρεσιών και λύσεων για πρακτικές ESG, παρουσίασε τη νέα καινοτόμο διαδικτυακή πλατφόρμα ESG4ALL. Η νέα αυτή πλατφόρμα επιτρέπει σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να συγκεντρώνουν, να παρακολουθούν και να αξιολογούν ESG δεδομένα και δείκτες βιωσιμότητας, τόσο για τις εσωτερικές τους λειτουργίες όσο και για την εφοδιαστική τους αλυσίδα. Το…

Βρήκε τρόπο η Microsoft για να εξαλείψει ένα πρόβλημα με τα πτυσσόμενα τηλέφωνα

Αν λάβουμε ως δεδομένο πως υπάρχει μια τρανταχτή ένδειξη ότι η Microsoft εργάζεται στο πρώτο της αναδιπλούμενο τηλέφωνο, τότε με βάση την διαρροή που προέκυψε σήμερα, αυτό το νέο μοντέλο θα φέρει μια πολύ καινοτόμα λύση. Τον Φεβρουάριο του 2021, η Microsoft υπέβαλε αίτηση για δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στο Γραφείο Ευρεσιτεχνιών και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO)…

Η Epson κερδίζει τη διάκριση Platinum για τη Βιωσιμότητα από την EcoVadis

Η παγκόσμια εταιρεία τεχνολογίας Epson ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι απέσπασε τη διάκριση Platinum για τη βιωσιμότητα από την EcoVadis, τον κορυφαίο πάροχο αξιολογήσεων επιχειρηματικής βιωσιμότητας. Αυτή η υψηλού κύρους αναγνώριση υπογραμμίζει τη δέσμευση της Epson για τη διατήρηση των υψηλότερων προτύπων στις περιβαλλοντικές πρακτικές, στα εργασιακά και ανθρώπινα δικαιώματα, στη δεοντολογία και στη βιωσιμότητα της…

Η nvisionist ανάμεσα στις 14 κορυφαίες Scaleups εταιρείες σε όλο τον κόσμο

Η nvisionist συνεχίζει να ενισχύει την παρουσία της και να υψώνει την ελληνική σημαία σε κορυφαίους διεθνείς θεσμούς. H κορυφαία ελληνική start-up θα εκπροσωπήσει την καινοτομία, την ανάπτυξη του AI και του Computer vision, όπως επίσης και το ESG, στο Παγκόσμιο Τουρνουά Scaleups του Παγκόσμιου Συνδέσμου Υπηρεσιών Καινοτομίας και Τεχνολογίας (WITSA), το οποίο πραγματοποιείται από…

Share

Έκρηξη της χρήσης του Διαδικτύου, κατά τη διάρκεια της πανδημίας της COVID-19, έφερε η αυξημένη ανάγκη για ψηφιακές υπηρεσίες από το σπίτι. Με ορισμένες γεωγραφικές διαφοροποιήσεις, τα νοικοκυριά υιοθέτησαν μια σειρά υπηρεσιών για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των επιμέρους lockdowns.

Το 41% των πολιτών ανησυχεί περισσότερο για τον αντίκτυπο του Διαδικτύου στην ποιότητα ζωής τουΟι βιντεοκλήσεις βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης, με αύξηση του ρυθμού υιοθέτησης τους κατά 25%, με τον ρυθμό υιοθέτησης των διαδικτυακών υπηρεσιών υγείας (20%) και εκπαίδευσης (18%) να έχει, επίσης, αυξηθεί ραγδαία. Ταυτόχρονα, σε όλες τις αγορές, το 44% των πολιτών δηλώνει ότι οι ανάγκες για σύνδεση στο Διαδίκτυο έχουν αυξηθεί.

Ωστόσο, ο αυξημένος βαθμός υιοθέτησης αυτών των υπηρεσιών, συνοδεύεται από επίσης αυξημένες ανησυχίες για τον αντίκτυπο στην ποιότητα ζωής, γεγονός που δημιουργεί την επείγουσα ανάγκη μιας νέας προσέγγισης από τους παρόχους. Σύμφωνα με τη μελέτη της EY, Decoding the digital home, το 41% των πολιτών ανησυχεί περισσότερο σήμερα για τον αντίκτυπο του Διαδικτύου στην ποιότητα ζωής, σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία.

Επιπλέον, το 39% είναι πολύ προσεκτικό στη δημοσιοποίηση προσωπικών δεδομένων στο Διαδίκτυο. Χαρακτηριστικά, η ηλικιακή ομάδα 18-34 ανησυχεί περισσότερο για τη δημοσιοποίηση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα (43%), απ’ ό,τι τα άτομα ηλικίας 45 ετών και άνω (36%).

Προβληματισμός για τα παιδιά

Ο συσχετισμός μεταξύ ζήτησης και ανησυχιών είναι πιο έντονος μεταξύ των νοικοκυριών με παιδιά: το 60% των πολιτών, που έχουν παιδιά, αναφέρει ότι οι ανάγκες για συνδεσιμότητα έχουν αυξηθεί (έναντι 44% κατά μέσο όρο πριν από την πανδημία. Επίσης, πάνω από τους μισούς (52%) δηλώνουν ότι είναι πολύ πιθανό να εξετάσουν τον αντίκτυπο, που έχει το internet στην ποιότητα ζωής τους (έναντι 41% κατά μέσο όρο).

Ψηφιακός κορεσμός

Πολλοί πολίτες βιώνουν σήμερα ψηφιακή κόπωση, σύμφωνα με την έρευνα. Το 47% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι αναζητά χρόνο αποσύνδεσης από τα smartphones και άλλες συσκευές συνδεδεμένες στο Διαδίκτυο. Επιπλέον, ένα 25% απαντά ότι θα ήθελε να μειώσει τον αριθμό των πλατφορμών streaming που χρησιμοποιεί.

Συγχρόνως, το 43% πιστεύει ότι υπάρχουν σήμερα υπερβολικά πολλά πακέτα συνδεσιμότητας και περιεχομένου. Παράλληλα, περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) ανησυχεί πολύ για το επιβλαβές ή ακατάλληλο περιεχόμενο στο Διαδίκτυο, ενώ σχεδόν τα μισά νοικοκυριά (49%) υποστηρίζουν την αυστηρότερη ρύθμιση και έλεγχο του Διαδικτύου. Το 35% είναι, επίσης, επιφυλακτικό σχετικά με τη χρήση δικτύων κινητής τηλεφωνίας 5G, παρά τις κυβερνητικές διαβεβαιώσεις.

Θετικές δαπάνες

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η COVID-19 οδήγησε σε αυξημένες προθέσεις για δαπάνες, με το 25% να συμφωνεί ότι η πανδημία έχει κάνει την αναβάθμιση σε δίκτυο 5G πιο ελκυστική. Ταυτόχρονα, το 20% δηλώνει πλέον πιο πρόθυμο να πληρώσει παραπάνω για περιεχόμενο Ultra HD.

Ωστόσο, οι προβληματισμοί για τον έλεγχο κόστους και την εξοικονόμηση χρημάτων, είναι πιο έντονοι από τη διάθεση για αναβάθμιση. Το 42% πιστεύει ότι ήδη πληρώνει πάρα πολλά για το περιεχόμενο που καταναλώνει, ενώ το 53% δηλώνει ότι προτεραιότητα του νοικοκυριού είναι να δαπανούν όσο το δυνατόν λιγότερο σε υπηρεσίες επικοινωνίας.

Συνολικά, το 42% των ερωτηθέντων σε όλες τις χώρες που περιλαμβάνει το δείγμα, πιστεύει ότι ο πάροχος ευρυζωνικών υπηρεσιών, που χρησιμοποιεί, δεν κάνει ό,τι μπορεί για να διασφαλίσει ότι απολαμβάνουν το καλύτερο δυνατό πακέτο.