Ψηφιακή εξυπηρέτηση στο κινητό με το ανανεωμένο COSMOTE APP

Related

Τεχνολογική επανάσταση στη βιομηχανία του θεάματος; Η AI φέρνει δισεκατομμύρια επενδύσεις

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 20:30 SHARE Ενώ οι μεγάλοι παίκτες του Χόλιγουντ επιτίθενται νομικά στην AI, στο παρασκήνιο τη χρησιμοποιούν για να επαναπροσδιορίσουν τον τρόπο που γίνονται οι ταινίες, πιο φθηνά, πιο γρήγορα, πιο στοχευμένα.           Οι γίγαντες του Χόλιγουντ αντιδρούν απέναντι στην εισβολή της τεχνητής νοημοσύνης. Η Disney και η Universal

Ποιους οικονομικούς όρους αναζητά περισσότερο ο κόσμος στο ChatGPT;

ΜΑΡΙΑ ΑΚΡΙΒΟΥ 07/07/2025, 18:11 SHARE Η τεχνητή νοημοσύνη έρχεται να δώσει απαντήσεις και συμβουλές στις οικονομικές μας απορίες. Η έλευση του ChatGPT στη ζωή μας, θα έλεγε κανείς, ότι έχει δώσει τη δυνατότητα σε κάθε χρήστη να έχει δίπλα του, ανά πάσα ώρα και στιγμή, έναν προσωπικό βοηθό, ικανό να του λύσει οποιαδήποτε απορία σε

Apple: Προσφεύγει στο δικαστήριο για το πρόστιμο της ΕΕ

FORTUNE GREECE 07/07/2025, 15:41 SHARE Ποινή «άνευ προηγουμένου» χαρακτηρίζει η Apple το πρόστιμο που επέβαλε στην εταιρεία η ΕΕ, για το App Storea Η Apple άσκησε έφεση κατά του προστίμου ύψους 500 εκατ. ευρώ που της επέβαλε η Ευρωπαϊκή Ένωση, χαρακτηρίζοντας την ποινή «άνευ προηγουμένου» και τις αλλαγές που απαιτούσε η ρυθμιστική αρχή στο App

Έγκριση από το ΕΣΡ για το Cosmote Sport Start – Τυπολογίες – όλα γύρω από τα media

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 32 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας στο Facebook ΕΠΩΝΥΜΙΑ

Μια συζήτηση με έναν «ηθικό χάκερ»: Αυτό είναι το πραγματικό προφίλ των ψηφιακών εγκληματιών

Το Fortune Greece συνάντησε τον Clément Domingo, έναν από τους ελάχιστους ανθρώπους ο οποίος «ζει» μέσα στο Σκοτεινό Διαδίκτυο και γνωρίζει με κάθε λεπτομέρεια πώς είναι αυτός ο άγνωστος κόσμος που αποτελεί φιλικό πεδίο δράσης για κυβερνοεγκληματίες. Αποστολή στη Μαδρίτη Ξυπνά το πρωί. Φιλά τα παιδιά του πριν το σχολείο. Πάει στη δουλειά του. Επιστρέφει

Το μεγαλύτερο πρόβλημα του κλάδου των τηλεπικοινωνιών; Η αποτυχία αξιοποίησης του 5G

Καθώς η χορωδία χιλιάδων εταιρειών που επαινούν τα τελευταία...

Θα παντρευόσουν ένα ρομπότ; Το 80% της Gen Z λέει «ναι»

FORTUNE GREECE 05/07/2025, 19:00 SHARE Η νέα γενιά στρέφεται σε ψηφιακούς συντρόφους, με 8 στους 10 Gen Z να δηλώνουν πως θα έκαναν σχέση – ακόμη και γάμο – με τεχνητή νοημοσύνη. Το 80% των εκπροσώπων της Generation Z δηλώνει πως θα παντρευόταν μια τεχνητή νοημοσύνη, σύμφωνα με έρευνα της εταιρείας chatbots Joi AI. Επιπλέον

Μακριά από τα κινητά πιο κοντά στη μάθηση – Τι δείχνει νέα έρευνα σε 317 σχολεία

Νέα μελέτη δείχνει ότι η απαγόρευση κινητών τηλεφώνων στα...

Magenta Moments: Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης της COSMOTE TELEKOM

Το νέο πρόγραμμα επιβράβευσης Magenta Moments φέρνει σε όλους τους πελάτες της η COSMOTE TELEKOM .   Το Magenta Moments , που αναβαθμίζει το COSMOTE DEALS FOR YOU, φέρνει έναν νέο κόσμο προνομίων & εμπειριών , γεμάτο δώρα, διαγωνισμούς και αποκλειστικές προσφορές από ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, σε

Η Meta στηρίζει την Ελλάδα – Πράσινο φως για ενιαία ψηφιακή ηλικία ενηλικίωσης

Η Meta, μητρική των Facebook και Instagram, δηλώνει επίσημα τη στήριξή της στην ελληνική πρόταση για καθιέρωση ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης σε ευρωπαϊκό επίπεδο.           Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της

Η Meta υπέρ του ελληνικού σχεδίου για την καθιέρωση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης

Τις ελληνικές θέσεις σχετικά με την θέσπιση ενιαίας ψηφιακής ηλικίας ενηλικίωσης υιοθετεί η Meta, η μητρική εταιρεία των Facebook, Instagram και WhatsApp, η οποία με δήλωσή της ανακοίνωσε ότι στηρίζει αυτές τις προτάσεις. Στο non-paper που παρουσίασε πρόσφατα ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρης Παπαστεργίου, για την προστασία των ανηλίκων από τον εθισμό στο διαδίκτυο, το

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα

Η COSMOTE TELEKOM διευκολύνει την επικοινωνία των συνδρομητών της σε Σπάτα, Ραφήνα & Ιεράπετρα Newsroom ακρόαση άρθρου ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Όλοι οι δικαιούχοι συνδρομητές ενημερώνονται για την ενεργοποίηση των δωρεάν πακέτων μέσω γραπτών μηνυμάτων (SMS) Η COSMOTE TELEKOM στηρίζει τους συνδρομητές της στα Σπάτα και τη Ραφήνα του Νομού Αττικής και στην Ιεράπετρα του Λασιθίου Κρήτης

Η Apple κάνει εκατομμυριούχο όποιον «σπάσει» το iPhone σου

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 18:45 SHARE epa11615092 A customer checks the new iPhone 16 model before buying at an Apple Store in Bangkok, Thailand, 20 September 2024. According to Apple Inc, the new iPhone 16 features Apple Intelligence - the new platform for artificial intelligence (AI) capability, larger display sizes, new creative capabilities as well as

Νέα πιστοποίηση ISO για το Cosmote eValue

Η Cosmote eValue, μέλος του ομίλου ΟΤΕ, είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που λαμβάνει την πιστοποίηση ISO 18295-1:2017 για Customer Contact Centers, από την TÜV Nord Ελλάδας, όπως επισημαίνει σχετική ανακοίνωση. Σημειώνεται ότι είναι η 14η πιστοποίηση ISO που λαμβάνει η Cosmote eValue (διαθέτει μεταξύ άλλων τα ISO 9001, ISO 27701, ISO 27001, ISO

Δωρεάν μαθήματα τεχνολογίας για 65+ και ΑμεΑ – Όλες οι λεπτομέρειες του νέου προγράμματος

FORTUNE GREECE 04/07/2025, 16:15 SHARE Με στόχο την ενίσχυση της ψηφιακής ισότητας, ξεκινά πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης για 6.400 ηλικιωμένους και άτομα με αναπηρία, μέσω του «Ελλάδα 2.0». Πιλοτικό πρόγραμμα για την ψηφιακή ενδυνάμωση 3.600 ατόμων ηλικίας άνω των 65 και 2.800 ατόμων με αναπηρία, συνολικής δημόσιας δαπάνης 6,8 εκατ. ευρώ εντάσσεται στο Εθνικό Σχέδιο «Ελλάδα

Share

Με νέες λειτουργικότητες εμπλουτίζεται το COSMOTE APP, προσφέροντας σε όλους τους πελάτες COSMOTE μια νέα εμπειρία ψηφιακής εξυπηρέτησης μέσα από το κινητό τους. Από την παρακολούθηση της παραγγελίας νέας σύνδεσης με τον εξοπλισμό που τη συνοδεύει ή την παρακολούθηση της κατάστασης πιθανού αιτήματος βλάβης, μέχρι και τις βασικές λειτουργικότητες ανανέωσης προγράμματος και πληρωμής λογαριασμών που ήδη απολάμβαναν, το COSMOTE APP αποτελεί ένα ολοκληρωμένο εργαλείο εξυπηρέτησης για τους πελάτες COSMOTE.

Στη νέα αυτή εποχή του COSMOTE APP οι συνδρομητές COSMOTE μπορούν να εξυπηρετούνται για οποιοδήποτε θέμα ή ερώτημα αντιμετωπίζουν μέσα από την αναβαθμισμένη ενότητα «Βοήθεια», αλλά και μέσω Chat. Μπορούν, επίσης, να παρακολουθούν την πορεία της παραγγελίας τους και να βλέπουν πληροφορίες σχετικά με την παράδοση του εξοπλισμού τους, να δηλώνουν βλάβη για το σταθερό τους και να παρακολουθούν την πορεία επίλυσής της, βλέποντας την εκτιμώμενη ημερομηνία αποκατάστασης.

Επίσης, για τους πελάτες συμβολαίων που ταξιδεύουν στο εξωτερικό, παρέχεται η δυνατότητα ενεργοποίησης της υπηρεσίας περιαγωγής, για να μπορούν να παρακολουθούν τα διαθέσιμα ΜΒ, λεπτά ομιλίας και SMS του προγράμματός τους, αλλά και να ενεργοποιούν roaming πακέτα ανάλογα με τη χώρα προορισμού τους.

Οι πελάτες COSMOTE διαχειρίζονται άμεσα και με ασφάλεια, όπου κι αν βρίσκονται, όλα τα σταθερά, κινητά και καρτοκινητά της οικογένειας, καθώς και το WiFi του σπιτιού τους. Ελέγχουν το υπόλοιπό τους, ενημερώνονται έγκαιρα για τους λογαριασμούς τους ώστε να τους εξοφλήσουν εύκολα και με ασφάλεια μέσα από το App, παίρνοντας κάθε φορά, 3GB δωρεάν. Επιπλέον, ανανεώνουν το χρηματικό υπόλοιπο στα καρτοκινητά όλης της οικογένειας ή τρίτων και πληρώνουν τους λογαριασμούς COSMOTE αγαπημένων τους προσώπων. Μπορούν ακόμα μέσα από την ενότητα “For Youνα χρησιμοποιούν ένα μεγάλο πλήθος καθημερινών προσφορών και κουπονιών, σε ένα ευρύ δίκτυο επιλεγμένων συνεργατών.

Το COSMOTE APP αποτελεί σημαντικό εργαλείο και για τους επαγγελματίες, καθώς μπορούν να διαχειρίζονται όλες τις εταιρικές τους συνδέσεις, κινητής και σταθερής.

Με περίπου 2 εκατ. ενεργούς χρήστες κάθε μήνα, το COSMOTE APP καλύπτει κάθε ανάγκη επικοινωνίας. Τους τελευταίους μήνες, χρησιμοποιούν καθημερινά την εφαρμογή, κατά μέσο όρο, 300.000 πελάτες.

Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, η COSMOTE συνεχίζει να εμπλουτίζει τα ψηφιακά της προϊόντα με «έξυπνες» λύσεις, συμβάλλοντας σε έναν κόσμο καλύτερο για όλους με τη βοήθεια της τεχνολογίας.