Η υγειονομική κρίση του κορονοϊού έχει προκαλέσει έντονους τριγμούς στην αγορά των smartphones, καθώς πολλές κατασκευάστριες εταιρείες έχουν αρχίσει να αντιμετωπίζουν έντονα προβλήματα, με πραγματικά χαμηλές πωλήσεις. Μια από αυτές είναι και η
HMD Global
, η κινεζική εταιρεία που βρίσκεται πίσω από την αναβίωση του κλασικού και πραγματικά ιστορικού brand της
Nokia.
Πριν από μερικά χρόνια η αναβίωση του Nokia brand έκανε click στο καταναλωτικό κοινό, σημειώνοντας τεράστια επιτυχία, καθώς οι πωλήσεις κυριολεκτικά εκτοξεύτηκαν από 100.000 μονάδες στα 4.4 εκατομμύρια για τη χρονική διάρκεια από το Α’ τρίμηνο του 2017 μέχρι το Δ’ τρίμηνο του 2017, ενώ παρέμειναν «σταθερές» για το όλο το 2018. Δυστυχώς για την HMD Global κάπου μέσα στο 2019 παρουσιάστηκαν σημάδια κόπωσης στις πωλήσεις νέων συσκευών, ενώ όπως όλα δείχνουν και μέσα στο 2020 τα πράγματα θα είναι εξαιρετικά… «συννεφιασμένα». Πιο συγκεκριμένα, το A’ τρίμηνο του 2020 μετά βίας η HMD Global κατάφερε να ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο Nokia smartphones. Σύμφωνα με τα δεδομένα που συγκέντρωση η Counterpoint Research, η HMD Global κατέλαβε την 13η θέση στη παγκόσμια λίστα των κατασκευαστών. Δυστυχώς και το επόμενο τρίμηνο δεν θα είναι και πολύ ανθηρά τα πράγματα από τη στιγμή που η ζήτηση έχει πέσει στο ναδίρ λόγω του COVID-19, ενώ και το Nokia 8.3 5G που ενδεχομένως να τονώσει τις πωλήσεις, ίσως και να μην είναι αρκετό από τη στιγμή που θα κάνει την εμφάνιση του μέσα στο καλοκαίρι.
Ας ελπίσουμε ότι η κατάσταση θα βελτιωθεί στο μέλλον όχι μόνο για τα Nokia smartphones, αλλά και για τις περισσότερες εταιρείες του χώρου της mobile τεχνολογίας, οι οποίες αντιμετωπίζουν έντονο πρόβλημα εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης.