Τριπλασιάστηκαν το πρώτο 9μηνο του 2019 οι απάτες μέσω push notifications

Related

Dialectica: Υπαρκτή αλλά χαμηλή, προς στιγμήν, ενσωμάτωση του ΑΙ στην καθημερινότητα των επιχειρήσεων

Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στις καθημερινές δραστηριότητες των επιχειρήσεων παραμένει χαμηλή, πάρα την ανοδική τάση που παρατηρείται στην ενσωμάτωσή της, σύμφωνα με την έρευνα που διενήργησε η Dialectica, κορυφαία εταιρεία στον χώρο των information services.   Στην έρευνα ‘’The Global AI Business Landscape’’, τη μεγαλύτερη σχετική έρευνα που έχει πραγματοποιηθεί μέχρι σήμερα, συμμετείχαν πάνω…

Η EveryPay, εταιρεία του ομίλου Skroutz, αποκτά άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος

H EveryPay, η FinTech εταιρεία του ομίλου Skroutz, απέκτησε επίσημα άδεια Ιδρύματος Ηλεκτρονικού Χρήματος – Electronic Money Institution (EMI), και μπαίνει στο club των Ευρωπαϊκών fintech εταιρειών με άδεια EMI. Με τη συγκεκριμένη άδεια, έχει πλέον τη δυνατότητα να προσφέρει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, όπως την έκδοση ψηφιακών πορτοφολιών και χρεωστικών καρτών. Πρόκειται για ένα σημαντικό επόμενο…

Το αρθρωτό Pixel 9 Pro Fold περνά με επιτυχία το τεστ επισκευασιμότητας

H δεύτερη απόπειρα της Google όσον αφορά πάντα την αγορά των αναδιπλούμενων τηλεφώνων, έγινε με την παρουσίαση του Pixel 9 Pro Fold και μόλις το νέο μοντέλο πέρασε ένα τεστ επισκευασιμότητας με άριστα!  Αυτό είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο λόγω της λεπτής φύσης και των υψηλών τιμών των αναδιπλούμενων τηλεφώνων. Αξίζει επίσης να επικροτήσουμε το γεγονός ότι η…

COSMOTE TV: Ξεκινά η νέα εποχή του UEFA Champions League- Business Voice

To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά Όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/09 και θα μεταφέρουν όλες τις…

Η νέα εποχή του UEFA Champions League ξεκινά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ To ανανεωμένο UEFA Champions League, που θα παίζεται σε έναν ενιαίο βαθμολογικά όμιλο με τη συμμετοχή 36 και όχι 32 ομάδων, ανοίγει αυλαία, με ολόκληρη την 1η αγωνιστική της League Phase, να μεταδίδεται από την COSMOTE TV. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα φιλοξενήσουν και τους 18 αγώνες του τριημέρου 17-19/9 και θα μεταφέρουν…

Αυξημένο το κόστος αντικατάστασης μπαταρίας σε iPhone 16 Pro εκτός AppleCare

Ένα εξάρτημα που με την πάροδο του χρόνου μπορεί να φθαρεί και να χρειαστεί αντικατάσταση, είναι η μπαταρία του τηλεφώνου σας και για άλλη μία φορά η Apple φαίνεται πως αύξησε το κόστος αντικατάστασης μπαταριών εκτός εγγύησης για τα πιο πρόσφατα κορυφαία iPhone της. Τα iPhone 16 Pro και iPhone 16 Pro Max θα σας κοστίσουν τώρα 119 $…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€ μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G,…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι…

iPhone 14: Αποκλειστική προσφορά με όφελος 170€ σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Μια αποκλειστική προσφορά για το iPhone 14 128GB 5G με όφελος 170€, από 769€[1] μόνο 599€ (ή με 16,64€/μήνα σε 36 άτοκες δόσεις[2]), θα βρουν οι καταναλωτές στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ σε όλη την Ελλάδα, καθώς και online στα e-shop τους. Η μοναδική αυτή προσφορά ισχύει έως τις 30 Σεπτεμβρίου. Το iPhone 14 είναι 5G, πιστοποιημένο στο δίκτυο COSMOTE 5G, επιτρέποντας στους χρήστες να απολαμβάνουν απίστευτα…

Ο αμφιλεγόμενος κατασκευαστής οθονών, BOE, προσπαθεί να προσελκύσει την Apple

Οι συσκευές της Apple διατίθενται με εξαιρετικές οθόνες που προμηθεύεται κατά αποκλεισκότητα από τις εταιρείες Samsung και LG. Αλλά ένας άλλος κατασκευαστής οθονών, η κινεζική εταιρεία BOE, προσπαθεί να κερδίσει την καρδιά της Apple εδώ και χρόνια. Τώρα, η BOE έχει σχεδιάσει μια οθόνη OLED που εμφανίζει πιο πλούσια χρώματα από ότι ήταν σε θέση να…

ΗUAWEI: Γυναίκες επιχειρηματίες από αγροτικές περιοχές της Ευρώπης θα συγκεντρωθούν τον Νοέμβριο στην Κροατία για την Ακαδημία Γυναικών με θέμα την Αγροτική Καινοτομία

Η δεύτερη διοργάνωση της Ακαδημίας Γυναικών για την Αγροτική Καινοτομία θα πραγματοποιηθεί στην Κροατία από τις 17 έως τις 21 Νοεμβρίου. Οι εργασίες της Ακαδημίας που θα διαρκέσουν μια εβδομάδα, θα φιλοξενήσουν γυναίκες με καινοτόμες ιδέες και ανερχόμενες ηγέτιδες από τις αγροτικές περιοχές της Ευρώπης, με σκοπό να τις εφοδιάσει με τις δεξιότητες που απαιτούνται…

Η μεταμόρφωση της LG σε εταιρεία Smart Life Solutions μέσα από τη νέα της καμπάνια

Από τότε που ο Διευθύνων Σύμβουλος William Cho ανακοίνωσε το όραμα της εταιρείας να μεταμορφωθεί σε εταιρεία «Smart Life Solutions», η LG έχει κάνει σημαντικές αλλαγές σε διάφορα τμήματα της επιχείρησής της και έχει επεκτείνει νέους τομείς. Για να γιορτάσει έναν χρόνο από αυτή την τολμηρή κίνηση, η εταιρεία ξεκίνησε μια διαφημιστική καμπάνια που δείχνει…

Αυτή είναι η νέα σειρά της COSMOTE TV που έρχεται με την υπογραφή του Σωτήρη Τσαφούλια

Η COSMOTE TV διατηρεί μια εξαιρετική συνεργασία με τον Σωτήρη Τσαφούλια και μαζί έχουν δημιουργήσει εξαιρετικές παραγωγές. Έτσι, μετά τα “Έτερος Εγώ: Χαμένες Ψυχές”,” Έτερος Εγώ: Κάθαρσις”, “Έτερος Εγώ: Νέμεσις” και “17 Κλωστές”, η COSMOTE TV έρχεται με μια νέα παραγωγή και τον Σωτήρη Τσαφούλια, σύμφωνα με το ρεπορτάζ που διαβάσαμε από τον δημοσιογράφο Γρηγόρη…

Τα νέα iPhone 16, iPhone 16 Pro και τα AirPods 4 είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop

Η πολυαναμενόμενη σειρά iPhone 16 και τα καινοτόμα AirPods 4, που προσφέρουν την απόλυτη εμπειρία τεχνολογίας της Apple είναι διαθέσιμα για προπαραγγελία στο Vodafone eShop, με επιλογή εξόφλησης σε 48 άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας. Αναλυτικότερα, το γεμάτο χρώμα iPhone 16, που διατίθενται από 979€, καθώς το iPhone 16 Plus, διαθέσιμο από 1.139€, είναι εξοπλισμένα…

H 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY αποκλειστικά στην COSMOTE TV

Η νέα τηλεοπτική σεζόν ξεκινάει με την COSMOTE TV να φιλοξενεί για ακόμα μία χρονιά τις μεγαλύτερες τελετές απονομής βραβείων στον χώρο του κινηματογράφου, της μουσικής και της «μικρής οθόνης». Η αρχή θα γίνει με την 76η τελετή απονομής των βραβείων EMMY, έναν από τους μεγαλύτερους τηλεοπτικούς θεσμούς παγκοσμίως, ο οποίος τιμά τις καλύτερες ερμηνείες…

Share

Τα push notifications στα προγράμματα περιήγησης ως
μέσο phishing και διαφήμισης κερδίζουν δημοτικότητα, με το μερίδιο των
χρηστών που αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα να έχει αυξηθεί δραματικά
μέσα στο έτος.

Όπως φαίνεται από την πρόσφατη έρευνα της
Kaspersky, ο μηνιαίος αριθμός των χρηστών που επηρεάζονται έχει αυξηθεί
από 1.722.545 τον Ιανουάριο σε 5.544.530 το Σεπτέμβριο του 2019.
Συνολικά, κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2019, τα προϊόντα της
Kaspersky προστάτευσαν περισσότερους από 14.000.000 χρήστες από
απόπειρες παραβίασης μέσο ανεπιθύμητων ειδοποιήσεων. Με κάθε χρήστη του
διαδικτύου να αποτελεί ουσιαστικά ένα πιθανό θύμα, αυτή η απειλή, αν και
καθόλου εξελιγμένη, απαιτεί επιπλέον προσοχή.

Τα push
notifications του προγράμματος περιήγησης παρουσιάστηκαν πριν από αρκετά
χρόνια ως ένα χρήσιμο εργαλείο που διατηρούσε τους αναγνώστες ενήμερους
με τακτικές ενημερώσεις, αλλά σήμερα χρησιμοποιούνται συχνά για να
«βομβαρδίσουν» τους επισκέπτες του εκάστοτε ιστότοπου με αυτόκλητες
διαφημίσεις ή ακόμη και να τους ενθαρρύνουν να κατεβάσουν κακόβουλο
λογισμικό. Χρήσιμες λειτουργίες φιλικές προς τον χρήστη, όπως τα push
notifications, είναι εύχρηστα εργαλεία για απάτες με βάση τεχνικές
κοινωνικής μηχανικής και επομένως η αυξανόμενη δημοτικότητά τους δεν
είναι εντελώς απροσδόκητη. Υπό το πρίσμα της πρόσφατης απάτης με
προσκλήσεις ημερολογίου που εντοπίστηκε από την Kaspersky, οι ειδικοί
της εταιρείας αποφάσισαν να  εμβαθύνουν σε απάτες με push notifications
και phishing για να μάθουν πώς μπορεί να γίνει κατάχρηση του εργαλείου
αυτού.

Δεδομένου ότι απαιτείται η συγκατάθεση του χρήστη για την
έναρξη της αποστολής ειδοποιήσεων, οι επιτιθέμενοι έχουν καταλήξει σε
πολλαπλούς, συχνά «out of the box», τρόπους για να ξεγελάσουν και να
αναγκάσουν τους ανθρώπους να αποδεχτούν τέτοιου είδους συνδρομές.

Οι επιλογές που εντοπίστηκαν περιλαμβάνουν:

–           Λήψη συγκατάθεσης με το πρόσχημα άλλης ενέργειας, όπως το CAPTCHA.

–           Εναλλαγή των κουμπιών «αποδοχής» και «απόρριψης» στις προειδοποιήσεις εγγραφής.

–           Εμφάνιση ειδοποιήσεων από phishing αντίγραφα δημοφιλών ιστότοπων.

–           Εμφάνιση παραπλανητικών αναδυόμενων παραθύρων σε ιστότοπους.

Μετά
τη λήψη της συγκατάθεσης του χρήστη, οι επιτιθέμενοι αρχίζουν να τον
«βομβαρδίζουν» με μηνύματα. Οι λιγότερο επιβλαβείς (και όμως οι πιο
δημοφιλείς) επιλογές είναι οι clickbait για ευαίσθητα κοινωνικά θέματα,
ενώ άλλες περιλαμβάνουν ειδοποιήσεις εξαπάτησης – όπως νίκη σε
λαχειοφόρους, προσφορές χρημάτων σε αντάλλαγμα για την ολοκλήρωση μιας
έρευνας ή κάτι παρόμοιο. Τα πιο εξελιγμένα συστήματα στοχεύουν στην
απόσπαση χρήματων από χρήστες μέσω τεχνικών phishing.

Ένα κοινό
σχήμα χρησιμοποιεί μηνύματα μεταμφιεσμένα ως ειδοποιήσεις συστήματος,
όπως προειδοποιήσεις για «μόλυνση» από ιούς. Αυτά ανακατευθύνουν τους
χρήστες σε phishing αντίγραφα αξιόπιστων ιστοσελίδων και στη συνέχεια
προτρέπουν τους χρήστες να κάνουν λήψη διαφόρων βοηθητικών προγραμμάτων
“Καθαρισμού υπολογιστή”. Ωστόσο, οι δυνατότητες των push notifications
που χρησιμοποιούνται για τέτοιες απάτες δεν περιορίζονται μόνο σε αυτό.

Για
να αποφευχθεί η λήψη ενοχλητικών ειδοποιήσεων ή δόλιων διαφημίσεων, οι
χρήστες μπορούν να ακολουθήσουν μερικές απλές συμβουλές:

•          
Όπου είναι δυνατόν, αποκλείστε όλες τις προσφορές συνδρομής, εκτός αν
προέρχονται από δημοφιλείς και αξιόπιστες ιστοσελίδες. Παραμείνετε σε
εγρήγορση για να διασφαλίσετε ότι δεν θα μεταφερθείτε σε μια πλαστή
ιστοσελίδα.

•           Εάν δεν είναι δυνατή η αποφυγή μιας
ανεπιθύμητης συνδρομής, αποκλείστε τη στις ρυθμίσεις του προγράμματος
περιήγησης.

•           Ξεκινήστε να χρησιμοποιείτε μια αξιόπιστη
λύση ασφάλειας που αποκλείει τις προσφορές συνδρομών και απάτης push σε
προγράμματα περιήγησης, μπορεί να διαγράψει συνδρομές που έχουν ήδη
εγκριθεί και διαθέτει και λειτουργία anti-phishing.