Το Viber στην Ελλάδα: Μια πλήρης ανακεφαλαίωση του 2021

Related

Οργή και τροφή για κακό σχολιασμό προκαλεί η νέα διαφήμιση της Apple για τα νέα iPad Pro

Με την πρώτη ματιά, σίγουρα θα σπεύσετε να ανοίξετε το νέο προωθητικό βίντεο της Apple για τα δύο τερατώδη ισχυρά νέα της iPad Pro, όμως να σας προειδοποιήσουμε πως αυτό το κλιπ ήδη έχει προκαλέσει την οργή κοινού και δημιουργών. Ενώ οι περισσότεροι λάτρεις της τεχνολογίας μείναμε πιθανώς εντυπωσιασμένοι από τα υπέροχα σχέδια και τις…

Ο Μιχάλης και ο Νίκος από την Τήνο στην κάμερα της Cosmote TV

Όλος ο Πειραιάς περίμενε χθες με αγωνία το ιστορικό ματς του Ολυμπιακού κόντρα στην Άστον Βίλα. Από νωρίς το απόγευμα, μικροί και μεγάλοι έφταναν στο «Γ. Καραϊσκάκης» για να παρακολουθήσουν από κοντά την ιστορική αναμέτρηση. Φυσικά δεν έλειψαν και οι προβλέψεις για το αποτέλεσμα του αγώνα. Ο Μιχάλης που ταξίδεψε από την Τήνο με τον…

TV με Basket League και ματς σε όλη την Ευρώπη

Μια Παρασκευή γεμάτη… αγωνιστική δράση είναι η σημερινή (10/5), με το πρόγραμμα να έχει ματς για όλα τα γούστα. Ειδικότερα, αναμετρήσεις διεξάγονται σήμερα σε Αγγλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία κι όχι μόνο. Επιπροσθέτως, στις 20:15 είναι προγραμματισμένο το τζάμπολ στο εξ αναβολής ματς Παναθηναϊκός-Προμηθέας Πάτρας. Αναλυτικά το πρόγραμμα: 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Grand Prix…

Οι αθλητικές μεταδόσεις σήμερα Παρασκευή 10/5/2024

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας με όλη την αθλητική δράση της ημέρας. Το τηλεοπτικό πρόγραμμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, τένις και των λοιπών σπορ με όλους τους αγώνες live από τις αγαπημένες σου ομάδες και αθλήματα. Το ματς Παναθηναϊκός – Προμηθέας για τη Basket League ξεχωρίζει στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές…

«Μαμάδες Έμπνευση» στη Nova!

H Nova, μέλος της United Group του κορυφαίου παρόχου τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Μητέρας (12/5), δημιούργησε και προσφέρει στους συνδρομητές της ένα μεγάλο αφιέρωμα στις Μαμάδες.   12 σύγχρονες Ελληνίδες μητέρες που εμπνέουν μοιράζονται μαζί μας τι σημαίνει να είσαι μαμά! Στο φακό του Novacinema μιλούν οι:…

Bosch Bytes Athens

Στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα θα  λάβει χώρα η πρώτη διεθνής ημερίδα Bosch Bytes που διοργανώνεται από τη Bosch Software and Digital Solutions (SDS) με θεματική Sustainable Digital Transformation & Next-Gen Manufacturing. Η κορυφαία συνάντηση τεχνολογίας, βιωσιμότητας και βιομηχανικής καινοτομίας θα πραγματοποιηθεί στις 29 Μαΐου 2024 στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στην αίθουσα…

Η LG OLED αναβιώνει ψηφιακά τα έργα του Kim Whanki

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει με χαρά μια μοναδική ευκαιρία να γνωρίσετε τα εμβληματικά έργα του πιο αγαπημένου καλλιτέχνη της Νότιας Κορέας, Kim Whanki (1913-1974), σε συνεργασία με τη Frieze New York και το Κορεατικό Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Υόρκης (KCCNY). Μια ατομική παρουσίαση του Kim Whanki, “We Meet Again in New York”, θα είναι ορατή…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Αναμέτρηση Παναθηναϊκός-Προμηθέας για τη Basket League, WRC Πορτογαλίας και MotoGP 2024 Grand Prix de France  ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα αθλητικών μεταδόσεων της ημέρας.Αναλυτικά το πρόγραμμα: 09:55 COSMOTE SPORT 5 HD Moto3 Grand Prix de France – Ελεύθερες Δοκιμές10:05 COSMOTE SPORT 9 HD WRC Πορτογαλία, SS210:45 COSMOTE SPORT 5 HD Moto2 Grand Prix de France – Ελεύθερες Δοκιμές11:35 COSMOTE SPORT 9 HD…

546 μεταδόσεις τη χρονιά από την Cosmote TV με Champions, Europa και Conference League!

Σήμερα, 9 Μαΐου, ανακοινώθηκε και επίσημα ότι συνεχίζουν στην Cosmote TV έως το 2026-27 οι τρεις μεγάλες διοργανώσεις της UEFA: Champions League, Europa League και Conference League, καθώς και το UEFA Super Cup και το UEFA Youth League. Στο πλαίσιο της νέας τριετούς συμφωνίας με την UEFA, η Cosmote TV εξασφάλισε συνολικά 546 μεταδόσεις κάθε…

Στην COSMOTE TV έως το 2027 τα UEFA Champions League, UEFA Europa League και UEFA Conference League

Τα δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης όλων των ευρωπαϊκών διασυλλογικών διοργανώσεων της UEFA, το UEFA Champions League, το UEFA Europa League και το UEFA Conference League, καθώς και τα UEFA Super Cup και UEFA Youth League, εξασφάλισε έως το 2027 η COSMOTE TV. Στο πλαίσιο της νέας τριετούς συμφωνίας με την UEFA, η COSMOTE TV εξασφάλισε συνολικά 546 μεταδόσεις κάθε σεζόν.«Και την ερχόμενη τριετία,…

Ένα ακόμη Blast from the Past από τη Nokia! Κυκλοφόρησε το κινητό τηλέφωνο Nokia 3210 (2024) 4G!

Η HMD Global δεν σταματάει να μας ταξιδεύει στο νοσταλγικό παρελθόν και η επόμενη συσκευή που θα ταξιδέψει στο σήμερα δεν είναι άλλη από το θρυλικό Nokia 3210. Έτσι λοιπόν, μετά από 25 χρόνια έχουμε ένα πιο σύγχρονο Nokia 3210, το οποίο όμως ξυπνάει τα ρετρο νοσταλγικά αντανκλαστικά μας… Αυτή η κυκλοφορία ακολουθεί αμέσως μετά…

Έρχεται σε ελεύθερο ελληνικό κανάλι η σειρά «17 Κλωστές» της COSMOTE TV και του Σωτήρη Τσαφούλια

Η σειρά «17 Κλωστές» της COSMOTE TV που έκανε μεγάλη επιτυχία και έφερε την σκηνοθετική σφραγίδα του Σωτήρη Τσαφούλια, έρχεται και σε ελεύθερο ελληνικό κανάλι. Σύμφωνα με πληροφορίες από το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, το MEGA κατάφερε να αποσπάσει τα δικαιώματα ελεύθερης μετάδοσης της σειράς που προσφερόταν μόνο στους συνδρομητές της COSMOTE TV και μέσα από την…

Παναθηναϊκός: Στην COSMOTE TV, έως το 2027

Ο Παναθηναϊκός, εφόσον κατακτήσει το Κύπελλο Ελλάδας, κόντρα στον Άρη στις 25 Μαΐου, θα εξασφαλίσει ευρωπαϊκό εισιτήριο. Ο Παναθηναϊκός, θέλει απεγνωσμένα το Κύπελλο Ελλάδας, κόντρα στον Άρη , ώστε μπορεί να βγει στην Ευρώπη. Σήμερα, έγιναν γνωστά, σε ποια τηλεοπτική στέγη, θα καλύπτει τις μεταδόσεις του τριφυλλιού. Οι αγώνες που έδωσε ο Παναθηναϊκός, με Ντνίπρο,…

Unboxing και hands-on με το Oppo Reno11 F 5G!

Η Oppo έχει σταθεροποιηθεί στην αγορά ως μια “ήρεμη δύναμη” στην κατηγορία των smartphones, εστιάζοντας στη mid-range και τη high-end αγορά, με ποιοτικές και αξιόπιστες αλλά και ελκυστικές συσκευές. Σε αυτή τη συνωμοταξία ανήκει και το νέο Oppo Reno11 F 5G το οποίο είναι διαθέσιμα στην Ελλάδα και στοχεύει να καλύψει τις ανάγκες του μέσου…

UnderWonder – Μια ματιά στον κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης στο Cosmote History HD!

Μια ματιά στον συναρπαστικό κόσμο της σπηλαιοκατάδυσης, με επίκεντρο την εξερεύνηση των κρυμμένων υποβρύχιων σπηλαίων της Ελλάδας, προσφέρει η νέα σειρά ντοκιμαντέρ σε παραγωγή COSMOTE TV, «UNDERWONDER». Η σειρά 4 επεισοδίων αποκαλύπτει ιστορίες κρυμμένες βαθιά κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, συμβάλλοντας παράλληλα στην επιστημονική έρευνα και στην αποτύπωση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς. Η σειρά…

Share

Η Rakuten Viber, κορυφαία εταιρεία παγκοσμίως στην ιδιωτική και ασφαλή επικοινωνία μέσω μηνυμάτων και φωνής, κοινοποιεί μια πλήρη περίληψη του πώς οι χρήστες και οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα επικοινωνούσαν μέσω της εφαρμογής το 2021. Στην Ελλάδα, το Viber βρίσκεται σε πάνω από 90% των smartphones, κάτι που το καθιστά τη νο.1 εφαρμογή συνομιλιών στη χώρα. 

Στην πιο πρόσφατη παρουσίαση των δεδομένων του, το Viber αποκαλύπτει μια αύξηση 20% στον αριθμό των κλήσεων και 15% στον αριθμό των μηνυμάτων που εστάλησαν πέρσι. Αυτό σημαίνει ότι οι Έλληνες έκαναν 1 δισεκατομμύριο κλήσεις, πέρασαν 90 εκατομμύρια ώρες σε συνομιλίες και έστελναν 700 μηνύματα το δευτερόλεπτο τους τελευταίους 12 μήνες. Οι χρήστες της εφαρμογής στην Ελλάδα έκαναν περισσότερες κλήσεις κι έστειλαν το μεγαλύτερο αριθμό μηνυμάτων κατά τη διάρκεια δημοφιλών γιορτών, όπως την Πρωτοχρονιά και του Αγίου Βαλεντίνου. 

Κατά τη διάρκεια της χρονιάς, το Viber γιόρτασε τα 11ά του γενέθλια, έφτασε στο ορόσημο του 1 δισεκατομμυρίου εγκαταστάσεων σε κινητά Android και κυκλοφόρησε φακούς επαυξημένης πραγματικότητας σε συνεργασία με τη Snap Inc. Οι φακοί ήταν άλλη μια επιτυχία για την εταιρεία. Από το λανσάρισμά τους, το φθινόπωρο, 2 εκατομμύρια εικόνες με Φακούς Viber έχουν δημιουργηθεί από τους χρήστες στην Ελλάδα. Δημιουργημένοι για να κάνουν πιο ευχάριστη την επικοινωνία μεταξύ των χρηστών, οι Φακοί Viber είναι επίσης διαθέσιμοι σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, ανάλογα με τη στρατηγική μάρκετινγκ τους. Οι Φακοί είναι μια ευχάριστη προσθήκη στις υπάρχουσες συλλογές αυτοκόλλητων της εφαρμογής που επιτρέπουν στους χρήστες να εκφράζονται δημιουργικά και δίνουν στις εταιρείες έναν όχι ενοχλητικό τρόπο για να αυξάνουν το brand awareness τους και να αποκτούν πελάτες. Σύμφωνα με το Viber, 800 εκατομμύρια αυτοκόλλητα πρόσθεσαν αλατοπίπερο στις συνομιλίες των Ελλήνων χρηστών το 2021. 

Την προηγούμενη χρονιά, το Viber παρουσίασε σημαντικές, στρατηγικής σημασίας, συνεργασίες που έφεραν χρήσιμες λύσεις στους Έλληνες χρήστες. Το chatbot του ParkAround επιτρέπει στους συνδρομητές του να κλείνουν με ευκολία θέσεις πάρκινγκ κοντά σε αεροδρόμια και λιμάνια στις 2 μεγαλύτερες πόλης της χώρας -την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη- και έχει ήδη 50.000 χρήστες. Η συνεργασία με το Χαμόγελο του Παιδιού έφερε ένα chatbot στο Viber, μέσω του οποίου οι χρήστες λαμβάνουν ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για ανθρώπους που αγνοούνται, καταγγέλλουν υποθέσεις βίας και υποστηρίζουν εθελοντικά ή χρηματικά τη ΜΚΟ. Ήδη έχει φτάσει πάνω από 100.000 μέλη. Η Ελληνική Κυβέρνηση επίσης έχει δικό της κανάλι στο Viber όπου σε καθημερινή βάση ανακοινώνει σημαντικές πληροφορίες. Κατά τη διάρκεια της περσινής χρονιάς ξεπέρασε το 1 εκατομμύριο μέλη. 

Εκτός από τα επιχειρηματικά της επιτεύγματα το 2021, η κορυφαία εφαρμογή στάθηκε και δίπλα στις γυναίκες στην τεχνολογία, λανσάροντας ένα διαγωνισμό για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα. Η εταιρεία ανακοίνωσε πλήρη χρηματική υποστήριξη, καθώς και υποστήριξη σε δυναμικό προγραμματιστών, με σκοπό την ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των νικητριών στο Viber. Οι λύσεις θα παρουσιαστούν τους πρώτους μήνες του 2022. 

Με τον ίδιο τρόπο που μεγαλώνει η χρήση μεταξύ των χρηστών, και οι επιχειρήσεις δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον στις επιχειρηματικές λύσεις του Viber με σκοπό να ενισχύσουν το επίπεδο επικοινωνίας που μπορούν να πετύχουν με τους πελάτες τους στην αγαπημένη τους εφαρμογή μηνυμάτων. Το 2021 στην Ελλάδα το Viber κατέγραψε:

– Αύξηση 35% στον αριθμό των chatbots και αύξηση 18% όσον αφορά στη χρήση τους.
-Αύξηση 79% στον αριθμό των καινούργιων επιχειρηματικών λογαριασμών (55% αύξηση παγκοσμίως)

  Συνολική αύξηση 82% στα Viber business messages που παραδόθηκαν: ο αριθμός μηνυμάτων συνομιλιών (υποστήριξη πελατών) αυξήθηκε κατά 36%, τα προωθητικά μηνύματα (προσφορές, εκπτώσεις κλπ) κατά 30%, και τα μηνύματα συναλλαγών (επιβεβαιώσεις παραγγελιών, εντοπισμός παραγγελιών, υπενθυμίσεις ραντεβού κλπ) κατά ένα εντυπωσιακό 193%. 

Συνολικά, παγκοσμίως πάνω από 8.500 επιχειρήσεις βασίζονται στις επιχειρηματικές λύσεις του Viber για να επικοινωνούν απευθείας με τους πελάτες τους. Τέλος, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιούν και διαφημιστικές λύσεις για να γίνονται πιο γνωστές. Πέρσι, ο όγκος των ads impressions στο Viber στην Ελλάδα αυξήθηκε κατά 16% (και 70% παγκοσμίως) δείχνοντας το σημαντικό ενδιαφέρον των διαφημιστών. Ανάμεσα στους τομείς που απέδωσαν περισσότερο ήταν: ο τομέας υγείας και ευεξίας με 90% αύξηση, ενέργειας με 56% και μεταφορών με 51%. Η εφαρμογή είδε επίσης σημαντική αύξηση και σε νέες κατηγορίες διαφήμισης όπως προσλήψεις και τοπικές επιχειρήσεις, κάτι που αντανακλά την επιρροή της πανδημίας στην αγορά εργασίας. 

«Η πανδημία του COVID-19 συνέχισε να αλλάζει την καθημερινότητα της κοινωνίας και το πώς αντιμετωπίζει τη νέα πραγματικότητα και το 2021. Είμαι χαρούμενος που τόσο οι χρήστες, όσο και οι επιχειρήσεις αναγνώρισαν το Viber ως τον κύριο τρόπο να συνδεθούν μεταξύ τους -είτε προσωπικά, είτε επιχειρηματικά- κατά τη διάρκεια αυτών των δύσκολων καιρών», σχολιάζει ο Atanas Raykov, Senior Director EMENA της Rakuten Viber. «Εδώ και καιρό είναι μέρος της στρατηγικής του Viber να γίνει μια υπερεφαρμογή, που θα προσφέρει όσο περισσότερες υπηρεσίες με αξία για το χρήστη είναι δυνατόν και θα δίνει στις επιχειρήσεις περισσότερες ευκαιρίες να έρχονται σε επαφή με τους πελάτες τους στο φυσικό τους περιβάλλον.  Τα νούμερα που παρουσιάζονται παραπάνω για μία ακόμη φορά αποδεικνύουν ότι η εφαρμογή μας κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση αφού τόσο οι χρήστες όσο και οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο το Viber στην καθημερινή τους επικοινωνία». 

Την ίδια ώρα που αναπτύσσει νέες λειτουργίες για τους χρήστες και την επικοινωνία των επιχειρήσεων, η ασφάλεια και η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του είναι σημαντικά στοιχεία του DNA της εταιρείας. Το Viber ανακοίνωσε την αφοσίωσή του στην προστασία των δεδομένων των χρηστών του έχοντας προεπιλεγμένη την κρυπτογράφηση end-to-end σε όλες τις κλήσεις και τις συνομιλίες από το 2016. Και το 2021, το ίδρυμα Mozilla, το ZDNet και το Tom’s Guide επαίνεσαν τις προσπάθειας της εταιρείας σχετικά με το ιδιωτικό απόρρητο και την ασφάλεια.