Το online λιανεμπόριο τροφίμων “τρέχει” με 5πλάσιο ρυθμό από τις offline πωλήσεις

Related

Cosmote: Προβλήματα με το δίκτυο στη Μήλο

Αρχική » Άρθρα » Cosmote: Προβλήματα με το δίκτυο στη Μήλο 19 Μαΐου, 2025 Χωρίς σχόλια Έντονο πρόβλημα αντιμετωπίζει αυτή τη στιγμή το δίκτυο της Cosmote στη Μήλο με πολλούς χρήστες να αναφέρουν ότι αντιμετωπίζουν προβλήματα με το δίκτυο στα επάνω χωριά της Μήλου. Prev Προηγούμενο Το “Τσαγκαράδικο” στην 14η Καλοκαιρινή Βεγγέρα του Πέραν Τριοβασάλου

Κύπρος και Ελλάδα μαζί στην Ψηφιακή Εποχή – Σε εφαρμογή από σήμερα η διαλειτουργικότητα του “Gov.gr Wallet” και του “Ψηφιακού Πολίτη”

FORTUNE GREECE 19/05/2025, 17:30 Σε πλήρη λειτουργία τέθηκε από σήμερα η διαλειτουργικότητα των εφαρμογών Gov.gr Wallet και Ψηφιακός Πολίτης, επιτρέποντας την αμοιβαία αναγνώριση ψηφιακών εγγράφων μεταξύ Ελλάδας και Κύπρου και εγκαινιάζοντας μια νέα εποχή ψηφιακής σύγκλισης για τους πολίτες των δύο χωρών.   Σε λειτουργία τίθεται από σήμερα η διαλειτουργικότητα μεταξύ των ψηφιακών πορτοφολιών Ελλάδας

COSMOTE TELEKOM: Έτσι θα έχεις δωρεάν internet από το κινητό αν το σταθερό σου έχει βλάβη (video)

Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες Η COSMOTE TELEKOM προσφέρει μια λύση στην πρόσβαση στο internet εντός σπιτιού, αν η γραμμή παρουσιάσει κάποια βλάβη. Για αυτό το λόγο έχει παρουσιάσει την λύση της υπηρεσίας Always OnLine, η οποία και ενεργοποιεί τη σύνδεση του κινητού και την μοιράζεται (μέσω του modem/router του σπιτιού)

MagentaONE από την COSMOTE TELEKOM: Ένας κόσμος όπου όλα συνδέονται και όλοι κερδίζουν

Στο MagentaONE για 1η φορά κινητή, σταθερή, τηλεόραση, παραγγελίες φαγητού, πληρωμές λογαριασμών, ασφάλιση και Smart Home συσκευές γίνονται ένα. Το MagentaONE, ένας «κόσμος» προϊόντων και υπηρεσιών με πολλαπλά οφέλη για όλους, έρχεται από την COSMOTE TELEKOM. Το MagentaONE απευθύνεται σε όλους τους οικιακούς πελάτες της εταιρείας, οικογένειες, νέους, αλλά και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας, και για

Τεχνητή νοημοσύνη: Η Nvidia «βγάζει στο σφυρί» την τεχνολογία για τα τσιπ της

FORTUNE GREECE 19/05/2025, 14:00 PARIS, FRANCE - AUGUST 11, 2024. Nvidia logo on the office building Photo: Shutterstock Για να επιταχύνει την επικοινωνία chip-to-chip που απαιτείται για την κατασκευή και την ανάπτυξη εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης. Η Nvidia σχεδιάζει να πουλήσει σε τρίτους μια τεχνολογία που θα συνδέει μεταξύ τους τα τσιπ, προκειμένου να επιταχύνει την

Cosmote: Το MagentaONE αντικαθιστά το Cosmote ONE – Digitaltvinfo.gr – Τα πάντα για τη δορυφορική, ψηφιακή και HD TV

Η Cosmote Telekom ανανεώνει το τηλεπικοινωνιακό της τοπίο με την εισαγωγή του MagentaONE, αντικαθιστώντας το Cosmote ONE, και προσφέροντας μια σειρά από οφέλη για τους οικιακούς πελάτες της. Όπως αναφέρθηκε κατά την δημοσιογραφική παρουσίαση, το MagentaONE αποτελεί έναν ολοκληρωμένο “κόσμο” προϊόντων και υπηρεσιών που απευθύνεται σε οικογένειες, νέους και άτομα μεγαλύτερης ηλικίας. Για πρώτη φορά

Super League – πλέι άουτ: Βόλος – Athens Kallithea 0-0 (COSMOTE SPORT 1 HD)

Ο Βόλος υποδέχεται την υποβιβασμένη Athens Kallithea στο φινάλε της 9ης αγωνιστικής των πλέι -άουτ της Super League. Τα γκολ: Δοκάρια: Κίτρινες: Κόκκινες: Διαιτητές: Σιδηρόπουλος, Τζιουβάρας – Χριστοδούλου Βόλος (Κώστας Γεωργιάδης): Σιαμπάνης, Χέρμανσον, Καλογερόπουλος, Σούντγκρεν, Μύγας, Κατσικάς, Ντε Καμπς, Κόμπα, Φεράρι, Χουάνπι, Χιλ. Athens Kallithea (Στέλιος Μαλεζάς): Γκέλιος, Μεχίας, Ισιμάτ- Μιρέν, Τσιβελεκίδης, Καινούργιος, Μανθάτης, Μεγιάδο

Super League – πλέι άουτ: Λαμία – Παναιτωλικός (18:00 COSMOTE SPORT 2 HD)

Η ουραγός και υποβιβασμένη Λαμία υποδέχεται τον Παναιτωλικό για την 9η αγωνιστική των πλέι – άουτ της Super League σε ένα ματς διαδικαστικής σημασίας. Τα γκολ: Κίτρινες: Κόκκινες: Διαιτητές: Ζαμπαλάς, Λιόντος – Σπυρόπουλος Λαμία (Θ. Στάικος): Κόστιτς, Βιτλής, Ντεντάκης, Γκοτζαμανίδης, Σόρια, Χαντάκιας, Σουρλής, Τσιμπόλα, Αθανασακόπουλος, Ιμπάνιεθ, Βλαχομήτρος. Παναιτωλικός (Γ. Πετράκης): Παρδαλός, Γαλιάτσος, Παντελάκης, Στάγιτς, Αποστολόπουλος, Κοντούρης

Startup εταιρεία συγκεντρώνει 46 εκατ. δολάρια για την επανεκκίνηση των μεγάλων πυρηνικών σταθμών

Σε μια εποχή που η παγκόσμια ζήτηση για ενέργεια αυξάνεται εκθετικά, ιδίως λόγω της έκρηξης των data centers, η Nuclear Company επιχειρεί να δώσει νέα ώθηση στην πυρηνική ενέργεια –όχι με φουτουριστικά μοντέλα ή μικρούς αντιδραστήρες, αλλά επενδύοντας σε υπάρχοντες πυρηνικούς σταθμούς. Με νέα χρηματοδότηση ύψους 46,3 εκατομμυρίων δολαρίων, η εταιρεία σχεδιάζει την ανάπτυξη πυρηνικών

Απεριόριστο internet με 8.5 ευρώ/μήνα από την Cosmote χωρίς συμβόλαια για όλους

Κάθε μέρα κάτι καινούργιο μαθαίνεις. Μπορεί η Cosmote να λέει στην ιστοσελίδα της ότι με 13 ευρώ το μήνα έχεις απεριόριστα όλα για 9 μήνες αλλά αν επιλέξεις το πακέτο data month με 8.50 ευρώ το μήνα μπορείς για 9 μήνες να έχεις απεριόριστο internet στη χαμηλή αυτή τιμή. Η εξαιρετική προσφορά του Cosmote What’s

18 Μαϊου – Οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας

Στην Ολλανδία κρίνεται ο πρωταθλητής ανάμεσα σε Αϊντχόφεν (76β) και Αγιαξ (75β) στην τελευταία αγωνιστική που ξεκινά στις 3.30μμ Στην Ιταλία όλοι οι αγώνες γίνονται το βράδυ, με Νάπολι (78β) και Ίντερ (77β) να μάχονται για το πρωτάθλημα Πλήρης αγωνιστική στην Ισπανία, οπου σχεδόν όλα έχουν κριθεί, τρεις αγώνες για τα ελληνικά πλέι άουτ, τα

Τεχνητή νοημοσύνη: Προ των πυλών οντότητες με δείκτη ευφυίας 5.000 εκτιμούν ειδικοί

H Τεχνητή Νοημοσύνη μεταμορφώνει την καθημερινότητά μας. Από την επεξεργασία φωτογραφιών και την σύνταξη κειμένων μέχρι και τις εθνικές οικονομίες, την αμυντική στρατηγική και τις διεθνείς ισορροπίες. «Παραδοσιακά γεωπολιτική έκαναν τα κράτη, αλλά πλέον μιλάμε για τη δυνατότητα μονάδων να ασκούν γεωπολιτική, καθώς διοικούν “ψηφιακά έθνη” με δισεκατομμύρια χρήστες και οι αποφάσεις τους επηρεάζουν δισεκατομμύρια

Cosmote Telekom: Είσοδος στον κόσμο της Magenta – Οικονομικός Ταχυδρόμος

Στα τέλη Απριλίου η Cosmote προχώρησε σε μία κίνηση, που μάλλον η αγορά περίμενε και θεωρούσε δεδομένη αρκετό καιρό, αλλάζοντας την εμπορική της ονομασία σε Cosmote Telekom γεγονός που σηματοδότησε την ένωση δυνάμεων με την Telekom. «Η στρατηγική απόφαση για ένωση των δύο brands (Cosmote και Telekom) σηματοδοτεί μια νέα εποχή δυνατοτήτων. Μέσα από την

Οι αθλητικές μεταδόσεις 18/5/2025

Οι τρείς αναμετρήσεις των πλέι άουτ της Stoiximan Super League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (18/05/2025): 11:55 COSMOTE SPORT 5 HD WRC 2025 Πορτογαλία, SS22 Paredes 2 13:00 COSMOTE SPORT 5 HD WRC 2025 Πορτογαλία, SS23 Felgueiras 2 13:30 COSMOTE SPORT 4 HD Μανρέσα

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Κυριακής

Οι τρείς αναμετρήσεις των πλέι άουτ της Stoiximan Super League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 11:55 COSMOTE SPORT 5 HD WRC 2025 Πορτογαλία, SS22 Paredes 2 13:00 COSMOTE SPORT 5 HD WRC 2025 Πορτογαλία, SS23 Felgueiras 2 13:30 COSMOTE SPORT 4 HD Μανρέσα – Ρεάλ Μαδρίτης ACB

Share

Σταθερά ανοδική βαίνει η δυναμική του online καναλιού στο λιανεμπόριο τροφίμων στην Ελλάδα. Αν και η συνεισφορά του στις συνολικές πωλήσεις (offline και online) παραμένει σχετικά χαμηλή, η ανάπτυξη του ξεπερνά κατά πολύ εκείνη των παραδοσιακών καταστημάτων.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον Online Index της NielsenIQ, το online κανάλι κατέγραψε για το 2024 τζίρο ύψους €278 εκατ., με ρυθμό ανάπτυξης 21%. Το ποσοστό αυτό είναι πενταπλάσιο σε σύγκριση με τις offline πωλήσεις, γεγονός που καταδεικνύει πως το ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων δεν μπορεί πλέον να αγνοηθεί από την αγορά, ακόμη κι αν το μερίδιό του διαμορφώνεται σήμερα στο 3,1%.

Ο τζίρος του online λιανεμπορίου τροφίμων το 2024 ανήλθε στα €278 εκατ., παρουσιάζοντας έναν ρυθμό ανάπτυξης στο 21%

Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία, η Ελλάδα ακολουθεί μεν πιο αργούς ρυθμούς σε σχέση με άλλες ευρωπαϊκές αγορές, ωστόσο η τάση είναι κοινή: το online λιανεμπόριο τροφίμων αναπτύσσεται παντού ταχύτερα από το παραδοσιακό. Σε χώρες, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, το online μερίδιο φτάνει το 18,9%, στη Γαλλία το 13% και στην Ολλανδία το 11,5%, σύμφωνα με τις μετρήσεις της NielsenIQ.

Ενδεικτικό της δυναμικής είναι το παράδειγμα της Ισπανίας, όπου το ηλεκτρονικό εμπόριο τροφίμων αναπτύσσεται με ρυθμό 18% έναντι μόλις 1,3% των offline πωλήσεων, δηλαδή 13 φορές ταχύτερα.

Προφίλ όσων αγοράζουν online

Εστιάζοντας στην ελληνική αγορά, το προφίλ του αγοραστή, που επιλέγει το online κανάλι, δεν διαφέρει σημαντικά από εκείνο του παραδοσιακού καταναλωτή. Σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ, ο βασικός online αγοραστής είναι γυναίκα, ηλικίας 35-49 ετών, παντρεμένη με οικογένεια 2 έως 4 ατόμων.

Οι online αγορές γίνονται, κυρίως, για τον βασικό ανεφοδιασμό του νοικοκυριού ή για “στοκάρισμα” προϊόντων, συνήθως όταν υπάρχουν προσφορές. Σε μικρότερο βαθμό, πραγματοποιούνται αγορές μικρής αξίας για καθημερινές ανάγκες.

Όσον αφορά στις κατηγορίες προϊόντων, οι online αγοραστές προτιμούν, κυρίως, τρόφιμα και ποτά, αλλά και προϊόντα για τη φροντίδα του νοικοκυριού. Αντίθετα, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα έχουν μικρότερη συμμετοχή στο online καλάθι (14,4%) σε σχέση με το offline (25,4%), κάτι που σχετίζεται με την ευαισθησία των καταναλωτών στη φρεσκάδα και την ανάγκη να ελέγχουν το προϊόν πριν το αγοράσουν.

Σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων, το online κανάλι έχει μεγαλύτερη διείσδυση από τον μέσο όρο του 3,1%. Ενδεικτικά, το νερό φτάνει το 6,4%, τα χαρτικά το 6,1% και η άμμος για γάτες το 6,7%. Ακόμη μεγαλύτερη είναι η συμμετοχή σε κατηγορίες βρεφικής φροντίδας, όπως τα καθαριστικά ρούχων για μωρά (8,4%), οι πάνες (6,8%) και το βρεφικό γάλα (6,8%).

Τα τρία βασικά κριτήρια επιλογής online αλυσίδων είναι οι χαμηλές τιμές, η διαθεσιμότητα έτοιμων γευμάτων υψηλής ποιότητας και η ύπαρξη μοναδικών ή αποκλειστικών προϊόντων. Τα παραπάνω στοιχεία καταδεικνύουν ότι το online λιανεμπόριο τροφίμων έχει τη δική του δυναμική και χαρακτηριστικά, γεγονός που το καθιστά απαραίτητο πεδίο παρακολούθησης και επένδυσης για τις επιχειρήσεις του κλάδου.