Το 57% των Ευρωπαίων πραγματοποίησε τις αγορές του online στο lockdown

Related

SHOPFLIX.gr: Νέα πλατφόρμα

Το SHOPFLIX.gr συνεχίζοντας τη ραγδαία αναπτυξιακή του πορεία και έχοντας σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, εδραιωθεί ως ένας από τους πρωτοπόρους στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, επενδύει σε μία πρωτοποριακή πλατφόρμα με στόχο την απόλυτη αγοραστική εμπειρία.  Μετά από δύο μόλις χρόνια ενεργού παρουσίας στην ελληνική αγορά, το SHOPFLIX.gr μελέτησε ενδελεχώς τη συμπεριφορά…

Η Acer επεκτείνει τη σειρά laptop Chromebook Plus με νέο μοντέλο 14 ιντσών με επεξεργαστή Intel Core

Η Acer επέκτεινε σήμερα τη σειρά laptop Chromebook Plus με το Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T), προσφέροντας στους χρήστες ένα μοντέλο compact και ανθεκτικό, που έχει δημιουργηθεί με γνώμονα τις επιδόσεις και τους επιτρέπει να κάνουν περισσότερα με τις δυνατότητες του ChromeOS που υποστηρίζονται από AI. «Το νέο Acer Chromebook Plus 514 (CB514-4H/T) παρέχει τον…

Νέο soundbar LG S40T: Ο ιδανικός συνδυασμός για την τηλεόραση LG

Η LG Electronics συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει την εμπειρία της οικιακής ψυχαγωγίας με το λανσάρισμα του νέου soundbar LG S40T. Σχεδιασμένο για να προσφέρει καθηλωτική ποιότητα ήχου και απρόσκοπτη συνδεσιμότητα, το LG S40T soundbar πρόκειται να αναβαθμίσει τον τρόπο με τον οποίο απολαμβάνετε τις αγαπημένες σας ταινίες, μουσική και παιχνίδια. Διαθέτοντας προηγμένες τεχνολογίες ήχου, το LG…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

Επικαιρότητα Δευτέρα 22.04.2024 14:55 Rodiaki NewsRoom Από την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση: Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα & Έξυπνα Νησιά του Ν. Αιγαίου

12 Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές…

Το COSMOTE HISTORY προβάλλει τα Πράσινα και Έξυπνα Νησιά του Νοτίου Αιγαίου

Τα επιτυχημένα επιχειρησιακά πράσινα μοντέλα που υλοποιούνται στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και συγκεκριμένα στα νησιά Ρόδο, Αστυπάλαια, Σύρο, Χάλκη  και Τήλο, προσελκύοντας κολοσσούς των νέων τεχνολογιών και των επιχειρήσεων, παρουσιάζονται στο ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται από το COSMOTE HISTORY, σήμερα, 22 Aπριλίου 2024, Ημέρα της Γης, στις 22:00, ενώ διαθέσιμο θα είναι για τους τηλεθεατές και…

Άλλα λένε και άλλα ισχύουν… τελικά η Meizu δεν εγκαταλείπει τη βιομηχανία smartphone;

Το τελευταίο χρονικό διάστημα δεν ήταν λίγοι οι insiders της αγοράς, οι οποιοι μιλούσαν για μια πιθανή έξοδο της Meizu από τη βιομηχανία των smartphones. Ωστόσο πρόσφατες διαρροές που είδαν το φως της δημοσιότητας μας παρουσιάζουν μια τελείως διαφορετική εικόνα. Μάλιστα, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, η Meizu εργάζεται πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο smartphone ενώ…

Paramount+: Επίσημα διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσα από την COSMOTE TV

Η ώρα του Paramount+ στην Ελλάδα έφτασε, μέσω της COSMOTE TV. Η δημοφιλής πλατφόρμα έχει ήδη συνεργασία με την Paramount για το τηλεοπτικό της περιεχόμενο και πλέον όλο αυτό έρχεται σε μια ξεχωριστή θεματική ενότητα στο ίδιο UI. Εκεί, μπορεί να βρει κανείς δημοφιλείς σειρές και ταινίες των Paramount Pictures, Showtime, CBS και Paramount Television…

Το Try Galaxy App ξεπέρασε τις 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα

Η εφαρμογή Try Galaxy, που προσφέρει μία επική εμπειρία προσομοίωσης του Galaxy S24 σε χρήστες IOS και Android, έχει σημειώσει από τις 17 Ιανουαρίου περισσότερες από 27 χιλιάδες λήψεις στην Ελλάδα. Η εφαρμογή της Samsung φέρνει την εμπειρία Galaxy AI, δίνοντας παράλληλα τη δυνατότητα στους χρήστες να εξερευνήσουν απευθείας από το κινητό τους, τις προηγμένες…

Η Ομάδα της ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Πασχαλινό Παζάρι του “Χαμόγελου του Παιδιού”

Η ESET Hellas εργάστηκε εθελοντικά στο Smile Bazaar, το πασχαλινό παζάρι που διοργανώνει “Το Χαμόγελο του Παιδιού” ενόψει των ημερών της Ανάστασης. Η ενεργός συμμετοχή της εταιρείας αναδεικνύει την αφοσίωσή της στην κοινωνική ευθύνη και στήριξη των παιδιών και της κοινωνίας.  “Η ESET Hellas πιστεύει στη δύναμη του εθελοντισμού και τη σημασία της προσφοράς στην…

Συνεχίζει να καινοτομεί η Huawei, με νέα δυνατότητα στο Pura 70 Ultra

Η Huawei παλεύει ακόμη με το ένα χέρι δεμένο και μάλιστα συνεχίζει να καινοτομεί και εμείς εξακολουθούμε να αναριωτιόμαστε τι θα μπορούσε να είχε πετύχει χωρίς τις κυρώσεις των ΗΠΑ; Τον Σεπτέμβριο του 2022, η Κινεζική εταιρεία ήταν στην πραγματικότητα η πρώτη που πρόσφερε δορυφορική συνδεσιμότητα σε smartphone, ξεπερνώντας την σειρά iPhone 14 από την…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Δευτέρας 22/04

Ο τελικός του UEFA Youth League ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τη Μίλαν και το μεγάλο ντέρμπι ανάμεσα στη Μίλαν και την Ίντερ, ξεχωρίζoυν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 16:00 Action 24 ΠΟΤ Ηρακλής – Αιολικός Super League 2 17:00 ΕΡΤ3 Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός Τελικός Volley League Ανδρών 19:00 COSMOTE SPORT…

COSMOTE: Για πρώτη φορά ταχύτητες έως και 10Gbps στο δίκτυο COSMOTE Fiber

Το έργο αυτό αποτελεί ακόμα μια απόδειξη ότι ο Όμιλος ΟΤΕ επενδύει εντατικά, όχι μόνο στην επέκταση αλλά και στη συνεχή αναβάθμιση του COSMOTE Fiber, του μεγαλύτερου δικτύου οπτικών ινών στη χώρα, που έχει παρουσία σε 145 δήμους από όλη την Ελλάδα. Μέσα από το πιλοτικό έργο που εγκαινιάζει σήμερα τη νέα τεχνολογία του μέλλοντος,…

COSMOTE: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στην πορεία του Ομίλου ΟΤΕ προς τη βιώσιμη ανάπτυξη – ΣΕΒ σύνδεσμος επιχειρήσεων και βιομηχανιών

Η κα Ντέπη Τζιμέα παρουσίασε το case study του Ομίλου ΟΤΕ σε ESG Ημερίδα, που διοργανώθηκε από το Executive MBA του Οικονομικού Πανεπιστημίου Στις προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετώπισε ο Όμιλος ΟΤΕ στην πορεία του προς τη βιώσιμη ανάπτυξη αναφέρθηκε η κα Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ, κατά τη…

Ο Μάνθος Πάγκαλος νέος CEO της Westnet

 Ενισχύεται η διοικητική ομάδα της εταιρείας Westnet μέλος της Olympia Group, καθώς από 1η Μαΐου αναλαμβάνει Διευθύνων Σύμβουλος ο Μάνθος Πάγκαλος.   Ο κ. Πάγκαλος διαθέτει βαθιά γνώση της αγοράς των καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων έχοντας αναλάβει στο παρελθόν κομβικές θέσεις σε σημαντικές εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Sony Hellas, η Hitachi Europe – Hellas Α.Ε. και…

Share

Στην τεχνολογία στράφηκαν οι Ευρωπαίοι πολίτες την περίοδο του lockdown, προκειμένου να διατηρήσουν μια κάποια κανονικότητα στην επαγγελματική, αλλά και την κοινωνική τους ζωή. Οι αγορές έγιναν περισσότερο ψηφιακές, η διασκέδαση έγινε online, η εργασία έγινε digital, όπως άλλωστε και η εκπαίδευση.

Ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές υπηρεσίες οπτικοακουστικού περιεχομένου, όπως η παρακολούθηση ταινιώνΟι διαδικτυακές αγορές κέρδισαν έδαφος στις προτιμήσεις των πολιτών, ξεπερνώντας όλες τις υπόλοιπες μορφές συναλλαγών κατά τον τελευταίο μήνα, καθώς περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους καταναλωτές (57%) δήλωσαν πως πραγματοποίησαν τις αγορές τους online. Παράλληλα, παρατηρήθηκε ρεκόρ αύξησης των συνδρομών σε διαδικτυακές πλατφόρμες για τη παρακολούθηση μαθημάτων γυμναστικής ή ταινιών, καθώς και στις υπηρεσίες διαδικτυακής μάθησης.

Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως ένας στους τρεις Ευρωπαίους (30%) ξοδεύει, πλέον, περισσότερα χρήματα σε εμπειρίες οπτικοακουστικού περιεχομένου. Σχεδόν δύο στους τρεις (58%) παρακολουθούν τηλεόραση ή ταινίες μέσω κάποιας online συνδρομητικής υπηρεσίας, το 26% συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα εκγύμνασης, ενώ το 24% έκανε χρήση ψηφιακών προγραμμάτων περιήγησης σε μουσεία ή άλλα αξιοθέατα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, οι Ευρωπαίοι δήλωσαν πως χρησιμοποίησαν προς όφελος τους τον χρόνο που πέρασαν στο σπίτι, θεωρώντας τη συγκυρία ως μια ευκαιρία εξοικείωσης και χρήσης online εφαρμογών. Το 37% ξεκίνησε να πραγματοποιεί online τις διατραπεζικές συναλλαγές του, το 28% άρχισε να διαχειρίζεται την ιατροφαρμακευτική του περίθαλψη στο ψηφιακό περιβάλλον, ενώ το 31% να παρακολουθεί διαδικτυακά μαθήματα μαγειρικής. 

Τι αγόρασαν

Η έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως οι διαδικτυακές συνήθειες στα ψώνια, φαίνεται να αντικατοπτρίζουν τις καταναλωτικές συμπεριφορές στις φυσικές αγορές. Τέσσερις στους πέντε (81%) αγοραστές δαπανούν χρόνο ψάχνοντας διαφορετικές ιστοσελίδες για να βρουν τη καλύτερη προσφορά, ενώ δύο στους τρεις (66%) να δημιουργούν τακτικά λίστες επιθυμιών χωρίς απαραίτητα να προχωρούν σε αγορά.  Οι μισοί από τους νέους αγοραστές στο Διαδίκτυο (51%) δηλώνουν ότι παραμένουν πιστοί, στις καταναλωτικές συνήθειες που έχουν και στον φυσικό κόσμο.

Σχεδόν όλοι (87%) είναι προσεκτικοί σχετικά με το τι και πού ψωνίζουν στο διαδίκτυο, με το 65% των καταναλωτών να σημειώνει πως ανησυχεί μην πέσει θύμα διαδικτυακής απάτης ή “παραπλάνησης”. Για να παραμένουν ασφαλείς κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής αγοράς, τέσσερις στους πέντε Ευρωπαίους (81%) προτιμούν να πραγματοποιούν αγορές από γνωστούς εμπόρους, με το 80% να αναφέρει πως δίνει προσοχή στην ασφάλεια της εκάστοτε ιστοσελίδας και τις κριτικές των υπόλοιπων αγοραστών, ενώ το ένα τρίτο (31%) να προχωράει σε προσωπική επικοινωνία πριν την πραγματοποίηση κάποιας αγοράς από νέο ή άγνωστο έμπορο. 

Πίνακας 1 

OI ΔΕΚΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΤΟΥ «LOCKDOWN»

1. Το 75% πραγματοποιούσε τακτικά βιντεοκλήσεις με την οικογένεια, τους φίλους και τους συναδέλφους

2. Το 58% έχει διαδικτυακή συνδρομή στο Διαδίκτυο σε υπηρεσίες όπως το Netflix ή το Amazon Prime Video

3. Το 36% παρακολούθησε κωμικές σειρές ή προγράμματα stand-up comedy στο διαδίκτυο

4. Το 32% παρακολούθησε διαδικτυακές μουσικές συναυλίες

5. Το 31% έπαιξε βιντεοπαιχνίδια στο διαδίκτυο

6. Το 30% έκανε μαθήματα μαγειρικής ή μαγείρεψε συνταγές που έχει διαβάσει στο διαδίκτυο

7. Το 26% συμμετείχε σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής

8. Το 24% επισκέφθηκε διαδικτυακά μουσεία ή άλλες τοποθεσίες ενδιαφέροντος

9. Το 22% έμαθε μια νέα γλώσσα στο διαδίκτυο

10. Το 20% έπαιξε κουίζ με φίλους στο διαδίκτυο 

Πίνακας 2 

ΤΑ ΔΕΚΑ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ LOCKDOWN

1. Βιβλία 32%

2. Μαγειρικά σκεύη  22%

3. Βαφές Μαλλιών 19%

4. Επιτραπέζια παιχνίδια 18%

5. Παζλ 17%

6. Μηχανές κουρέματος 15%

7. Υπολογιστές / εξοπλισμός 13 %

8. Μαξιλάρια 13%

9. Αλτήρες / Όργανα γυμναστικής 13%

10. Τέχνες και χειροτεχνίες 12 %