Το 50% των Ελλήνων ανακάλυψε νέα online καταστήματα την περίοδο της πανδημίας

Related

9ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Κυβερνοασφάλεια και Τεχνητή Νοημοσύνη στο μικροσκόπιο

Οι ευκαιρίες και οι προκλήσεις του μετασχηματισμού που φέρνει η Τεχνητή Νοημοσύνη και η τομή της με την Κυβερνοασφάλεια βρέθηκαν στο επίκεντρο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, και συγκεκριμένα σε συζήτηση όπου συμμετείχε η Αντιπρόεδρος ΔΣ της Vodafone Ελλάδας, Μαρία Σκάγκου, καθώς και ο νέος διοικητής της Εθνικής Αρχής Κυβερνοασφάλειας, Μιχάλης Μπλέτσας. Όπως τόνισε…

Η Google απέλυσε 28 εργαζόμενους που ζήτησαν να τερματιστεί σύμβαση με το Ισραήλ

Η Google απέλυσε 28 εργαζομένους της που συμμετείχαν σε μια κινητοποίηση την Τρίτη (16.04.2024) στην οποία οι διαδηλωτές ζητούσαν από την εταιρεία να λήξει μια σύμβαση με τον στρατό και την κυβέρνηση του Ισραήλ. Η Google να κατηγορεί τους εν λόγω εργαζομένους που διαδήλωσαν κατά του Ισραήλ ότι εμπόδισαν τους συναδέλφους τους να πάνε στον…

Η «Φόνισσα» σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Η απόλυτη κινηματογραφική επιτυχία του περασμένου χειμώνα «Φόνισσα», σε σκηνοθεσία της Εύας Νάθενα, έρχεται σε πρώτη πανελλήνια τηλεοπτική μετάδοση αποκλειστικά στην COSMOTE TV, την Κυριακή 21/4 στις 22:00, στο COSMOTE CINEMA 2HD. Η ταινία που αποτελεί μια συμπαραγωγή της COSMOTE TV εκτυλίσσεται σε ένα δυστοπικό νησί της Ελλάδας γύρω στο 1900. Πρωταγωνίστρια της…

Οι προκρίσεις Ολυμπιακού και ΠΑΟΚ στα ημιτελικά του UEFA Europa Conference League «κρίνονται» στην COSMOTE TV

H προημιτελική φάση των UEFA Europa League και UEFA Europa Conference League ολοκληρώνεται στην COSMOTE TV απόψε, Πέμπτη 18/4. Τα κανάλια COSMOTE SPORT θα μεταδώσουν αποκλειστικά τις κρίσιμες ρεβάνς του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ, καθώς και όλα τα υπόλοιπα ματς από τις δύο διοργανώσεις. Η δημοσιογραφική ομάδα της COSMOTE TV θα βρίσκεται στην «καρδιά» των εξελίξεων για να μεταφέρει το πλούσιο ρεπορτάζ από τις αναμετρήσεις της βραδιάς. Facebook Comments

Δείτε τους αγώνες του Παναθηναϊκού με προσφορά* γνωριμίας Cosmote TV

Η Stoiximan σας δίνει την ευκαιρία να δείτε δωρεάν* τους αγώνες τoυ Παναθηναϊκού στην Cosmote TV, με μοναδική προσφορά* γνωριμίας!Τώρα η Stoiximan σε υποδέχεται με μία εκπληκτική ΤΡΙΠΛΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ* Γνωριμίας!Ο Παναθηναϊκός είναι στη μάχη του τίτλου στη Stoiximan Superleague κι έχει σημαντικές πιθανότητες για να κατακτήσει την πρωτιά και το πολυπόθητο τρόπαιο. Επιπλέον, έχει προκριθεί…

Ολυμπιακός & ΠΑΟΚ με Super Ενισχυμένες, Stoiximan Master, Missions & ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*με Cosmote TV!

Agones team 18/4/2024 15:05 Η πιο μεγάλη ώρα για Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ έφτασε και το προϊόν της Stoiximan είναι συναρπαστικό!Σε ευρωπαϊκούς ποδοσφαιρικούς ρυθμούς η Stoiximan και με μία Προσφορά* Γνωριμίας που δεν χάνεται με ΤΡΙΠΛΟ ΔΩΡΟ*:● 1 μήνα Cosmote TV ● Δώρο* χωρίς κατάθεση● Πολλές Εκπλήξεις*Με Cosmote TV λοιπόν για να μη χάσεις κανένα παιχνίδι…

Η Huawei διοργάνωσε διάσκεψη για τους Ευρωπαίους εταίρους της

Η Huawei, κορυφαία εταιρεία στον τομέα Τεχνολογιών Πληροφορικής & Επικοινωνιών (ΤΠΕ), διοργάνωσε το πρώτο Huawei European Partner Conference 2024, στις 10-11 Απριλίου στο Κόμο της Ιταλίας, με προσκεκλημένους συνεργάτες της από όλη την Ευρώπη. Το συνέδριο με τίτλο «Grow Together, Win the Future» παρακολούθησαν περισσότεροι από 1000 Ευρωπαίοι εταίροι. Στο πλαίσιο του συνεδρίου έγιναν παρουσιάσεις…

Ένα συναρπαστικό ντοκιμαντέρ ρίχνει φως στα “Μυστικά του Ολύμπου”

Με υψόμετρο 2.917 μέτρων, ο Όλυμπος είναι η υψηλότερη κορυφή βουνού στην Ελλάδα. Σήμερα, είναι διάσημος για την εξαιρετική βιοποικιλότητα και πλούσια χλωρίδα του, ενώ παραμένει το πιο δημοφιλές βουνό της Ελλάδας για πεζοπόρους, ορειβάτες και αναρριχητές, προσελκύοντας κάθε χρόνο χιλιάδες επισκέπτες από όλο τον πλανήτη, που θέλουν να ανακαλύψουν το μυθικό βουνό. Αυτοί οι…

Οι τηλεοράσεις OLED evo της LG λαμβάνουν πιστοποίηση eco-friendly για τέταρτη συνεχή χρονιά

Η LG Electronics (LG) συνεχίζει να λαμβάνει διακρίσεις για τη σταθερή δέσμευσή της στη βιωσιμότητα και τις φιλικές προς το περιβάλλον πρακτικές της. Οι τηλεοράσεις LG 2024 OLED evo απέσπασαν τις πιστοποιήσεις Reducing CO2 και Measured CO2 από το Carbon Trust και το Environmentally Evaluated Mark από τη Société Générale de Surveillance SA (SGS), σηματοδοτώντας…

Με… υπερηχητικές ταχύτητες η νέα μνήμη RAM LPDDR5X της Samsung!

Όταν η Samsung ανακοίνωσε τη μνήμη RAM 8,5 Gbps LPDDR5X, εκείνη την εποχή μάγεψε τα πλήθη, καθώς παρουσίασε την ταχύτερη μνήμη στο κόσμο. Ωστόσο, η τεχνολογική πρόοδος… συνεχίζεται, καθώς τώρα η εταιρεία αποκάλυψε ένα ακόμα πιο γρήγορο chip LPDDR5X! Το νέο μοντέλο τρέχει στα 10,7 Gbps, ξεπερνώντας την παραλλαγή LPDDR5T των 9,6 Gbps που παρουσιάστηκε…

Όμιλος ΟΤΕ: Προκλήσεις και ευκαιρίες στην πορεία προς τη βιώσιμη ανάπτυξη

Στις προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετώπισε ο Όμιλος ΟΤΕ στην πορεία του προς τη βιώσιμη ανάπτυξη αναφέρθηκε η κα Ντέπη Τζιμέα, Executive Director Εταιρικής Επικοινωνίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης Ομίλου ΟΤΕ, κατά τη διάρκεια ESG Hμερίδας, με θέμα «Οδηγός για ένα Νέο Επιχειρηματικό Οικοσύστημα ή μια ακόμα Μόδα στο Χώρο της Διοίκησης Επιχειρήσεων;». H ημερίδα διοργανώθηκε…

Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ με Stoiximan Master και δώρο Cosmote TV

Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ έτοιμοι να γράψουν ιστορία κόντρα σε Φενέρμπαχτσε και Μπριζ αντίστοιχα! Ανάλυση, προγνωστικά και σούπερ προσφορές* στη Stoiximan!Μπροστά σε μια μεγάλη πρόκληση το ελληνικό ποδόσφαιρο το βράδυ της Πέμπτης, καθώς έχει την ευκαιρία να δει δύο ομάδες της χώρας να συμμετέχουν στα ημιτελικά μιας ευρωπαϊκής διοργάνωσης για πρώτη φορά στην ιστορία!Και η Stoiximan…

Νέα διαρροή για το Pixel 9 φανερώνει νέες ΑΙ δυνατότητες!

Μάχη δίνει το τελευταίο χρονικό διάστημα η Google για να προωθήσει όλες τις αρετές που μπορεί να προσφέρει η τεχνητή νοημοσύνη στη ζωή και στη καθημερινότητά μας. Επομένως είναι απολύτως φυσιολογικό για την εταιρεία να ενσωματώνει τις προόδους της στα smartphone της. Με τη σειρά Pixel 8 πέρυσι, η Google παρουσίασε έναν συνδυασμό χαρακτηριστικών τεχνητής…

Εκπαιδευτική Ρομποτική: Ο Πανελλήνιος Διαγωνισμός STEM, οι 9.000 συμμετοχές & η στρατηγική συμβολή της COSMOTE

165 Η Εκπαιδευτική Ρομποτική αποτελεί έναν ευέλικτο και ευρηματικό τρόπο μάθησης της φυσικής, της τεχνολογίας, της μηχανικής και των μαθηματικών (STEM), όπου η μαθητική κοινότητα ενθαρρύνεται για την κατασκευή αυτοματοποιημένων κατασκευών (ρομπότ) με συγκεκριμένες γλώσσες προγραμματισμού. Κατά τη φετινή διοργάνωση του Πανελλήνιου Διαγωνισμού STEM 2024, επετεύχθη ρεκόρ συμμετοχής 9.000 μαθητών από όλη την Ελλάδα. Τα…

Ο Όμιλος Sunlight συμμετέχει στη συμμαχία Upcell με στόχο τον μετασχηματισμό της ευρωπαϊκής βιομηχανίας μπαταριών λιθίου

Στην πρωτοβουλία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, Upcell Alliance εντάσσεται, η Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia, με στόχο να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της βιομηχανίας μπαταριών στην Ευρώπη.  Η Sunlight που ειδικεύεται σε καινοτόμες λύσεις βιομηχανικής ηλεκτροκίνησης για τον κλάδο της ενδοεφοδιαστικής αλυσίδας (intralogistics) και σε Συστήματα Αποθήκευσης Ενέργειας από ΑΠΕ,  αναγνωρίζει την ανάγκη για διευρυμένη…

Share

Θετικό αντίκτυπο είχε η πανδημία του νέου κορωνοϊού στην online αγορά μόδας στην Ελλάδα. Εξαιτίας της πανδημίας, ένας στους δύο Έλληνες (50%) ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και μάλιστα δηλώνει ότι σκοπεύει να αυξήσει την online δαπάνη του, ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Έξι στους δέκα Έλληνες (59%) ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με πριν την πανδημίαΌπως προκύπτει από στοιχεία που δημοσιοποίησε το GLAMI – η μηχανή αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα – το 66% των Ελλήνων έκανε αγορές προϊόντων μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι η κρίση του COVID-19 ανέδειξε ένα νέο αγοραστικό κοινό: 9% είναι το ποσοστό όσων αγόρασαν για πρώτη φορά προϊόντα μόδας online κατά την περίοδο της καραντίνας.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (59%) ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία. Παρά τη μείωση των πωλήσεων, που παρατηρήθηκε στις αρχές του Μαρτίου 2020 και έφτασε το -35%, από το Πάσχα και μετά καταγράφεται ταχεία ανάκαμψη με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν εντυπωσιακή αύξηση και να κινούνται στο +113% σε σύγκριση με την εβδομάδα 09-15.03.

Ο Απρίλιος ξεκίνησε με αυξητικές τάσεις σε τζίρο, αριθμό παραγγελιών και αναζητήσεις χρηστών. Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας καθώς και το επόμενο διάστημα η αύξηση ήταν ακόμη μεγαλύτερη συμπεριλαμβανομένων και κατηγοριών, όπως τα φορέματα, τα γυαλιά ηλίου, οι βερμούδες κ.α. 

Καταναλωτική συμπεριφορά

Σχεδόν ισότιμα μοιράζονται – σύμφωνα με την έρευνα – οι διαφορετικές ομάδες των καταναλωτών, ως προς τη δαπάνη σε προϊόντα μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το 28% δηλώνει ότι ξόδεψε περισσότερα, το 31% παρέμεινε στις ίδιες δαπάνες, ενώ το 37% συγκρατήθηκε και δήλωσε ότι ξόδεψε λιγότερα.

Η ανάγκη για συγκεκριμένα προϊόντα (π.χ. ρούχα για το σπίτι) λόγω των συνθηκών και οι online προσφορές, αποτέλεσαν τους δύο βασικούς λόγους, που οι καταναλωτές προχώρησαν σε αγορές. Σημαντικό είναι και το συναισθηματικό υπόβαθρο, αφού το 28% δήλωσε ότι ο κυριότερος λόγος ήταν να προσφέρουν χαρά στον εαυτό τους ή σε κάποιον άλλο.  Το 12% των χρηστών είχε ως κίνητρο να υποστηρίξει ελληνικές μάρκες και καταστήματα.

Όσον αφορά το τι θέλουν οι καταναλωτές από τα online καταστήματα μόδας, για σχεδόν το 40% των ερωτηθέντων, η δωρεάν παράδοση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο, που πρέπει να διαθέτει ένα online κατάστημα. Το 37% ενδιαφέρεται για την ιδανική αναλογία τιμής – ποιότητας, ενώ οι αυστηροί κανόνες υγιεινής και η άριστη εξυπηρέτηση αποτελούν την τρίτη πιο δημοφιλή απάντηση με 30%.  Τέλος, οι εκπτώσεις και οι φθηνότερες τιμές επηρεάζουν το 25% των πελατών. Ψηλά στις προτιμήσεις (21%) βρίσκεται και η πληρωμή με αντικαταβολή, πάγια επιλογή των Ελλήνων εδώ και χρόνια.