Το 50% των Ελλήνων ανακάλυψε νέα online καταστήματα την περίοδο της πανδημίας

Related

Φήμες της τελευταίας στιγμής λένε ότι τα μοντέλα iPhone 16 Pro υποστηρίζουν εγγραφή βίντεο 4K/120 FPS

Μια ανάσα πριν γίνουν τα αποκαλυπήτρια της πολυπόθητης νέας σειράς iPhone 16, έρχονται πληροφορίες που περιγράφουν πως τα επερχόμενα μοντέλα iPhone 16 Pro θα μπορούν να καταγράφουν βίντεο 4K με ταχύτητα έως και 120 FPS, σύμφωνα με “αξιόπιστες πηγές”. Για απλή σύγκριση να πούμε πως τα τέσσερα μοντέλα iPhone 15 έχουν δυνατότητα εγγραφής βίντεο 4K…

Πηγή λέει πως η Apple έχει μειώσει το μέγεθος των πλαισίων του iPhone 16 Pro κατά 33%

Συνεχώς θυμόμαστε ότι παλαιότερα γράφαμε πολύ τακτικά άρθρα όπου στην πραγματικότητα αναλύαμε τον μόνιμο αγώνα που έδιναν πολλοί κατασκευαστές τηλεφώνων για να μειώσουν συνεχώς τα bezels σε κάθε τους νέα συσκευή. Αφού οι καταναλωτές έπαοψαν να ενδιαφέρονται τόσο πολύ για το μέγεθος των πλαισίων περιμετρικά (κάτι που συνέβη την ίδια στιγμή που σταματήσαμε να αναφέρουμε…

Πήρε σάρκα και οστά το νέο HMD Fusion με αρθρωτό σχεδιασμό!

Στα νεότερα μέλη της νέας σειράς συσκευών της HMD, περιλαμβάνεται τώρα το νέο μοντέλο Fusion και στοχεύει να αντιμετωπίσει τον αρθρωτό σχεδιασμό smartphone με αυτό που αποκαλεί Fusion outfits. Εδώ υπάρχει η δυνατότητα εναλλάξιμων καλυμμάτων που μπορούν να προστεθούν εύκολα και το καθένα να προσφέρει χρήσιμες λειτουργίες, από ασύρματη φόρτιση έως πιο στιβαρή προστασία ή ένα…

[IFA 2024]: Για πολύωρη χρήση η TCL προτείνει τα 50 NxtPaper και 50 Pro NxtPaper

Μαζεμένος πλήθος μεγάλων κατασκευαστών παρευρίσκεται αυτή την περίοδο στο Βερολίνο και συγκεκριμένα πρόκειται για την ετήσια έκθεση IFA 2024 που θα διαρκέσει από τις 6 έως τις 10 Σεπτεμβρίου! Στα πρώτα εντυπωσιακά εκθέματα που συναντάει κάθε επισκέπτης αυτές τις ημέρες στο λαμπερό αυτό τεχνολογικό show αυτού του μήνα, συμπεριλαμβάνονται τα δύο νέα smartphones της TCL…

Οι αθλητικές μεταδόσεις του Σαββάτου

To παιχνίδι της Εθνικής μας με αντίπαλο τη Φινλανδία για το Nations League, στο οποίο θα κάνει ντεμπούτο ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς στον πάγκο της «γαλανόλευκης» και η δράση στο ΕΚΟ Rally Acropolis 2024 και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες, ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 10:35 COSMOTE SPORT 5 HD…

Ενισχύεται περαιτέρω η ασφάλεια στο YouTube, λανσάρεται νέα εποπτευόμενη εμπειρία για εφήβους

Οι κίνδυνοι είναι πολλοί στην εποχή μας από την εκτεταμένη χρήση του διαδικτύου ιδιίως από μικρά παιδιά και γι’ αυτό το YouTube λανσάρει μια νέα λειτουργία που θα επιτρέπει στους γονείς να παρέχουν καλύτερες συμβουλές στους εφήβους που αποφασίζουν να γίνουν δημιουργοί στη μεγαλύτερη πλατφόρμα ροής στον κόσμο. Επιπλέον, η νέα εποπτευόμενη εμπειρία στοχεύει να…

Σύντομο νέο teaser βίντεο του Mate XT της Huawei

Όλα μπορούν να αλλάξουν κάποια στιγμή και να γίνει το επόμενο βήμα προς την μέγιστη εξέλιξη…. για παράδειγμα η Huawei ετοιμάζεται να ανακοινώσει το πρώτο tri-fold smartphone της – το Mate XT στις 10 Σεπτεμβρίου και η καμπάνια teaser για τη συσκευή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η τελευταία προσθήκη είναι ένα σύντομο teaser βίντεο που μας δίνει…

Η Xiaomi σας προετοιμάζει για την επιστροφή στο σχολείο με μοναδικές τιμές

Και η φετινή σχολική περίοδος ξεκινά με χαμόγελα καθώς η Xiaomi φέρνει μοναδικές τιμές σε smartphone και έξυπνα προϊόντα οικοσυστήματος.  Όλες τις Xiaomi Back to School τιμές για την επιστροφή στα θρανία, είναι διαθέσιμες στα Xiaomi Stores σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς και στο www.mistore-greece.gr από τις 2 μέχρι και τις 29 Σεπτεμβρίου (ή μέχρι…

Η OPPO ανανεώνει τη συνεργασία της με την UEFA για τις επόμενες τρεις σεζόν

Η OPPO ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με την Ένωση Ευρωπαϊκών Ποδοσφαιρικών Ομοσπονδιών (UEFA) για τις επόμενες τρεις σεζόν. Η συμφωνία καλύπτει πολλές διοργανώσεις της UEFA, όπως το UEFA Champions League, το UEFA Super Cup, τους τελικούς του UEFA Futsal Champions League και τους τελικούς του UEFA Youth League. Με σταθερή βάση την επιτυχημένη…

Νova: Ένα μοναδικό πακέτο θέασης αθλητικών σε συνεργασία με τη Cosmote

Μία κίνηση που αλλάζει όλα τα δεδομένα, φέρνοντας τους συνδρομητές στην ευχάριστη θέση να πρέπει να επιλέξουν μέσα από ένα «μπουκέτο» ασυναγώνιστου περιεχομένου. Σε μία πρωτοφανή κίνηση συνεργασίας η οποία αλλάζει όλα όσα γνωρίζαμε για τη θέαση των αθλητικών διοργανώσεων προχώρησε η Nova και η Cosmote. Ποια ακριβώς είναι αυτή; Πρόκειται, για την πολυπόθητη από…

To EKO Ράλλυ Ακρόπολις από ERTFLIX και Cosmote TV

Ο παγκόσμιος μηχανοκίνητος αθλητισμός συντονίζεται από σήμερα σε… ώρα Ελλάδας για την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, 10ου γύρου του WRC, που θα μεταφέρει εικόνες από 15 ειδικές διαδρομές σε 150 χώρες στον κόσμο.Ο ιστορικός ελληνικός αγώνας του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA θα ξεκινήσει επίσημα σήμερα Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου στις 19:00, με την Τελετή…

Το Warhammer 40,000: Space Marine 2 Early Access ξεκίνησε. Προετοιμαστείτε για πόλεμο με το Launch Trailer !

Η Focus Entertainment και οι δημιουργοί της Saber Interactive με ενθουσιασμό σας παρουσιάζουν το Launch τρέιλερ του Warhammer 40,000: Space Marine 2. Χρόνια πάθους, αφοσίωσης και σκληρής δουλειάς έχουν αφιερωθεί στη δημιουργία αυτού του, action-packed, guns-blazing third-person shooter, όπου οι παίκτες θα υπερασπιστούν το Imperium ως ένας από τους ισχυρότερους πολεμιστές της ανθρωπότητας ενάντια στη…

H LG παρουσιάζει στην IFA 2024 το καινοτόμο “LG AI HOME” για ένα πιο βιώσιμο μέλλον

Η LG Electronics (LG) παρουσιάζει στην IFA 2024 το όραμα της για ένα «Experience, Affectionate Intelligence (AI) Home», με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας στο μέλλον, μέσω μιας ευρείας γκάμας οικιακών λύσεων τεχνητής νοημοσύνης που καλύπτουν κάθε ανάγκη και τρόπο ζωής. Το LG ThinQ ON αποτελεί κεντρικό στοιχείο του Affectionate Intelligence Home της LG, καθώς…

Οι αθλητικές μεταδόσεις της Παρασκευής

Το φιλικό του Ολυμπιακού με τη Μακάμπι Τελ Αβίβ προς τιμήν του Γιώργου Πρίντεζη, η δράση στο ΕΚΟ Rally Acropolis 2024 και στους Παραολυμπιακούς Αγώνες, καθώς και τα ματς για το Nations League ξεχωρίζουν στο πρόγραμμα με τις αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας. Αναλυτικά όλες οι επιλογές: 10:45 COSMOTE SPORT 6 HD Moto2 2024 Μηχανοκίνητα 11:15…

ΕΡΤ , Cosmote TV και Nova στηρίζουν τον ΕΔΟΕΑΠ

Οι Τυπολογίες ξεκίνησαν στις 3 Οκτωβρίου 1993 στην εφημερίδα «Το Παρόν». Επί 27 χρόνια καταγράφουν την επικαιρότητα τα όσα συμβαίνουν στα ελληνικά ΜΜΕ με 3 διαφορετικούς τρόπους. Με την έντυπη έκδοση της Κυριακής στην εφημερίδα «Το Παρόν» «Το Παρόν» , την ηλεκτρονική έκδοση στο www.typologies.gr και την παρουσία στο twitter (@typologies), και στη σελίδα μας…

Share

Θετικό αντίκτυπο είχε η πανδημία του νέου κορωνοϊού στην online αγορά μόδας στην Ελλάδα. Εξαιτίας της πανδημίας, ένας στους δύο Έλληνες (50%) ανακάλυψε νέα ηλεκτρονικά καταστήματα και μάλιστα δηλώνει ότι σκοπεύει να αυξήσει την online δαπάνη του, ακόμη και μετά το άνοιγμα των φυσικών καταστημάτων.

Έξι στους δέκα Έλληνες (59%) ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με πριν την πανδημίαΌπως προκύπτει από στοιχεία που δημοσιοποίησε το GLAMI – η μηχανή αναζήτησης μόδας στην Ελλάδα – το 66% των Ελλήνων έκανε αγορές προϊόντων μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι η κρίση του COVID-19 ανέδειξε ένα νέο αγοραστικό κοινό: 9% είναι το ποσοστό όσων αγόρασαν για πρώτη φορά προϊόντα μόδας online κατά την περίοδο της καραντίνας.

Σύμφωνα με την έρευνα, περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες (59%) ξόδεψαν τα ίδια ή και περισσότερα χρήματα σε online αγορές μόδας σε σχέση με την περίοδο πριν την πανδημία. Παρά τη μείωση των πωλήσεων, που παρατηρήθηκε στις αρχές του Μαρτίου 2020 και έφτασε το -35%, από το Πάσχα και μετά καταγράφεται ταχεία ανάκαμψη με τις πωλήσεις να παρουσιάζουν εντυπωσιακή αύξηση και να κινούνται στο +113% σε σύγκριση με την εβδομάδα 09-15.03.

Ο Απρίλιος ξεκίνησε με αυξητικές τάσεις σε τζίρο, αριθμό παραγγελιών και αναζητήσεις χρηστών. Κατά τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας καθώς και το επόμενο διάστημα η αύξηση ήταν ακόμη μεγαλύτερη συμπεριλαμβανομένων και κατηγοριών, όπως τα φορέματα, τα γυαλιά ηλίου, οι βερμούδες κ.α. 

Καταναλωτική συμπεριφορά

Σχεδόν ισότιμα μοιράζονται – σύμφωνα με την έρευνα – οι διαφορετικές ομάδες των καταναλωτών, ως προς τη δαπάνη σε προϊόντα μόδας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Το 28% δηλώνει ότι ξόδεψε περισσότερα, το 31% παρέμεινε στις ίδιες δαπάνες, ενώ το 37% συγκρατήθηκε και δήλωσε ότι ξόδεψε λιγότερα.

Η ανάγκη για συγκεκριμένα προϊόντα (π.χ. ρούχα για το σπίτι) λόγω των συνθηκών και οι online προσφορές, αποτέλεσαν τους δύο βασικούς λόγους, που οι καταναλωτές προχώρησαν σε αγορές. Σημαντικό είναι και το συναισθηματικό υπόβαθρο, αφού το 28% δήλωσε ότι ο κυριότερος λόγος ήταν να προσφέρουν χαρά στον εαυτό τους ή σε κάποιον άλλο.  Το 12% των χρηστών είχε ως κίνητρο να υποστηρίξει ελληνικές μάρκες και καταστήματα.

Όσον αφορά το τι θέλουν οι καταναλωτές από τα online καταστήματα μόδας, για σχεδόν το 40% των ερωτηθέντων, η δωρεάν παράδοση είναι το πιο σημαντικό στοιχείο, που πρέπει να διαθέτει ένα online κατάστημα. Το 37% ενδιαφέρεται για την ιδανική αναλογία τιμής – ποιότητας, ενώ οι αυστηροί κανόνες υγιεινής και η άριστη εξυπηρέτηση αποτελούν την τρίτη πιο δημοφιλή απάντηση με 30%.  Τέλος, οι εκπτώσεις και οι φθηνότερες τιμές επηρεάζουν το 25% των πελατών. Ψηλά στις προτιμήσεις (21%) βρίσκεται και η πληρωμή με αντικαταβολή, πάγια επιλογή των Ελλήνων εδώ και χρόνια.