Το έτος 2020 το 50% της τηλεθέασης θα πραγματοποιείται μέσω κινητών συσκευών

Related

H Cosmote πρέπει να έχει την απάντηση για την έδρα του τελικού έως την Τετάρτη, υπάρχει ρήτρα

Οι διαβουλεύσεις για την έδρα του τελικού μετά τη χθεσινή επιστολή της ΕΠΟ σε Άρη και Παναθηναϊκό συνεχίζονται, όμως υπάρχει dead line λόγω ρήτρας από την Cosmote TV. Οι δύο φιναλίστ καλούνται να απαντήσουν στην ΕΠΟ μέχρι τη Δευτέρα για πιθανή αλλαγή έδρας του τελικού, όμως η Cosmote έχει θέσει τις δικές της κόκκινες γραμμές.…

Αντωνίου: «Πρέπει να βρεθεί άμεσα λύση – Υπάρχει ρήτρα με τη Cosmote TV»

Ο αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, Στέργιος Αντωνίου, σε δηλώσεις του αναφέρθηκε στον φετινό τελικό, αλλά και στα προβλήματα που δημιουργεί η ρήτρα της COSMOTE TV. Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο Metropolis 95.5:«Η ιστορία με τον τελικό Κυπέλλου συνεχίζεται. Εξ’ αρχής έπρεπε να καθορίζεται το γήπεδο και να ήταν διασφαλισμένο ότι μπορεί να γίνει εκεί. Δημιουργούνται πρόσθετα…

Με Στέφανο Τσιτσιπά – Γιανίκ Σίνερ και Super League 1 οι αθλητικές μεταδόσεις της ημέρας (13/04)

Γεμάτο αγώνες είναι το τηλεοπτικό πρόγραμμα του Σαββάτου 13 Απριλίου, με το παιχνίδι του Στέφανου Τσιτσιπά με τον Γιανίκ Σίνερ στο Μόντε Κάρλο και τις αναμετρήσεις για τα πλέι άουτ της Super League 1 να ξεχωρίζουν στην Ελλάδα. Οι αθλητικές μεταδόσεις 10:45 COSMOTE SPORT 8 HD ERC SS2 Ουγγαρία 12:05 COSMOTE SPORT 8 HD ERC SS3 Ουγγαρία…

Αντωνίου: «Υπάρχει ρήτρα με την Cosmote TV για τον τελικό του Κυπέλλου, είδατε τι έγινε στο Μπριζ;»

Ο αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, Στέργιος Αντωνίου μίλησε στον Metropolis 95.5 και ανέφερε πως υπάρχει ρήτρα στην συμφωνία με την Cosmote TV και άρα χρονικό όριο για να προσδιορισθεί η έδρα του τελικού ενώ μίλησε και για το μείζον ζήτημα του κόσμου.Ο αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, Στέργιος Αντωνίου παραχώρησε δηλώσεις στο Metropolis 95.5 όπου αποκάλυψε πως υπάρχει…

Μέχρι την Τετάρτη η Cosmote πρέπει να έχει την απάντηση για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος

Μέχρι την Τετάρτη η Cosmote πρέπει να έχει την απάντηση για τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος Μέχρι την Τετάρτη 17 Απριλίου η Cosmote TV θα πρέπει να γνωρίζει που θα διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος λόγω ρήτρας. Αυτό υποστήριξε ο αντιπρόεδρος της ΕΠΟ, Στέργιος Αντωνίου. Παράλληλα τόνισε πως τόσο ο Άρης όσο και ο…

Η ρήτρα της Cosmote για την έδρα του τελικού, ο φόβος της ΔΕΑΒ και το «δεν πληρώνω» της ΕΠΟ στον Μπέο

www.sport-fm.gr ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ: 13/04/2024, 11:44 Παρότι η ΕΠΟ είχε αποφασίσει ο τελικός Κυπέλλου, Παναθηναϊκός – Άρης, να γίνει στο Πανθεσσαλικό, είτε με φιλάθλους είτε χωρίς, αποφάσισε να ζητήσει από τις φιναλίστ να απαντήσουν μέχρι τη Δευτέρα (15/4) αν δέχονται να διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου σε άλλο γήπεδο πλην του Πανθεσσαλικού Σταδίου. Η ΕΠΟ οδηγήθηκε…

Τεχνητή νοημοσύνη: Καλώς ήρθατε σε μια AI… ουτοπία

Στο «Permutation City», ένα μυθιστόρημα του Greg Egan, ο χαρακτήρας Peer, έχοντας επιτύχει την αθανασία μέσα σε μια εικονική πραγματικότητα την οποία ελέγχει πλήρως, βαριέται τρομερά. Έτσι, κατασκευάζει τον εαυτό του για να έχει νέα πάθη. Τη μια στιγμή εξερευνά τα όρια των ανώτερων μαθηματικών, την άλλη γράφει όπερες.«Κάποτε είχε ενδιαφερθεί ακόμη και για τη…

Λύθηκε το μυστήριο της πιο φωτεινής έκρηξης στο στο Σύμπαν

Your browser does not support the audio element. Παρά το γεγονός πως οι επιστήμονες εντόπισαν την πηγή της ισχυρότερης έκρηξης στο Σύμπαν, νέα ερωτήματα έχουν γεννηθεί σχετικά με την προέλευση βαρέων στοιχείων όπως ο χρυσός, η πλατίνα, ο μόλυβδος και το ουράνιο Την πηγή της πιο λαμπερής έκρηξης φωτός που έχει καταγραφεί ποτέ στο Σύμπαν ανακάλυψαν οι…

Το κορυφαίο XΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G ήρθε σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

12/04/2024  Με καινοτόμο φωτογραφικό σύστημα 4 επαγγελματικών φακών Leica 50MP  Με δώρο XIAOMI Watch S3 & φωτογραφικό κιτ συνολικής αξίας 378,90€  Με δωρεάν 3 χρόνια εγγύηση & εκπτωτικά κουπόνια G App αξίας 150€   Το νέο smartphone XΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G, που εντυπωσιάζει με το καινοτόμο φωτογραφικό του σύστημα και τις ισχυρές του επιδόσεις, ήρθε στην…

LG επεξεργαστής α11 AI: Πρωτοπορία και νοημοσύνη που επαναπροσδιορίζουν τα τεχνολογικά δεδομένα

Η LG Electronics παρουσιάζει την τελευταία της καινοτομία, τον επεξεργαστή a11 AI, που είναι έτοιμος να φέρει την επανάσταση στην τεχνητή νοημοσύνη. Η LG, ως ένας σημαντικός παίκτης της τεχνολογικής βιομηχανίας, συνεχίζει να διευρύνει τα όρια του εφικτού και με τον επεξεργαστή a11 AI, βρίσκεται για άλλη μια φορά στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας και…

Mobile & IoT Awards 2024: Platinum & Gold Βραβεία απέσπασε το Bright Sky του Ιδρύματος Vodafone

Το Bright Sky, η πρωτοποριακή λύση του Ιδρύματος Vodafone για την αντιμετώπιση της έμφυλης και ενδοοικογενειακής βίας στη χώρα μας, διακρίθηκε με Platinum & Gold Βραβείο στα φετινά Mobile & IoT Awards 2024.  H καινοτομία της εφαρμογής του Bright Sky μέσω της προσαρμογής της διεθνώς αναγνωρισμένης εφαρμογής της και της αντίστοιχης ιστοσελίδας στην Ελλάδα κυκλοφόρησε…

Realme GT Neo6 SE: Είναι επίσημο με SD 7+ Gen 3 και 100W φόρτιση!

Το περιμέναμε πως και πως και πράγματι η realme δεν μας απογοητεύσε, καθώς προχώρησε πριν λίγο στην επίσημη αποκάλυψη του realme GT Neo6 SE για την αγορά της Κίνας. Το νέο της “στοίχημα” ακούει στο όνομα realme GT Neo 6 SE και αν μη τι άλλο πρόκειται για μια αξιόλογη πρόταση που φέρει αρκετά δυνατά…

Το κορυφαίο XΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G ήρθε σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Το νέο smartphone XΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G, που εντυπωσιάζει με το καινοτόμο φωτογραφικό του σύστημα και τις ισχυρές του επιδόσεις, ήρθε στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμο στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και online στα www.cosmote.gr και www.germanos.gr. Έως τις 28 Απριλίου, με κάθε αγορά του ΧΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G οι καταναλωτές παίρνουν δώρο το…

Η μάχη για την κατάκτηση της Stoiximan Super League συνεχίζεται στην COSMOTE TV

NBA 360 στην COSMOTE TV με το φινάλε της Regular Season του NBAΕβδομάδα με μεγάλα αθλητικά «ραντεβού» και κρίσιμους αγώνες για την ανάδειξη του φετινού πρωταθλητή της Stoiximan Super League έρχεται στην COSMOTE TV. Την Κυριακή 14/4 ο Παναθηναϊκός θα υποδεχθεί στο «Απόστολος Νικολαΐδης» τον ΠΑΣ Λαμία (17.00, COSMOTE SPORT 1HD), ενώ η ΑΕΚ θα…

Το κορυφαίο XΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G ήρθε σε COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟ

Το νέο smartphone XΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G, που εντυπωσιάζει με το καινοτόμο φωτογραφικό του σύστημα και τις ισχυρές του επιδόσεις, ήρθε στην Ελλάδα και είναι διαθέσιμο στα καταστήματα COSMOTE και ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και online στα www.cosmote.gr και www.germanos.gr. Έως τις 28 Απριλίου, με κάθε αγορά του ΧΙΑΟΜΙ 14 Ultra 5G οι καταναλωτές παίρνουν δώρο το…

Share

Η Ericsson (NASDAQ:ERIC) δημοσιοποίησε την όγδοη ετήσια έκθεση του ConsumerLab σχετικά με την τηλεόραση και τα μέσα επικοινωνίας, στην οποία παρουσιάζεται αναλυτικά η ραγδαία άνοδος της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο, καθώς και η συνεχιζόμενη στροφή στον τρόπο παρακολούθησης περιεχομένου από την πλευρά των τηλεθεατών.

Αξιοποιώντας οκτώ χρόνια αναλυτικής μελέτης των μέσων επικοινωνίας, το Ericsson ConsumerLab προβλέπει ότι η άνοδος της κατ’ απαίτηση παρακολούθησης θα εξακολουθήσει έως και το 2020 και θα καλύπτει περίπου τη μισή συνολική τηλεθέαση. Το 50% της παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο θα πραγματοποιείται σε οθόνες κινητών συσκευών (tablet, smartphone, laptop), ποσοστό αυξημένο κατά 85% σε σχέση με το 2010, ενώ μόνο τα smartphone θα αντιστοιχούν στο ένα τέταρτο αυτής της παρακολούθησης (αύξηση 160% σε σχέση σε το 2010). Επιπλέον, η εικονική πραγματικότητα (VR) σταδιακά θα διαδοθεί ευρέως και το 2020 θα τη χρησιμοποιεί ο 1 στους 3 καταναλωτές.

Ο Anders Erlandsson, Senior Advisor, Ericsson ConsumerLab, δήλωσε: «Βλέπουμε ήδη ότι οι καταναλωτές δεν παρακολουθούν απλώς περισσότερο βίντεο, αλλά αλλάζουν και τον τρόπο που το κάνουν. Αυτό φαίνεται και από τη συνεχόμενη άνοδο της τηλεθέασης μέσω κινητών, η οποία αποτελεί κυρίαρχη τάση από το 2010. Φέτος είναι η πρώτη φορά που ερευνήσαμε τον βαθμό ενδιαφέροντος των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα σε συνδυασμό με τη χρήση μέσων· τα ευρήματα είναι συναρπαστικά. Η εικονική πραγματικότητα μπορεί να συμβάλει στην προσέγγιση ανθρώπων από κάθε πλευρά του πλανήτη και στη δημιουργία πιο ολοκληρωμένων, εξατομικευμένων και συμπληρωματικών εμπειριών χρήσης των μέσων. Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών για καθηλωτικές εμπειρίες τηλεθέασης κατ’ απαίτηση και μέσω κινητών συσκευών, ο κλάδος τηλεόρασης και μέσων επικοινωνίας θα πρέπει να εστιάσει στην παροχή ιδιαίτερα εξατομικευμένων υπηρεσιών με την καλύτερη δυνατή ποιότητα.»

Συνεχής άνοδος της τηλεθέασης και παρακολούθησης βίντεο – αλλά ο τρόπος παρακολούθησης του περιεχομένου αλλάζει

Ο χρόνος που αφιερώνουμε στην παρακολούθηση περιεχομένου, είτε τηλεόρασης είτε βίντεο, ανέρχεται πλέον στις 30 ώρες την εβδομάδα, το οποίο αποτελεί ρεκόρ όλων των εποχών. Στον αριθμό αυτό περιλαμβάνονται η ενεργή παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης, οι ζωντανές και κατ’ απαίτηση υπηρεσίες διαδικτύου, το περιεχόμενο που αποκτήθηκε από λήψη ή καταγραφή, καθώς και τα DVD και Blu-ray. Ωστόσο, σχεδόν το 60% των τηλεθεατών προτιμούν την παρακολούθηση κατ’ απαίτηση σε σχέση με την παρακολούθηση προγραμματισμένης γραμμικής τηλεόρασης – πρόκειται για μια αύξηση της τάξης του 50% σε σχέση με το 2010.

Ο μέσος αριθμός των χρησιμοποιούμενων υπηρεσιών κατ’ απαίτηση αυξήθηκε από 1,6 υπηρεσίες κατ’ άτομο το 2012 σε 3,8 υπηρεσίες το 2017· ήδη σήμερα οι 2 στους 5 καταναλωτές πληρώνουν για υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο κατ’ απαίτηση, ενώ σχεδόν το ένα τρίτο (32%) δηλώνει ότι θα αυξήσει τις σχετικές δαπάνες στους επόμενους 6-12 μήνες. Ταυτόχρονα αυξάνεται η σημασία της φορητότητας, καθώς το ένα τρίτο των καταναλωτών ζητά πρόσβαση σε περιεχόμενο όταν βρίσκεται στο εξωτερικό.

Παράλληλα παρατηρείται άνοδος στην τηλεθέαση μέσω smartphone, καθώς σχεδόν το 70% των καταναλωτών παρακολουθούν βίντεο στο smartphone τους (ποσοστό διπλάσιο από το αντίστοιχο του 2012), καλύπτοντας το ένα πέμπτο της συνολικής παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο.

Το περισσότερο περιεχόμενο παρακολουθούν οι ηλικίες 16-19 ετών με 33 ώρες την εβδομάδα, δηλαδή περίπου 10 ώρες παραπάνω την εβδομάδα σε σχέση με το 2010. Ωστόσο τα μισά και πλέον άτομα αυτής της κατηγορίας παρακολουθούν περιεχόμενο κατ’ απαίτηση, ενώ πάνω από το 60% του χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης και βίντεο αφιερώνεται σε οθόνες κινητών συσκευών.

Οι προκλήσεις ανακάλυψης περιεχομένου παραμένουν

Τα ευρήματα δείχνουν ότι, αν και οι καταναλωτές έχουν μεγαλύτερη πρόσβαση από ποτέ άλλοτε σε υπηρεσίες τηλεόρασης και βίντεο, ο μέσος χρόνος αναζήτησης περιεχομένου έχει αυξηθεί κατά 13% σε σχέση με πέρυσι και πλέον ανέρχεται σε μία σχεδόν ώρα την ημέρα.  Μάλιστα ο 1 στους 8 καταναλωτές πιστεύει ότι μελλοντικά θα «χαθεί» μέσα στον αχανή όγκο του διαθέσιμου περιεχομένου.

Καθώς η εμπειρία των χρηστών κατακερματίζεται, οι 6 στους 10 θεωρούν ότι η ανακάλυψη περιεχομένου είναι «πολύ σημαντική» για την εγγραφή τους σε μια νέα υπηρεσία, ενώ το 70% ζητά «ενοποιημένη αναζήτηση για όλο το περιεχόμενο τηλεόρασης και βίντεο».

Οι εμπειρίες έχουν σημασία

Οι κοινωνικές πτυχές και η καθηλωτική εμπειρία της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας προσθέτουν μια νέα διάσταση στην εμπειρία τηλεθέασης. Καθώς το 2020 προβλέπεται ότι ένα τρίτο των καταναλωτών θα χρησιμοποιούν VR, αναμένεται ότι η τεχνολογία αυτή θα επηρεάσει σημαντικά το μέλλον του κλάδου τηλεόρασης και βίντεο.

Ωστόσο, αν πρόκειται να αυξηθεί το ενδιαφέρον των καταναλωτών για την εικονική πραγματικότητα, θα χρειαστεί να αλλάξουν αρκετά πράγματα. Σχεδόν το 55% των καταναλωτών που σχεδιάζουν να αποκτήσουν συσκευές VR θα προτιμούσαν φτηνότερα ακουστικά, ενώ σχεδόν οι μισοί θεωρούν ότι θα πρέπει να υπάρχει πιο καθηλωτικό περιεχόμενο. Το ένα τρίτο των καταναλωτών θα ενδιαφερόταν περισσότερο για VR αν μπορούσε να αποκτήσει συνδυασμένο πακέτο VR από τον πάροχο υπηρεσιών τηλεόρασης και βίντεο.

Παράλληλα, οι καταναλωτές εκτιμούν ιδιαίτερα τόσο τις εμπειρίες τηλεθέασης υψηλής ποιότητας, όσο και τις καθηλωτικές εμπειρίες. Σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δηλώνουν ότι έχουν ήδη πρόσβαση σε τηλεοπτική οθόνη 4K UHD, ενώ άλλο ένα τρίτο αυτών σκοπεύουν να αποκτήσουν.

Πληροφορίες για την έκθεση

Έγινε συλλογή ποσοτικών δεδομένων από 13 χώρες. Πραγματοποιήθηκαν σχεδόν 20.000 online συνεντεύξεις με άτομα 16-19 ετών από Βραζιλία, Καναδά, Κίνα, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Ρωσία, Ν. Κορέα, Ισπανία, Σουηδία, Ταϊβάν, ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο. Όλοι οι συμμετέχοντες διαθέτουν οικιακή ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο και παρακολουθούν τηλεόραση ή βίντεο τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα, ενώ σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο καθημερινά.

Η μελέτη αντιπροσωπεύει πάνω από 1 δισεκατομμύριο άτομα. Έγινε συλλογή ποιοτικών συμπερασμάτων με λεπτομερείς συνεντεύξεις μέσω τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (VR) με αγγλόφωνους χρήστες VR. Όλοι οι συγκεκριμένοι συμμετέχοντες διαθέτουν πλήθος συσκευών και ευρυζωνική σύνδεση στο διαδίκτυο.